, , ,

KRZESŁO MILANO DESIGN DSW SKANDYNAWSKIE ENZO

od
NEWHOME
54,99
31 osób kupiło 79 sztuk
Kolor/wzór
Liczba krzeseł w zestawie
Liczba sztuk
z 7547 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Kup w zestawie

KRZESŁO MILANO DESIGN DSW SKANDYNAWSKIE ENZOSTÓŁ OKRĄGŁY 80cm SKANDYNAWSKI MILANO DESIGN DTW
Cena za zestaw
353,97 zł
KRZESŁO MILANO DESIGN DSW SKANDYNAWSKIE ENZOSTÓŁ 120x80 BIAŁY SKANDYNAWSKI MILANO DESIGN DTW
Cena za zestaw
478,96 zł

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
  • Dane podstawowe
  • Dane szczegółowe
    • Liczba krzeseł w zestawie:
      1
    • Montaż:
      meble do samodzielnego montażu
  • Parametry fizyczne
    • Głębokość mebla:
      53 cm
    • Szerokość mebla:
      47 cm
    • Wysokość mebla:
      82 cm
  • Siedzisko
    • Wysokość siedziska:
      45 cm
    • Szerokość siedziska:
      47 cm
    • Głębokość siedziska:
      40 cm
  • Obicie
  • Korpus
    • Kolor korpusu:
      Buk jasny

Opis

DOSTĘPNE KOLORY:

Piękne i eleganckie krzesło w stylu skandynawskim model ENZO marki NEWHOME wyróżnia się ciekawym wyglądem. Wysoka jakość wykonania sprawia, że krzesło jest wygodne i prezentuje się wspaniale. Krzesło inspirowane DSW o chropowatym siedzisku. Oryginalny kształt w połączeniu z drewnianą podstawą nadaje krzesłu ponadczasowy wygląd. Ergonomiczna forma wraz z podłokietnikami daje poczucie niezwykłej wygody i komfortu w najlepszym stylu. Urocze i eleganckie krzesło może być przyciągającym wzrok dodatkiem zarówno do przestronnego salonu, jak i mniejszej jadalni.

Wykonane z najwyższej jakości surowców. Siedzisko oraz oparcie wykonane jest z polipropylenu.W krześle zastosowano nogi drewniane , które dają niepowtarzalny efekt w każdym mieszkaniu. Nogi maja zabezpieczenia przed uszkodzeniem paneli podłogowych, drewnianych podłóg, powierzchni lakierowanych i podłóg ceramicznych.

  • MODEL: ENZO
  • KOLOR:

-BIAŁY

-SZARY

-CZARNY

  • ILOŚĆ: 1 sztuka

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,87

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,87/5
(134 oceny)
121
11
0
2
0

20 października 2019 od
Super wytrzymałe i świetnie wyglądające krzesła za super cenę. Polecam!
20 października 2019 od
Wygodne,szybki montaż i idealnie komponuje się z moją toaletką. Produkt godny polecenia
15 października 2019 od
Towar zgodny z opisem.
6 października 2019 od
za t cene nie mam uwag
cena, może wytrwa 2 sezony
niestabilne, Niekompletny zestaw, brak śrub
5 października 2019 od
Jakość adekwatna do ceny. Trochę zabawy ze złożeniem .Instrukcja w miarę czytelna.
5 października 2019 od
Przedmiot jest świetny, ale dosyć trudno go złożyć.
4 października 2019 od
Towar zgodny z opisem. Jakość super! Polecam
2 października 2019 od
Rewelacyjne krzesło jak za taka cenę ;) gorąco polecam ;)
1 października 2019 od
Świetne krzesło, wszystko zgodne z opisem.
30 września 2019 od
Ok.
25 września 2019 od
Całkiem niezłe aczkolwiek mogłoby być trochę twardsze. Wygina się trochę podczas opierania. Śruby też się w nogach trochę oskręcają, już kilka razy musiałem dokręcać.
24 września 2019 od
krzesła naprawdę super markowy produkt za niską cenę Gorąco polecam
23 września 2019 od
POLECAM
wygodne
13 września 2019 od
Polecam !
11 września 2019 od
Towar zgodny z opisem - polecam!

Dostawa i płatność

od 20,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Kluczbork, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier DPD
20,00 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Kurier DPD pobranie
25,00 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

FD SALE GROUP
Byczyńska 85
46-203 Kluczbork
Dodatkowe informacje

 

Reklamacje dotyczące Towarów

   

1. FD Sale Group jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta  będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu  rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w  szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.

2. Reklamacje,  wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na  podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres:  FD Sale Group, 46-203 Kluczbork, ul. Byczyńska 85,  sklep@newhome24.pl. FD Sale Group  zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a  gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta,  kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.  FD Sale Group jest producentem wybranych Towarów dostępnych w Sklepie.  W odniesieniu do tych Towarów FD Sale Group jako producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego  Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. W  odniesieniu do Towarów, których producentem nie jest FD Sale Group, producent może ponosić niezależną  odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz  przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej wydanej przez producenta.  Jeśli dokument gwarancyjny producenta przewiduje taką możliwość, Klient  może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w  autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie  gwarancyjnej. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są niezależnie  gwarancją FD Sale Group jako sprzedawcy.  FD Sale Group ponosi odpowiedzialność z tytułu  gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez  okres wskazany w  karcie gwarancyjnej.

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną   

1. FD Sale Group podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni  poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej  wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie  wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów. 

2. Klient  zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić FD Sale Group i o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu  serwisu Sklepu Internetowego. 

3. Nieprawidłowości związane z  funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres:  FD Sale Group, 46-203 Kluczbork, ul. Byczyńska 85, sklep@newhome24.eu  lub przy użyciu formularza kontaktowego

4. W  reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko nr kontaktowy, adres do  korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z  funkcjonowaniem Sklepu.

FD Sale Group zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a  gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta,  kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
FD Sale Group
Byczyńska 85
46-203 Kluczbork
Dodatkowe informacje

  • Zwroty proszę kierować na adres : FD Sale Group ul. Byczyńska 85, 46-203  Kluczbork
  • Na zewnątrz paczki proszę umieścić kartkę A4 z opisem ZWROT – to znacznie przyspieszy  przekierowanie do działu i rozpatrzenie
  • Termin na zwrot produktu w naszym sklepie jest do 14 dni - od daty na paragonie / fakturze.
  • Produkt zwracany nie może być używany, uszkodzony, nosić jakichkolwiek śladów użytkowanialub być w stanie gorszym niż jak był doręczony.
  • Dowód sprzedaży musi być dołączony do przesyłki – oryginalny paragon ( w przypadku fakturymoże być to kopia )
  • Prosimy o staranne zapakowanie produktu, aby zapobiec uszkodzeniom podczas wysyłki w oryginalne opakowanie wraz z odpowiednimi przekładkami, zabezpieczeniami jeżeli takie były zastosowane przy dostawie. 
  • Zamówienie kuriera przez naszą firmę po odbiór jest opcją dodatkową za dopłatą.
  • Czas zwrotu środków pieniężnych może trwać do 30 dni roboczych od daty dostarczenia zwracanego produktu  do siedziby firmy.
  • W przypadku, gdy produkt zwracany dotrze do nas uszkodzony - zwrot nie będzie akceptowany, a koszt wysyłki ponownej poniesie kupujący .
  • Jeżeli paczka będzie uszkodzona z zewnątrz podczas dostawy przez kuriera, nasz sklep odmówi odbioru przesyłki.
  • Zwrot nie jest akceptowany w przypadkach jeżeli produkt był kupiony z gamy towarów drugiego gatunku lub sekcji wyprzedażowej.
  • W przypadku gdy w ofercie handlowej nie były wyszczególnione koszty przesyłki, lub jest on wliczony w kwotę produktu podczas oferty internetowej - będzie on naliczany według stawek określonych przez firmę GEIS/DHL.
  • Produkt powinien wrócić w oryginalnym opakowaniu
  • Akceptacja zwrotu nastąpi tylko i wyłącznie po potwierdzeniu przez kupującego informacji o odstąpieniu od umowy kupna/sprzedaży w systemie Allegro. Wiadomość wysyłana na adres e-mail podany podczas zakupu.
  • Jeżeli produkt zakupiony był na FAKTURĘ VAT - zostaną naliczona opłata - list polecony z potwierdzeniem odbioru korekty Faktury VAT
  • Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi gdy przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta – dotyczy usługi kurierskiej !
  • Opis i powód zwrotu nie jest wymagany, ale doceniamy chęć podania przyczyny zwrotu, aby poprawiać jakość naszych usług i produktów 

O sprzedającym

NEWHOME

O sprzedającym

NEWHOME

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od roku i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 09:17

Dane firmy

Marta Krzyśków
FD Sale Group
Byczyńska 85
46-203 Kluczbork
NIP: 751-169-87-26

Kontakt

  • +48 *** *** *** (pokaż)
  • +48 *** *** *** (pokaż)
poniedziałek - sobota
08:00 - 21:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Zanim odbierzesz przesyłkę od kuriera, zawsze sprawdź jej stan: 

1. Sprawdź wygląd opakowania zewnętrznego: pudełko nie powinno posiadać wgnieceń i dziur, a taśma nie może być przerwana lub przecięta: 

a) Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy,  

b) Gdy opakowanie jest uszkodzone, wpisz tę informację na liście przewozowym. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera, 

 

2. Sprawdź zawartość przesyłki: otwórz przesyłkę i sprawdź, czy dostawa jest kompletna, a produkty nieuszkodzone. Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki:  

a) Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu zamówionych produktów lub zamówienie nie zgadza się ze specyfikacją wydania, znajdującą się w pudełku, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Jeśli tego nie zrobisz, ewentualny proces reklamacji z powodu uszkodzenia lub braku może zostać rozpatrzony negatywnie,  

b) Dopilnuj, by kurier wypełnił wszystkie pola protokołu szkody. W polu „uwagi” możesz podać wszystkie swoje zastrzeżenia, także te dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody. Odbierz jeden egzemplarz wypełnionego protokołu,  


3. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta przewoźnik w celu zgłoszenia interwencji. Konsultant przyjmie zgłoszenie i umówi Cię na kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody,  


4. O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera.  

Pozostałe informacje

e-mail: sklep@newhome24.eu

tel. 533 211 211

tel. 531 211 211

Numer oferty: 7802644289

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro