KOMPLET haleczka +majteczki WACOAL ADORE ROZM. S
Sprawdź
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
REKLAMACJE MOŻNA SKŁADAĆ @ NA ADRES Pasjonata82@wp.pl
TOWAR PROSZĘ SPRAWDZIĆ ZARAZ PO OTRZYMANIU PRZESYŁKI WADY O KTÓRYCH NIE BYŁO MOWY W OPISIE MOZNA REKLAMOWAĆ NA WSKAZANY ADRES
WADY KTÓRE BYŁY W OPISIE SZCZEGÓŁOWO OPISANE I KUPUJĄCY O NICH WIEDZIAŁ W CHWILI KUPYWANEGO TOWARY NIE SĄ PODSTAWĄ DO REKLAMACJI
* W PRZYPADKU ZAGINIĘCIA PRZESYŁKI WYSŁANEJ LISTEM ZWYKŁYM NIEREJESTROWANYM ( a zdarza się ! ) PIENIĄŻKI ZA TOWAR I PRZESYŁKĘ ZWRACANE NIE BĘDĄ -DLATEGO PROSZĘ O PRZEMYŚLENIE OPCJI WYSYŁKI
Zwroty
Zwroty
*TOWAR MOŻNA ZWRÓCIĆ DO 14 DNIA OD OTRZYMANIA PRZESYŁKI
*W PRZYPADKU ZWROTU TOWARU, PROSZĘ TOWAR ZAPAKOWAĆ W SPOSÓB TAK JAK BYŁ WYSYŁANY DO KUPUJĄCEGO
np.BIUSTONOSZE USZTYWNIONE lub PUSH-UP wysyłamy *** W PUDEŁKU**** i tak chcemy żeby wracały do nas . BIUSTONOSZE które zostaną wysłane w foliach i torebkach będą odsyłane na koszt kupującego z powrotem
*DO KAŻDEGO ZWROTU PROSZĘ DOŁĄCZYĆ OŚWIADCZENIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA DLEGŁOŚĆ
W PRZYPADKU NIE DOŁĄCZENIA TAKIEGO OŚWIADCZENIA SPRZEDAJĄCY WSTRZYMA ZWROT PIENIĄŻKÓW DO CZASU KIEDY KUPUJĄCY DOŁĄCZY TAKIE OŚWIADCZENIE SPRZEDAJĄCEMU
* PIENIĄŻKI ZOSTANĄ ZWRÓCONE NA WSKAZANE KONTO W OŚWIADCZENIU
ZA KUPIONY TOWAR I KOSZT NAJTAŃSZEJ WYSYŁKI W CHWILI ZAKUPU TOWARU DOSTĘPNEJ W CENNIKU SPRZEDAJĄCEGO
PODSTAWOWE INFORMACJE ( regulamin allegro ) PRZY ZWROCIE TOWARU
Warunki zwrotów uzależnione są od tego, czy przedmiot został zakupiony od przedsiębiorcy czy od osoby prywatnej oraz dlaczego chcesz go zwrócić.
Przedmiot jest niezgodny z opisem
Przedmiot jest uszkodzony
Chcę wymienić przedmiot na inny
Chcę zrezygnować z zakupu i zwrócić przedmiot
Zrezygnować z zakupu możesz tylko w przypadku zakupów u przedsiębiorcy. Takiego Sprzedającego poznasz na Allegro po napisie firma przy loginie.
Chęć zwrotu zgłoś Sprzedającemu w formie oświadczenia (najlepiej pisemnie, na przykład e-mailem) w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Przedmiot odeślij w ciągu kolejnych 14 dni od złożenia oświadczenia.
Sprzedający powinien zwrócić Ci środki w ciągu 14 dni od Twojego oświadczenia, jednak może się wstrzymać do czasu, aż otrzyma zwracany przedmiot.
Jeśli Sprzedający nie zwróci środków, rozpocznij Dyskusję, w której ma 24 godziny na odniesienie się do Twojego zgłoszenia. Jeśli tego nie zrobi, włączymy się do Dyskusji.
Jeśli Dyskusja nie przyniesie skutku, skorzystaj z Programu ochrony Kupujących, w którym możesz odzyskać koszty całej transakcji.
Nie każdy zakup możesz zwrócić. Sprzedający musi jednak Cię o tym poinformować przed zawarciem umowy (przed Twoim zakupem). Niektóre przedmioty (np. bielizna, towar na zamówienie) mogą nie podlegać zwrotowi.
Koszty odesłania przedmiotu
Jeśli Sprzedający uzna Twoją reklamację, powinien zwrócić Ci wszystkie koszty związane z tym zakupem.
Jeśli odstąpisz od umowy bez podania przyczyny i Sprzedający poinformuje Cię o tym przed zawarciem umowy, koszt odesłania towaru będzie spoczywał na Tobie. Sprzedający powinien jednak zwrócić Ci koszt pierwszej przesyłki, w wysokości najtańszej opcji, która była dostępna w ofercie.
W RAZIE JAKICHKOLWIEK WĄTPLIWOŚCI odpowiadamy na @ i SMS-y
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- Pas********@***** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
FIRMA OPODATKOWANA RYCZAŁTEM - na życzenie klienta możemy wystawić fakturę bez VAT
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu