KOLOROWANKI NA KAŻDĄ POGODĘ. ZWIERZĘTA ŚWIATA

od
KredkaEU
4,19
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Liczba sztuk
z 50 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Tytuł:
      Kolorowanki na każdą pogodę. Zwierzęta świata
    • Autor:
      Katarzyna Fic
    • Wydawnictwo:
      Zielona Sowa
    • Okładka:
      miękka
    • Rok wydania:
      2019
    • Liczba stron:
      32

Opis

KOLOROWANKI NA KAŻDĄ POGODĘ. ZWIERZĘTA ŚWIATA

KATARZYNA FIC

  • Wydawca: ZIELONA SOWA
  • Rok wydania: 2019
  • Oprawa: OPRAWA BROSZUROWA
  • Format: 165 x 235 mm
  • Ilość stron: 32
  • EAN: 9788381541145

Wybierzcie się na wyprawę do fantastycznego świata zwierząt! Do zabawy z kolorami zapraszają sympatyczne zwierzęta z całego świata, które doskonale czują się w swoim środowisku naturalnym. Kolorujcie obrazki, przyklejajcie naklejki i poczujcie się jak prawdziwi artyści. Pora szykować kredki!

[Kod oferty,315627,9788381541145,2019-03-21 07:54:58]

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Siechnice, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u KredkaEU za co najmniej 1000.00 zł.

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3 dni robocze

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Kurier GLS
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze
Kurier GLS pobranie
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

Kredka - Gimazjalna
Gimnazjalna 10
55-011 Siechnice
woj. dolnośląskie
email: sklep@kredka.eu
tel.: 534000081

poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 7 dni roboczych
poinformujemy o terminie odbioru

Kredka - ul. Kościelna
Kościelna 2
55-011 Siechnice
woj. dolnośląskie
email: kredka2@kredka.eu
tel.: 502875853

poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 7 dni roboczych
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

RAF-TECH Rafał Jarosz
Gimnazjalna 10/A8
55-011 Siechnice
Dodatkowe informacje

 

Warunkiem wszelkich reklamacji jest dowód zakupu, paragon lub faktura. 

 1. Wszystkie reklamacje muszą myć zgłaszane na drodze pisemnej pocztą tradycyjną lub wiadomością email na adres kredka1@kredka.eu. Reklamacje zgłaszane tylko telefoniczne nie będą uznawane.

2. Rozpoczęcie reklamacji klient rozpoczyna od prawidłowego wypełnienia protokołu reklamacyjnego dołączonego do przesyłki lub dostępnego na dole tej strony.

3. Wypełniony formularz reklamacyjny należy przesłać na adres RAF-TECH Gimnazjalna 10/A8 55-011 Siechnice lub na adres email sklep@kredka.eu

4. Po otrzymaniu formularza reklamacyjnego, nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia dalszych kroków. 

5. Klient musi wskazać jednoznacznie, czy składając reklamację korzysta z praw rękojmi czy gwarancji. Sklep zastrzega sobie prawo do skierowania do Klienta takiego zapytania, jeśli Klient nie określił się składając reklamację.

6. Bieg terminu reklamacji rozpoczyna się od momentu otrzymania przez Sklep reklamowanego produktu oraz uzyskania informacji, czy klient korzysta z gwarancji czy rękojmi. Aby reklamacja została skutecznie rozpoczęta (rozpoczął się termin realizacji reklamacji) oba warunki muszą być spełnione.

7. W przypadku Reklamacji uszkodzonej przesyłki lub uszkodzonego towaru w transporcie, fakt ten jest dodatkowo zgłaszany przez naszego pracownika, firmie kurierskiej. Pracownik firmy kurierskiej zgłosi się do Państwa do 7 dni od czasu zgłoszenia reklamacji. W celu przeprowadzenia poprawnego procesu reklamacji prosimy o spisane protokołu szkody z pracownikiem firmy kurierskiej oraz udostępnienie przesyłki w celu weryfikacji. 

8. Następnym krokiem jest spakowanie przez Państwa reklamowanych produktów oraz zabezpieczenie ich przed transportem. Prosimy o odesłanie reklamowanego produktu na adres RAF-TECH Gimnazjalna 10/A8 55-011 Siechnice na własny koszt, lub prosimy o kontakt z nami, nasz pracownik zleci odbiór przesyłki od Państwa przez naszego kuriera. Jeżeli produkt jest zestawem, posiada dodatkowe wyposażenie lub akcesoria, prosimy o ich dołączenie do przesyłki. W przypadku wysłania reklamacji na własną rękę, sklep Elektro-Szop pokryje koszt transportu zasadnej reklamacji do kwoty najtańszej oferowanej przesyłki czyli 12zł. Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz reklamacji oraz dowód zakupu lub jego kopię.  Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

9. Po otrzymaniu reklamowanych produktów przez sklep internetowy podlega on sprawdzeniu.

10. Sklep Internetowy musi ustosunkować się do Reklamacji z tytułu rękojmi w ciągu 14 dni od daty otrzymania Produktu i informacji o korzystania z praw z tytułu rękojmi. W przypadku otrzymania produktu i uzyskania informacji, iż reklamacja opiera się o gwarancję, Sklep musi ustosunkować się do reklamacji w terminie podanym w gwarancji, jeśli jednak termin ten nie został w gwarancji określony –nie może on być dłuższy niż 14 dni. Przez ustosunkowanie rozumie się określenie, czy reklamacja została uznana. Informacja taka może zostać wysłana w formie mailowej lub poprzez Pocztę Polską. W przypadku wysyłki Pocztą Polską za datę rozpatrzenia reklamacji uznaje się datę nadania korespondencji w placówce Poczty Polskiej.

11. W przypadku uznania reklamacji, sklep internetowy odeśle na swój koszt, klientowi produkt wolny od wad lub zwróci wartość produktu wraz z wysyłką (jeżeli zakupiony był jeden produkt, który jest reklamowany) jeżeli taką opcję wybrał klient. 

12. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uznana towar może zostać odesłany na koszt Klienta za pobraniem, lub Klient zobowiązany będzie do pokrycia kosztów wysyłki przed wysyłką Produktu. Jeżeli sklep internetowy odebrał od klienta reklamację na swój koszt, zostanie on doliczony do zapłaty. Klient musi zostać o tym fakcie poinformowany przed wysyłką. Sklep Internetowy może odesłać towar także na własny koszt. W tym przypadku klient nie musi być informowany przed wysyłką przedmiotu.

13. Wszelkie koszty, które powinny zostać zwrócone klientowi, zostaną zwrócone tylko na konto podane w formularzu reklamacyjnym lub innym piśmie dołączonym do reklamowanego towaru lub wysłanym równolegle za pomocą sieci Internet, z wyraźnym wskazaniem, iż owej reklamacji dotyczą. Nie istnieje możliwość dokonania zwrotu tylko na podstawie informacji, iż pieniądze powinny zostać przelane na konto, z którego środki zostały przelane Sprzedającemu.

14. W przypadku nie opłacenia kosztów przesyłki lub nie odebraniem reklamacji przez klienta, towar zostanie zutylizowany po 90 dniach od ostatniego wysłania przypomnienia do klienta. 

15. Elektro-Szop odpowiada wobec Klienta, który jest konsumentem, za niezgodność towaru z umową, zgonie z przepisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002r. (Dz.U. z 2002 Nr 141, poz. 1176 z późn zm.). W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową należy poinformować o tym Sklep Internetowy niezwłocznie, wskazując na charakter niezgodności.

16. Po odsprzedaży towaru przez Klienta innemu odbiorcy Sklep Internetowy zostaje zwolniony z odpowiedzialności za wady towaru.

17. Reklamacji nie podlegają wady towaru spowodowane przypadkowym lub celowym uszkodzeniem przez Klienta oraz wady towaru spowodowane niewłaściwym lub niedbałym użytkowaniem i konserwacją, a także za wady powstałe w wyniku uruchamiania, wykorzystywania lub użytkowania niezgodnie z instrukcją obsługi. Reklamacji nie podlegają.

18. Jakie są różnice między gwarancją a rękojmią? Gwarancja udzielana jest przez producenta, importera lub sprzedawcę odpowiedzialnego za produkt. W przypadku reklamacji gwarancyjnej w klient powinien postępować według informacji zawartej w warunkach podanych przez podmiot odpowiedzialny. W wielu przypadkach gwarancja producenta jest korzystniejsza od rękojmi, klient w tym przypadku najczęściej składa reklamację bezpośrednio do producenta bądź do wskazanego przez niego serwisu lub podmiotu odpowiedzialnego. Rękojmia sprzedawcy twa dwa lata od dnia otrzymania produktu. Klient reklamujący na zasadach rękojmi składa reklamację bezpośrednio do sprzedawcy. Klient w ramach rękojmi może: żądać wymiany produktu na wolny od wad, naprawy wadliwego produktu, obniżenia ceny lub odstąpić od umowy (ma zastosowanie tylko w przypadku wady istotnej)

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
RAF-TECH Rafał Jarosz
Gimazjalna 10/A8
55-011 Siechnice
Dodatkowe informacje

 

1. Jako konsument, masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zakupionego towaru, bez podania przyczyny. Z możliwości tej są wyłączone podmioty gospodarcze, które nie są w świetle prawa konsumentami. Dz.U. 2014 poz. 827 Dz.U.2018.0.1025 Art. 22

2. Aby skorzystać z możliwości zwrotu, należy wypełnić formularz zwrotu. Możesz użyć dostarczonego przez nas wraz z towarem, lub pobrać go z naszej strony (dostępne na dole tej strony). Wypełniony formularz należy przesłać listownie na adres naszej firmy RAF-TECH 55-011 Siechnice, ul. Gimnazjalna 10/A8 lub za pomocą poczty elektronicznej, na adres kredka1@kredka.eu. Do zachowania terminu, wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

3. Pamiętaj że dokładne wypełnienie formularza zwrotów, ułatwi i przyśpieszy cały proces. Prosimy w nim również o podanie numeru konta na jakie mamy zwrócić pieniądze. 

4. Prosimy o staranne zabezpieczenie produktu i przesyłki oraz dołączenie do zwracanego towaru dowodu zakupu oraz formularza zwrotu. Ułatwi nam to sprawną identyfikację i przyśpieszy cały proces zwrotu towaru.

5. Wyślij zabezpieczony towar na adres naszej siedziby: RAF-TECH 55-011 Siechnice ul. Gimnazjalna 10/A8. Możesz także poprosić, abyśmy wysłali swojego kuriera który odbierze bezpłatnie towar, bez dodatkowego wypisywania listu przewozowego - tą opcję preferujemy i polecamy.

6. W przypadku kiedy zdecydujesz się na wysyłkę własnym środkiem transportu, pamiętaj że możemy zwrócić koszt dostawy do kwoty 12zł - czyli najtańszej opcji wysyłki w naszym sklepie. Prosimy także o wybieranie przewoźników którzy mają możliwość śledzenia przesyłki, nie odpowiadamy za nie prawidłowo dostarczony towar oraz za zgubione przesyłki w przypadku wysyłki na własny koszt. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

7. Poinformujemy Cię niezwłocznie, gdy tylko otrzymamy zwracany towar. Jeżeli wszystko zostało prawidłowo wypełnione w formularzu zwrotów, zwrócimy Ci pieniądze jak najszybciej, najczęściej jeszcze tego samego dnia. Pamiętaj mamy na to ustawowo do 14 dni. 

8. Pamiętaj że przysługuje Ci prawo zwrotu zapłaty za zamówienie oraz zwrot kosztów transportu do siedziby naszej firmy, maksymalnie do kwoty 12zł. Oddajemy 100%

Pamiętaj, jako konsument masz prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W tym czasie masz możliwość przetestowania produktu w sposób nie odbiegający jaki ma to miejsce w sklepie stacjonarnym. Produkty które, posiadają ślady użytkowania, nie posiadają oryginalnego opakowania, nie mają plomb gwarancyjnych, są zniszczone, zużyte w jakimkolwiek stopniu, posiadają wgrane programy użytkownika, czyli które nie możemy sprzedać ponownie jako towar w 100% nowy, podlegają zwrotowi tylko w części ich wartości. W takim przypadku zostaniesz poinformowany o kwocie zwrotu jaki możemy przyznać, jest on wyliczany jako wartość produktu do odsprzedaży w stanie faktycznym, czyli zwróconym do naszego sklepu. Zwrot za przesyłkę jest w każdym przypadku taki sam jaki poniósł podczas zamówienia plus koszt zwrotu do kwoty 12zł w przypadku wysyłki na własną rękę. Dz.U. 2014 poz. 827

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

KredkaEU

O sprzedającym

KredkaEU

98,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 09:08

Dane firmy

rafal jarosz
RAF-TECH Rafał Jarosz
Gimnazjalna 10/A8
55-011 Siechnice
NIP: 8961459904

Kontakt

  • 534****** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Witajcie w Kredkowym świecie! W naszych sklepach stacjonarnych jak i na kredka.eu znajdziesz tysiące artykułów. Zabawki, klocki, gry i puzzle, artykuły biurowe i szkolne a także książki i podręczniki. Wszystko, żeby rozwijać swoje pasje, rysować, malować i bawić się! Sprawdź i przekonaj się, co możesz u nas znaleźć. Zamów wygodnie przez internet z dostawą do domu lub wybierz odbiór osobisty w jednym z naszych sklepów.

Numer oferty:7919655637
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro