, , ,

KOSZULKA POLO PUMA BMW MOTORSPORT 575251 02 M

od
Super Sprzedawcy
GaleriaButow
1 moneta

kup do 12:00 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Kolor/wzór
Rozmiar
Liczba sztuk
z 3 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

-25% na drugi przedmiot

Rabat jest obliczany w koszyku od ceny najtańszego z przedmiotów objętych promocją.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę bez VAT
    • Płeć:
      Produkt męski
    • Kolor:
    • Rozmiar:
      M
    • Marka:
    • Wzór dominujący:
      bez wzoru
    • Rękaw:
      krótki rękaw
    • Materiał dominujący:
      bawełna
    • Dostawa z Polski:
      tak
    • Zapięcie:
      zamek
    • Liczba kieszeni:
      0
    • Model:
      BMW MS POLO
    • Kolekcja:
      MOTORSPORT
    • Nazwa koloru producenta:
      PUMA WHITE

Opis

PUMA KOSZULKA POLO BMW - najnowsza kolekcja to model ponadczasowy, dla osób w każdym przedziale wiekowym.

Uniwersalna kolorystyka i estetyka wykonania sprawia, że ten model wpasuję się w każde gusta.

Koszulka zapewnia wyjątkową wygodę i styl inspirowany prędkością. Idealnie nadaje się do noszenia na wyjątkowe okazje, jak i na co dzień.

Modny dekolt w szpic i sztywny kołnierz sprawiają, że ta koszulka polo z zamkiem 1/4 to doskonałe połączenie luksusu BMW i atletycznej odzieży PUMA.

SZCZEGÓŁY

  • Kołnierz w serek
  • Zamek błyskawiczny na 1/4
  • Naszywka BMW na piersiach po lewej stronie
  • Naszywka z logo BMW na lewym rękawie

PRODUCENT: PUMA

MODEL: BMW MS POLO

ROZMIAR: M

NUMER KATALOGOWY: 575251 02

KOLOR: PUMA WHITE

MATERIAŁ: 100 % BAWEŁNA

STAN: POLO NOWE, ORYGINALNE, Z METKAMI PRODUCENTA - OCZYWIŚCIE Z SPECJALNĄ METKĄ Z HOLOGRAMEM - LICENCJĄ OFICJALNEGO PRODUKTU BMW

PRZYBLIŻONE WYMIARY:

DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA 73 CM

SZEROKOŚĆ POD PACHAMI 54x2 CM

NAJWYŻSZA JAKOŚĆ WYKONANIA

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Czeladź, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
3-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier InPost
13,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier InPost pobranie
20,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Rękojmia 

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności  Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i  prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks  Cywilny. 

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad.  Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556  oraz 556_1- 556_3 Kodeksu cywilnego.  

3. Jeżeli sprzedany towar  ma wadę, Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo  odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez  nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od  wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar  był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie  uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia  wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny  wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do  wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada  jest nieistotna, b) żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia  wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad  lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta,  jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób  wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim  możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby  nadmiernych kosztów.  

4. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć pisemnie na adres:  

GALERIABUTÓW, ul. Miła 4/15, 41-250 Czeladź,  

w formie elektronicznej na adres: galeriabutow@onet.pl lub telefonicznie pod numerem 517617988. . 

5.  W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji:  imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej,  numer telefonu, dane dotyczące reklamowanego towaru (nazwa towaru, data  zakupu), opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu  przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego,  preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. 

6.  Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie czternastu  dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał  wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu  ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie  ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się,  że żądanie to uznał za uzasadnione. 

7. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres:  

 REKLAMACJA
GALERIABUTÓW
ul. Miła 4/15
41-250 Czeladź

8.  Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona w  stosunku do Klientów niebędących Konsumentami (podstawa prawna: art. 558  § 1 Kodeks Cywilny).

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji 

1.  Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji  zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń: 

a)  zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem  o rozwiązanie sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą. Wojewódzkie  Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą  mediacje mające na celu rozstrzygnięcie sporu między Sprzedawcą a  Konsumentem, 

b) złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym  polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim  Inspektoracie Inspekcji Handlowej,  

c) skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów, 

d)  skorzystać z pomocy prawnej świadczonej przez organizacje pozarządowe  takie jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.  Porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 0 800  007 707 lub drogą elektroniczną: porady@dlakonsumentow.pl   

2.  Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR  (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym:  http://ec.europa.eu/consumers/odr/  Europejska platforma ODR stanowi  jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców,  umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań  umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub  zawartej internetowej umowy o świadczenie usług.  

Adres poczty elektronicznej do kontaktu z Klientami to:  galeriabutow@onet.pl 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

GALERIABUTÓW
MIŁA 4/15
41-250 CZELADŹ
Dodatkowe informacje

 

Rękojmia
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności  Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i  prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks  Cywilny. 
2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad.  Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556  oraz 556_1- 556_3 Kodeksu cywilnego.  
3. Jeżeli sprzedany towar  ma wadę, Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo  odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez  nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od  wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar  był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie  uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia  wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny  wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do  wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada  jest nieistotna, b) żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia  wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad  lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta,  jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób  wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim  możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby  nadmiernych kosztów.  
4. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć pisemnie na adres:  
GALERIABUTÓW, ul. Miła 4/15, 41-250 Czeladź,  
w formie elektronicznej na adres: galeriabutow@onet.pl lub telefonicznie pod numerem 517617988. . 
5.  W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji:  imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej,  numer telefonu, dane dotyczące reklamowanego towaru (nazwa towaru, data  zakupu), opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu  przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego,  preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. 
6.  Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie czternastu  dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał  wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu  ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie  ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się,  że żądanie to uznał za uzasadnione. 
7. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres:  
REKLAMACJA GALERIABUTÓW  ul. Miła 4/15 41-250 Czeladź
8.  Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona w  stosunku do Klientów niebędących Konsumentami (podstawa prawna: art. 558  § 1 Kodeks Cywilny).   
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji
1.  Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji  zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń: 
a)  zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem  o rozwiązanie sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą. Wojewódzkie  Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą  mediacje mające na celu rozstrzygnięcie sporu między Sprzedawcą a  Konsumentem, 
b) złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym  polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim  Inspektoracie Inspekcji Handlowej,  
c) skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów, 
d)  skorzystać z pomocy prawnej świadczonej przez organizacje pozarządowe  takie jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.  Porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 0 800  007 707 lub drogą elektroniczną: porady@dlakonsumentow.pl   
2.  Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR  (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym:  http://ec.europa.eu/consumers/odr/  Europejska platforma ODR stanowi  jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców,  umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań  umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub  zawartej internetowej umowy o świadczenie usług.  
Adres poczty elektronicznej do kontaktu z Klientami to:  galeriabutow@onet.pl 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
GALERIABUTÓW
MIŁA 4/15
41-250 CZELADŹ
Dodatkowe informacje

Zwrot produktów zakupionych w promocji drugi produkt tańszy o 25%

W przypadku zwrotu cześciowego promocja drugi produkt tańszy o 25% zostaje anulowana.

O sprzedającym

GaleriaButow

O sprzedającym

GaleriaButow

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 23:22

Dane firmy

Paulina Kopczacka
GALERIABUTÓW PAULINA KOPCZACKA
Miła 4/15
41-250 Czeladź
REGON: 368294717
NIP: 773-231-45-00

Kontakt

poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

GALERIABUTÓW PAULINA KOPCZACKA

UL. MIŁA 4/15

41-250 CZELADŹ

NIP:7732314500

Pozostałe informacje

ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE NALEŻY ZAWSZE ODSYŁAĆ NA ADRES:

GALERIABUTÓW

UL. MIŁA 4/15

41-250 CZELADŹ

DARMOWA PRZESYŁKA ZA ZAKUPY POWYŻEJ 499 ZŁ OBWIĄZUJE TYLKO NA PRZESYŁKI KRAJOWE. PRZESYŁKI ZAGRANICZNE PŁATNE ZGODNIE Z CENNIKIEM NA AUKCJI.

Numer oferty: 8310423755

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro