, , ,

KOLORY POLSKI BIUSTONOSZ MIĘKKI VIKI

od
pramiz
99,5% poleca sprzedawcę
Allegro Smart!z kurierem
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
2 osoby kupiły 2 sztuki
Dostawaod 6,70 zł
Czas wysyłki24 godziny
Zwrotza darmo
Liczba sztuk
z 19 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Płeć:
      Produkt damski
    • Rozmiar:
    • Kolor:
      biały, czarny, brązowy, beżowy
    • Cechy dodatkowe:
      bez fiszbin, podwójny push-up, przezroczyste

Opis

KOLORY POLSKI BIUSTONOSZ MIĘKKI VIKI 85E

kod: 580 1

firmy

biustonosz miękki

marka:

Viki

model:

580

kolor:

biały, czarny, szampan

skład:

84% poliamid, 12% elastan,

4% bawełna

zakres rozmiarów:

75C - 105H

Propozycja dla aktywnych kobiet ceniących sobie wygodę i komfort. Znakomita konstrukcja bez fiszbin zapewnia idealne zebranie i podtrzymanie piersi, zaś miseczki wyściełane miękką bawełnianą siateczką nie podrażniają wrażliwej skóry. Pionowe cięcie w ich dole podnosi biust. Ramiączka z wszytą gąbką, regulowane z tyłu umożliwiają maksymalne dopasowanie do sylwetki. Połączenie ramiączek z miską z przodu nie odznacza się pod ubraniem i wspomaga też unoszenie biustu, nie obciążając jednocześnie ramion. Są wykonane z koronki i posiadają dodatkowe poprzeczne wzmocnienia.

Po wybraniu koloru prosimy o podanie w formularzu lub mailu jego nazwy.

Tabela rozmiarów

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 6,70 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Wrocław, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u pramiz za co najmniej 199,99 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczka w RUCHu
6,70 zł
śr. 22 sty. - czw. 23 sty. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 22 sty. - czw. 23 sty. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
śr. 22 sty. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 22 sty. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
śr. 22 sty. w punkcie
śr. 22 sty. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
śr. 22 sty. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
śr. 22 sty. u Ciebie
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
13,41 zł
śr. 22 sty. u Ciebie
śr. 22 sty. u Ciebie
Allegro Kurier24 InPost
13,41 zł
śr. 22 sty. u Ciebie
śr. 22 sty. u Ciebie
Allegro Kurier24 InPost pobranie
15,87 zł
śr. 22 sty. u Ciebie
śr. 22 sty. u Ciebie
Przesyłka kurierska
13,99 zł
śr. 22 sty. - czw. 23 sty. u Ciebie
śr. 22 sty. - czw. 23 sty. u Ciebie
Przesyłka kurierska pobranie
18,99 zł
śr. 22 sty. - czw. 23 sty. u Ciebie
śr. 22 sty. - czw. 23 sty. u Ciebie

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Darmowa przesyłka kurierska przy łącznych zakupach na kwotę od 200 zł i przy płatności przelewem lub przez PayU. Przy mniejszych koszt wysyłki jest taki sam bez względu na ilość zakupionych artykułów. Wszystkie dodatkowe informacje poniżej w opisie aukcji.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Pramiz
Lewa 1/3
54-114 Wrocław
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacji:

  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem allegro@pramiz.pl, lub w formie pisemnej na adres do reklamacji Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie reklamowanego towaru.
  2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 
  3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 
  4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 
  5. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: 
  • Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Wrocławiu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

Zwroty

60 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

60 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
60 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Pramiz
Lewa 1/3
54-114 Wrocław
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy: 

W ciągu 60 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności za towar oraz za koszt jego wysyłki poniesiony przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. 

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@pramiz.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego powyżej.

Przesyłkę należy nadać na adres do zwrotu podany powyżej. 

Koszt zwrotu rzeczy: 

W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. 

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: 

Zobowiązujemy się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

O sprzedającym

pramiz

O sprzedającym

pramiz

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 00:02

Dane firmy

Renata Misiewicz - Suska
Pramiz
Lewa 1/3
54-114 Wrocław
REGON: 930489350
NIP: 894-101-52-80

Kontakt

  • 667 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma:

Pramiz Renata Misiewicz - Suska

Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą:

Urząd Miejski Wrocławia

Numer w rejestrze:

200814

Adres przedsiębiorstwa:

Lewa 1/3, 54-114 Wrocław

Adres do reklamacji:

Lewa 1/3, 54-114 Wrocław

Pozostałe informacje

UDZIAŁ W NASZYCH AUKCJACH OZNACZA AKCEPTACJĘ PONIŻSZYCH ZASAD:

1. Wszystkie sprzedawane przez nas artykuły są fabrycznie nowe.

2. Standardowym dokumentem sprzedaży jest paragon. Na życzenie wystawiamy faktury VAT.

3. W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z opisem lub uszkodzonego, jak również chęci wystawienia nam komentarza negatywnego, prosimy o zawiadomienie nas niezwłocznie – naprawimy błąd najszybciej, jak to możliwe.

4. Wymiary podane w opisie przedmiotu są długościami przybliżonymi z tolerancją do 0,5 cm i nie mogą stanowić podstawy do reklamacji, jedynie do zwrotu lub wymiany nieużywanego artykułu.

5. Podobnie kolory - nie odpowiadamy za różnicę kolorów wynikającą z indywidualnych ustawień parametrów monitora. Odcienie niektórych artykułów jak też i stosowane dodatki (ozdoby, desenie, lamówki, sznurowadła, itp.) mogą się nieco różnić w zależności od partii materiału - nie jest to wadą produktu.

6. Na pytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku od godziny 9 do 16. W innych godzinach nasz telefon nie działa. Prosimy wtedy kierować pytania i zgłaszać problemy na adres e-mail. Odpowiedzi są udzielane zgodnie z kolejnością zgłoszenia.

7. Do księgowania przelewów używamy programu komputerowego. Korespondencja zawarta w tytule przelewu nie jest analizowana. Wszelkie zmiany prosimy zgłaszać drogą mailową.

8. Każdy artykuł przed wysyłką jest sprawdzany. Jeżeli natrafimy na jakiekolwiek wady, towar nie jest wysyłany. Proponujemy wtedy realizację w terminie późniejszym, zamianę, a jeżeli nie jest to akceptowane, transakcja zostaje anulowana, a pieniądze, jeżeli zostały wpłacone, zwracamy na podane konto.

9. Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia aukcji.

10. W sytuacjach wymagających kontaktu z Kupującym kontaktujemy się mailowo pisząc na adres podany w ustawieniach Allegro.

11. Nie komunikujemy się za pomocą sms-ów.

WYSYŁKA:

1. Przy zamówieniach o wartości do 200 zł wysyłka kosztuje tyle samo bez względu na zamówioną ilość artykułów, powyżej jest na nasz koszt. Nie dotyczy to przesyłek za pobraniem oraz zagranicznych.

2. Przesyłki nadajemy codziennie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem świąt.

3. Jeżeli na aukcji nie określono inaczej, zamówiony towar będzie wysłany najpóźniej w następnym dniu roboczym, licząc od:

- wpłata na konto - zaksięgowania wpłaty (informacja od Allegro "Sprzedający otrzymał Twoją wpłatę" nie jest informacją o jej zaksięgowaniu, jest nią tylko wiadomość od nas pt.: "Dziękujemy za wpłatę";

- płatność przy odbiorze - zarejestrowania przez nas wybrania przesyłki pobraniowej potwierdzone mailem;

(Pod warunkiem posiadania wszelkich niezbędnych informacji do realizacji zamówienia - w tym kolorów wybranych artykułów, jeżeli na aukcji taki wybór jest).

Przy transakcjach wieloprzedmiotowych, jeżeli na aukcjach podane są różne czasy realizacji, obowiązuje ten najdłuższy.

4. Nieprzyjęcie przesyłki pobraniowej uniemożliwia dokonywanie u nas zakupów płatnych w tej formie.

5. Z przyczyn losowych niezależnych od nas czas oczekiwania na przesyłkę może się nieznacznie wydłużyć, Kupujący zostanie o tym fakcie poinformowany mailem.

6. Ceny przesyłek podane są w zakładce "Dostawa i płatność"

7. Koszt wysyłki za granicę ustalany jest indywidualnie do każdej transakcji.

PŁATNOŚĆ:

1. Termin płatności przy przedpłacie na konto wynosi do 7 dni od daty złożenia zamówienia. Po upływie 7 dni wysyłamy do Kupującego przypomnienie, a jeżeli w dalszym ciągu 3 dni nie otrzymamy wpłaty, transakcja zostaje anulowana, przedmiot wystawiamy ponownie, a do serwisu Allegro występujemy o zwrot prowizji.

2. Płacąc przelewem tradycyjnym w tytule wpłaty prosimy podać nick z Allegro oraz numer aukcji. Przy transakcjach, gdzie jest kilka artykułów wystarczy jeden.

3. Dane potrzebne do dokonania wpłaty znajdują się w zakładce "Dostawa i płatność".

WYMIANY, ZWROTY, REKLAMACJE:

WYMIANY:

1. Każdy artykuł można wymienić na inny w ciągu 60 dni od daty otrzymania.

2. Kupujący powinien poinformować nas mailowo, jaki artykuł, na jaki inny chce wymienić.

3. Następnie należy wysłać wymieniany artykuł razem z opisem zawierającym nick z Allegro i numer aukcji oraz wpłacić na nasze konto kwotę kosztu przesyłki wg cennika przesyłek znajdującego się na aukcjach w zakładce "Dostawa i płatność", w zależności od tego, w jaki sposób chce się otrzymać wymieniony artykuł.

4. Po otrzymaniu artykułu do wymiany oraz wpłaty wyślemy przesyłkę zwrotną z wymienionym artykułem.

5. W przypadku braku możliwości wymiany zwrócimy pieniądze na podane konto.

ZWROTY:

1. Każdy artykuł można zwrócić bez podania powodu informując nas o tym pisemnie w terminie do 60 dni od daty otrzymania.

2. Następnie należy wysłać zwracany artykuł razem z odstąpieniem od umowy oraz numer konta, na które mamy zwrócić pieniądze. Dane te mogą być również wysłane mailem.

3. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący.

4. Zwrotu pieniędzy na podane konto dokonamy zgodnie z prawem w terminie 14 dni od otrzymania odstąpienia od umowy pod warunkiem dostarczenia nam zwracanego towaru.

DODATKOWE ZASADY:

1. Artykuły do wymiany lub zwrotu muszą spełniać następujące warunki:

- nie mogą nosić śladów użytkowania;

- muszą zawierać wszystkie dostarczone elementy i metki;

- muszą posiadać oryginalne opakowanie (należy odpowiednio zabezpieczyć przesyłkę).

2. Przesyłki pobraniowe nie będą odbierane.

3. W przypadku niespełnienia powyższych zasad wymiany i zwroty nie będą uwzględniane.

REKLAMACJE:

1. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Kodeksem Cywilnym z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.).

2. Reklamacji nie podlegają:

- przemoczenia, odbarwienia,

- uszkodzenia mechaniczne,

- wady wynikające ze złego dopasowania i użytkowania,

- naturalne zużywanie się,

- wady fabryczne widoczne w chwili otrzymania a niezgłoszone niezwłocznie po ich zauważeniu.

3. Termin rozpatrzenia wynosi do 14 dni.

4. Nie rozpatrujemy reklamacji na odległość. Jej warunkiem jest dostarczenie nam reklamowanego towaru.

Numer oferty: 7890545756

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro