, , ,

Klawiatura MECHANICZNA iBOX Aurora K-3 GAMINGOWA

od
Super Sprzedawcy
mycenter-pl
98,6% poleca sprzedawcę
156,38
Allegro Smart!
7,82 zł x 20 rat odroczone raty zero
1 moneta
48 osób kupiło 49 sztuk
Dostawaod 8,99 zł
Czas wysyłki2 dni robocze
Zwrotza darmo
Liczba sztuk
z 20 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Kup w zestawie

Klawiatura MECHANICZNA iBOX Aurora K-3 GAMINGOWADUŻA podkładka pod mysz i klawiaturę Volcano
Cena za zestaw
191,37 zł

Parametry

    • Interfejs:
      USB
    • Kolor:
      wielokolorowy
    • Kod producenta:
      przewodowa profesjonalna gaming
    • Model:
      RGB kolorowa dla gracza graczy podświetlana
    • Konstrukcja:
      podświetlenie, podpórka pod nadgarskti, blok numeryczny

Opis

Klawiatura iBOX Aurora K-3 Gaming

Wejdź na najwyższy poziom rozgrywki dzięki pełnowymiarowej mechanicznej klawiaturze gamingowej iBOX Aurora K-3.

Parametry techniczne

  • Rodzaj klawiatury: Przewodowa
  • Interfejs: USB
  • Typ klawiszy: Mechaniczne
  • Zasięg pracy / długość kabla [m]: 1.6
  • Ilość klawiszy: 108
  • Dodatkowe klawisze: 4 klawisze multimedialne
  • Zastosowane technologie: Anti-ghosting, Animowane podświetlenie klawiatury, Funkcje Macro
  • Układ klawiatury: Standardowy (Stany Zjednoczone)
  • Konstrukcja: Podpórka pod nadgarstki, Podświetlenie klawiszy, Przełączniki typu KRGD Brown Switch

Parametry fizyczne

  • Kolor: Srebrno-czarny
  • Wysokość [mm]: 192
  • Szerokość [mm]: 435
  • Głębokość [mm]: 38.5
  • Waga [kg]: 0.83

Pokrętło trybu podświetlenia

Unikalną cechą Aurora K-3 jest wbudowane pokrętło trybu podświetlenia czy zmiany głośności. Klawisz Fn umożliwia używanie przycisków funkcyjnych do zadań multimedialnych (sterowanie odtwarzaczem, uruchomienie przeglądarki WWW itp.)

Pełny Anti-ghosting

Klawiatura posiada 2 tryby anty-ghostiongu: dla 6 klawiszy oraz pełny. To idealny produkt dla każdego gracza.

20 różnych efektów podświetlenia, które dopasujesz do swoich potrzeb

Podświetlone klawisze zgrupowane są w bloki oznaczone kolorami co ułatwia używanie klawiatury. Podświetlenie można wyłączyć, regulować jasność a także dopasować do własnych potrzeb. Dostępnych jest 20 różnych efektów podświetlenia. Można włączyć podświetlenie wybranych klawiszy używanych do gier co znacznie ułatwi rozgrywkę.

Niezwykle trwałe przełączniki KRGD Brown Switch

W klawiaturze zastosowano ciche, brązowe przełączniki o dużej żywotności aż 50 mln naciśnięć. Górna obudowa klawiatury została wykonana z aluminium.

Magnetyczna podstawka pod nadgarstki

Klawiatura posiada doczepianą magnetycznie podstawkę pod nadgarstki co redukuje zmęczenie rąk w trakcie długotrwałej rozgrywki.

Dedykowane oprogramowanie do klawiatury

Oprogramowanie do obsługi klawiatury dostępne jest w języku polskim oraz angielskim. Umożliwia ono rejestrowanie poleceń macro, przypisywanie właściwości do przycisków oraz wybór trybu podświetlenia. Do pobrania na stronie producenta.

KONIECZNIE ZOBACZ FILM PREZENTUJĄCY KLAWIATURĘ:

https://www.youtube.com/watch?v=D_hLF71p6gw

odroczone raty zero

Kup dziś, zapłać po Nowym Roku
Teraz Raty ZERO wychodzą jeszcze korzystniej! Kupuj w listopadzie, a pierwszą ratę spłać dopiero w styczniu 2020 roku.
Szczegóły promocji wraz z Regulaminem znajdują się na: /zobacz/ratyzero

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.11.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją polegającą na odroczeniu spłaty pierwszej raty do stycznia 2020 r. objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.11.2019 r. - 30.11.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(3 oceny)
3
0
0
0
0

12 października 2019 od
Zgodny z opisem

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Polska, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
3 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
3 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
3 dni robocze
3 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
5-6 dni roboczych
5-6 dni roboczych
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
5-6 dni roboczych
5-6 dni roboczych
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
11,99 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobranie
16,99 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych

Punkty odbioru

MyCenter | Chojnów
Rynek 41
59-225 Chojnów
woj. dolnośląskie
tel.: 697 710 851

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 5 dni roboczych
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Dział reklamacji MY CENTER S.A.
Gustawa Eiffel'a 13
44-109 Gliwice
Dodatkowe informacje

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

  

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

  

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

  

b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

  

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

  

3. W przypadku reklamacji dotyczących uprawnień z gwarancji, należy kontaktować się z serwisem producenta, wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej.

4. Konsument po odebraniu Towaru powinien go rozpakować (nie niszcząc opakowania, ani profili styropianowych) w celu sprawdzenia czy produkt nie posiada uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń itp.). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności należy sporządzić Protokół Szkody wraz z osobą dostarczającą paczkę i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.

5. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru pokrywa Sprzedawca.

  

6. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

  

7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę mailową pod adresem: reklamacje@mycenter.pl, formularz reklamacyjny https://www.mycenter.pl/reklamacje,s-54 lub pisemną na adres: Dział Reklamacji MY CENTER S.A.  ul. Gustawa Eiffel'a 13, 44-109 Gliwice 

8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni, od dnia żądania zawierającego reklamację.

  

9. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać: 

a. Imię i nazwisko, 

b. numer zamówienia 

c. opis wady Towaru, 

d. datę zakupu i numer dowodu zakupu (paragon, faktura), 

e. protokół szkody, 

f. zdjęcia uszkodzenia towaru 

g. rodzaj roszczenia reklamacyjnego.

  

10. Sprzedawca umożliwia Klientowi będącemu Konsumentem, skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Katowicach, ul. Brata Alberta 4, 40-951 Katowice, http://www.katowice.wiih.gov.pl.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Dział Reklamacji MY CENTER S.A.
Gustawa Eiffel'a 13
44-109 Gliwice
Dodatkowe informacje

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

  

2. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy (http://www.mixmedia.pl/files/oswiadczenie_odstapienia_od_umowy.pdf), w szczególności z wykorzystaniem formularza i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.:

  

- wiadomością e-mail, na adres reklamacje@mixmedia.pl, - w formie pisemnej, na adres Dział Reklamacji MY CENTER S.A., ul. Gustawa Eiffel'a 13, 44-109 Gliwice

  

3. Sprzedawca niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail.

  

4. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem:

  

- dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego oraz

- bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru),

- kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą.

  

5. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

  

- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

- zawartej w drodze aukcji publicznej;

- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

  

6. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście). Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Towar należy dostarczyć na adres: Dział Reklamacji MY CENTER S.A. ul. Gustawa Eiffel'a 13, Gliwice

  

7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do MyCenter w stanie nie zniszczonym.

  

8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  

9. Sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  

10. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  

11. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

O sprzedającym

mycenter-pl

O sprzedającym

mycenter-pl

98,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:24

Dane firmy

MY CENTER S.A.
Gustawa Eiffel'a 13
44-109 Gliwice
REGON: 243705198
NIP: 631-265-49-73

Kontakt

  • 801 ** ** ** (pokaż)
  • 327 ** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Właścicielem konta mycenter-pl jest MyCenter S.A. ul. Gustawa Eiffel'a 13, 44-109 Gliwice, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach X Wydział Gospodarczy, Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000522820, o numerze NIP 6312654973, o numerze REGON 243705198,

Pozostałe informacje

Pamiętaj!  

Sprawdź poprawność danych w formularzu. Zwróć szczególną uwagę na adres dostawy, dane do faktury i numer telefonu. Prawidłowe dane przyspieszą wysyłkę.  


Wysyłki realizujemy tylko na terenie Polski.  

Kurier wniesie przesyłkę, której waga nie przekracza 30 kg.  

Sprawdź czas wysyłki towaru (czas jaki mamy na nadanie towaru u przewoźnika)  Odbierając paczkę sprawdź dokładnie stan paczki i towaru, przy kurierze, masz do tego prawo. 


Czas wysyłki

Czas wysyłki (wyjścia towaru z magazynu)  jest liczony od daty wpływu zapłaty za zamówienie.* Nie dotyczy przesyłek pobraniowych dla, których wiążąca jest data złożenia zamówienia z uzupełnionym formularzem dostawy.

Zamówienia opłacone po godzinie 14:00 są przekazywane do realizacji dnia następnego.

* Data zlecenia przelewu i dokonania płatności np. przez PayU nie jest datą wpływu pieniędzy na nasze konto ze względu na opóźnienia po stronie operatorów płatności i banków. Allegro potwierdza wpływ pieniędzy na konto sprzedawcy wiadomością email o tytule "Sprzedający mycenter-pl otrzymał Twoją wpłatę".


 Zużyty sprzęt 

Wszystkie przesyłki realizowane sa przez firmy kurierskie, które NIE zabierają zużytego sprzętu do utylizacji. Nie świadczymy takiej usługi. 

Zużyty sprzęt można bezpłatnie oddać firmą, które się w tym specjalizują. Wystarczy zgłosić chęć oddanie na stronie https://www.decydujesz.pl/index.html .


WAŻNE INFORMACJE: 

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO - Administratorem danych osobowych udostępnionych sprzedającemu mycenter-pl („Sklep”) przez Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, 60-166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000635012, kapitał zakładowy: 34 000 000 złotych, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 525-26-74-798, REGON 365331553, zgodnie z regulaminem serwisu ALLEGRO.PL dostępnym pod adresem: https://allegro.pl/regulamin/pl#artykul-1-definicje, w celu zawarcia umowy w serwisie ALLEGRO.PL jest MyCenter S.A. 44-109 Gliwice ul. Gustawa Eiffel'a 13, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach X Wydział Gospodarczy, Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000522820, o numerze NIP 6312654973, o numerze REGON 243705198 („Administrator").  

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla realizacji następujących celów: 

i) realizacja umów zawieranych w Sklepie, oraz wynikających z nich zobowiązań, w tym reklamacyjnych, ii) zapewnienie wygody i bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu.  

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest: i) konieczność realizacji umów zawieranych w Sklepie oraz świadczeń o podjęcie których osoba, której dane dotyczą wnosi przed zawarciem umowy, ii) prawny obowiązek spoczywający na Administratorze, iii) uzasadnione interesy realizowane przez Administratora (np. bezpieczeństwo w Sklepie, zapobieganie czynom niedozwolonym) lub stronę trzecią (np. operatorzy płatności elektronicznych).  

Dane osobowe będą przechowywane w celach rozliczeniowych maksymalnie przez okres wynoszący 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku związany z umową zawartą w Sklepie. W pozostałym zakresie uzasadnionym celami przetwarzania dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak istnieć będzie podstawa prawna ich przetwarzania, chyba, że obowiązujące przepisy prawa wymagałyby dłuższego okresu ich przechowywania, np. dla wykorzystania w postępowaniach dotyczących funkcjonowania Sklepu. Z końcem okresu przechowywania dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane.  

Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora, dla wypełnienia celów dla jakich dane te są zbierane w Sklepie, np. kurierom, dostawcom towarów i usług, serwisom technicznym, instytucjom płatniczym, w tym operatorom i pośrednikom płatności dostępnych w Sklepie, bankom, ubezpieczycielom, operatorom usług informatycznych świadczącym usługi na rzecz Administratora, oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. biurom informacji gospodarczej, sądom lub organom ścigania.  Dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie są profilowane.  

Osobom, których dane osobowe dotyczą przysługują prawa do: i) dostępu do danych osobowych, ii) sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, iii) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, iv) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie celów, na jaki była udzielona, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, v) przeniesienia danych osobowych, vi) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu realizacji praw przysługujących osobie, której dane dotyczą należy skontaktować się z Administratorem. 



Numer oferty: 8605123839

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro