Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Kostkarka do Lodu 35kg/24h E35W ICEMATIC

od
gastrromania
6 300,00
630,00 zł x 10 rat raty zero
Liczba sztuk
z 5 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

Kostkarka do Lodu 35kg/24h E35W ICEMATIC

Opis produktu:

− Idealne do hoteli, restauracji, fast-foodów, barów, dyskotek

− Kształt kostek zapewnia dużą powierzchnię chłodzącą napoju

− Kostki przezroczyste, wytwarzane metodą „łopatkową”

− Możliwość zmiany wielkości kostek (wyłącznie przez przeszkolony personel)

− Sterowanie elektroniczne

− Idealny stosunek wymiarów zewnętrznych do wydajności i zasobnika zapasu kostek

− Wymagane podłączenie do wody oraz odpływu kanalizacyjnego

− Wyposażone w przewód z wtyczką 230 V z uziemieniem

− Elektroniczny panel sterowania z systemem powiadamiania o alarmach i stanie pracy urządzenia

− Praktyczny uchwyt na szufelkę do lodu

− Uszczelka w drzwiach dodatkowo zwiększa szczelność komory zapasu i zapobiega szybkiemu topnieniu kostek

- Obudowa ze stali nierdzewnej z zaokrąglonymi narożnikami

- Wersje chłodzone powietrzem dodatkowo wyposażone w filtr pyłkowy zwiększający wydajność kostkarki i chroniący parownik przed zakurzeniem

- Powiększony o 40% zbiornik zapasu z odpływem odprowadzającym wodę bezpośrednio do kanalizacji

- Łopatkowy system tworzenia kostek lodu skuteczny nawet przy twardej wodzie

- Praktyczne zamknięcie zbiornika na lód, ułatwiające wyjmowanie kostek

- Solidne zawiasy gwarantujące długie i bezproblemowe użytkowanie

Parametry:

Wymiary: 450x545x(H)690 mm

Wydajność: do 35 kg/24 godz. (przy temperaturze wody +10°C i temperaturze otoczenia + 10°C)

Ilość kostek na cykl: 20 szt.

Pojemnik zapasu: 12 kg

Pojemnik zapasu: 706 kostek

Zużycie wodu: 22,6 l/godz.

Czynnik chłodzący: R 134a

Zużycie prądu na 100 kg lodu: 20 kWh/100 kg

Moc: 300 W

Napięcie: 230 V

Waga: 37 kg

ICE E35W

raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 6.05.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 6.05.2019 r. - 30.06.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Przemyśl, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u gastrromania za co najmniej 1000.00 zł.

Wysyłka

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
6-7 dni roboczych

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

InterGAST
Duńkowiczki 205
37-716 Orły
Dodatkowe informacje

 

.REKLAMACJA PRODUKTU
(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)1.Podstawa  i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli  sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone  powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie  Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).2.Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.3.Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
  1. pisemnie na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 2, 37-710 Żurawica;
     
  2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: gastromania@intergast.pl;
     
6.4.Zaleca  się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i  okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i  daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do  zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo  odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych  składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie  reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają  formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji  złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.5.Sprzedawca ustosunkuje się  do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w  powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za  uzasadnioną.6.Klient,  który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt  Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres podany przez sprzedawcę  we wiadomości mailowej. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób  jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie  utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w  miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Przesyłka kurierska
na własny koszt
Adres do zwrotu
InterGAST
Duńkowiczki 205
37-716 Orły
Dodatkowe informacje

 1.Konsument,  który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych  odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z  wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania  terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie  o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 


  1. pisemnie na adres: ul. Tadeusza Kościuszki 2, 37-710 Żurawica;
     
  2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@intergast.pl;
     
2.Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Odstąpienie od umowy”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.3.Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
  1. dla  umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany  do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia  Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę  trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje  wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach –  od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2)  polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od  objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
     
  2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
     
4.W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.5.Sprzedawca  ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu  od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności,  w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów  wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż  najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).  Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu  płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził  się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi  kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od  konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od  konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia  przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które  zdarzenie nastąpi wcześniej.6.Konsument  ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt  Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do  odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do  zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.  Konsument może zwrócić Produkt na adres podany przez sprzedawcę we  wiadomości mailowej.7.Konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące  wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.8.Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
  1. Jeżeli  konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły  sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest  zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych  kosztów.
     
  2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
     
  3. W  przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne  żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia  od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po  zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia  spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się  proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem  uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub  wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość  rynkowa spełnionego świadczenia.
     
9.Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
  1. (1)  o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo  odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od  wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli,  i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;  (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany,  wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia  jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin  przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest  Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu  opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze  względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są  napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy  Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30  dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca  nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca  do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji;  jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których  wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części  zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo  odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do  dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są  nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w  zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z  wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji  publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych  niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów,  gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi,  sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres  świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są  zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia  rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do  odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie  prawa odstąpienia od umowy.
     

O sprzedającym

gastrromania

O sprzedającym

gastrromania

93,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,7/5
CZAS WYSYŁKI
4,7/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 09:17

Dane firmy

Michał Lech
InterGAST
Kościuszki 2
37-710 Żurawica
REGON: 362499513
NIP: 7952458589

Kontakt

  • 730******** (pokaż)
poniedziałek - sobota
08:00 - 17:00
niedziela
zamknięte
Numer oferty:7361372024
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro