Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
www_yato_pl
udostępnij

KOMPRESOR SAMOCHODOWY 12V POMPKA SPRĘŻARKA 120W

od
www_yato_pl - 99,4%
Allegro Smart!z kurierem
6 Monet
50 osób kupiło 50 sztuk

Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy

Liczba sztuk
z 216 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kod producenta:
      Sthor
    • Producent:
      82105

Opis

KOMPRESOR SAMOCHODOWY 12V 120W

Opis produktu

Kompaktowy kompresor z precyzyjnym manometrem o napięciu zasilania 12V. Przeznaczony do pompowania kół i dętek wyposażonych w zawór w samochodach, motocyklach i rowerach, a także - za pomocą wymiennych końcówek - materaców, pontonów, piłek.

Informacje:

  • moc: 120W
  • cylinder: 19mm
  • maksymalne ciśnienie: 150 PSI (10 barów - 1MPa)
  • przepływ powietrza: 25 l/m
  • manometr
  • nóżki antypoślizgowe
  • lampka
  • możliwość wypięcia kabla z kompresora
  • przewód 3m
  • zasilanie 12V z gniazdka samochodowego

W zestawie:

  • kompresor
  • wężyk 46cm
  • 3 końcówki przeznaczone do pompowania piłek, materacy, pontonów itp.

Parametry

  • Ciśnienie maksymalne: 150 PSI
  • Manometr: TAK
  • Zasilanie: 12V
  • Długość przewodu [m]: 3
  • Moc [W]: 120

AR9GWE82105MK3S

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
5,00/5
(4 oceny)
4
0
0
0
0

16 kwietnia 2020 od
Bardzo sprawnie i szybko.

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Wrocław, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, DPD
12,99 zł
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
InPost Paczkomat 24/7
12,49 zł
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie, DPD
19,99 zł
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
wt. 11 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.

Dodatkowe informacje od sprzedającego

INFORMACJA O FAKTURZE / DOKUMENTACH W trosce o środowisko wszystkie faktury przesyłamy drogą elektroniczną. Faktura do zamówienia zostanie wysłana na Twój adres poczty elektronicznej podany w Formularzu Zamówienia. Wysłanie faktury nastąpi w ciągu 24 godzin.

Płatności

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

TOYA S.A.
Sołtysowicka 13-15
51-168 Wrocław
Dodatkowe informacje

 

3. Rękojmia
3.1. TOYA S.A. przyjmuje zgłoszenia reklamacji Produktów zakupionych w sklepie internetowym (toya24.pl)
3.2. Jeżeli towar konsumpcyjny posiada wady, Klient może żądać ich usunięcia przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia
3.3. Jeżeli Klient z przyczyn określonych powyżej nie może żądać naprawy ani wymiany, albo jeżeli Sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy przez złożenie odpowiedniego oświadczenia; od umowy nie można odstąpić, jeżeli wada jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia
3.4. Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić w formie pisemnej bądź w formie elektronicznej zgodnie z ust. 3.7 poniżej. Dla wygody naszych Klientów został przygotowany formularz zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu rękojmi.
3.5. W przypadku złożenia przez Klienta zgłoszenia reklamacyjnego w formie pisma reklamacyjnego, powinno ono zawierać niezbędne dane umożliwiające rozpatrzenie reklamacji, w szczególności:
3.5.1. Dane kontaktowe Klienta:
a) imię i nazwisko
b) adres odbioru/dostawy urządzenia
c) telefon kontaktowy
d) e-mail kontaktowy
3.5.2. Dane reklamowanego produktu:
a) Producent
b) Model, ew. indeks produktu
c) Numer seryjny
3.5.3. Dane określające datę wydania produktu Klientowi, miejsce i wartość dokonanego zakupu.
3.5.4. Rodzaj i datę stwierdzonej wady/usterki.
3.5.5. Roszczenie Klienta.
3.6. Do realizacji roszczeń z tytułu rękojmi potrzebne jest udowodnienie zakupu towaru w naszym sklepie (np. poprzez dołączenie kopii dowodu zakupu).
3.7. Zgłoszenie reklamacji może zostać dostarczone do TOYA S.A.:
osobiście
drogą elektroniczną na adres reklamacje@yato.pl
listownie na adres TOYA S.A. ul. Sołtysowicka 13-15, 51-168 Wrocław z dopiskiem: Reklamacja z tytułu rękojmi
3.8. Produkty, dla zgłoszeń spełniających wymogi formalne, są nieodpłatnie odbierane od klienta za pośrednictwem współpracującej z TOYA S.A firmy kurierskiej.
3.9. Po przyjęciu zgłoszenia serwis TOYA S.A. kontaktuje się z Klientem (telefonicznie lub mailowo) w ciągu dwóch dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia, w celu poinformowania o planowanym terminie odbioru produktu przez kuriera.
3.10. Klient po otrzymaniu informacji od TOYA S.A. o dacie odbioru przesyłki przygotowuje paczkę ze zgłoszonym produktem, do której dołącza zgłoszenie usterki oraz dowód zakupu.
3.11. Reklamowany produkt powinien zostać zapakowany w sposób zapewniający jego bezpieczny transport do TOYA S.A. Zalecamy zapakowanie reklamowanego produktu w oryginalne opakowanie dostarczone w momencie zakupu.
3.12. Rozpatrzenie zasadności reklamacji następuje po otrzymaniu przez TOYA S.A. reklamowanego produktu wraz z jego wyposażeniem, zgłoszeniem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu lub innym równoważnym dokumentem stwierdzającym dokonanie zakupu.
3.13. TOYA S.A. ustosunkuje się do zgłoszonej przez Klienta reklamacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia i otrzymania Produktu wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu lub innym równoważnym dokumentem stwierdzającym dokonanie zakupu.
Klient zostanie powiadomiony o decyzji reklamacyjnej pisemnie, drogą komunikacji wskazaną przez klienta na dostarczonym Formularzu Reklamacji lub w piśmie reklamacyjnym.
3.14. Jeżeli TOYA S.A. nie ustosunkuje się do żądania Klienta w terminie 14 dni - uważa się, że uznała je za uzasadnione.
3.15. W przypadku uznania przez TOYA S.A. roszczenia Klienta z tytułu rękojmi:
a) polegającego na wymianie Produktu wadliwego na wolny od wad, reklamowany Produkt zostanie wymieniony przez TOYA S.A na wolny od wad niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty podjęcia decyzji reklamacyjnej.
b) polegającego na usunięciu zgłoszonej wady, reklamowany produkt zostanie naprawiony przez TOYA S.A. niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty podjęcia decyzji reklamacyjnej.
c) polegającego na obniżeniu ceny towaru, TOYA S.A zwróci Klientowi kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy ceną zapłaconą przez Klienta a wartością wadliwego Produktu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty podjęcia decyzji reklamacyjnej.
Obniżenie ceny produktu może nastąpić wyłącznie w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
d) polegającego na odstąpieniu od umowy, TOYA S.A. zwróci Klientowi należną kwotę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty podjęcia decyzji reklamacyjnej.
Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli:
sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
gdy wada jest nieistotna
3.16. Dla przypadków opisanych w pkt 3.15 a) i b) produkt odpowiednio wolny od wad lub naprawiony zostanie nieodpłatnie odesłany Klientowi przesyłką kurierską na adres wskazany w formularzu reklamacji lub w piśmie reklamacyjnym.
3.17. W przypadku nieodebrania przez klienta produktu z naprawy od kuriera lub osobiście (dotyczy to również produktów, które zostały uznane jako reklamacja nieuzasadniona), Sprzedawca wezwie Klienta, do odbioru produktu w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania.
3.18. W przypadku, gdy Klient nie odbierze reklamowanego produktu w terminie opisanym w punkcie powyżej, Sprzedawca wyśle do Klienta drugie wezwanie do odbioru produktu, wyznaczając na odbiór dodatkowe 14 dni od daty otrzymania przez Klienta wezwania.
3.19. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu opisanego w punkcie powyżej, Sprzedawca jest uprawniony do naliczania opłat za bezumowne przechowywanie towaru, w wysokości .5% od aktualnie obowiązującej stawki za 1m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby TOYA S.A. naliczanej za każdy miesiąc przechowania .


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier DPD
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
TOYA S.A.
Sołtysowicka 39
51-168 Wrocław
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy Kupujący jest konsumentem


  • Jako konsumenci, mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 
  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. 
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (TOYA S.A., ul. Sołtysowicka 39, 51-168 Wrocław, dopisek: sklep toya24.pl, tel. 071 32 46 333, e-mail: sklep@toya24.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). 
  • Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej www.toya24.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). 
  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

Skutki odstąpienia od umowy 

  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. 
  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 
  • Proszę odesłać nam rzecz na adres: TOYA S.A. ul. Sołtysowicka 39, 51-168 Wrocław, z dopisekiem: sklep toya24.pl – odstąpienie od umowy, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. 
  • Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 
  • Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


O sprzedającym

www_yato_pl

O sprzedającym


99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 4 lat i 8 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 13:44

Dane firmy

TOYA S.A.
Sołtysowicka 13-15
51-168 Wrocław
REGON: 932093253
NIP: 8951686107

Kontakt

  • 71 ** ** *** ()
poniedziałek - sobota
08:00 - 16:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Oficjalny sklep producenta marek: 

  • YATO
  • LUND 
  • VOREL
  • FALA
  • STHOR
  • POWER UP
  • FLO

DANE LICZBOWE 

  • 28 lat doświadczenia 
  • 7 marek własnych
  • 4 000 klientów w ponad 100 krajach 
  • 10 000 indeksów towarowych w bieżącej ofercie 
  • 25 000 m2 powierzchni magazynowej 
  • 360 pracowników 
  • polski kapitał 
  • ponad 300 mln zł przychodów ze sprzedaży rocznie

Pozostałe informacje

  1. Dostawa zamówionych produktów realizowana jest w dni robocze (od poniedziałku do piątku) na terenie całej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej. Dostawa towarów ograniczona jest do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
  2. Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, której przedmiotem są usługi świadczone przez Sprzedawcę na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie. Kupujący będący konsumentem, po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej określonej w niniejszym Regulaminie, przy aprobacie Sprzedawcy, ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy właściwym miejscowo Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Konsumenci/Rozstrzyganie sporów konsumenckich". Klient będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Spory pomiędzy Sprzedającym i Klientem związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę mogą być również rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
  3. Zobowiązujemy się do dostarczenia rzeczy wolnych od wad.
  4. Kupując, Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania paragonu fiskalnego lub faktury VAT w formie papierowej. Każda faktura w formie elektronicznej będzie dostarczona Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w Formularzu Zamówienia. Na życzenie Klienta, do zamówionego produktu zostanie dołączony paragon fiskalny lub faktura VAT w formie papierowej. W tym celu, Klient proszony jest o zgłoszenie takiej prośby w momencie składania zamówienia w polu "Ważne informacje dla sprzedającego" dostępnym w koszyku.
  5. Informujemy, że od 1 stycznia 2020 r. zmianie uległy przepisy dotyczące wystawiania faktur do paragonów. Podstawa prawna: art. 106b ust. 5 ustawy o VAT W związku z tym, prosimy klientów o rozważną decyzję w momencie dokonywania zakupu, czy nabywają towar jako podatnik (firma), czy jako osoba fizyczna. UWAGA: Gdy zamawiasz w naszym sklepie jako „Osoba prywatna” po dokonaniu transakcji wystawienie faktury na firmę nie będzie możliwe.

Firma wpisana została do Krajowego Rejestru Sądowego przez VI Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabryczna pod nr KRS 0000066712, NIP 895-16-86-107, REGON 932093253


Numer oferty: 8888859920

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka