Kompletny zestaw plastików UFO KAWASAKI KX125L

od
motoklika
465,00
Kurier
Przesyłka kurierska pobranie25,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Nie można kupić tego przedmiotu przez koszyk, ponieważ sprzedający nie udostępnił płatności PayU.
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Producent części:
      UFO
    • Waga (z opakowaniem):
      1 kg

Opis

  • Przedmiot:Plastiki
  • Producent:UFO
  • kolor Czarny
  • Zestaw plastików UFO dla motocykla Kawasaki KX125L rocznik 2000-2002
  • numer katalogowy :14030857
  • Załączone zdjęcie jest tylko poglądowe

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Dostawa i płatność

od 25,00 zł

Lokalizacja: Stęszew, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
7 dni roboczych

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
25,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
8-9 dni roboczych

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

steszew
koscianska 54b
62-060 Stęszew
woj. wielkopolskie

płatność tylko gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

-

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Motoklika
Kościańska 54a
62-060 Stęszew
Dodatkowe informacje

Kupujący może składa reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem sklep@motoklika.com.pl lub w formie pisemnej na adres Moto Klika S.C. ul. Kościańska 54 A 62-060 Stęszew. Poprawnie złożona reklamacja podinna zawiera co najmniej: Imię, Nazwisko, Adres kupująceog, adres e-mail, nazwe użytkownika z Allegro,

datę zawarcia umowy stanowiącej podstawe reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. W miarę możliwości prosimy o załączenie zdjęcia przedstawiającego defekt, ułatwi to dalsze postępowanie reklamacyjne. Sprzedający rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty prawidłowego jej otrzymania. Odpowiedź na reklamacje dostarczana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Motoklika
Kościańska 54b
62-060 Stęszew

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący

O sprzedającym

motoklika
motoklika

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 8 lat

Dane firmy

MOTO KLIKA S.C. Monika Baranowska, Karolina Baranowska
ul. Kościańska 54A
62-060 Stęszew
REGON: 301649199
NIP: 777-319-63-45

Kontakt

  • 505****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sklep internetowy  Moto Klika , dostępny pod adresem www.motoklika.com.pl , prowadzony jest przez firmę Moto Klika S.C. M. Baranowska, K. Baranowska ul. Kościańska 54A, 62-060 Stęszew. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 7773196345, każdy z właścicieli jest zarejestrowany w bazie przedsiębiorców CEiDG.

Pozostałe informacje

TERMIN DOSTARCZANIA PRODUKTÓW DO KLIENTA:

Czas oczekiwania na produkt wynosi maksymalnie 6 dni roboczych


SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT 

Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:  Płatność przelewem online na rachunek bankowy Sprzedawcy Bank: PKO BP. Numer rachunku: 05 1020 4027 0000 1102 0885 4160 

Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki, wyłącznie przy wyborze sposobu dostawy kurierem. Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu PayU.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz   na stronie internetowej http://www.payu.pl. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu PayU.pl. Obsługę płatności elektronicznych prowadzi: PayU.pl – spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000 zł w całości opłacony, NIP: 779-23-08-495. 

Termin płatności: 

W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności kartą płatniczą, płatności elektronicznych, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.  

W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

REKLAMACJA PRODUKTU  

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.  

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: pisemnie na adres: Moto Klika S.C. ul. Kościańska 54 A 62-060 Stęszew;  w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@motoklika.com.pl; osobiście: w Salonie Sprzedaży. 

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 

W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres: Moto Klika S.C. ul. Kościańska 54A 62-060 Stęszew.  

Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 7.6Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 

Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.


POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. 

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy, którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. 

Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

Numer oferty:7175027034
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro