KOŁDERKA MINKY PODUSZKA KOCYK DWUSTRO 75X100

od
Super Sprzedawcy
AnnaFarm
43,90
Liczba sztuk
z 2 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Bohater:
      inny
    • Długość poduszki:
      40 cm
    • Waga (z opakowaniem):
      0.3 kg
    • Szerokość poduszki:
      30 cm
    • Długość kołdry:
      100 cm
    • Szerokość kołdry:
      75 cm
    • Kolor dominujący:
      odcienie szarości i srebra
    • Płeć:
      Chłopcy, Dziewczynki

Opis

KOŁDERKA KOCYK DWUSTRONNY MINKY 75X100

Z PODUSZECZKĄ 30X40

SZARA WZÓR MIKI

Dwustronny kocyk - kołderka bawełna MINKY

z płaską poduszką jest największym przyjacielem dziecka.

Miękki i subtelny w dotyku

doskonale nadaje się do kontaktu z delikatną skórą dziecka.

Z jednej strony wysokogatunkowa bawełna,

z drugiej mięciutkie minky.

W środku wypełniony antyalergiczną włókniną,

nadającą mu niezwykłą lekkość

i podtrzymującą naturalne ciepło

Wykonany jest z przepięknej bawełny oraz kolorowego

- miłego w dotyku Minky.

W środku wypełniony antyalergiczną włókniną silikonową.

Dzięki swojej miękkości otula maluszka jak w łonie matki,

co zapewnia mu poczucie bezpieczeństwa.

Wraz ze wzrastającym maluchem,

Nie bez powodu dzieci go uwielbiają.

Do nieoficjalnych zalet tkaniny Minky

należy dodać fakt,

że zdecydowanie ułatwia zasypianie maluszkom

i wzbudza w dzieciach pozytywne emocje :)

KOŁDERKA zmienia swoje funkcje

i doskonale sprawdzi się jako

mata,

lub przenośny przewijak

Uwielbiany przez dzieci i rodziców.

Mięciutki i niezwykle przyjemny w dotyku

Tkanina MINKY posiada niezwykłe właściwości,

które zostały docenione przez miliony osób na całym świecie.

Przede wszystkim jest niezwykle miękka i przyjemna w dotyku,

posiada właściwości oddychające,

szybko schnie i jest elastyczna

Produkty szyte z niego można używać przez cały rok.

Zimą docenia się to,

że jest gruby i bardzo ciepły.

Latem z kolei

nie powoduje przegrzewania się małego ciałka

i świetnie sprawdza podczas wieczornych spacerów,

czy jako okrycie po kąpieli.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 11,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: WARSZAWA, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u AnnaFarm za co najmniej 600,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
11,90 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Punkty Poczta pobranie
16,90 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Pocztex Kurier48
14,90 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
19,90 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
14,90 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
19,90 zł
2 dni robocze
2 dni robocze

Punkty odbioru

AnnaFarm
Kondratowicza 4C/67 pietro 10
03-242 Warszawa
woj. mazowieckie
email: biuro@annafarm.pl
tel.: 882772585

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
natychmiast
prosimy umówić się na odbiór

Dodatkowe informacje od sprzedającego

ODBIÓR OSOBISTY WARSZAWA PROSIMY O KONTAKT TEL. (22) 292 48 58 KOM. +48 882 772 585

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

AnnaFarm
Kondratowicza 4C/67
03-242 Warszawa
Dodatkowe informacje

Postępowanie reklamacyjne. Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie prosimy o powiadomienie nas o tym fakcie.Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, prosimy o pomoc w sporządzeniu przez kuriera posiadanego przez niego protokołu rozbieżności. 


Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, prosimy o kontakt z punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższym trybem postępowania reklamacyjnego: 


Prosimy o kontakt pod nr tel. (22) 292 48 58, kom. +48 882 772 585 od poniedziałku do piątku w godz10:00-14:30 lub 16:30 - 17:00 lub na adres e-mail podany w kontakcie poinformowanie nas o zaistniałym problemie. Następnie prosimy o odesłanie produktu który chcą Państwo zareklamować na nasz adres, AnnaFarm Anna Kruszewska, 03-242 Warszawa ul. Kondratowicza 4c/67, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszą Państwo szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany ewentualny zwrot pieniędzy. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy mailowo, telefonicznie lub na wskazany przez Państwa adres o wyniku postępowania reklamacyjnego. 


Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Państwu szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres na nasz adres e-mail podany w kontakcie W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu: telefoniczny pod nr tel. (22) 292 48 58, kom. +48 882 772 585 od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 14:30 lub 16:30 - 18:00, e-mail: podany w kontakcie, udzielimy Państwu wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
AnnaFarm
Kondratowicza 4c/67
03-242 Warszawa
Dodatkowe informacje

 Szanowni Państwo,   w przypadku zwrotu towaru prosimy o możliwie jak najszybszy kontakt  mailowy lub telefoniczny pod nr tel. (22) 292 48 58, kom.+48 882 772 585  od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-14:30 lub 16:30-18:00, e-mail: biuro@annafarm.pl. Zwracany towar należy odesłać na nasz adres  firmowy: AnnaFarm Anna Kruszewska ul. Kondratowicza 4c/67 03-242 Warszawa.   


Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki składając stosowne oświadczenie na piśmie. Sklep zwróci konsumentowi cenę sprzedaży (wraz z kosztami dostawy Towaru do Konsumenta) Towaru niezwłocznie, tj. nie  później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, w formie przelewu bankowego na  wskazane przez Klienta konto. To co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie  niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu wraz z kopią  dowodu zakupu (np. faktury VAT). Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie,  nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wysłania  oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta. Zwrot Towaru (koszt odesłania  Towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta. Prosimy o upewnienie się, że  przesyłka zwrotna jest kompletna i zawiera wszystkie przesłane przez AnnaFarm  elementy.   


Sklep ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od  dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży,  zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy.  Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili  otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania  Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru  inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca  nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych  kosztów. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie  później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed  upływem tego terminu. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie  koszty zwrotu Towaru. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości  Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób  konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca  dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego  użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu,  który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.  


Ważne!   


Zwrotowi podlegają wyłącznie towary w stanie nienaruszonym, w szczególnosci produkty użytku osobistego (prosimy aby produkty które posiadaja firmową plombę posiadały ja w stanie nie naruszonym na opakowaniu świadczocą o tym, że produkt nie był używany) nieuszkodzone odesłane wraz z paragonem lub fakturą. To co strony świadczyły ulega  zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach  zwykłego zarządu. Prosimy o upewnienie się, że przesyłka zwrotna jest kompletna i zawiera wszystkie przesłane przez AnnaFarm elementy. Zwrot rozpatrujemy  do 14 dni roboczych od daty odebrania przesyłki. Pieniążki zwracamy do 14 dni roboczych od daty rozpatrzenia.  


Ważne!  

Konsumentowi jednak zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie  przysługuje prawo do   odstąpienia od umowy:   

a. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi  Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do  odstąpienia od umowy;   

b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana  według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego  zindywidualizowanych potrzeb;   

c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub  mająca krótki termin przydatności do użycia;   

d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym  opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę  zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;   

e. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój  charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;   

f. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie  zostało otwarte po dostarczeniu;   

g. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed  upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez  przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;   

h. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy  będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób  wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.  

Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem pocztowym ponieważ ich nie odbierzemy.  Zwrot pieniędzy możliwy jest wyłącznie na konto bankowe. 

O sprzedającym

AnnaFarm

O sprzedającym

AnnaFarm

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 20:42

Dane firmy

Anna Kruszewska
AnnaFarm Anna Kruszewska
Kondratowicza 4C / 67
03-242 Warszawa
REGON: 146345585
NIP: 524-121-94-35

Kontakt

  • 882 *** *** (pokaż)
  • 22 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

ODBIÓR OSOBISTY WARSZAWA

ul. Kondratowicza 4C/67 piętro 10 - proszę o kontakt  882 772 585 

WSZYSTKIE PRODUKTY DO NATYCHMIASTOWEGO ODBIORU DOSTEPNE NA MIEJSCU

od PONIEDZIAŁKU do PIĄTKU 9:00 - 17:00 

Możliwe inne terminy - proszę o tel. 882 772 585

Pozostałe informacje

7Zamówienia opłacone przelewem zaksięgowanym na naszym koncie poprzez PayU lub bezpośredni przelew lub potwierdzone przesłaniem dokumentu przelewu na nasze konto mailowe lub przesyłki za pobraniem z wyborem przesyłki 

Kurier DPD złożone do godziny 16:00 WYSYŁAMY W DNIU ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA 

(w dni robocze)

TERMINY DOSTAWY: Kurier DPD NA NASTĘPNY DZIEŃ ROBOCZY 24h

Pozostałe przesyłki według informacji na danej aukcji.

Odbiór osobisty w naszym biurze Kondratowicza 4C/67 piętro 10 - prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny (pn-pt 9:00 - 17:00) bądź mailowy w celu ustalenia dogodnej dla Państwa i dla nas daty i godziny odbioru. Zazwyczaj możliwy jest odbiór od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00 ale prosimy o każdorazowe umówienie - możliwe są również inne terminy - do ustalenia. Płatność przy odbiorze tylko w formie gotówki lub poprzez uprzedni zaksięgowany przelew na naszym koncie bankowym lub płatność PayU na opłaconej aukcji.

Numer oferty: 7183743330

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro