mp_auto

KRAFT AMORTYZATORY +Odboje PRZÓD +TYŁ VW GOLF IV 4

od
Super Sprzedawcy
mp_auto
359,00
35,90 zł x 11 rat ()
8 monet
7 osób kupiło 7 kompletów
Liczba kompletów
z 41 kompletów
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rodzaj:
      Olejowo-gazowe
    • Rodzaj zawieszenia:
      standardowe
    • Producent części:
      Kraft
    • Typ samochodu:
      Samochody osobowe
    • Numer katalogowy części:
      4000455 4010275
    • Strona zabudowy:
      Przód lewy, Przód prawy, Tył lewy, Tył prawy

Opis

Zestaw amortyzatorów wraz z osłonami i odbojami KRAFT AUTOMOTIVE

Do samochodów marki: VW GOLF IV

Amortyzatory odpowiadają za utrzymywanie przyczepności kół do podłoża dodatkowo tłumią one drgania powstające w wyniku jazdy po nierównej nawierzchni.

Uszkodzenie tego podzespołu powoduje wydłużenie się drogi hamowania, ponieważ to głownie amortyzatory odpowiadają za prawidłowe przyleganie kół do nawierzchni. Nierównomierne zużycie opon, znaczne kołysanie nadwozia i stukanie podczas pokonywania nierówności jest oznaką zużycia amortyzatorów. Dlatego jeżeli wystąpią powyższe objawy lub pojawi się wyciek oleju lub gazu z amortyzatorów, konieczna jest kontrola ich stanu w serwisie. Dla bezpieczeństwa, warto wymieniać amortyzatory parami na jednej osi.

Strona zabudowy:  oś przednia + tylna

Zakup dotyczy:   4 sztuk amortyzatorów (2szt na przód + 2szt na tył + komplet osłon wraz z odbojami i osłonami)

Numer katalogowy: 4010275 x2 szt.  + 4000455 x2 szt.  + 4080000 + 4080001

Rodzaj amortyzatorów: ciśnienie gazu

System tłumienia drgań: zawieszenia dwururka

Sposób mocowania: amortyzatora dolne oko

Sposób mocowania: amortyzatora górny trzon

ZASTOSOWANIE:

GOLF IV (1J1) od 1997 do 2005

1.4 16V75 KM / 55 KW1390 ccm benzyna od 1997 do 2005

1.6102 KM / 75 KW1595 ccm benzyna od 2000 do 2005

1.6100 KM / 74 KW1595 ccm benzyna od 1997 do 2004

1.6101 KM / 74 KW1598 ccm benzyna od 2001 do 2001

1.6107 KM / 78 KW1595 ccm benzyna od 2003 do 2005

1.6 16V105 KM / 77 KW1598 ccm benzyna od 2000 do 2005

1.6 FSI110 KM / 81 KW1598 ccm benzyna od 2002 do 2005

1.8125 KM / 92 KW1781 ccm benzyna od 1997 do 2005

1.8 T150 KM / 110 KW1781 ccm benzyna od 1997 do 2005

1.8 T GTI180 KM / 132 KW1781 ccm benzyna od 2001 do 2005

1.9 SDI68 KM / 50 KW1896 ccm olej napędowy od 1997 do 2005

1.9 TDI90 KM / 66 KW1896 ccm olej napędowy od 1997 do 2004

1.9 TDI101 KM / 74 KW1896 ccm olej napędowy od 2000 do 2005

1.9 TDI115 KM / 85 KW1896 ccm olej napędowy od 1998 do 2001

1.9 TDI130 KM / 96 KW1896 ccm olej napędowy od 2000 do 2005

1.9 TDI110 KM / 81 KW1896 ccm olej napędowy od 1997 do 2004

1.9 TDI150 KM / 110 KW1896 ccm olej napędowy od 2000 do 2005

2.0115 KM / 85 KW1984 ccm benzyna od 1998 do 2004

2.3 V5170 KM / 125 KW2324 ccm benzyna od 2000 do 2005

2.3 V5150 KM / 110 KW2324 ccm benzyna od 1997 do 2000

Pasuje do pojazdów

  • VW
    • GOLF IV (1J1) 1.8 (AGN BAF) 1781ccm 125KM/92kW 1997/08-2005/06

    • GOLF IV (1J1) 1.8 T (AGU AQA ARZ AUM AWD) 1781ccm 150KM/110kW 1997/08-2005/06

    • BORA (1J2) 1.6 16V (ATN AUS AZD BCB) 1598ccm 105KM/77kW 2000/05-2005/05

    • BORA Variant (1J6) 1.6 16V (ATN AUS AZD BCB) 1598ccm 105KM/77kW 2000/02-2005/05

    • GOLF IV (1J1) 1.6 16V (ATN AUS AZD BCB) 1598ccm 105KM/77kW 2000/02-2005/06

    +33 więcej

  • AUDI
    • A2 (8Z0) 1.6 FSI (BAD) 1598ccm 110KM/81kW 2002/05-2005/08

    • A6 (4B2, C5) 1.8 T (AEB ANB APU ARK AWL AWT) 1781ccm 150KM/110kW 1997/01-2005/01

    • A6 Avant (4B5, C5) 1.8 T (AEB ANB APU ARK AWT) 1781ccm 150KM/110kW 1997/12-2005/01

    • A6 (4B2, C5) 1.8 T quattro (AEB ANB APU ARK AWT) 1781ccm 150KM/110kW 1997/02-2005/01

    • A6 Avant (4B5, C5) 1.8 T quattro (AEB ANB APU ARK AWT) 1781ccm 150KM/110kW 1997/12-2005/01

  • SEAT
    • TOLEDO II (1M2) 1.9 TDI 4Drive (ARL) 1896ccm 150KM/110kW 2000/10-2005/10


Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
5,00/5
(17 ocen)
17
0
0
0
0

4 czerwca 2019 od
Wszystko OK POLECAM!
6 grudnia 2018 od
POLECAM TOWAR NA 100 % !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dostawa i płatność

od 12,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Głowno, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
12,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
16,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

W sprawie reklamacji wskazany jest kontakt mailowy, wszelkie niezbędne dokumenty tj. druk reklamacyjny  zostanie dołączony jako załącznik. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Malexa Marcin Czyżewski
Andersa 19a
95-015 Głowno
Dodatkowe informacje

Odpowiedzialność za wady rzeczy. Sprzedający ma obowiązek dostarczyć Klientowi rzeczy pozbawione wad. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Klienta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia),. W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, domniemywa się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta. Klient, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny, złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Klient jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również:żądać wymiany rzeczy na wolną od wad; żądać usunięcia wady. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, Sprzedający może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. W przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, Klient może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego, Klient jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego. Sprzedający może odmówić demontażu i ponownego zamontowania, jeżeli koszt tych czynności przewyższa cenę rzeczy sprzedanej. Jeżeli kupującym jest Konsument, może on żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania, jest obowiązany jednak ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Klient jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego. Zasady, te stosuje się do zwrotu rzeczy w razie odstąpienia od umowy i wymiany rzeczy na wolną od wad. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający, za wyjątkiem sytuacji opisanej w powyżej, w której Konsument, żądający od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania, jest obowiązany ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej. Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Klienta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy kupującemu, a jeżeli kupującym jest Konsument a przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma przed upływem roku od momentu wydania rzeczy kupującemu. Roszczenie kupującego o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy kupującemu, a jeżeli kupującym jest Konsument, a przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy kupującemu. W tych terminach kupujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli kupujący żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. W przypadku, kiedy określony przez Sprzedającego lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy kupującemu, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu. W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Konsumentowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego Upływ terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił. Postanowienia końcowe: Wszelkie spory wynikłe w związku ze stosowaniem Regulaminu, o ile Stronom nie uda się porozumieć, rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego. Postanowienie to nie wiążę w stosunkach z konsumentami w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. Informujemy ponadto, że Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów w tym - mediacji (np. przy pomocy mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie), w tym, w przypadku klienta będącego Konsumentem, mediacji mediatorów działających przy Inspekcji Handlowej. - sądownictwa polubownego, w tym, w przypadku klienta będącego Konsumentem, stałych sądów polubownych przy Inspekcji Handlowej, - w przypadku klienta będącego Konsumentem, do skorzystania z pomocy miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów, - w przypadku Klienta będącego Konsumentem do skorzystania z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR), dostępnej pod adresem https://webgate.ec.europa.eu/odr/ .

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Malexa Marcin Czyżewski
Andersa 19a
95-015 Głowno
Dodatkowe informacje

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni adres do zwrotu: MALEXA Marcin Czyżewski Generała Andersa 19a 95-015 Głowno Konsumentowi przysługuje na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach, o których mowa w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w tym w odniesieniu do umów: - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym: - Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy - w przypadku umowy dotyczącej wielu rzeczy- Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Marcina Czyżewskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Marcin Czyżewski MALEXA, ul. gen. Władysława Andersa 19A, 95-015 Głowno, numer NIP 7331221810, numer REGON 100865843 o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Można skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy umowa uznawana jest za niezawartą. W przypadku odstąpienia od umowy zwracane są Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym doszło do poinformowania o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Zwrot płatności może być wstrzymany do czasu otrzymania przez sprzedającego rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Rzecz powinna być odesłana lub przekazana sprzedającemu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odesłał rzecz przed upływem terminu 14 dni. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

O sprzedającym

mp_auto

O sprzedającym

mp_auto

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 15:05

Dane firmy

Marcin Czyżewski
MALEXA
Generała Andersa 19a
95-015 Głowno
REGON: 100865843
NIP: 733-122-18-10

Kontakt

  • 690 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Zajmujemy się sprzedażą części nowych i oryginalnych. Oferujemy asortyment do samochodów wszystkich marek. Zakupiony towar wyślemy pod wskazany adres do domu, pracy lub prosto do mechanika.


Numer konta bankowego: PKO BP 86 1020 4580 0000 1502 0124 6982

Pozostałe informacje

Jeżeli twoje auto znajduje się na liście nie oznacza to, że część na pewno będzie pasować. Katalog określa występowanie części w danej wersji samochodu, podane zakresy roczników podają datę produkcji modelu a nie zastosowania w nim części. Niejednokrotnie występują dwa lub więcej typów w tym samym modelu. Skontaktuj się z nami, aby rozwiać wątpliwości.

Numer oferty: 6373736390

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro