Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
BabyBoom_net_pl
udostępnij

KINDERKRAFT JUNIOR FIX FOTELIK SAMOCHODOWY ISOFIX

od
Super Sprzedawcy
BabyBoom_net_pl - 99,5%
21,78 złx 10 ratraty zero
32 osoby kupiły 33 sztuki

Dostawa od 8,99 zł
Przewidywana dostawa: wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie
14 dni na odstąpienie od umowy
Wygodne płatności
raty zero

Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 9884 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kod producenta:
      KKFJUFIBLGR000
    • Seria:
      Junior FIX
    • Kategoria wagowa:
    • Mocowanie fotelika względem kierunku jazdy:
      przodem do kierunku jazdy
    • Sposób montażu:
      ISOFIX
    • Kolor:
      odcienie szarości i srebra
    • Model:
      Junior FIX Black/Gray
    • Klasyfikacja ADAC:
      brak
    • Wysokość produktu:
      82 cm
    • Szerokość produktu:
      42 cm
    • Głębokość produktu:
      40 cm
    • Waga produktu:
      4.2 kg
    • Waga (z opakowaniem):
      5 kg
    • Informacje dodatkowe:
      Isofix, Regulacja zagłówka, Zdejmowana tapicerka

Opis

Fotelik samochodowy KINDERKRTAFT JUNIOR FIX

Kolor: czarno-szary.

  • Przeznaczony dla dzieci o wadze od 15 do 36 kg (grupa ECE II/III)
  • Sposób montażu - ISOFIX
  • Szeroki rozstaw skrzydeł bocznych fotelika
  • 7-poziomowa regulacja zagłówka (zakres 16 cm)
  • 2-stopniowa regulacja oparcia
  • Funkcja Seat Combo - fotelik i podstawka dla starszych dzieci
  • Produkt testowany i homologowany zgodnie z europejskim regulaminem bezpieczeństwa ECE R 44/04

NAJLEPSZY TOWARZYSZ PODRÓŻY

Fotelik stworzony, by zapewniać bezpieczną podróż dzieciom ważącym 15-36 kg. Posiada atest bezpieczeństwa Unii Europejskiej ECE R44/04. Nadaje się do wszystkich typów samochodów. Wyposażony w wygodną regulację oparcia.

BEZPIECZEŃSTWO PRZEDE WSZYSTKIM

System ISOFIX - gwarantuje stabilną pozycję fotelika w samochodzie oraz daje pewność prawidłowego montażu.

Możliwe jest również przewożenie dziecka w foteliku zabezpieczonego wyłącznie za pomocą pasa samochodowego - w przypadku modeli samochodów bez systemu mocowania ISOFIX.

Prowadnica i wgłębienia - oznaczone na czerwono jednoznacznie wskazują, gdzie powinien przechodzić poprawnie zamontowany pas bezpieczeństwa w samochodzie.

7-stopniowa regulacja zagłówka - umożliwia odpowiednie dostosowanie do wzrostu dziecka, chroniąc tym samym głowę przed urazem.

Anatomiczna konstrukcja - zaprojektowana z myślą o starszych dzieciach - powyżej 15 kg.

Szerokie zabezpieczenia boczne - projekt konstrukcji gwarantuje bezpieczeństwo również przy uderzeniach bocznych.

PRAKTYCZNE ROZWIĄZANIA

Funkcja Seat Combo - po odłączeniu oparcia fotelik zmienią się w podstawkę samochodową, można go używać aż do 12. roku życia dziecka. (Pamiętaj, że najbardziej bezpiecznym sposobem przewożenia dziecka jest fotelik samochodowy, dlatego zalecamy jak najdłuższe jego stosowanie.)

Zagłówek - możliwość regulacji jedną ręką w zakresie aż 16 cm (7 poziomów ustawienia).

Zdejmowana tapicerka - nadaje się do prania w temp. 30 stopni C.

Prowadnica - umożliwia poprawne zapięcie  dziecka za pomocą pasa samochodowego.

WYGODA UŻYTKOWANIA

Odchylenie oparcia - umożliwia zwiększenie komfortu dziecka podczas drzemki w czasie podróży samochodem.

Pokrowiec - wykonany z przewiewnego, oddychającego i jednocześnie odpornego na przetarcia materiału typu linen.

Gwarancja komfortu na lata - dzięki konstrukcji posiadającej szerokie boki jak i siedzisko.

PROGRAM BEZPIECZNY FOTELIK

Myślimy o tym, co najważniejsze! Jeśli posiadasz lub zakupiłeś fotelik Kinderkraft - nie zwlekaj ani chwili!

Już teraz zarejestruj się na stronie internetowej marki, a otrzymasz bezterminową możliwość wymiany fotelika na nowy w przypadku kolizji lub wypadku.

SPECYFIKACJA

  • Marka: Kinderkraft
  • Model: Junior FIX
  • Grupa wagowa: ECE II / III
  • Dla dzieci o wadze: od 15 kg do 36 kg
  • Materiały:
  • Poliester (splot typu linen)
  • Polietylen (PE)
  • Waga fotelika: 4,2 kg

Na naszych aukcjach kupujesz oryginalne produkty marki Kinderkraft

Przykład reprezentatywny

Wygodne płatności



Opinie o produkcie

4,87

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
4,87/5
(171 ocen)
152
17
1
1
0

16 lipca 2020 od
najbardziej pomocna
Opis niezgodny z prawdziwymi funkcjami. Opis wprowadza w błąd zwracając uwagę na możliwość regulacji oparcia, której nie ma, jest tylko regulacja zagłówka. producent sam przyznaje się, że regulacji oparcia w tym modelu nie ma a, mimo to, podaje taką opcję w opisach na swojej stronie i pokazuje to na zdjęciach.
22 sierpnia 2020 od
dobrze wykonany, polecam
22 sierpnia 2020 od
Bardzo solidne wykonanie jak na taką cenę. "Przyjemny" materiał. To na plus. Natomiast na minus, jest to, że nie ma regulacji boczków i jak dziecko podrośnie to w okresie zimowym w kurtce może być mu ciasno. Także fotelik raczej dla szczuplutkich maluchów.
4 lipca 2020 od
Fotelik dosyć mały. Mój syn jest szczupły i to nam nie przeszkadza. Dla pokaźnych dzieci nie polecam. Jakość za tą cenę bardzo dobra.
Dobra jakość i cena
Wąskiw siedzisko.
11 czerwca 2020 od
Jeśli chodzi o sam fotelik to ok. Nie można spodziewać się fajerwerków za fotelik w takiej cenie. Natomiast mam zastrzeżenia co do przynależności do III grupy wiekowej 15 - 36kg... Syn ważący nie więcej niż 20kg ledwo się w nim mieści. W samym T-shircie jest na styk, nie wiem jak to będzie zimą, z założoną kurtką... fotelik jest po prostu za wąski...
3 czerwca 2020 od
Za tą cenę bardzo dobry produkt. Wygodny dla córki. Bardzo go lubi
Cena
Sztywny
22 kwietnia 2020 od
polecam
1 kwietnia 2020 od
Jak dla mnie fajne mam do porównania foteliki cybex materiał pokrowca jest solidny i ogólnie fotelik spełnia wymagania
23 marca 2020 od
Fotelik super, jakość wykonania bardzo dobra.
21 marca 2020 od
Za tę cenę warto, dobry stosunek jakości do ceny, polecam
28 lutego 2020 od
Fantastyczny fotelik. Polecam.
10 lutego 2020 od
Wygodny, syn bardzo zadowolony. Nie ma w sobie pasów więc możliwość wysunięcia się dziecka dołem.
18 września 2019 od
Fotelik super, łatwo się montuje. Polecam
8 września 2019 od
Wszystko sprawie i profesjonalnie
5 września 2019 od
POLECAM


Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Łódź, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, Pocztex
8,99 zł
wt. 22 wrz. - pt. 25 wrz. u Ciebie
wt. 22 wrz. - pt. 25 wrz. u Ciebie
Kurier
17,99 zł
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie, Pocztex
24,00 zł
wt. 22 wrz. - pt. 25 wrz. u Ciebie
wt. 22 wrz. - pt. 25 wrz. u Ciebie
Kurier pobranie
25,00 zł
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 2 dni roboczych.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację  


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Mother&Me Hanna Czerwińska-Baran
Wschodnia 55
95-054 Ksawerów
Dodatkowe informacje

Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi
Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). 
Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
Reklamację możesz złożyć: 

  • pisemnie na adres: ul. Wschodnia 55, 95-054 Ksawerów lub 
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  allegro@babyboom.net.pl

W opisie reklamacji podaj:

  1. informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; 
  2. żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży
  3. swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. 

Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Wschodnia 55, 95-054 Ksawerów. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem koszt dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący. 
Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. 
Postanowienia dotyczące przedsiębiorców 
Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronieinspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora). 
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php. 


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Mother&Me Hanna Czerwińska-Baran
Wschodnia 55
95-054 Ksawerów
Dodatkowe informacje

Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami. 

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: ul. Wschodnia 55, 95-054 Ksawerów lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@babyboom.net.pl. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Bieg terminu do odstąpienia od umowy Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: (A) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; (B) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 

Zwrot wzajemnych świadczeń

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Wschodnia 55, 95-054 Ksawerów. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

Możliwe koszty odstąpienia od umowy 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 


O sprzedającym

BabyBoom_net_pl

O sprzedającym


99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 4 miesięcy

Ostatnie logowanie

wczoraj o 20:57

Dane firmy

Hanna Czerwińska-Baran
Mother&Me Hanna Czerwińska-Baran
Wschodnia 55
95-054 Ksawerów
REGON: 385980655
NIP: 725-110-01-74

Kontakt


Numer oferty: 9425551708

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka