Sprzedaż zakończona

, , ,

Krzesełko do karmienia Baby Dan DANCHAIR brązowe

od
Super Sprzedawcy
Oficjalny sklep Scandinavian Baby
469,00
Liczba sztuk
z 13 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor:
      Odcienie brązu i beżu
    • Marka:
    • Materiał:
      Inne
    • Wiek dziecka:
      6 m +
    • Szerokość produktu:
      41 cm
    • Wysokość produktu:
      81 cm
    • Głębokość produktu:
      57 cm
    • Waga (z opakowaniem):
      5 kg
    • Dodatkowe informacje:
      Regulacja wysokości, Pasy bezpieczeństwa

Opis

Kupujesz u wyłącznego dystrybutora BABY DAN w Polsce

Krzesełko do karmienia Baby Dan DANCHAIR brązowe

Krzesełko DanChair - rodzinne życie wokół stołu!

DanChair to krzesełko, które rośnie razem z dzieckiem. Dzięki regulowanej wysokości siedziska oraz podnóżka krzesełko jest przeznaczone dla dzieci od 6 miesiąca aż do 15 lat!

Wyjątkowo stabilna konstrukcja i nowoczesne, skandynawskie wzornictwo zapewniają bezpieczeństwo użytkowania w każdym wieku.

Aby dziecko mogło zachować zdrową pozycję przy stole krzesełko DanChair ma regulowaną wysokość siedziska i podnóżka. Siedzisko ustawione na właściwym poziomie gwarantuje, że blat stołu znajdzie się na wysokości odpowiedniej dla wzrostu dziecka. Stopy dziecka mają podparcie, którego wysokość jest regulowana w miarę rozwoju dziecka. Krzesełko ma również wygodne, specjalnie wyprofilowane oparcie dla pleców.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:

  • W komplecie barierka ochronna (Nowość - teraz odpinana jednym kliknięciem!) oraz pasy zabezpieczające małe dziecko przed upadkiem (demontowane w późniejszym okresie). To unikalne rozwiązanie znacząco ułatwia sadzanie i wyjmowanie małego dziecka z krzesełka. Najpierw sadzamy dziecko, a dopiero potem zakładamy barierkę zabezpieczającą!
  • Zajmuje bardzo mało miejsca ponieważ daje się wsunąć pod stół jak normalne krzesło.
  • Zaprojektowane ze szczególnym naciskiem na zapewnienie dziecku zdrowej pozycji podczas karmienia.
  • Stopy dziecka mają podparcie, którego wysokość jest regulowana w miarę rozwoju dziecka.
  • Wygodne, wyprofilowane oparcie dla pleców.
  • Możliwość dokupienia miękkich poduszek dodatkowo zwiększających komfort dziecka.
  • Niezwykle stabilne.
  • Wykonane z bardzo odpornego na uszkodzenia drewna kauczukowego
  • Bardzo łatwe do czyszczenia.
  • Nowoczesne skandynawskie wzornictwo.
  • Wymiary: wysokość: 81 cm, szerokość: 47 cm, głębokość: 57 cm
  • Spełnia wymagania najnowszych norm bezpieczeństwa: EN 14988-1:2006 + A1:2012 oraz DVN 2504:2
  • Gwarancja 24 miesięcy

Dostawa i płatność

od 9,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: wysyłka - cały kraj, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Scandinavian Baby za co najmniej 100,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier DPD
9,99 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze
Kurier DPD pobranie
9,99 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

BABYMOOSE Piotr Dmowski
ul. Spółdzielcza 35A
05-504 Złotokłos-Łoś
Dodatkowe informacje

1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na BABYMOOSE Piotr Dmowski, ul. Spółdzielcza 35A, 05-504 Łoś, tel.: +48 22 727 02 69 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego.

3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. 

4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.

6. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży,
  • jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,
  • może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email:porady@dlakonsumentow.pl,
  • może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
30 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
SCANDINAVIAN BABY
Spółdzielcza 35A
05-504 Łoś
Dodatkowe informacje

1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 30 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia 

o odstąpieniu od umowy, który udostępnia Sprzedawca.

3. Termin 30-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.

4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez konsumenta jest wyłączone w szczególności przypadku:

  • świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

6.W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.

7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.

8. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.

O sprzedającym

Scandinavian Baby

O sprzedającym

Scandinavian Baby

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 17 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 01:10

Dane firmy

Piotr Dmowski
BABYMOOSE Piotr Dmowski
Spółdzielcza 35A
05-504 Złotokłos-Łoś
REGON: 015591334
NIP: 521-196-48-78

Kontakt

  • 22 ******* (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Witaj w SCANDINAVIAN BABY!

Oferujemy produkty dla dzieci łączące w sobie najwyższą jakość, bezpieczeństwo, funkcjonalność i nowoczesne wzornictwo rodem ze Skandynawii.   

Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem firm:

  •  BabyBjörn (Szwecja) 
  •  Baby Dan (Dania) 
  •  Herobility (Szwecja) 
  •  Inovi (Szwecja)
  •  Elodie Details (Szwecja)
  •  Thule (Szwecja)

Wszystkie oferowane przez nas produkty spełniają najostrzejsze normy bezpieczeństwa. W naszym sklepie znajdą Państwo: nosidełka ergonomiczne dla dzieci, leżaczki dla niemowląt, wózki spacerowe, krzesełka do karmienia, butelki, smoczki, śliniaki, kocyki, osłony kominka, bramki na schody oraz zabezpieczenia chroniące dziecko przed wypadkiem. 

Z myślą o aktywnych rodzicach oferujemy wózki do biegania oraz doskonałej jakości przyczepki rowerowe. Dzięki nim, razem z dzieckiem, rodzic może kontynuować aktywność fizyczną i od najmłodszych lat życia uczyć maleństwo zdrowego trybu życia. Jesteśmy rzetelni i terminowi. 

Oferowane przez nas produkty dostępne są od ręki w naszym magazynie. Wszystkie zamówienia złożone do godziny 14.00 - w przypadku płatności gotówką przy odbiorze towaru, wysyłamy jeszcze tego samego dnia, a przy płatności przelewem, niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. 

Głęboko wierzymy, że dzięki wybranym przez nas wysokiej jakości, funkcjonalnym produktom, jeszcze pełniej i mocniej poczujecie jak przyjemnie jest być rodzicem!   

Nina i Piotr Dmowscy  

Pozostałe informacje

Sprzedawcą jest Piotr Dmowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą BABYMOOSE Piotr Dmowski, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, pod adresem ul. Spółdzielcza 35a, 05-504 Łoś NIP: 5211964878, REGON: 015591334.

Sprzedawca poniżej wskazuje dodatkowe informacje dla Klienta 

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest dokonywana na adres wskazany przez Klienta.  

2. Koszty i formy dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia. 

3. Sprzedawca w opisie Towaru informuje o terminie dostawy i realizacji zamówienia, który liczony jest w dniach roboczych zgodnie z  pkt. 5. 

4. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. 

5. Klient może wybrać następujące metody płatności:

  • przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);
  • gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia);
  • płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia); 
  • płatność kartą przy odbiorze z Paczkomatu (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia).

6. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego. 

7. Klient będący konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.  

8. Administratorem Danych Osobowych Klientów jest Sprzedawca.  

9. Dane osobowe zbierane w Sklepie są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. 

10. Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych mu, a dotyczących Klientów Sklepu. Sprzedawca z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne zabezpieczające dane osobowe. 

11. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Sprzedawcy  z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Sprzedawcę. 

12. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. W pozostałych przypadkach rozstrzyganie ewentualnych sporów zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 

13. W sprawach dotyczących sprzedaży nieuregulowanych w informacjach podawanych przez Sprzedającego oraz regulaminach serwisu www.allegro.pl mają zastosowanie przepisy prawa polskiego. 

14. Klient zobowiązany jest w szczególności do niedostarczanie treści bezprawnych. 

Numer oferty: 7972595767

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro