Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,

Konwerter poziomu sygnału audio RCA high low

od
Super Sprzedawcy
ickservice - 99,4%
Allegro Smart!
1 osoba kupiła 1 sztukę
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle do 2 dni roboczych
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Liczba sztuk
z 98 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      INNA
    • Model:
      INNY
    • Kod producenta:
      5900804033271

Opis

KONWERTER POZIOMU SYGNAŁU AUDIO

Konwerter gwarantuje wysokiej jakości sygnał wyjściowy. Wyjątkowo wytrzymała, odporna na przegrzewanie się obudowa. (Wyjście wysokiej częstotliwości=wyjście głośnikowe) (Wyjście niskiej częstotliwości=wyjście wzmacniacza). Pasuje do radioodbiorników o mocy wyjściowej: max 40W(muzycznej) na jeden kanał, min 5W (muzycznej) na jeden kanał.

  • Proporcje transmisji: od 3.6:1 V(we) max 14V
  • Wejście: 4 luźne przewody
  • Wyjście: 2 wejścia RCA pozłacane

MONTAŻ:

Ustawić pokrętła potencjometrów na min. Podłączyć przewody:

  • zielony przewód do lewego głośnika +
  • brązowy przewód do lewego głośnika -
  • szary przewód do prawego głośnika +
  • czarny przewód do prawego głośnika -
  • Włączyć radio podając na przewody sygnał zewnętrzny Wyregulować potencjometrami odpowiednią wartość sygnału.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Łódź, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. w punkcie
Odbiór osobisty
0,00 zł
czw. 28 maj w punkcie
czw. 28 maj w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Kurier InPost
13,00 zł
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. u Ciebie
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. u Ciebie
Allegro Kurier24 InPost
13,40 zł
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. u Ciebie
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. u Ciebie
Przesyłka kurierska
16,00 zł
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. u Ciebie
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
Odbiór osobisty
0,00 zł
czw. 28 maj w punkcie
czw. 28 maj w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
12,49 zł
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. w punkcie
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. w punkcie
Kurier za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier za pobraniem
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
13,40 zł
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. u Ciebie
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. u Ciebie
Kurier InPost pobranie
15,00 zł
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. u Ciebie
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. u Ciebie
Allegro Kurier24 InPost pobranie
15,80 zł
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. u Ciebie
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. u Ciebie
Przesyłka kurierska pobranie
20,00 zł
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. u Ciebie
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. u Ciebie

Punkty odbioru

ICKSERVICE Tomasz Oklesiński
Popielarnia 50
92-735 Łódź
woj. łódzkie
email: biuro@ickservice.pl
tel.: 501494838

poniedziałek - piątek
14:30 - 19:30
sobota
09:00 - 17:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Czas wysyłki: zwykle do 2 dni roboczych.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar natychmiast.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

GWARANCJA 

1. Gwarancja na urządzenia udzielana jest na okres 24 miesięcy od daty sprzedaży.  Gwarancja dla przedsiębiorców udzielana jest na 12 miesięcy, gwarancja z tytułu rękojmi dla przedsiębiorców jest wyłączona.

2. Okres gwarancji przedłuża się o czas ew. naprawy. 

3. Producent/sprzedawca urządzenia zapewnia użytkownikowi dobrą  jakość i sprawne działanie sprzętu pod warunkiem prawidłowego montażu,  oraz eksploatacji. 

4. Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę lub wymianę sprzętu na  sprawny, jeżeli została stwierdzona wada powstała z winy sprzedawcy lub  producenta urządzenia. 

5. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych zdarzeniami takimi  jak: uderzenie pioruna, udar mechaniczny, pożar, zalanie, wywołanymi  skokami napięcia w instalacji elektrycznej lub pojazdu mechanicznego,  wyładowaniami elektrostatycznymi, oraz innymi niekontrolowanymi  zjawiskami niezależnymi od sprzedawcy i producenta. 

6. W celu wykonania naprawy gwarancyjnej użytkownik zobowiązany jest  do dostarczenia urządzenia do serwisu sprzedawcy na własny koszt. Po  wykonanej naprawie, urządzenie odesłane zostanie na koszt sprzedawcy. 

7. W przypadku stwierdzenia braku usterek w reklamowanym urządzeniu  użytkownik obciążany jest kosztami związanymi z transportem (odesłaniem) towaru oraz  czynnościami diagnostycznymi dokonanymi przez pracownika serwisu. Zryczałtowany koszt diagnozy i przesyłki w jedną stronę wynosi 20zł 

8. Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana w terminie 14 dni roboczych,  z wyłączeniem szczególnych przypadków, kiedy wada nie ma charakteru  trwałego i konieczna jest dłuższa diagnostyka urządzenia. W takim  przypadku klient zostanie poinformowany o wydłużeniu czasu naprawy. 

9. Użytkownik traci prawo do napraw gwarancyjnych w przypadku  ingerencji w układ elektroniczny urządzenia osób niepowołanych, jeżeli  plomby lub identyfikatory z numerem seryjnym zostały uszkodzone lub  uniemożliwiają identyfikację produktu. 

10. Odpowiedzialność sprzedawcy jest ograniczona do wysokości równej cenie reklamowanego produktu. 

11. Gwarancja nie daje użytkownikowi prawa do domagania się zwrotu  utraconych zysków związanych z uszkodzeniem urządzenia i braku  możliwości jego użytkowania w czasie naprawy. 

12. Gwarancja nie dotyczy sprzedawanych części i podzespołów, do  montażu których wymagana jest specjalistyczna wiedza i/lub  specjalistyczny sprzęt. Reklamacje uszkodzeń powstałych na skutek  nieprawidłowego montażu takich podzespołów nie będą uwzględniane.

13. Akumulatory w urządzeniach są objęte gwarancją 6-miesięczną.


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

ICKSERVICE Tomasz Oklesiński
Popielarnia 50
92-735 Łódź
Dodatkowe informacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@ickservice.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, oraz koniecznie nr telefonu kontaktowego

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
ICKSERVICE Tomasz Oklesiński
Popielarnia 50
92-735 Łódź
Dodatkowe informacje

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub w przypadku usług zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Towar należy odesłać na adres:

ICKSERVICE Tomasz Oklesiński

ul.Popielarnia 50

92-735 Łódź

wraz z wypełnionym dokumentem zwrotu towaru http://ickservice.pl/allegro/download/formularzzwrotu.pdf Do przesyłki powinien być załączony paragon, a zwracane urządzenie nie powinno nosić śladów użytkowania i powinno być kompletne. W przypadku gdy urządzenie jest zniszczone, niekompletne lub uszkodzone przez klienta, sklep może odmówić przyjęcia zwrotu towaru lub obniżyć kwotę zwrotu o koszty przywrócenia urządzenia do stanu pierwotnego. W przypadku zagubienia paragonu należy załączyć inny dowód zakupu, który pozwala bez wątpliwości stwierdzić, że zakup był dokonany w naszym sklepie, oraz napisać oświadczenie o zagubieniu paragonu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta licząc od daty przyjęcia zwrotu towaru. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.

Sprzedający może odmówić  przyjęcia zwrotu towaru, jeśli dotyczy to umowy: 

  • świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca  wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został  poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu  świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w  której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad  którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić  przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której  przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana  według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego  zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w  której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym  opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu  na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie  zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem  świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój  charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w  której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena  została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie  może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od  wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • w  której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w  celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli przedsiębiorca  świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument  żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do  wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy  przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);
  • w  której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo  programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli  opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej (licytacje w Allegro nie są aukcjami publicznymi);
  • świadczenie  usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych,  przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z  wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi,  jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • dostarczanie  treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli  spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed  upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez  przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy kupujący jest konsumentem, a zakup nastąpił u przedsiębiorcy.       


 art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta:

4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający  poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania  rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie  odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.        

W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów  konsument powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je tylko w taki  sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.    

 Przykłady zastosowania powyższej zasady ( źródło: www.legalniewsieci.pl )

  1. Urządzenia  audio-video – przed ich zakupem konsument jest standardowo (w sklepie  stacjonarnym) w stanie sprawdzić jakość obrazu lub dźwięku.
  2. Odzież – przymierzenie ubrania w sklepie nie wiąże się z usunięciem metek producenta.
  3. Urządzenia  AGD – konsument nie jest standardowo (w sklepie stacjonarnym) w stanie  sprawdzić w praktyce urządzeń gospodarstwa domowego, na przykład  sprzętów kuchennych, z których skorzystanie nieodłącznie wiąże się z  pozostawieniem śladów.
  4. Sprzęt  komputerowy – konsument (standardowo – w sklepie stacjonarnym) nie jest w  stanie dokonać konfiguracji oprogramowania na komputerze, w związku z  tym uzasadnione koszty związane z przywracaniem ustawień fabrycznych na  takim urządzeniu również będą stanowiły zmniejszenie wartości.
  5. Zakup  kosiarki – skoszenie nią przez konsumenta całego ogródka i odesłanie do  sprzedawcy skutkuje koniecznością czyszczenia i doprowadzenia do stanu z  momentu sprzedaży – za co można obciążyć kosztami konsumenta.
  6. Przymierzenie  bluzki i sprawdzenie jakości materiału nie wiąże się z żadnymi  roszczeniami sprzedawcy do konsumenta, jeśli ten w terminie odstąpił od  umowy sprzedaży.      

Biorąc pod uwagę powyższe przykłady, oraz art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta, konsument zwracający towar który ma niekomplete lub zniszczone opakowanie, lub zarwacany sprzęt nosi ślady użytkowania, ma zdjęde folie ochronne itp. może byc obciążony kosztami przywrócenia towaru do stanu fabrycznego. (w sklepie stacjonarnym podczas prezentacji towaru konsumentowi nie dopuszczamy do zniszczenia lub zdekompletowania opakowania, nie zdejmujemy fabrycznych folii ochronnych itp.)


O sprzedającym

ickservice

O sprzedającym


99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 17 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 16:54

Dane firmy

Tomasz Oklesiński
ICKSERVICE
POPIELARNIA 50
92-735 Łódź
REGON: 473236733
NIP: PL7281350361

Kontakt

  • 501****** ()

Informacje o sprzedającym

W związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemiologicznego w Polsce związanego z koronawirusem, wyłączamy do odwołania możliwość odbioru osobistego zamowionego towaru. Preferujemy składanie zamówień do odbioru w paczkomatach w celu zminimalizowania kontaktów bezpośrednich przy odbiorze przesyłek.

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

Pozostałe informacje

Firma ICKSERVICE zobowiązuje się do dostarczenia nowych przedmiotów bez wad fabrycznych, chyba, że przedmiotem sprzedaży jest przedmiot używany, oraz wady wymienione są w opisie przedmiotu. Do każdego zakupu dołączany paragon lub e-faktura w formie elektronicznej wysyłana na podany w zamówieniu adres e-mail.

UWAGA!!! W rzypadku towarów wysyłanych bezpośrednio z magazynu producenta dowodem zakupu jest faktura VAT wysyłana drogą elektroniczną, natomast paragon fiskalny wraz z kopią faktury pozostaje u nas w dokumentacji księgowej.

GWARANCJA

1. Gwarancja na urządzenia udzielana jest na okres 24 miesięcy od daty sprzedaży dla kosumentów, oraz 12 miesięcy dla firm.

2. Okres gwarancji przedłuża się o czas   naprawy.

3. Producent/sprzedawca urządzenia zapewnia użytkownikowi dobrą jakość i sprawne działanie sprzętu pod warunkiem prawidłowego montażu, oraz eksploatacji.

4. Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę lub wymianę sprzętu na sprawny, jeżeli została stwierdzona wada powstała z winy sprzedawcy lub producenta urządzenia.

5. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych zdarzeniami takimi jak: uderzenie pioruna, udar mechaniczny, pożar, zalanie, wywołanymi skokami napięcia w instalacji elektrycznej lub pojazdu mechanicznego, wyładowaniami elektrostatycznymi, oraz innymi niekontrolowanymi zjawiskami niezależnymi od sprzedawcy i producenta.

6. W celu wykonania naprawy gwarancyjnej użytkownik zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia do serwisu sprzedawcy na własny koszt. Po wykonanej naprawie, urządzenie odesłane zostanie na koszt sprzedawcy.

7. W przypadku stwierdzenia braku usterek w reklamowanym urządzeniu użytkownik obciążany jest kosztami związanymi z transportem towaru oraz czynnościami diagnostycznymi dokonanymi przez pracownika serwisu.

8. Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana w terminie 14 dni roboczych, z wyłączeniem szczególnych przypadków, kiedy wada nie ma charakteru trwałego i konieczna jest dłuższa diagnostyka urządzenia. W takim przypadku klient zostanie poinformowany o wydłużeniu czasu naprawy.

9. Użytkownik traci prawo do napraw gwarancyjnych w przypadku ingerencji w układ elektroniczny urządzenia osób niepowołanych, jeżeli plomby lub identyfikatory z numerem seryjnym zostały uszkodzone lub uniemożliwiają identyfikację produktu.

10. Odpowiedzialność sprzedawcy jest ograniczona do wysokości równej cenie reklamowanego produktu.

11. Gwarancja nie daje użytkownikowi prawa do domagania się zwrotu utraconych zysków związanych z uszkodzeniem urządzenia i braku możliwości jego użytkowania w czasie naprawy.

12. Gwarancja nie dotyczy sprzedawanych części i podzespołów, do montażu których wymagana jest specjalistyczna wiedza i/lub specjalistyczny sprzęt. Reklamacje uszkodzeń powstałych na skutek nieprawidłowego montażu takich podzespołów nie będą uwzględniane.


Numer oferty: 7686118877

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka