Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

Kubek Hogwart Harry Potter 3D - Sowa Hedwiga

od
Super Sprzedawcy
DYSTRYKTZERO_PL
99,4% poleca sprzedawcę
61,49
Allegro Smart!
Dostawaod 8,00 zł
Czas wysyłki24 godziny
Zwrotza darmo
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

PRODUKT ORYGINALNY, WYKONANY NA LICENCJI. FABRYCZNIE ZAPAKOWANY.

Kubek Harry Potter 3D - Hedwiga

Produkt licencjonowany

  • Pojemność: 425ml
  • Materiał: Kamionka
  • Wymiary: 14,5x12x11 cm
  • Kubek Hedwiga został wykonany bardzo starannie by uchwycić dokładnie w 3D postać uroczego towarzysza Harry Pottera.
  • Pakowany jest w kolorowe pudełko przez co stanowi także idealny prezent dla bliskiej osoby i i fana przygód najsłynniejszego czarodzieja.
  • Kubeczek ten jest w pełni licencjonowanym gadżetem Harry Potter.
  • UWAGA!!! Kubka nie jest przeznaczony do mikrofalówek i zmywarek.

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Płock, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
2-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Kurier InPost
13,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

Płock
Łączna 13
09-402 Płock
woj. mazowieckie
email: sklep@dystryktzero.pl
tel.: 535 883 874

poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

wymagana przedpłata
do odbioru w 1 dzień roboczy
poinformujemy o terminie odbioru

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Stała stawka za dostawę, bez względu na ilość kupionych przedmiotów.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Reklamacja z tytułu gwarancji:

  1. Produkty oferowane przez sprzedawcę posiadają gwarancję sprzedawcy obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 
  2. Okres gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
  3. Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu. 
  4. Gwarancja nie wyłącza uprawnień konsumentów wynikających z rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu, określone w Kodeksie cywilnym.   

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Dystryktzero.pl
Łączna 13
09-402 Płock
Dodatkowe informacje

Jeżeli chciałbyś złożyć reklamację to daj nam najlepiej po prostu znać kontaktując się w preferowany przez siebie sposób. Może to być telefonicznie, e-mailem, czy przez formularz. Jeśli masz taką możliwość to podeślij nam zdjęcie uszkodzenia, gdyż często już na jego podstawie jesteśmy w stanie zamknąć cały proces. U nas w sklepie nie ma wymogu spełniania jakiegoś skomplikowanego procesu czy też wypełniania masy formularzy. Gdy nas informujesz to dla nas wystarcza i podejmujemy działania by jak najszybciej wszelkie błędy naprawić.


Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi


Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.


Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.).


Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili


Reklamację możesz złożyć na przykład: pisemnie na adres: Sklep Dystryktzero.pl, ul. Łączna 13, 09-402 Płock, lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@dystryktzero.pl .


 W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 


Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres: Sklep Dystryktzero.pl, ul. Łączna 13, 09-402 Płock. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem koszt dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący.  Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.


Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. 


Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).  


Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Dystryktzero.pl
Łączna 13
09-402 Płock
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami.

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: Sklep Dystryktzero.pl, ul. Łączna 13, 09-402 Płock, lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@dystryktzero.pl.


Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 


Bieg terminu do odstąpienia od umowy  

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: (A) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; (B) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 


Zwrot wzajemnych świadczeń


Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: Sklep Dystryktzero.pl, ul. Łączna 13, 09-402 Płock.


Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.


Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


Możliwe koszty odstąpienia od umowy

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.  Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 


Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

O sprzedającym

DYSTRYKTZERO_PL

O sprzedającym

DYSTRYKTZERO_PL

99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 7 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:28

Dane firmy

Marek Pokorski
GroovyReality.NET
Lotników 18/7
09-402 Płock
REGON: 140495094
NIP: 774-290-30-72

Kontakt

  • 535 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Dane firmy prowadzącej sklep:

Groovyreality.net Marek Pokorski

Lotników 18/7

09-402 Płock

NIP: 7742903072

Regon: 140495094


Adres magazynu:

Dystryktzero.pl 

Łączna 13 

09-402 Płock


Pozostałe informacje

Jesteśmy dystrybutorem oficjalnie licencjonowanych gadżetów ze świata filmów, seriali, gier, czy komiksów. Na rynku działamy już ponad 8 lat, a w swej ofercie posiadamy szeroką gamę nietuzinkowych produktów na bazie najpopularniejszych tytułów jak chociażby: Star Wars, Gra o Tron, Harry Potter, Batman, czy Marvel.

Jesteśmy zarejestrowaną w Polsce firmą która prowadzi swój własny magazyn. Oznacza to że kupując w naszym sklepie nie tylko masz gwarancję bezpieczeństwa zakupów i możesz korzystać zarówno z opcji reklamacji jak i zwrotów, ale także gwarantujemy ekspresową realizację zamówień. 

Jeśli przy danym przedmiocie nie zostało wyszczególnione inaczej, to takie przedmioty posiadamy fizycznie u siebie w magazynie. A sama wysyłka odbywa się z Polski. Dzięki temu nie musisz czekać tygodniami na dostawę.

Wszystkie sprzedawane produkty w naszym sklepie są w 100% oryginalne. Wszystkie gadżety jak koszulki, bluzy, kubki a nawet breloczki, posiadają licencję danego tytułu i zostały wyprodukowane przez producentów którzy nabyli odpowiednie prawa od twórców. Sami nie zajmujemy się produkcją. Nie zajmujemy się także pośrednictwem w sprzedaży.

Produkty kolekcjonerskie, takie jak np. figurki pochodzą tylko od znanych i cenionych producentów. Wiele z nich posiada swój własny certyfikat autentyczności. Na naszych wirtualnych półkach nigdy nie znajdziesz produktu który by pochodził z niewiadomego źródła. 

POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY 

Informacje dotyczące płatności Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Płatność”. 

W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia. 

Termin płatności: w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU lub Przelewy24, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, (2) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

Informacje o dostawie

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa” .

Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: (1) przesyłka pocztowa, (2) przesyłka kurierska, (3) przesyłka paczkomatowa, (4) odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Łączna 13, 09-402 Płock – w dni robocze w godzinach od 09:00 do 16:00. 

Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 30 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU lub Przelewy24 - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie finansowym Allegro Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 30 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU lub Przelewy24 - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie finansowym Allegro Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika). 

Administrator danych osobowych 

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (dalej jako: RODO). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższego rozporządzenia oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.

Cel, podstawa i okres przetwarzania danych osobowych 

Dane osobowe Kupujących przetwarzane mogą być w następujących celach: 

  • Przeprowadzenie Transakcji Sprzedającego i realizacja umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy). Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy.
  • Prowadzenie ksiąg podatkowych (KPiR). Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO w zw. z art. 86 § 1 Ordynacji podatkowej tj. z dnia 17 stycznia 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 201) lub art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości tj. z dnia 30 stycznia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 395). Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Sprzedającemu przechowywanie ksiąg podatkowych (do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej) lub rachunkowych (5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane dotyczą).
  • Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Sprzedający lub jakie mogą być podnoszone wobec Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO. Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Sprzedającego, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń jakie mogą być podnoszone wobec Sprzedającego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń wobec Sprzedającego wynosi sześć lat).
  • Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. Podstawę prawną stanowi wówczas art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda). Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu.


Odbiorcy danych osobowych 

Dane osobowe Kupującego mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:

  • Wybrany przewoźnik lub pośrednik realizujący przesyłki na zlecenie Sprzedającego – w  przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową, paczkomatową lub przesyłką kurierską.
  • Dostawcy usług zaopatrujący Sprzedającego w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Sprzedającemu prowadzenie działalności gospodarczej, (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia zarządzania sprzedażą, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Sprzedającemu) – jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami. 
  • Dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Sprzedającemu wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) – jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami.

Prawa osoby, której dane są przetwarzane 

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych, a jeżeli jej dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.

Dobrowolność podania danych osobowych 

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.

Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Numer oferty: 8593000000

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro