Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,

Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu Iwona Lupa


Książka MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W MARKETINGU....

od
lufa11 - 100%
Dostawa od 8,60 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
    • Faktura:
      Nie wystawiam faktury
    • Tytuł:
      Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
    • Autor:
      Iwona Lupa
    • Okładka:
      miękka
    • Rok wydania:
      2016
    • Wydawnictwo:

Opis

KSIĄŻKA "MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W MARKETINGU I ZARZĄDZANIU. WYBRANE ASPEKTY Z TEORII I PRAKTYKI PRZEDSIĘBIORSTW"

AUTOR: IWONA LUPA

W książce autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z wykorzystaniem mediów społecznościowych w marketingu i zarządzaniu. Poruszane są m.in. takie problemy, jak: reklama, promocja sprzedaży i public relations w mediach społecznościowych, marketing szeptany, crowdsourcing, czy też możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Rozważania teoretyczne wzbogacone są licznymi przykładami z praktyki przedsiębiorstw, które najlepiej wykorzystują potencjał mediów społecznościowych do realizacji swoich celów. Książka ma charakter popularnonaukowy. Skierowana jest do: teoretyków, zainteresowanych problemem mediów społecznościowych od strony naukowej, studentów oraz praktyków, zarówno tych bardziej, jak i mniej zaawansowanych w obszarze mediów społecznościowych. Każda osoba, która poszukuje inspirujących przykładów zastosowania mediów społecznościowych w działalności gospodarczej, może znaleźć w tej książce coś dla siebie.

KSIĄŻKA - opis produktu:

  • Format: B-5
  • Ilość stron: 228
  • Oprawa: miękka, kolorowa
  • Druk: czarno-biały
  • Wydawnictwo: Sophia Bauty
  • Miejsce wydania: Katowice
  • Data wydania: 23-08-2016
  • ISBN 978-83-65357-37-3

Spis treści

WSTĘP

I. SŁOWO AUTORA

II. CELE, PROBLEMY BADAWCZE, HIPOTEZY I METODYKA BADAŃ

III. ZAKRES TEMATYCZNY

IV. PODZIĘKOWANIA

ROZDZIAŁ 1. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W PRZEDSIĘBIORSTWIE - WPROWADZENIE

1.1 MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE – ISTOTA, RODZAJE I CECHY PREDYSPONUJĄCE JE DO WYKORZYSTANIA W DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW

1.2 SOCIAL MEDIA MARKETING TO MARKETING W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?

1.3 ZAKRES MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM. KONCEPCJA FIRMY 2.0

ROZDZIAŁ 2. CONTENT MARKETING W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

2.1 KONCEPCJA CONTENT MARKETINGU

2.2 ZASADY I DOBRE PRAKTYKI Z OBSZARU CONTENT MARKETINGU

2.3 NARZĘDZIA CONTENT MARKETINGU W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

ROZDZIAŁ 3. REKLAMA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH. POMIAR EFEKTYWNOŚCI I SKUTECZNOŚCI DZIAŁAŃ W TYCH MEDIACH

3.1 CHARAKTERYSTYKA RYNKU REKLAMY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

3.2 FORMATY REKLAM I NARZĘDZIA DO ICH TWORZENIA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA PRZYKŁADZIE SERWISU FACEBOOK

3.3 POMIAR EFEKTYWNOŚCI I SKUTECZNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH PRZEDSIĘBIORSTWA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH. PERFORMANCE MARKETING

ROZDZIAŁ 4. PROMOCJA SPRZEDAŻY I PUBLIC RELATIONS W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

4.1 FORMY PROMOCJI SPRZEDAŻY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

4.2 INSTRUMENTY I DZIAŁANIA PR W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

4.3 ZASTOSOWANIE KONCEPCJI CSR W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INSTRUMENTU PR

ROZDZIAŁ 5. MARKETING SZEPTANY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

5.1 WORD-OF-MOUTH MARKETING. ADWOKACI MARKI

5.2 BUZZ MARKETING. LIDERZY OPINII

5.3 MARKETING WIRUSOWY: MARKETING PARTYZANCKI I PRANK MARKETING

5.4 REAL-TIME MARKETING

ROZDZIAŁ 6. ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTEM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

6.1 BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

6.2 JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

6.3 ZARZĄDZANIE KRYZYSEM W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

ROZDZIAŁ 7. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO ŹRÓDŁO DANYCH, INFORMACJI I WIEDZY O OTOCZENIU PRZEDSIĘBIORSTWA

7.1 TWORZENIE PERSON. POZYSKANIE DANYCH I INFORMACJI O KLIENTACH

7.2 POZYSKANIE DANYCH I INFORMACJI O INNYCH PODMIOTACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W OTOCZENIU ZEWNĘTRZNYM PRZEDSIĘBIORSTWA

7.3 MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO ŹRÓDŁO DANYCH I INFORMACJI O OTOCZENIU WEWNĘTRZNYM PRZEDSIĘBIORSTWA. YAMMER

7.4 ZASTOSOWANIE KONCEPCJI CROWDSOURCINGU W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

ROZDZIAŁ 8. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W EMPLOYER BRANDINGU ORAZ REKRUTACJI I SELEKCJI PRACOWNIKÓW

8.1 ROLA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W EMPLOYER BRANDINGU

8.2 REKRUTACJA PRACOWNIKÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

8.3 SELEKCJA KANDYDATÓW DO PRACY Z WYKORZYSTANIEM MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH

ROZDZIAŁ 9. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE A ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW

9.1 ZNACZENIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH DLA PRZEDSIĘBIORSTWA. EMPLOYEE ADVOCACY

9.2 BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

9.3 MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO NARZĘDZIE BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW W PRZEDSIĘBIORSTWIE

ZAKOŃCZENIE

BIBLIOGRAFIA

ANEKS

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,60 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Kraków, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,60 zł
pt. 29 maj - pon. 1 cze. w punkcie
pt. 29 maj - pon. 1 cze. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Przesyłka kurierska
20,00 zł
pt. 29 maj - pon. 1 cze. u Ciebie
pt. 29 maj - pon. 1 cze. u Ciebie
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Listy i paczki pocztowe
List polecony ekonomiczny
10,00 zł
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. u Ciebie
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. u Ciebie
List polecony priorytetowy
10,00 zł
pt. 29 maj - wt. 2 cze. u Ciebie
pt. 29 maj - wt. 2 cze. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.

Płatności

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
dostępny w e-mailu po zakupie
Dodatkowe informacje

1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy, zwrócić lub wymienić towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. 

2. Kupujący może zareklamować towar na podstawie określonej wady tylko, jeśli nie została ona ujawniona w opisie transakcji.

3. Kupujący pokrywa koszt odesłania przedmiotu. 

4. Środki są zwracane Kupującemu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył przy zakupie, a jeśli wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy sposób dostawy dostępny w ofercie, nie zwracamy Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

5. Przedmiot powinien zostać odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie.


O sprzedającym

lufa11

O sprzedającym


100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 15 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 06:58

Numer oferty: 6679414583

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka