, , ,

Kobiecy kontrastowy skórzany portfel Nucelle

od
Super Sprzedawcy
wdobrymgusciecom
144,00
Allegro Smart!
Liczba sztuk
z 2 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę bez VAT
    • Marka:
    • Rodzaj:
      portfel
    • Wzór dominujący:
      inny wzór
    • Materiał dominujący:
    • Orientacja:
      pozioma
    • Wielkość:
      średni
    • Zapięcie:
      inny
    • Kolor okuć:
      inny
    • Cechy dodatkowe:
      brak
    • Kolor:
      wielokolorowy, żółty, złoty, brązowy, beżowy, biały

Opis

Kontrastowy portfel ze skóry marki Nucelle

Informacje

  • Marka: Nucelle
  • Kolor: kawa
  • Płeć: damska
  • Wzorzec: kontrast kolorów
  • Materiał: skóra bydlęca
  • Rozmiar: szerokość: 14cm, wysokość: 9,5cm
  • Metoda otwierania: zamek
  • Kod: 070183-05

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Częstochowa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u wdobrymgusciecom za co najmniej 250,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Paczkomaty 24/7
8,00 zł
15 dni roboczych
z pakietem
0,00 zł
15 dni roboczych
Paczkomaty 24/7 pobranie
20,00 zł
15 dni roboczych
15 dni roboczych
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
14,00 zł
15-17 dni roboczych
15-17 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobranie
25,00 zł
15-17 dni roboczych
15-17 dni roboczych
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Paczka pocztowa priorytetowa
9,00 zł
15-17 dni roboczych
15-17 dni roboczych
Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Gwarancja


Ogólne warunki:

1. Sprzedający (Gwarant) gwarantuje, że sprzedawane produkty są wolne od wad fabrycznych.

2. Okres gwarancji trwa 12 miesięcy od dnia zakupu produktu.

3. Gwarant zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy lub wymiany uszkodzonego produktu w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, z tym zastrzeżeniem, że o sposobie załatwienia reklamacji decyduje Gwarant.

4. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub zniszczenie produktu lub jego części wynikłe z innych przyczyn niż wady w nich tkwiące. W szczególności nie ponosi odpowiedzialności za:

Wszelkie uszkodzenia mechaniczne nie stwierdzone przy zakupie, w tym mogące wystąpić w wyniku nieprawidłowego transportu, przechowywania, użytkowania (np. przemoczenia, złej konserwacji, noszenia w torebce zbyt ciężkich przedmiotów), lub w wyniku wypadku;

Naturalne zużycie produktu wskutek eksploatacji, w szczególności zabrudzenia, różnice w kolorze i strukturze skóry, załamania, otarcia bądź zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania będące wynikiem naturalnych właściwości skóry;

Uszkodzenia powstałe w wyniku eksploatacji niezgodnej z przeznaczeniem produktu;

Uszkodzenia spowodowane czynnikami zewnętrznymi niezależnymi od Sprzedającego;

Wady powstałe wskutek niedbałości Kupującego;

Uszkodzenia skóry spowodowane działaniem promieni słonecznych, wystawieniem produktu na zbyt wysokie lub niskie temperatury, otarciami, kontaktem produktu z kwasami, rozpuszczalnikami, ewentualnie innymi roztworami chemicznymi, wodą;

Wady powstałe wskutek nieprawidłowej konserwacji i zabezpieczenia produktu przez działaniem warunków atmosferycznych (skórzane produkty należy zabezpieczać pastą do pielęgnacji; nie powinny być suszone na słońcu, wystawiane na deszcz i inne ciężkie warunki atmosferyczne);

Zmatowienie, odbarwienie metalowych elementów produktu (metalowe elementy należy polerować suchą szmatką, by nie utraciły kolorytu);

Produkty niepełnowartościowe (uszkodzone) i zakupione po obniżonej cenie;

Uszkodzenia produktów zakupionych na fakturę w związku z prowadzoną przez Kupującego działalnością gospodarczą.

5. W przypadku pojawienia się wad w okresie ważności gwarancji, Sprzedający dokona naprawy lub wymiany artykułu na swój koszt. W tym celu Kupujący powinien przesłać na własny koszt, zakupiony produkt na adres: Nidea Sp. z o.o., ul. Bursaki 15, 20-150 Lublin, dołączając formularz reklamacji, gwarancję oraz kopię dowodu zakupu. Brak dowodu zakupu uprawnia Gwaranta do odmowy rozpatrzenia reklamacji.

6. Koszt dostarczenia reklamowanego produktu oraz koszt zwrotu produktu do Kupującego w razie nieuwzględnienia reklamacji pokrywa Kupujący. Koszty dostarczenia naprawionego /wymienionego produktu pokrywa Sprzedający.

7. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

8. W przypadku stwierdzenia przez Sprzedającego braku możliwości naprawy produktu, Kupującemu przysługuje prawo wymiany produktu na nowy, wolny od wad.

9. W razie gdyby reklamowany produkt był wycofany z produkcji Kupującemu przysługuje prawo wyboru innego dowolnego produktu z oferty sklepu o cenie równej lub wyższej od reklamowanego, przy wyrównaniu różnicy ceny.

10. Karta gwarancyjna jest ważna wraz z dowodem zakupu. W przypadku zagubienia karty gwarancyjnej nie będą wydawane duplikaty.

11. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Nidea Sp. z o.o.
Wróblewskiego 15
24-100 Puławy
Dodatkowe informacje

W celu złożenia reklamacji prosimy o przesłanie informacji o niej na nasz adres mailowy: reklamacje@wdobrymguscie.com – prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego (do pobrania w zakładce "Gwarancja") i wysłanie go wraz ze zdjęciem.

Dopiero w następnym kroku podamy dalszą instrukcję i poprosimy Cię o przesłanie produktu na wskazany adres do reklamacji. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni.

Nie wysyłaj produktu bez wcześniejszego kontaktu mailowego!!

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Paczkomaty 24/7
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Nidea Sp. z o.o.
Wróblewskiego 15
24-100 Puławy
Dodatkowe informacje

Jako konsumentowi przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Na odstąpienie od umowy masz 14 dni. W tym czasie należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Prosimy, aby wysłać je na nasz adres e-mail: reklamacje@wdobrymguscie.com.

Następnie prosimy Cię o wysłanie zwracanego produktu na wskazany adres do zwrotu – nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałaś/eś nas o odstąpieniu od umowy. Zwracany towar powinien być wysłany w stanie niezmienionym.

Do przesyłki ze zwracanym produktem koniecznie dołącz dowód zakupu! 

Zwrot należności za produkt następuje nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia kupującego o odstąpieniu od umowy i dnia zwrotu produktu.

O sprzedającym

wdobrymgusciecom

O sprzedającym

wdobrymgusciecom

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od roku i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 04:57

Dane firmy

Anna Frąc
Anna Frąc
ul. Adama Mickiewicza 63
42-100 Kłobuck
REGON: 368640480
NIP: 574-206-34-12

Kontakt

  • 579 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedający – Anna Frąc prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Anna Frąc, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5742063412, REGON 368640480. 

Adres sprzedającego: ul. Adama Mickiewicza 63, 42-100 Kłobuck. 

Adresy e-mail: allegro@wdobrymguscie.com, reklamacje@wdobrymguscie.com. 

Numer telefonu: 579 632 450. 

Numer rachunku bankowego: 41 1950 0001 2006 0044 3839 0001 (Idea Bank). 

Kontakt ze sprzedającym umożliwiają podane adresy i numer telefonu (kontakt telefoniczny możliwy w dni robocze w godz. 9:00-17:00).


Informacje dotyczące umowy sprzedaży  

Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez kupującego składa się cena za produkt oraz koszt dostawy.  

Dostawa produktów odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej (przesyłka pocztowa) lub firmy kurierskiej (przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa, paczkomaty) na adres wskazany przez kupującego.  

Kupujący może skorzystać z następujących metod płatności: płatność za pobraniem, płatność przelewem na konto sprzedającego, płatności elektroniczne (PayU). Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się w konkretnych ofertach.  

W przypadku wyboru przez kupującego płatności przelewem lub płatności elektronicznych, kupujący obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.  

W przypadku wyboru przez kupującego płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, kupujący obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.   

Sprzedający przesyła kupującemu dowód zakupu w postaci faktury w wersji papierowej lub elektronicznej.  

W przypadku zamówienia produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. W przypadku zamówienia produktów o różnych terminach dostawy, kupujący ma możliwość żądania dostarczenia produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich produktów po skompletowaniu całego zamówienia.  

Dostawa produktów odbywa się na terenie Polski. 

Pozostałe informacje

Prawo odstąpienia od umowy   

Kupujący będący konsumentem może w terminie 14 dni odstąpić od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

Bieg powyższego terminu rozpoczyna się od dostarczenia produktu kupującemu lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik. W przypadku umowy, która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, wskazany wyżej termin biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części. 

Kupujący może odstąpić od umowy, składając sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy złożenie przez kupującego oświadczenia przed upływem tego terminu. 

Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail sprzedającego. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, który znajduje się w zakładce "Zwroty" oraz na formularzu, którego wzór znajduje się w załączniku do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe. 

W przypadku przesłania oświadczenia przez kupującego drogą elektroniczną, sprzedający niezwłocznie prześle kupującemu na podany przez kupującego adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

Skutki odstąpienia od umowy: 

1) W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.   

2) W przypadku odstąpienia od umowy sprzedający zwraca kupującemu niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia kupującego o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego 

3) Zwrotu płatności sprzedający dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że kupujacy wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami. 

4) Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

5) Kupujący powinien niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował sprzedającego o odstąpieniu od umowy, odesłać produkt na adres sprzedającego lub na adres dystrybutora podany mu przez sprzedającego. Termin zostanie zachowany, jeśli kupujący odeśle produkt przed upływem terminu 14 dni. 

6) Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu, także koszty zwrotu produktu, jeśli ze względu na swój charakter produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą. 

7) Kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 


Reklamacje  

Umową sprzedaży objęte są nowe produkty. Sprzedający jest obowiązany dostarczyć kupującemu rzecz wolną od wad. 

W przypadku wystąpienia wady zakupionego u sprzedającego towaru kupujący ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane adresy sprzedającego. 

Zaleca się, aby reklamację złożyć na formularzu reklamacyjnym załączonym przez sprzedającego w zakładce "Gwarancja". 

Sprzedający ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 

Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres sprzedającego lub na adres dystrybutora podany przez sprzedającego.

  

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń  

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 

Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 

1) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z umowy zawartej ze sprzedającym. 

2) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem a sprzedającym. 

3) Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a sprzedajacym, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 

Kupujący ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.  


Dane osobowe 

Administratorem danych osobowych Kupujących zbieranych za pośrednictwem Allegro jest Sprzedający. 

Administrator przetwarza dane osobowe Kupujących w sposób bezpieczny, poufny oraz zgodnie z przepisami prawa, w tym Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”). 

Dane osobowe Kupujących zbierane przez administratora za pośrednictwem Allegro przetwarzane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), wystawienia faktury i uwzględnienia faktury w dokumentacji księgowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w celach archiwalnych i statystycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 

Administrator przetwarza dane osobowe również w celu kontaktu z Kupującym (kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej), a podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli zgoda Kupującego wynikająca z zainicjowania kontaktu. Podstawą prawną przetwarzania po zakończeniu kontaktu jest archiwizacja korespondencji na potrzeby wykazania jej przebiegu w przyszłości (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 

Dane będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji zamówienia, a potem do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Później, po upływie tego terminu, mogą być przetwarzane w celach statystycznych oraz w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. 

Odbiorcami danych osobowych Kupujących są przewoźnicy i pośrednicy realizujący przesyłki na zlecenie administratora, a także: podmioty przechowujące dane na serwerach, zajmujące się fakturowaniem i księgowaniem. 

Wszystkie podmioty, którym administrator powierza przetwarzanie danych osobowych gwarantują stosowanie odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa. 

Kupujący ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Kupujący ma również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, do przenoszenia danych osobowych, do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). 

W celu skorzystania z powyższych praw Kupujący może skontaktować się z administratorem (Sprzedającym) za pośrednictwem udostępnionych danych kontaktowych. 

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

Numer oferty: 7353378442

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro