Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę

Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

Królestwo Szczepan Twardoch


Królestwo Szczepan Twardoch

od
Super Sprzedawcy
fajna_ksiegarnia - 100%
Allegro Smart!
6 osób kupiło 7 sztuk
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
Dostawa od 6,70 zł
Czas wysyłki zwykle do 2 dni roboczych
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Tytuł:
      Królestwo
    • Autor:
      Szczepan Twardoch

Opis

Zaskakująca kontynuacja jednego z największych bestsellerów ostatnich lat

Ryfka ma jeden cel - przetrwać. W swojej kryjówce pielęgnuje na wpół przytomnego Jakuba Szapirę, który niczym nie przypomina niegdysiejszego postrachu stolicy. Kobieta nocami wychodzi na gruzowisko, którym po polskim powstaniu stała się Warszawa. Zdobywa pożywienie, obmyśla plan dalszej ucieczki, pieniądze wymienia na coś znacznie cenniejszego - na broń. Jej oczy widzą upadek dawnego „królestwa” Szapiry, jej nozdrza rozpoznają zapach porzuconych resztek jedzenia, jak i trupi odór, a do jej uszu dochodzą coraz to nowe pogłoski. Podobno pod ruinami byłego getta żyje nieomal mityczny Ares, krwią podpisujący swoje nazistowskie ofiary…

Dawid, syn Szapiry, przeżył wywózkę z Umschlagplatz. O losie ojca niewiele wie, bo też mało go on obchodzi. W ukryciu wspomina dawne czasy i przedwojenną potęgę Jakuba. Spotkał w życiu wielu złych ludzi, ale nikt nie jawi mu się gorszym niż Jakub Szapiro…

Opowieść Ryfki i historia Dawida układają się w zaskakującą kontynuację Króla, jednego z największych bestsellerów ostatnich lat. Chwytająca za gardło opowieść o wojnie oraz bezkompromisowe spojrzenie na oprawców i ofiary. Żydzi, Polacy i Niemcy. I to najtrudniejsze wyzwanie… pozostać człowiekiem.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Opinie o produkcie

4,91

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
4,91/5
(287 ocen)
270
12
2
1
2

24 stycznia 2020 od
polecam
22 listopada 2019 od
zgodny z opisem
13 października 2019 od
Rewelacyjna książka w zestawieniu z królem świetny materiał na weekend
18 września 2019 od
Świetna książka. Przezczytana jednym tchem. Polecam!
26 maja 2019 od
OK
26 maja 2019 od
Oceniam produkt jako dobry
1 kwietnia 2019 od
czyta się!
20 lutego 2019 od
warto najpierw przeczytać "Króla" to jest ciąg dalszy losów Jakuba Szapiro
5 stycznia 2019 od
super ... polecam :)
3 stycznia 2019 od
Książka nowa, bardzo dobrze zapakowana.
22 grudnia 2018 od
Kontynuacja "Króla" mnie nie zawiodła. Nie można się oderwać. Polecam
24 listopada 2018 od
Król w ostateczności 4/5; ale czy Królestwo dogoni Króla i czy go przegoni??? się okaże...
18 listopada 2018 od
czyta sie dobrze ale IMO nie dorasta do Morfiny czy Króla
14 listopada 2018 od
Polecam!

Dostawa i płatność

od 6,70 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Gdańsk, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
RUCH
6,70 zł
śr. 27 maj - czw. 4 cze. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
śr. 27 maj - czw. 4 cze. w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
śr. 27 maj - śr. 3 cze. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
śr. 27 maj - śr. 3 cze. w punkcie

Czas wysyłki: zwykle do 2 dni roboczych.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 4 dni roboczych.

Płatności

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PRODEST
Sieraków ul. sienkiewicza 74
05-250 Radzymin
Dodatkowe informacje

Dodatkowe informacje

1. SPRZEDAWCA przestrzega obowiązku dostarczania PRODUKTÓW bez wad. 2. W przypadku, gdy PRODUKT ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 – 576. 3. KLIENT ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz (i) nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, (ii) nie ma właściwości, o których KLIENT został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę, (iii) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę, (iv) została wydana kupującemu w stanie niezupełnym – np. laptop sprzedany bez ładowarki, choć powinna być w zestawie. Z kolei wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez KLIENTA towar (i) jest własnością osoby trzeciej, (ii) jest obciążony prawem osoby trzeciej albo (iii) cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 4. W sytuacji wystąpienia wady KLIENT może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: a) wymiany towaru na nowy; b) naprawy towaru; c) obniżenia ceny; d) odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. 5. Wybór żądania zależy od KLIENTA. SPRZEDAWCA może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może się to odbyć z uwzględnieniem następujących okoliczności: a) łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru; b) charakter wady – istotna czy nieistotna; c) to, czy towar był wcześniej reklamowany. 6. Jeśli KLIENT żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, SPRZEDAWCA może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez KLIENTA: a) byłaby niemożliwa do zrealizowania dla SPRZEDAWCY albo b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów. 7. SPRZEDAWCA może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji KLIENT może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. 8. SPRZEDAWCA musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych. Jeśli SPRZEDAWCA nie dochowa tego terminu, KLIENT może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności SPRZEDAWCY i upływu wyznaczonego terminu KLIENT jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny. 9. SPRZEDAWCA odpowiada wobec KLIENTA za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji to sprzedawca musi udowodnić, że wada powstała z winy KLIENTA. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, tj. pomiędzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wydania towaru, KLIENT powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu. 10. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne KLIENT może przekazać SPRZEDAWCY bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres e-mail SPRZEDAWCY 11. Jeżeli żądanie złożone przez KLIENTA przy reklamacji dotyczy: a) naprawy towaru, b) wymiany towaru na nowy, c) obniżenia ceny towaru, to na SPRZEDAWCY spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. 12.Reklamowane PRODUKTY należy odesłać wraz z informacją o przyczynie reklamacji na adres SPRZEDAWCY z dopiskiem:"REKLAMACJA". 13. Koszty poniesione przez KLIENTA związane z odesłaniem reklamowanego produktu zostaną zwrócone przez SPRZEDAWCĘ. Zachęcamy do sprawdzenia zawartości przesyłki, jeśli jej opakowanie zostało uszkodzone podczas dostawy, a następnie do wypisanie protokołu szkody wspólnie z dostawcą. Pomoże to przy rozpatrywaniu reklamacji. Prosimy o kontakt w przypadku, kiedy produkt jest uszkodzony lub ma wady fabryczne prosimy o niezwłoczny kontakt. Wspólnie ustalimy dalsze postępowanie oraz formę zwrotu. 


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Adres do zwrotu
PRODEST Krzysztof Bujalski
Sieraków ul. Sienkiewicza 74
05-250 Radzymin

O sprzedającym

fajna_ksiegarnia

O sprzedającym


100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 09:02

Dane firmy

Krzysztof Bujalski
PRODEST
Jaworzniaków 28/2
80-180 Gdańsk
REGON: 192999859
NIP: 584-108-13-47

Kontakt

  • 501****** ()
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma PRODEST specjalizuje się w sprzedaży książek, albumów, map, przewodników, audiobooków i ebooków już od ponad 11 lat na rynku polskim.


Numer oferty: 9161926564

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka