Parametry
- Stan:
- Faktura:Wystawiam fakturę VAT
Dane podstawowe
- Stan opakowania:oryginalne
Parametry fizyczne
- Kolor:biały
Dane szczegółowe
- Wersja konsoli:
- Dysk / wbudowana pamięć:1 TB
- Komunikacja:Wi-Fi
- Liczba kontrolerów w zestawie:1
- Gry w zestawie:nie
- Złącza:HDMI, USB
- Obsługiwane technologie:HDR, 4K
- Załączone wyposażenie:Konsola Xbox One S 1TB, Oryginalny Biały pad Xbox One S, Kabel HDMI, Kabel zasilający, Gra cyfrowa Animal Rivals
Opis
KONSOLA XBOX ONE S All-Digital Edition
Stan: Fabrycznie Nowa
Gwarancja : 2 lata
Rodzaj: Xbox One S
Dysk: 1TB
Zestaw Zawiera:
- Konsole Xbox One S 1 TB
- Pad Controller Xbox One S
- Kabel Zasilający
- Kabel HDMI
Zestaw nie zawiera GIER ORAZ SUBSKRYPCJI.
Konsola Xbox One S All-Digital: nie odtwarza dysków fizycznych (brak napędu)
Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2019 r. - 31.12.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Gwarancja
Gwarancja
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
- Uwaga!!!
- Prosimy o staranne zapakowanie zwracanego produktu, prosimy o nie wysyłanie przedmiotów bez zabezpieczeń zewnętrznych a zwłaszcza nie oklejania pudełek fabrycznych taśmami.
- Przesyłki bez odpowiedniego zapakowania mogą dotrzeć uszkodzone co może spowodować potrąceniem odszkodowania.
- Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Również orzecznictwo uznaje się za dopuszczalne roszczenie sprzedawcy o zapłatę odszkodowania uzasadnionego pogorszeniem rzeczy na skutek korzystanie z niej przez kupującego po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy (por. wyrok Sądu Najwyższego z 3 lipca 1980 r., sygn. akt II CR 190/80, OSNCP 1981/1/18). Niemniej jednak z powyższego wynika jedynie przysługiwanie roszczenia sprzedającego o odszkodowanie w stosunku do konsumenta. W żaden sposób nie można zaś uznać, że uszkodzenie sprzedanej rzeczy przez konsumenta, powodujące zmniejszenie jej wartości, automatycznie nie redukuje, ani też całkowicie nie znosi obowiązku zwrotu kosztów poniesionych przez konsumenta w związku z zawartą umową. Sprzedający w związku z ustaleniem zmniejszenia wartości zwróconej rzeczy za co odpowiedzialność ponosi konsument, powinien albo zwrócić wszystkie koszty poniesione przez konsumenta związane z zawarciem umowy, a następnie wystąpić wobec niego z roszczeniem o odszkodowanie lub też powinien złożyć oświadczenie o potrąceniu przysługującej mu wierzytelności z tytułu odszkodowania za zmniejszenie wartości rzeczy z wierzytelnością konsumenta o zwrot kosztów poniesionych w związku z zawartą umową, skutkiem czego obie wierzytelności umorzyłyby się nawzajem do wysokości wierzytelności niższej (por. art. 498 § 1 i 2 k.c.).
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).
Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić:
- pisząc na adres e-mail: sklep.twojegranie@gmail.com
- korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści oferty
- w formie pisemnej kierując reklamację na adres: KONTRAKT Kazimierz Miłkowski, ul. Guderskiego 26N, 80-180 Gdańsk.
Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej:
- Twoje imię i nazwisko oraz adres
- numer oferty na Allegro, dowód zakupu i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację
- Uwaga!!!
- Prosimy o staranne zapakowanie zwracanego produktu, prosimy o nie wysyłanie przedmiotów bez zabezpieczeń zewnętrznych a zwłaszcza nie oklejania pudełek fabrycznych taśmami.
- Przesyłki bez odpowiedniego zapakowania mogą dotrzeć uszkodzone co może spowodować potrąceniem odszkodowania.
- Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Również orzecznictwo uznaje się za dopuszczalne roszczenie sprzedawcy o zapłatę odszkodowania uzasadnionego pogorszeniem rzeczy na skutek korzystanie z niej przez kupującego po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy (por. wyrok Sądu Najwyższego z 3 lipca 1980 r., sygn. akt II CR 190/80, OSNCP 1981/1/18). Niemniej jednak z powyższego wynika jedynie przysługiwanie roszczenia sprzedającego o odszkodowanie w stosunku do konsumenta. W żaden sposób nie można zaś uznać, że uszkodzenie sprzedanej rzeczy przez konsumenta, powodujące zmniejszenie jej wartości, automatycznie nie redukuje, ani też całkowicie nie znosi obowiązku zwrotu kosztów poniesionych przez konsumenta w związku z zawartą umową. Sprzedający w związku z ustaleniem zmniejszenia wartości zwróconej rzeczy za co odpowiedzialność ponosi konsument, powinien albo zwrócić wszystkie koszty poniesione przez konsumenta związane z zawarciem umowy, a następnie wystąpić wobec niego z roszczeniem o odszkodowanie lub też powinien złożyć oświadczenie o potrąceniu przysługującej mu wierzytelności z tytułu odszkodowania za zmniejszenie wartości rzeczy z wierzytelnością konsumenta o zwrot kosztów poniesionych w związku z zawartą umową, skutkiem czego obie wierzytelności umorzyłyby się nawzajem do wysokości wierzytelności niższej (por. art. 498 § 1 i 2 k.c.).
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.
UWAGA! Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.
Zwroty
Zwroty
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy dostarczane mu są treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy (przepis z ustawy).
- czas na zwrot: 14 dni
- koszt zwrotu: bezpłatny
- adres do zwrotu: KONTRAKT Kazimierz Miłkowski, ul. Guderskiego 26N, 80-180 Gdańsk
- Uwaga!!!
- Prosimy o staranne zapakowanie zwracanego produktu, prosimy o nie wysyłanie przedmiotów bez zabezpieczeń zewnętrznych a zwłaszcza nie oklejania pudełek fabrycznych taśmami.
- Przesyłki bez odpowiedniego zapakowania mogą dotrzeć uszkodzone co może spowodować potrąceniem odszkodowania.
- Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Również orzecznictwo uznaje się za dopuszczalne roszczenie sprzedawcy o zapłatę odszkodowania uzasadnionego pogorszeniem rzeczy na skutek korzystanie z niej przez kupującego po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy (por. wyrok Sądu Najwyższego z 3 lipca 1980 r., sygn. akt II CR 190/80, OSNCP 1981/1/18). Niemniej jednak z powyższego wynika jedynie przysługiwanie roszczenia sprzedającego o odszkodowanie w stosunku do konsumenta. W żaden sposób nie można zaś uznać, że uszkodzenie sprzedanej rzeczy przez konsumenta, powodujące zmniejszenie jej wartości, automatycznie nie redukuje, ani też całkowicie nie znosi obowiązku zwrotu kosztów poniesionych przez konsumenta w związku z zawartą umową. Sprzedający w związku z ustaleniem zmniejszenia wartości zwróconej rzeczy za co odpowiedzialność ponosi konsument, powinien albo zwrócić wszystkie koszty poniesione przez konsumenta związane z zawarciem umowy, a następnie wystąpić wobec niego z roszczeniem o odszkodowanie lub też powinien złożyć oświadczenie o potrąceniu przysługującej mu wierzytelności z tytułu odszkodowania za zmniejszenie wartości rzeczy z wierzytelnością konsumenta o zwrot kosztów poniesionych w związku z zawartą umową, skutkiem czego obie wierzytelności umorzyłyby się nawzajem do wysokości wierzytelności niższej (por. art. 498 § 1 i 2 k.c.).
- Dążąc do zapewnienia Ci jak największej satysfakcji z dokonywanych u nas zakupów, jeśli jesteś kupującym - konsumentem, dajemy Ci możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podawania przyczyny i bezpłatnego zwrotu zakupionego u nas produktu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
- Chcąc zwrócić zakupiony produkt, najprościej będzie, jeśli wyślesz produkt wraz z formularzem zwrotu lub złożysz oświadczenie o odstąpieniu od umowy, pisząc do nas na adres e-mail: sklep.twojegranie@gmail.com. Jednocześnie możesz przy tej czynności, skorzystać z załączonego wzoru formularza.
- Powinieneś odesłać produkt w ciągu 14 dni od dnia przesłania nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, zwrócimy niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty odesłania produktu.
- Ponadto, zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt.
- Pamiętaj również, że zgodnie z prawem konsumenckim niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (możliwością zwrotu). Dotyczy to między innymi następujących produktów:
- produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. bielizna, szczoteczki do zębów, depilatory, kremy, podkłady itp.
- nagrania dźwiękowe, wizualne jak również gry i programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
- produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia
- produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- skl**************@********* (pokaż)
- 504 *** *** (pokaż)
- 58 *** ** ** ** *** ** ** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Witamy na naszych aukcjach!
Jesteśmy sklepem, który istnieje na rynku blisko 20 lat, a pierwsze kroki stawialiśmy już z Pegasusem. Zawsze stawialiśmy na uczciwość i rzetelność, to nasz priorytet! Każdego klienta traktujemy indywidualnie, cenimy sobie Wasze zaufanie i zadowolenie. Właśnie takie podejście pozwoliło nam systematycznie powiększać asortyment oraz grono zadowolonych klientów. W razie najmniejszych komplikacji czy pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Zapraszamy na nasze aukcje oraz dziękujemy za skorzystanie z oferty.
Pozdrawiamy serdecznie!
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu