Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Typ samochodu:
      Samochody osobowe

Opis

Klamka wewnętrzna Lewa strona  sterowana linką

Klamka pasuje do Renault:

Clio II

Scenic I

Megane I

Trafic II

Klamka pasuje również do drzwi tylnych

Co ważne klamka ma sterowanie na LINKĘ !!

Na innej aukcji posiadamy również prawą stronę sterowaną linką

Mamy w sprzedaży również klamki do Renault sterowane na pręt

Wystawiamy Fakturę VAT na życzenie

Prowadzimy również sprzedaż hurtową wtedy cena jest ustalana indywidualnie

!!!! EXPRESOWA WYSYŁKA !!!!

Paczki wysyłamy codziennie do 12.00 - kupując dzisiaj jutro towar jest wysłany ( od poniedziałku do piątku )

WAŻNE :

LIST EKONOMICZNY oraz PRIORYTET to przesyłka nierejestrowana na poczcie, nie ma numeru nadania i nie daje gwarancji dostarczenia - ta forma wysyłki na własną odpowiedzialność

Z uwagi na zaginięcia oraz brak możliwości złożenia reklamacji na poczcie zalecamy wybór innej formy wysyłki.

Opinie o produkcie

4,85

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,85/5
(20 ocen)
17
3
0
0
0

17 marca 2019 od
Nieznacznie się różni od oryginału. Według mnie jednak wydaje się wytrzymalsza i wykonana z twardszego tworzywa.
23 stycznia 2019 od
Polecam!
4 października 2018 od
Klamka lekko różni się od oryginału ale naprawdę delikatnie. Wszystko pięknie pasowało - polecam.
cena, stosunek cena-jakość

Dostawa i płatność

od 7,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Oświęcim, Polska

Wysyłka

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze

Listy i paczki pocztowe

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List ekonomiczny
pierwsza sztuka
7,00 zł
kolejna sztuka
7,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4-5 dni roboczych
List priorytetowy
pierwsza sztuka
8,00 zł
kolejna sztuka
8,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4-5 dni roboczych
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

"AGAT" Krzysztof Lebica
Zgodna 20
32-600 Oświęcim/Broszkowice
Dodatkowe informacje

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Szczegółowe warunki gwarancji są określone poniżej: Każdą reklamacje należy poprzedzić zgłoszeniem - szczegółowym opisaniem problemu poprzez mail. (możesz zostać poproszony o przysłanie zdjęć). Kompletny przedmiot wraz z akcesoriami, należy odesłać na adres podany przez nas w mailu w ciągu 5 dni od dnia zgłoszenia wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych dostarczenia nam reklamowanego towaru. W ciągu tego czasu zostaniecie Państwo poinformowani o dalszym toku postępowania. Kolory nieznacznie mogą się różnić ze względu na ustawienia monitora i nie jest to podstawą do reklamacji lub zwrotu. W większości produktów nasz asortyment elektroniczny objęty jest 7-dniową gwarancją rozruchową i podlega zwrotowi w razie nie działania na koszt kupującego, gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych nie wynikłych podczas transportu. Chyba, że została zawarta inna informacja na stronie. Gdy zauważyli Państwo że paczka kurierska jest uszkodzona procedura wygląda następująco: - Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: markę i model produktu, datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze. - Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony lub niekompletny, należy również spisać protokół szkody. UWAGA! Przesyłki płatne przy odbiorze można sprawdzić dopiero po opłaceniu kurierowi należnej kwoty pobrania - Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu bądź maila wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Pamiętaj, że możemy wysłać nowy towar dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji. - Przed podpisaniem protokołu szkodowego należy go uważnie przeczytać i zwrócić szczególną uwagę na zgodność zawartych w nim informacji ze stanem rzeczywistym paczki (uszkodzenie opakowania, oznaczenia ostrzegawcze). Ponadto mogą Państwo zostać poproszeni o zrobienie zdjęć uszkodzonego towaru. - W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz numeru kuriera – i niezwłoczne przekazanie nam tej informacji mailowo. Jeżeli stwierdzą Państwo niezgodność otrzymanych towarów z dokumentem zakupu prosimy o zgłoszenie tego faktu drogą mailową w dniu otrzymania przesyłki. Zgłoszenia otrzymane w kolejnych dniach nie będą rozpatrywane. UWAGA! Kurier nie przekazuje nam protokołów szkodowych, przekazanie reklamacji leży w Państwa gestii.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
"AGAT" Krzysztof Lebica
Zgodna 20
32-600 Oświęcim/Broszkowice
Dodatkowe informacje

W przypadku rezygnacji z zamówienia ubiegamy się u Allegro o zwrot naliczonej prowizji. Jeśli zakupiony towar z jakiegokolwiek powodu nie spełni Twoich oczekiwań – możesz go zwrócić w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny.

O sprzedającym

agatkamien

O sprzedającym

agatkamien

98,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 23:03

Dane firmy

Krzysztof Lebica
"AGAT" Krzysztof Lebica
Zgodna 20
32-600 Oświęcim
REGON: 121559883
NIP: 549-129-36-51

Kontakt

  • 661 *** *** (pokaż)

Pozostałe informacje

Dział części zamienne 691-146-362 czynny od 9 do 17

Numer oferty:7166563836
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro