Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Lokalizacja: Warszawa, Poznań, Tarczyn, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę
Punkty odbioru
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Reklamacja dotyczące braku asortymentu w przesyłce lub jego części oraz uszkodzenia - będą rozpatrywane jedynie, gdy paczka zostanie otwarta przy kurierze i zostanie spisany protokół.
Reklamacja przez Konsumenta – dotyczącej jakości produktu prosimy o kontakt oraz o odesłanie produktu do nas (na koszt Kupującego) paczką zwykłą rejestrowaną (nie pobranie) oraz o dołączenie pisma, które powinno zawierać: imię i nazwisko Kupującego, adres, telefon kontaktowy, nr konta bankowego oraz treść oświadczającą przyczynę reklamacji. Ponadto dowód zakupu: paragon. Po otrzymaniu reklamacji, czas rozpatrzenia wynosi do 30dni (jest to spowodowane czasem wysyłki do producenta).
Reklamacja dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.
Pozytywne rozpatrzenie – wymiana asortymentu na nowy lub zwrot pieniędzy za towar.
Negatywne rozpatrzenie – wysyłka asortymentu na koszt Kupującego.
Zwroty
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. W przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru: Jako konsument ponosisz tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Jako Przedsiębiorca - zakup był związany z prowadzoną działalnością gospodarczą - ponosisz pełne koszty wysyłki (zrealizowane i zwrotu rzeczy). Do odsyłanego towaru prosimy o dołączenie: Konsument - paragon i pismo z pełnymi danymi do przelewu (odbiorca i nr konta). Firma - kopię wystawionej przez nas faktury. Po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru odsyłamy fakturę korygującą do podpisu i odesłania jej do nas. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Zwrot z Allegro Smart!
Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:
- Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
- Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
- Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie
możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- +48 *** *** *** (pokaż)
- +48 ** *** ** ** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Odbiór osobisty
na zapytanie:
- Rembertów k/Tarczyna - magazyn główny
- Poznań - biuro
- Warszawa - w godzinach wieczornych
___ Więcej informacj o odbiorach w zakładce "Dostawa i płatność" ___
Pozostałe informacje
Przy odbiorze przesyłki prosimy o jej sprawdzenie w obecności kuriera, w przypadku uszkodzenia lub braków w przesyłce, podstawą reklamacji jest protokół od doręczyciela (kuriera).
Koszty wysyłki podane na aukcji, są kosztami wysyłki na terytorium Polski, nie wysyłamy za granicę.
Szanowni Państwo,
25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W związku z tym przygotowaliśmy dla Państwa niezbędne informacje, z których dowiedziecie się, w jaki sposób Państwa dane osobowe są przetwarzane oraz jakie prawa w tego tytułu wynikają.
Kto jest administratorem danych osobowych? Administratorem, czyli podmiotem wykorzystującym Państwa dane, jest POLeMiKa Marcin Mirek z główną siedzibą w Warszawie ul. Kwiatowa 22/2 oraz podlegające oddziały, prowadzące sprzedaż produktów za pośrednictwem sklepu internetowego, serwisu aukcyjnego allegro.pl, sprzedaży telefonicznej lub bezpośredniej.
Skąd mamy Państwa dane? Otrzymaliśmy je od Państwa w związku z zakupami dokonywanymi w sklepie internetowym, serwisie aukcyjnym allegro.pl, sprzedaży telefonicznej lub bezpośredniej.
Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Państwa danych? Przetwarzanie danych niezbędne jest dla realizacji dokonanych zakupów w sklepie internetowym, serwisie aukcyjnym allegro.pl, sprzedaży telefonicznej lub bezpośredniej. Zapewnia to bezpieczeństwo obsługi transakcji, jej realizację w ramach umowy sprzedaży. Przetwarzanie danych osobowych wpływa też pozytywnie na ewentualne procesy reklamacyjne, w wypadku, gdy zaistnieją podstawy do ich złożenia, a także wspiera kontakt między nami a Państwem, w celach związanych ze świadczeniem usług. Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych. W przypadku udzielonej nam zgody przetwarzamy dane również w celu zapisywania danych w plikach cookies oraz gromadzenia danych ze stron www.
Czy podanie danych jest obowiązkiem? Wymagamy podania danych, by móc zawrzeć z Państwem umowę sprzedaży i w związku z tym przesłać zakupiony towar na wskazany przez kupującego adres. Tym samym niezbędne jest podanie imienia i nazwiska odbiorcy oraz adresu do wysyłki zamówionych towarów. Dodatkowo dla możliwości kontaktu i doręczenia przesyłki do kupującego wymaga się podania nr telefonu oraz adresu mailowego (w tym między innymi z uwagi na wymogi firmy kurierskiej czy Poczty Polskiej).
Jakie macie Państwo uprawnienia w zakresie przetwarzania danych? Zapewniamy, że respektujemy wszelkie prawa, wynikające z rozporządzenia o ochronie danych osobowych, tj.: 1) prawo dostępu; 2) prawo sprostowania danych – przy zauważeniu, że dane te są nieprawidłowe lub niekompletne; 3) prawo usunięcia danych – gdy dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, gdy cofniecie Państwo swą zgodę na ich przetwarzanie, zgłosicie sprzeciw wobec przetwarzania danych, gdy dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem. Dane powinny być również usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, a także gdy zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną . 4) prawo ograniczenia przetwarzania danych – po dostrzeżeniu, że dane są nieprawdziwe istnieje możliwość ograniczenia przetwarzania danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych; po wniesieniu sprzeciwu wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu; 5) prawo do przenoszenia danych – na podstawie Państwa zgody lub zawartej umowy. Przenoszenie to odbywa się w sposób automatyczny; 6) prawo do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym ich profilowaniu; 7) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
Komu udostępniamy dane osobowe? Dane osobowe udostępniamy tylko wtedy, gdy jest to konieczne – podmiotom wspierającym funkcjonowanie nam w świadczeniu usług (firmie hostingowej, platformie wspierania sprzedaży, a także podmiotom, za pośrednictwem których zamówiony towar trafia pod wskazany w zamówieniu adres, tj. dostawcą, firmie kurierskiej oraz Poczcie Polskiej – wyłącznie w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji zamówienia. Możemy również przekazać dane osobowe organom publicznym walczącym z oszustwami i nadużyciami.
Jak długo dane osobowe będą przechowywane ? Przechowujemy Państwa dane przez czas niezbędny do realizacji zamówień, a także przez okres następujący po zamówieniu, służący dochodzeniu ewentualnych roszczeń, przeciwdziałaniu nadużyciom i oszustwom, do celów statystycznych i archiwizacyjnych – przez okres 10 lat od zdarzenia powodującego konieczność przetwarzania danych lub do wycofania przez Państwa zgody.