Klucz do konsoli Nintendo N64, SNES, GameCube

od
Super Sprzedawcy
IRIS_Firma
12,90
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
2 osoby kupiły 2 sztuki
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 35 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

Przedmiot aukcji:

Klucz Nintendo Security 4.5 mm

Opis przedmiotu aukcji:

Klucz Nintendo rozmiar 4.5 mm umożliwiający rozkręcenie:

  • konsol: Nintendo  SNES, GameCube, Nintendo 64
  • kart z grami: SEGA

(w kartach z grami od konsol: NES, SNES, N64, Game Boy, Game Boy Color, Virtual Boy, Sega Game Gear stosowane są mniejsze klucze 3.8 mm - posiadamy w ofercie)

Końcówka klucza bardzo dobrej jakości !!!

Zdjęcia przedmiotu aukcji:

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Lubin, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,90 zł
2 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
13,41 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost
13,41 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost pobranie
15,87 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Allegro Przesyłka polecona
5,90 zł
5-6 dni roboczych
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
5-6 dni roboczych
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

IRIS FH Dorota Korbicz
ul. Szybowa 39
59-300 Lubin
Dodatkowe informacje

  • Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem iris_firma@op.pl  lub w formie pisemnej na adres siedziby mojej firmy. 
  • Prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi przysługuje, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania rzeczy kupującemu. 
  • Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Na prośbę klienta udostępniam mailowo przygotowany wzór reklamacji. 
  • Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócę się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 
  • Reklamację rozpatruję w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

  • Reklamowany towar klient odsyła na własny koszt przesyłką rejestrowaną. Zwracam koszt przesyłki do równowartości listu poleconego ekonomicznego lub paczki pocztowej ekonomicznej wg cennika Poczty Polskiej bez dodatkowych opcji. Jeśli klient życzy sobie ubezpieczyć przesyłkę lub skorzystać z opcji np."ostrożnie", priorytet to na własny koszt. Klient odsyła otrzymany paragon fiskalny, towar można odesłać również bez paragonu fiskalnego. W przypadku uznania reklamacji w/w koszt wysyłki towaru jest zwracany klientowi. W przypadku dostawy towaru przez  InPost i reklamcji w ciągu 14 dni od jego odebrania klient może skorzystać z darmowej opcji przesyłki. 
  • Jeśli klient odeśle reklamowany towar korzystając z innej opcji przesyłki niż list polecony ekonomiczny lub paczka pocztowa ekonomiczna, to różnica w cenie nie będzie podlegała zwrotowi. 
  • W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji klient ponosi koszt odesłania towaru z powrotem do niego. W przypadku braku zaksięgowanej wpłaty w Santander Bank odesłanie negatywnie rozpatrzonej reklamacji w okresie jednego miesiąca od jej rozpatrzenia i powiadomienia o wyniku klienta, przedmiot reklamacji zostaje zutylizowany.
  • NIE ODBIERAM PRZESYŁEK POBRANIOWYCH 
  •  W szczególnych przypadkach mogę ustalić z klientem indywidualny tryb rozpatrzenia reklamacji np. na podstawie informacji mailowej, zdjęć bez konieczności odsyłania towaru . 
  • Wzór formularza reklamacji

  

Formularz reklamacji

Informacje o kliencie

  1. Imię      i nazwisko klienta …………………………………………………………….
  2. Data      reklamacji………. …………………………………………………………….

Informacje o reklamowanym artykule

1. Nazwa …………………………………………………………………………………

2. Ilość egzemplarzy …………..………………………………………………………..

3. Cena jednostkowa ……………………………………………………………………

Powód reklamacji 

..................................................................................................................................

..................................................................................................................................

..................................................................................................................................

.................................................................................................................................

Nr konta bankowego do zwrotu pieniędzy ( w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i braku innych  możliwości jej załatwienia oraz do zwrotu kwoty za odesłanie reklamacji uznanej)

………………………………………………………………………………………………

W przypadku pozytywnego załatwienia reklamacji klient otrzymuje zwrot ustalonego wcześniej kosztu odesłania reklamacji wg cennika Poczty Polskiej.

Informacja dot. powodu ewentualnego braku paragonu …………………………………………………………………………………………………

Data i podpis klienta: ………………………………………………….

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Allegro Przesyłka polecona
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
IRIS FH Dorota Korbicz
ul. Szybowa 39
59-300 Lubin
Dodatkowe informacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

1. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. 

  • Kupujący odsyła na własny koszt zwracaną rzecz przesyłką rejestrowaną, przy zakupie paczkomatem można zrobić zwrot paczkomatem wg zasad zwroty Allegro Inpost . 
  • Zwracaną rzecz klient zabezpiecza przed uszkodzeniem w transporcie. Zwrotowi podlega również otrzymany paragon fiskalny (posiadanie paragonu nie jest jednak warunkiem koniecznym - w przypadku braku paragonu klient także ma prawo do zwrotu).
  • Zwracam otrzymane od Kupującego płatności, z tym, że koszt dostarczenia towaru do klienta jest zwracany wg najtańszego taryfikatora z aukcji zakupu
  • Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail iris_firma@op.pl. 
  • Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Zabezpieczony przed uszkodzeniem towar należy odesłać przesyłką rejestrowaną na adres: IRIS Firma Handlowa Dorota Korbicz, ul. Szybowa 39, 59-300 Lubin 

WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY 

Adresat: 

IRIS Firma Handlowa Dorota Korbicz 

ul. Szybowa 39, 

59-300 Lubin 

e-mail iris_firma@op.pl 

Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . 

Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data], Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego], Login Allegro: [login kupującego], Adres: [adres kupującego] 

NR KONTA DO ZWROTU PIENIĘDZY Data: [data odstąpienia od umowy] 

Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 

2. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ZMNIEJSZENIA WARTOŚCI RZECZY Jeżeli klient będzie używał rzeczy, a następnie odstąpi od umowy, to będzie mi przysługiwało stosowne odszkodowanie, adekwatne do stopnia zużycia rzeczy.

3. NIE ODBIERAM PRZESYŁEK POBRANIOWYCH

O sprzedającym

IRIS_Firma

O sprzedającym

IRIS_Firma

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 20:44

Dane firmy

Dorota Korbicz
IRIS Firma Handlowa Dorota Korbicz
Szybowa 39
59-300 Lubin
REGON: 022083233
NIP: 692-126-36-54

Kontakt

  • 691****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

preferowany kontakt przez e-mail

iris_firma @op.pl  

(w każdej sprawie) 

kontakt telefoniczny pn-pt godz. 9-16

(płatności, faktury, zwroty, reklamacje)


BRAK MOŻLIWOŚCI ODBIORU OSOBISTEGO TOWARU


PRZELEWY TRADYCYJNE 

DANE DO PRZELEWU

IRIS FH Dorota Korbicz

Nr konta bankowego firmy: 98 1910 1048 2414 4490 5632 0001

tytuł wpłaty: login allegro lub nazwisko



Pozostałe informacje

REGULAMIN MOICH AUKCJI

1. Wszystkie sprzedawane przeze mnie przedmioty są nowe (chyba, że opis aukcji zawiera informację o sprzedaży przedmiotu używanego) i jestem w ich posiadaniu.

2. Jeśli klient dokonuje wpłaty, przelewu poza systemem Allegro, uprzejmie proszę

o podanie swojej nazwy nick, użytkownicy niezarejestrowani podają nazwisko (usprawni to wysyłkę towaru).

3. Do zakupionego towaru dołączam paragon fiskalny, fakturę VAT za zakupiony towar wystawiam na życzenie kupującego.

4. Towar dostarczany jest  za pośrednictwem Poczty Polskiej, InPost.

5. BRAK MOŻLIWOŚCI OSOBISTEGO ODBIORU TOWARU.

6. Samowolnie nadpłacone kwoty za wysyłkę zostaną zaliczone na poczet kosztów pakowania przesyłki.

7. Wysyłka towaru następuje w dni robocze, po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym firmy lub na koncie PayU. 

8. W przypadku zwrotu przesyłki przez spedytora wynikającego z winy klienta (np.podanie niedokladnego lub błędnego adresu- adnotacja na zwrocie) przesyłka po otrzymaniu jest wysyłana ponownie do klienta na jego koszt po otrzymaniu przedpłaty.

9. Nie wysyłam towaru poza granice Polski.

10. W przypadku braku wpłaty w okresie max. 4 dni od zakupu, występuję do Allegro o zwrot prowizji od sprzedaży. Po złożeniu wniosku do Allegro, realizacja zamówienia jest możliwa wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu ze sprzedającym. Inaczej ewentualna wpłata zostanie zwrócona.

11. Oświadczam, że zobowiązuję się dostarczyć klientowi rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Wrocławiu -  Delagatura w Legnicy. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.Do umów zawartych przed zmianą przepisów tj. przed dniem 25.12.2014 zastosowanie mają przepisy w brzmieniu przed zmianą.

12. NIE ODBIERAM PRZESYŁEK POBRANIOWYCH

13 Klienci znajdujący sie na "czarnej liście" nie moga kupować towarów, jakiekolwiek ich zamówienia nie są realizowane. Ewentualne wpłaty są zwracane bez realizacji zamówienia.

14. W przypadku gdy klient nie odbierze przesyłki za pobraniem, mam prawo odmówić realizacji kolejnych zamówień (lub ponownej wysyłki ) do tego klienta za pobraniem i żądać przedpłaty za towar jako warunku realizacji zamówienia.

15.Przetwarzanie danych osobowych.

a). akceptując niniejszy regulamin klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z treścią przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiazku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego  przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, określane jako RODO oraz przepisów rozdziału 4 Ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

b.) zakres i cel przetwarzania danych osobowych wynika z treści POLITYKI PRYWATNOŚCI firmy, która stanowi integralną cześć niniejszego REGULAMINU.

c.) klient oświadcza, iż został poinformowany o celu oraz zakresie przetwarzania danych osobowych oraz o uprawnieniach mu przysługujacych dot. danych osobowych

16. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z zasadami okreslonymi w zakładce Reklamacje.

17.Zwroty towaru/odstapienia od umowy załatwiane są zgodnie z informacjami zawartymi w zakładce Zwroty.

18. Dokonując zakupu na mojej aukcji akceptujesz niniejszy regulamin.


POLITYKA PRYWATNOŚCI IRIS FH Dorota Korbicz 

1. DEFINICJE 

 1. Administrator – IRIS Firma Handlowa Dorota Korbicz 59-300- Lubin, ul. Szybowa 39 e-mail iris_firma@op.pl tel. 691780342  2. Polityka – niniejsza Polityka prywatności. 3. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. 4. klient- każda osoba fizyczna ,która dokonała zakupu na mojej aukcji

 2. CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH MOICH KLIENTÓW

 Dane osobowe wszystkich klientów są przetwarzane przez Administratora: - w celu obsługi zakupów dokonywanych na aukcjach allegro i realizacji złożonego zamówienia - (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) - w celu obsługi reklamacji - art. 6 ust. 1 lit b RODO); - w celach analitycznych i statystycznych (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na prowadzeniu analizy preferencji Użytkowników w celu świadczonych usług - w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na ochronie jego praw - w celu realizacji obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze, wynikających w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości, (art. 6 ust. 1 lit. c RODO); Jeżeli klient podaje jakiekolwiek dane osobowe innych osób (w tym ich imię i nazwisko, adres, numer telefonu lub adres e-mail), może to uczynić jedynie pod warunkiem nienaruszenia przepisów obowiązującego prawa i dóbr osobistych tych osób.  3. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH 

Dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi lub realizowania zamówienia, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku: - gdy przetwarzanie danych jest niezbędne dla celów podatkowych - gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa.  

4. UPRAWNIENIA KLIENTA  

Osobom, których dane dotyczą, przysługują następujące prawa:  - Prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych  - Prawo uzyskania kopii danych  Prawo do usunięcia danych  - Prawo do ograniczenia przetwarzania - Prawo do przenoszenia danych  - Prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych - Prawo sprzeciwu wobec innych celów przetwarzania danych  - Prawo wycofania zgody  - Prawo do skargi – w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, osoba, której dane dotyczą, może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.  Wniosek dotyczący realizacji praw podmiotów danych, można złożyć: - w formie pisemnej na adres: IRIS FH Dorota Korbicz, 59-300 Lubin, ul. Szybowa 39 - drogą e-mailową na adres: iris_firma @op.pl  Wniosek powinien precyzyjnie wskazywać, czego dotyczy żądanie. Jeżeli Administrator nie będzie w stanie ustalić treści żądania lub zidentyfikować osoby składającej wniosek w oparciu o dokonane zgłoszenie to zwróci się do wnioskodawcy o dodatkowe informacje. Odpowiedź na zgłoszenie zostanie udzielona max. w ciągu miesiąca od jego otrzymania. W razie konieczności przedłużenia tego terminu, Administrator poinformuje wnioskodawcę o przedłużeniu. Odpowiedź będzie udzielana na adres e-mail z którego przesłano wniosek, a w przypadku wniosków skierowanych listownie, listem zwykłym na adres wskazany przez wnioskodawcę, o ile z treści listu nie będzie wynikała chęć otrzymania informacji zwrotnej na adres e-mail (w takim przypadku należy podać adres e-mail).  

5. ODBIORCY DANYCH 

 W związku z realizacją zamówień i procesami podatkowo-księgowymi dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom takim jak banki i operatorzy płatności, podmiotom prowadzącym usługi: księgowe, prawne, audytowe, konsultingowe, kurierzy (w związku z realizacją zamówienia). Administrator może ujawnić wybrane informacje dotyczące klienta właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.  

6. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH  Administrator wdrożył środki organizacyjne i techniczne aby zapewnić odpowiedni stopień bezpieczeństwa przetwarzania danych.

 7. DANE KONTAKTOWE Kontakt z Administratorem IRIS Firma Handlowa Dorota Korbicz 59-300 Lubin, ul. Szybowa 39 e-mail iris_firma @op.pl tel. 691780342 

 

Zapraszam do zakupów na moich aukcjach

Numer oferty:6099575540
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro