Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

Koszulka z krótkim rękawem Premium Batman 73763 M

od
G-STORE
67,13
Liczba sztuk
z 18 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Rękaw:
      Krótki rękaw
    • Wiek dziecka:
    • Kolor:
      wielokolorowy
    • Materiał dominujący:
      bawełna
    • Płeć:
      Chłopcy, Dziewczynki

Opis

Koszulka z krótkim rękawem Premium Batman 73763 M

Jeśli myślisz o odświeżeniu swojej garderoby, kup Koszulka z krótkim rękawem Premium Batman 73763 i inne Batman produkty! Najlepsza jakość w najlepszej cenie jest już w zasięgu ręki!Materiał: 90 % bawełny i 10 % poliestruKolor: Szary

ZACHĘCAMY DO ZAKUPU W NASZYM SKLEPIE!

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Łódź, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
0,00 zł
9-10 dni roboczych
9-10 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobranie
29,00 zł
10-11 dni roboczych
10-11 dni roboczych
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 Gwarancja udzielana jest przez producenta. Gwarant określa zasady rozpatrywania zgłoszeń. Udzielona gwarancja nie pozbawia Cię praw do roszczeń z tytułu rękojmi za zakup rzeczy z wadą fizyczną. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce "Gwarancje" na dole opisu aukcji zakupionego przez Ciebie produktu. Otrzymałeś towar uszkodzony? Skontaktuj się z naszą obsługą klienta: tel. +42 214 44 37 / E-MAIL: allegro@greatstore.pl 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

GREATSTORE sp. z o.o.
ul. Piotrkowska 122/6
90-006 Łódź
Dodatkowe informacje

Staramy się, aby nasze produkty spełniały Twoje oczekiwania. Gdyby jednak zdarzyło się inaczej, możesz złożyć reklamację. Dbamy o zadowolenie każdego Klienta. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.  

Pamiętaj, że przysługuje Ci również prawo do złożenia reklamacji na podstawie gwarancji. Wówczas adresatem jest producent Towaru zakupionego przez Ciebie. Gwarant określa zasady rozpatrywania zgłoszeń. Udzielona gwarancja nie pozbawia Cię praw do roszczeń z tytułu rękojmi za zakup rzeczy z wadą fizyczną.  

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.).  Rękojmia za wady fizyczne i prawne to odpowiedzialność Sprzedawcy – dotycząca zarówno rzeczy nowych jak i używanych – względem klienta, wynikająca z ustawy, a nie z umowy stron.  

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. W przypadku chęci złożenia reklamacji możesz skorzystać z formularza załączonego w pierwszym mailu otrzymanym od nas po złożeniu zamówienia. Nie jest to jednak obowiązkowe. 

Reklamację możesz składać w formie pisemnej na adres: 

GREATSTORE sp. z o.o. 

Piotrkowska 122/6 

90-006 Łódź 

lub w formie elektronicznej na adres: allegro@greatstore.pl  

Pamiętaj, aby w formularzu reklamacyjnym uwzględnić: 

(1) Datę zakupu produktu oraz jego opis. 

(2) Szczegółowy opis wady, tj. data wystąpienia oraz okoliczności powstania wady 

(3) Żądania w stosunku do Sprzedającego dotyczące sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową 

(4) Swoje dane kontaktowe (jeśli odbiorcą produktu był inny podmiot, prosimy również o podanie danych adresata). 

Informujemy, iż podanie wymogów podczas składania reklamacji mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji  

Prześlij wypełniony, podpisany oraz zeskanowany formularz reklamacyjny na adres allegro@greatstore.pl, a w załączniku dodaj zdjęcia wad produktu. Do maila dołącz również swój login Allegro. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie.  W zależności od wady produktu jak również terminu zgłoszenia szkody, możliwa jest: 

(1) Wymiana produktu na nowy 

(2) Zwrot części środków 

(3) Wymiana części produktu 

(4) Odstąpienie od umowy. 

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Pamiętaj, że klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na dostarczyć produkt wadliwy na adres: 

GREATSTORE sp. z o.o., 

Piotrkowska 122/6, 

90-006 Łódź.

 Jeżeli jednak ze względu na rodzaj produktu lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Klient zobowiązany jest udostępnić nam produkt we wskazanym miejscu.  

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
GREATSTORE sp. z o.o.
Piotrkowska 122/6
90-006 Łódź
Dodatkowe informacje

 

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W ciągu kolejnych 14 dni ma obowiązek zwrócić towar Sprzedającemu.  

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w formie wiadomości mailowej na adres allegro@greatstore.pl lub pisemnie na adres:  

GREATSTORE sp. z o.o.  

Piotrkowska 122/6  

90-006 Łódź  

Konsument może skorzystać z gotowych formularzy dostępnych w pierwszym mailu po złożeniu zamówienia, jednak nie jest to obowiązkowe.   

Bieg terminu do odstąpienia od umowy:  

Art. 28: Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:  

1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:  

a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,  

b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;  

2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 

Zwrot wzajemnych świadczeń:  

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze towar.   

Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.   Adres do zwrotu towaru:  

GREATSTORE sp. z o.o.  

Piotrkowska 122/6  

90-006 Łódź  

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji).   

Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.  

Możliwe koszty odstąpienia od umowy  

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, tj. koszty niezbędne do zwrócenia Towaru Sprzedającemu. Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy  Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

(1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; 

(2) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

(3) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

(4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

(5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

(6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

(7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

(8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.       

W celu dokonania zwrotu, upewnij się, czy otrzymany przez Ciebie produkt jest w stanie nienaruszonym. Produkt nie może być używany. Pamiętaj również, aby towar zwracany był w oryginalnym opakowaniu.  

O sprzedającym

G-STORE

O sprzedającym

G-STORE

99,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 05:40

Dane firmy

GREATSTORE Sp. z o.o.
Piotrkowska 122/6
90-006 Łódź
REGON: 383877108
NIP: 725-229-13-31

Kontakt

  • +42 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

GSTORE to szeroki asortyment produktów z takich kategorii jak dom i ogród. Dzięki nam stylowo wyposażysz swoje wnętrze i zadbasz o przestrzeń ogrodową. W razie dodatkowych pytań dotyczących produktu lub złożonego zamówienia jesteśmy do Twojej dyspozycji - zarówno mailowo jak i pod numerem telefonu +42 214 44 37. Życzymy udanych zakupów :) 


Najczęściej zadawane pytania 


1. Jak mogę śledzić swoje zamówienie?  

W momencie nadania paczki otrzymują Państwo w wiadomości mailowej link do śledzenia swojej przesyłki. Wówczas mogą Państwo śledzić swoje zamówienie i w razie jakichkolwiek problemów skontaktować się z firmą kurierską lub naszą infolinią.  

2. Jak mogę dokonać zwrotu/reklamacji/wymiany towaru?  

Wszystkie informacje umieszczone są w zakładkach na dole aukcji zakupionego produktu. Prosimy o zapoznanie się z procedurami, a w razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z naszą infolinią. Informujemy, że w przypadku zwrotu, produkt musi być nieużywany i posiadać oryginalne opakowanie. Czas ustosunkowania się do złożonego wniosku wynosi do 14 dni roboczych.  

3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?  

Czas realizacji podany jest w zakładce "Dostawa i płatność". Informujemy, iż czas wysyłki podany na aukcji oznacza czas, w którym produkt zostaje wysłany z magazynu. Czas dostawy to czas doręczenia przesyłki do Klienta. 

4. W jakiej formie otrzymam dokument sprzedaży? 

Do każdego zamówienia wystawiamy dowód sprzedaży w postaci paragonu elektronicznego. Paragon wysyłamy drogą mailową bezpośrednio po dokonaniu zakupu. Faktura VAT wysyłana jest na życzenie Klienta.  

UWAGA: Podczas składania zamówień, adres dostawy podajemy w miejscu do tego wyznaczonym. Prosimy nie wpisywać adresu w rubryce „TWOJA WIADOMOŚĆ DO SPRZEDAJĄCEGO”.  


FORMY PŁATNOŚCI 

W naszym sklepie możesz zakupić produkty opłacając je z góry lub przy odbiorze. Cennik wysyłek znajdziesz w zakładce "Dostawa i płatność" lub "Szczegóły dostawy" na górze aukcji.  

Jeśli zdecydujesz się na płatność z góry, możesz zrobić to bezpośrednio w serwisie Allegro (PayU) lub dokonując przelewu na następujące dane:   

46 1140 1108 0000 3639 6100 1002 

GREATSTORE sp. z o.o.  

Piotrkowska 122/6   

90-006 Łódź   

W tytule wpisz swój login Allegro oraz imię i nazwisko adresata.  

ODBIÓR OSOBISTY  

Na tę chwilę nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionych produktów. W Łodzi posiadamy jedynie biuro, a wysyłką zajmuje się magazyn zewnętrzny, który nie znajduje się na terenie Łodzi.   

Masz pytania? Skontaktuj się z naszą infolinią.

Pozostałe informacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY 

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W ciągu kolejnych 14 dni ma obowiązek zwrócić towar Sprzedającemu.  

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w formie wiadomości mailowej na adres allegro@greatstore.pl lub pisemnie na adres:  

GREATSTORE sp. z o.o.  

Piotrkowska 122/6  

90-006 Łódź  

Konsument może skorzystać z gotowych formularzy dostępnych w pierwszym mailu po złożeniu zamówienia, jednak nie jest to obowiązkowe.   

Bieg terminu do odstąpienia od umowy:  

Art. 28: Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:  1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:  a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,  b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;  2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 

Zwrot wzajemnych świadczeń:  

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze towar.   

Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.   Adres do zwrotu towaru:  

GREATSTORE sp. z o.o.  

Piotrkowska 122/6  

90-006 Łódź  

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji).   

Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.  

Możliwe koszty odstąpienia od umowy  

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, tj. koszty niezbędne do zwrócenia Towaru Sprzedającemu. Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy  Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.       

W celu dokonania zwrotu, upewnij się, czy otrzymany przez Ciebie produkt jest w stanie nienaruszonym. Produkt nie może być używany. Pamiętaj również, aby towar zwracany był w oryginalnym opakowaniu.  

REKLAMACJE: 

Staramy się, aby nasze produkty spełniały Twoje oczekiwania. Gdyby jednak zdarzyło się inaczej, możesz złożyć reklamację. Dbamy o zadowolenie każdego Klienta. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.  

Pamiętaj, że przysługuje Ci również prawo do złożenia reklamacji na podstawie gwarancji. Wówczas adresatem jest producent Towaru zakupionego przez Ciebie. Gwarant określa zasady rozpatrywania zgłoszeń. Udzielona gwarancja nie pozbawia Cię praw do roszczeń z tytułu rękojmi za zakup rzeczy z wadą fizyczną.  

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.).  Rękojmia za wady fizyczne i prawne to odpowiedzialność Sprzedawcy – dotycząca zarówno rzeczy nowych jak i używanych – względem klienta, wynikająca z ustawy, a nie z umowy stron.  

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. W przypadku chęci złożenia reklamacji możesz skorzystać z formularza załączonego w pierwszym mailu otrzymanym od nas po złożeniu zamówienia. Nie jest to jednak obowiązkowe. 

Reklamację możesz składać w formie pisemnej na adres: 

GREATSTORE sp. z o.o. 

Piotrkowska 122/6 

90-006 Łódź 

lub w formie elektronicznej na adres: allegro@greatstore.pl  

Pamiętaj, aby w formularzu reklamacyjnym uwzględnić: (1) Datę zakupu produktu oraz jego opis. (2) Szczegółowy opis wady, tj. data wystąpienia oraz okoliczności powstania wady (3) Żądania w stosunku do Sprzedającego dotyczące sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową (4) Swoje dane kontaktowe (jeśli odbiorcą produktu był inny podmiot, prosimy również o podanie danych adresata) Informujemy, iż podanie wymogów podczas składania reklamacji mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji  

Prześlij wypełniony, podpisany oraz zeskanowany formularz reklamacyjny na adres allegro@greatstore.pl, a w załączniku dodaj zdjęcia wad produktu. Do maila dołącz również swój login Allegro. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie.  W zależności od wady produktu jak również terminu zgłoszenia szkody, możliwa jest: (1) Wymiana produktu na nowy (2) Zwrot części środków (3) Wymiana części produktu (4) Odstąpienie od umowy. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Pamiętaj, że klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na dostarczyć produkt wadliwy na adres: 

GREATSTORE sp. z o.o., 

Piotrkowska 122/6, 

90-006 Łódź.

 Jeżeli jednak ze względu na rodzaj produktu lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Klient zobowiązany jest udostępnić nam produkt we wskazanym miejscu.  

GWARANCJA: 

Gwarancja udzielana jest przez producenta. Gwarant określa zasady rozpatrywania zgłoszeń. Udzielona gwarancja nie pozbawia Cię praw do roszczeń z tytułu rękojmi za zakup rzeczy z wadą fizyczną. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce "Gwarancje" na dole opisu aukcji zakupionego przez Ciebie produktu. Otrzymałeś towar uszkodzony? Skontaktuj się z naszą obsługą klienta: tel. +42 214 44 37 / E-MAIL: allegro@greatstore.pl

Numer oferty: 8508446152

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro