, , ,

Kubek Szeryfa pistolet

od
blumi_pl - 100%
1 osoba kupiła 3 sztuki
Dostawa od 13,00 zł
Czas wysyłki 24 godziny
14 dni na odstąpienie od umowy
Liczba sztuk
z 91 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę bez VAT
    • Kolor:
      czarny, srebrny

Opis

Mężczyzna potrzebuje trzech rzeczy do pełni szczęścia: ukochanej kobiety, jedzenia i poczucia władzy. Można powiedzieć, że każdy facet jest jak szeryf – musi pilnować porządku, czasami wpaść znienacka, patrolować okolicę i kontrolować całą sytuację, wydając rozkazy czy opinie na prawo i lewo. Dlaczego więc nie uszczęśliwić go, dając mu rewolwer, na który zasługuje? Bez obaw – nie musisz odwiedzać sklepu z bronią. Wystarczy ci nasz kubek szeryfa, którego ucho w kształcie rewolwera i wystająca lufa zachwyci każdego mężczyznę z dominującym charakterem. Nieważne, czy jest to restrykcyjny tata, zarządzający wszystkim mąż, stanowczy brat czy szef, którego wszyscy się trochę boją – jeśli ma w sobie coś z szeryfa, ten kubek ma szansę stać się jego ulubionym.Kubek szeryfa to świetny prezent nie tylko dla szefa, ale też dla przyjaciela czy członka rodziny, który ma dominujący charakter i lubi rządzić. Na pewno przypadnie też do gustu osobom, które lubią wyróżniać się w tłumie i mają słabość do oryginalnych gadżetów. Kubek szeryfa to ciekawy prezent z przymrużeniem oka idealny na imieniny czy jako drobny dodatek do upominku na urodziny.

  • Długość: 9.0
  • Dodatkowy opis: - Solidny, dobrze wykonany- Uwaga: nie myć w zmywarce, nie używać w mikrofalówce
  • pojemnosc: 350
  • Szerokość: 20.0
  • Wysokość: 13.0

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(2 oceny)
2
0
0
0
0

12 lutego 2020 od
...Towar jak na zdjęciu. Polecam. Super gadzet !

Dostawa i płatność

od 13,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Opole, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Paczkomaty 24/7
13,00 zł
czw. 27 lut. w punkcie
czw. 27 lut. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier GLS
16,00 zł
czw. 27 lut. u Ciebie
czw. 27 lut. u Ciebie
Pocztex Kurier48
16,00 zł
czw. 27 lut. - pt. 28 lut. u Ciebie
czw. 27 lut. - pt. 28 lut. u Ciebie
Pocztex Kurier48 pobranie
20,00 zł
czw. 27 lut. - pt. 28 lut. u Ciebie
czw. 27 lut. - pt. 28 lut. u Ciebie
Pocztex Kurier24
17,50 zł
czw. 27 lut. - pt. 28 lut. u Ciebie
czw. 27 lut. - pt. 28 lut. u Ciebie
Pocztex Kurier24 pobranie
20,00 zł
czw. 27 lut. - pt. 28 lut. u Ciebie
czw. 27 lut. - pt. 28 lut. u Ciebie
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  • Jeżeli masz jakikolwiek problem z zakupionym u nas produktem – skontaktuj się z nami.  
  • Jak przebiega  u nas reklamacja? Najszybciej jak to możliwe! :-)  

Przed wszystkim jest nam bardzo przykro, że masz kłopot z zakupionym produktem :-(

Poniżej TRZY kroki do szczęśliwego zakończenia:

  1. Wyślij do nas wiadomość (lub zadzwoń), że jest coś nie tak z produktem np. "Coś niedobrego dzieje się z ………..(nazwa produktu), który zamówiłem (-am) ……..(data złożenia zamówienia). Potrzebuję skorzystać z gwarancji." lub "Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……(data złożenia zamówienia) towar: …..(nazwa produktu) jest wadliwy. Wada polega na …………………(opis wady) Proszę o rozpoczęcie procedury gwarancyjnej."
  2. Skontaktujemy się z Tobą, aby uzupełnić informację co niedobrego się wydarzyło oraz ustalić bezproblemowe odesłanie „wadliwka” :-)
  3. Naprawiamy lub wymieniamy i odsyłamy do Ciebie.

KONIEC

Dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawane przez nas produkty były sprawdzone przed wysyłką oraz starannie zabezpieczone w trakcie transportu. Bierzemy pełną odpowiedzialność za sprzedawane produkty przez 24 miesiące od momentu ich zakupu.

  

Zgłaszając reklamację, NIE MUSISZ! 

  1. Czekać nieskończenie długo na jej rozpatrzenie. 
  2. Odsyłać towaru na swój koszt. 
  3. Wypełniać skomplikowanych formularzy reklamacyjnych.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Handlosfera.pl sp. z o.o.
Gutkowo 79a
11-041 Olsztyn
Dodatkowe informacje

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty. 
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.  
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie (AGUERA Agata Stępczyńska, ul. Stokrotek 6/5, 45-219 Opole) lub drogą elektroniczną (sklep@blumi.pl)
  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.   
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione. 
  7. Sprzęt musi być zapakowany w sposób możliwiający bezpieczny transport.
  8. Przesłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).
  9. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres:  Handlosfera.pl sp. z o.o., Gutkowo 79a, 11-041 Olsztyn.
  10. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  • Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.   
  • Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.   
  • Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Handlosfera.pl sp. z o.o.
Gutkowo 79a
11-041 Olsztyn
Dodatkowe informacje

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prosimy o odesłanie produktów na adres:  Handlosfera.pl sp. z o.o., Gutkowo 79a, 11-041 Olsztyn 

  • Kupujący ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
  • Termin na odstąpienie od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie rzeczy.
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę (AGUERA Agata Stępczyńska, ul. Stokrotek 6/5, 45-219 Opole, nr tel.: 73 000 111 8,  adres e-mail: sklep@aguera.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie pisemnej lub elektronicznej.  
  • Oświadczenie można również złożyć na formularzu dostępnym w sekcji: „DO POBRANIA”.
  • Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, by Kupujący wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu na odstąpienie od umowy.
  • W przypadku zwrotu całości zamówienia Sprzedawca zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę) niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego o skorzystaniu z prawa odstąpienia od umowy.
  • W przypadku zwrotu części zamówienia Sprzedawca zwraca Kupującemu wyłącznie koszt zwracanych produktów. 
  • Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności jakie zostały użyte przez Kupującego w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyrazi zgodę na inne rozwiązanie.  
  • Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia mu dowodu jej odesłania.
  • Odstępując od umowy, Kupujący zobowiązany jest do zwrotu rzeczy w stanie niezmienionym niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia.  
  • Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.  
  • Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi Kupujący
  • W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

O sprzedającym

blumi_pl

O sprzedającym

blumi_pl

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od roku i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 03:48

Dane firmy

Rafał Stępczyński
InformatykDoUsług.pl Rafał Stępczyński
Ozimska 4 lok. 7
45-057 Opole
REGON: 364332020
NIP: 747-175-61-55

Kontakt

  • 73-********* (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

InformatykDoUsług.pl 

Rafał Stępczyński 

Ul. Ozimska 4 lok. 7 

45-057 Opole 

NIP: 747-175-61-55

nr. konta NestBank 02 1870 1045 2078 1055 9064 0001

Numer oferty: 7670051343

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro