Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

KIESZEŃ Obudowa na dysk 2,5 SATA USB 3.0 GEMBIRD

od
Super Sprzedawcy
PCService24
27,99
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł

kup do 12:30 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

Obudowa USB 3.0 na dyski HDD / SSD 2.5" SATA

GEMBIRD | CZERWONA | NOWA

Dane techniczne:

  • Stan: NOWY / ORYGINALNY
  • Model: EE2-U3S-2-R
  • Producent: GEMBIRD
  • Materiał obudowy: Aluminium
  • Typ obudowy: Zewnętrzna
  • Zasilanie: USB
  • Format dysku: 2,5"
  • Wysokość dysku: maksymalnie 9,5 mm!
  • Złącza: 1 x USB 3.0
  • Przepustowość: do 5 Gbps
  • Obsługa dysków mniejszych niż 1TB
  • Kolor: CZERWONY
  • Kompatybilność: Windows XP / VISTA / 7 / 8 / 8.1 / 10 / MacOS
  • Kompatybilność wsteczna (USB 2.0): Tak
  • Plug & Play: TAK
  • Dioda LED informująca o pracy urządzenia: TAK
  • Wymiary (szer. wys. gł): 75 mm x 12 mm x 134 mm
  • Waga: 65g

Opis:

Twoje dane zawsze pod ręką

Wysokiej jakości obudowa do dysku twardego 2,5" renomowanej firmy Gembird. Umożliwia podłączenie dysku twardego SATA 2,5" (dyski montowane w laptopach), jego przenoszenie oraz używanie bez konieczności demontażu obudowy komputera (w celu podpięcia dysku).

Zamontowałeś SSD w laptopie i nie wiesz co zrobić ze starym dyskiem?

Zamontuj go w prezentowanej kieszeni i używaj gdzie tylko zechcesz!

Szybkość zapewniona przez USB 3.0

Obudowa Gembird dzięki zastosowaniu interfejsu USB 3.0 pracuje szybciej niż obudowy z USB 2.0 co daje wymierne oszczędności czasu podczas zapisywania, przesyłania oraz udostępniania plików.

Kompatybilność wsteczna z USB 2.0

Masz komputer który posiada jedynie porty USB 2.0? Nic straconego! Obudowa Gembird współpracuje z portami USB 2.0.

Skład zestawu

  • Obudowa Gembird
  • Wkrętak
  • Kabel USB 3.0
  • Instrukcja
  • Opakowanie

Opinie o produkcie

4,89

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,89/5
(1068 ocen)
969
84
12
2
1

20 lipca 2019 od
Działa + za standardowe złącze USB.
15 lipca 2019 od
ok
15 lipca 2019 od
Niedroga, nieduża, poręczna kieszeń....
14 lipca 2019 od
Polecam
9 lipca 2019 od
Wszystko śmiga, polecam.
8 lipca 2019 od
Wszystko zgodne, polecam.
7 lipca 2019 od
wart swej ceny dobra jakość nie wyskakuje z portu nawet po wielu dniach podpiietych do portów pcta pod Windowsem
jakosc
7 lipca 2019 od
Polecam
6 lipca 2019 od
Kieszeń dobrej jakości. POLECAM!
14 czerwca 2019 od
Towar zgodny z opisem.Pozdrawiam
12 czerwca 2019 od
Kieszeń spełnia swoje zadanie. Jest w miarę trwała, wydaje się być bezpieczna do przechowywania/noszenia dysku. Po podłączeniu do komputera uruchamia się natychmiastowo. Za tą cenę warto nabyć ten produkt.
Trwały produkt, jeden kabel USB.
6 czerwca 2019 od
Dość ciężko wciska się wtyk do łącza dysku. Ryzyko ulamania adaptera. Poza tym ok.
5 czerwca 2019 od
O.K
4 czerwca 2019 od
Polecam
3 czerwca 2019 od
Super

Dostawa i płatność

od 4,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Łomża, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u PCService24 za co najmniej 599,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
10,99 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 pobranie
13,99 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
12,99 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Punkty Poczta pobranie
15,99 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier DPD
13,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
18,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
13,99 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
18,99 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze
Kurier InPost
14,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Allegro Przesyłka polecona
5,90 zł
5-6 dni roboczych
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
5-6 dni roboczych
List ekonomiczny
4,99 zł
3-14 dni roboczych
3-14 dni roboczych
List polecony ekonomiczny
6,99 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze

Dodatkowe informacje od sprzedającego

ZAKUPY DOKONANE DO GODZINY 13:00 WYSYŁAMY TEGO SAMEGO DNIA. Ceny przesyłek zawierają podatek VAT oraz koszty pakowania. PAMIĘTAJ ŻE CZAS DOSTAWY TO CZAS PRZYBLIŻONY. Przesyłki kurierskie realizujemy za pomocą firm GLS, DHL i DPD. "List ekonomiczny" to LIST ZWYKŁY BEZ NUMERU NADANIA. CZAS DOSTAWY MOŻE WYDŁUŻYĆ SIĘ DO 14 DNI ROBOCZYCH. Weź to pod uwagę przy jego wyborze. Reszta przesyłek posiada numery nadania. Wysyłamy je w mailu po realizacji zamówienia. W razie pytań służymy pomocą.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 

 

Gwarancja jest realizowana przez producenta / dystrybutora sprzętu. 

W przypadku taśm LCD, wentylatorów oraz gniazd zasilania - bezpośrednio u nas.

Jest ważna przez określony w warunkach gwarancji czas. W tym przypadku 24 miesiące. 


PAMIĘTAJ! W większości przypadków zakup na firmę (na FV) skraca okres gwarancji do 12 miesięcy.

Więcej informacji na temat gwarancji oraz jej warunków klient może uzyskać u producenta / dystrybutora danego sprzętu. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

ADsempre PCService24
Ul. Mazowiecka 1/E
18-400 Łomża
Dodatkowe informacje

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@pcservice24.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 

2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

  • imię, 
  • nazwisko, 
  • adres, 
  • adres e-mail Kupującego, 
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie maksymalnie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

6. Jeśli reklamacja jest zasadna i rozpatrzona na korzyść klienta proponujemy: 

  • Wymianę na nową sztukę z wysyłką na nasz koszt; 
  • Zwrot pełnej sumy za zakup oraz wysyłki w obie strony; 
  • Zwrot bez odsyłania towaru (po kontakcie na sklep@pcservice.pl - w szczególnych przypadkach); 
  • Rabat na przyszłe zakupy.

Rozwinięcie i wyjaśnienie:

1. Reklamacje można składać listem lub wiadomością e-mail pod adres pocztowy lub elektroniczny, wskazany w Danych Kontaktowych Sprzedawcy lub w powyższych podpunktach. 

2. Reklamacje można składać przy użyciu formularza, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu, zamieszczony pod tym adresem w formie pliku Word: https://pcservice24.pl/formularz.doc

3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis problemu oraz dane identyfikacyjne Klienta.

4. Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. W treści składanej reklamacji zaleca się podanie Danych Kontaktowych Klienta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej.

5. W przypadku gdy reklamacja dotyczy Produktu, w celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Klient powinien dostarczyć lub przesłać reklamowany Produkt na adres Sprzedawcy.

6. Reklamacje można składać z tytułu rękojmi za wady Produktów objętych Umową Sprzedaży oraz innych Usług. 

7. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

8. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwy albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową wymagałby nadmiernych kosztów.

9. Jeżeli Klient nie jest Konsumentem, Sprzedawca może odmówić wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę Produktu sprzedanego.

10. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

11. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

12. Obniżona cena o której stanowi pkt 10 i 11 powyżej, powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady.

13. Konsument posiada możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej,
  • złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej,
  • skorzystanie z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
  • złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

14. Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku, Klient jest uprawniony do reklamowania Produktu przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie reklamacji do gwaranta. Złożenie reklamacji do gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta. Sprzedawca nie udziela gwarancji na Produkty.

15. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

 

INFORMACJE DOT. GWARANCJI

W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie oferty umieszczamy informacje długości i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt.

Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji).

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
30 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Przesyłka polecona
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
AdSempre PCService24
Ul. Mazowiecka 1/E
18-400 Łomża
Dodatkowe informacje

 

1. Dążąc do zapewnienia Ci jako kupującemu-konsumentowi jak największej satysfakcji z dokonanych u nas zakupów dajemy Ci możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny  i zwrotu zakupionego u nas produktu w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki

2. Aby dokonać zwrotu możesz:

2a. Wysłać zwracany przedmiot wraz z formularzem odstąpienia od umowy na nasz adres. 

2b. Przesłać do nas mailem na adres: sklep@pcservice24.pl oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Następnie odesłać zwracany przedmiot.   

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Sklep PCService24

Ul. Mazowiecka 1/E

18-400 Łomża

  

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży:

nazwa produktu: .......................................................................

data zakupu i nr Oferty: ...........................................................

imię i nazwisko: .........................................................................

adres: .........................................................................................

data (odstąpienia od umowy): ................................................

Nr. Rachunku do zwrotu środków:..........................................

Podpis (jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) 

3. Odeślij produkt w ciągu 14 dni od daty przesłania nam oświadczenia o odstąpieniu umowy. 

Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, niezwłocznie zwrócimy (najpóźniej w ciągu 4 dni) wpłacone przez Ciebie pieniądze za zwracany towar oraz najtańszy koszt dostawy z danej oferty.

Po więcej informacji zapraszamy na https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/koszty/

4. Pamiętaj że zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt.

5. Pamiętaj też że zawsze jesteśmy po to aby Ci pomóc. Nie tylko przed zakupem ale i po. Skontaktuj się z nami w razie problemów a wspólnie znajdziemy odpowiednie rozwiązanie.

Odstąpienie od Umowy - szczegóły

1. Konsument może bez podawania przyczyny odstąpić w terminie 30 dni od Umowy, w tym od Umowy sprzedaży.

2. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy w jeden z poniższych sposobów:

  • Mailowo - przed odesłaniem towaru wysyłając maila na adres: sklep@pcservice24.pl.
  • Pisemnie - umieszczając Formularz Zwrotu Towaru wraz z odsyłanym towarem. 

3. W przypadku otrzymania drogą elektroniczną oświadczenia o odstąpieniu przez Konsumenta od Umowy, Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi potwierdzenie jego otrzymania.

4. Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od Umowy, ma on obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Niniejszy przepis nie znajduje zastosowania w przypadku, gdy Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt.

5. Sprzedawca zobowiązuje się do odebrania Produktu na swój koszt, gdy ze względu na jego charakter nie można odesłać Produktu w zwykły sposób pocztą, a jednocześnie Produkt został Dostarczony Konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.

6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

7. W przypadku odstąpienia od Umowy, uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

8. W przypadku uznania odstąpienia od Umowy Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny za towar powiększonej o wartość najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie na rachunek podany przez Klienta.

---------

Wyciąg z UOKIK:

1. Czy sklep internetowy powinien ponieść koszty przesyłki w razie odstąpienia przez klienta od umowy?

Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument, chyba że przedsiębiorca zgodził się go ponieść lub przed zawarciem umowy nie poinformował konsumenta o tej konieczności.

Należy przy tym pamiętać, że konsumentowi odstępującemu od umowy, należy się nie tylko zwrot ceny towaru, ale także kosztu jego wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. Uwaga – nie należy tu uwzględniać odbioru osobistego (0 zł), gdyż nie jest to sposób dostarczenia towaru.

(podstawa prawna: art. 32 ust 1, 33, 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta)

http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/transport/index.html

O sprzedającym

PCService24

O sprzedającym

PCService24

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 09:29

Dane firmy

AdSempre Sp. z o.o.
ul. Nowogrodzka 50 lok. 515
00-695 Warszawa
REGON: 146939505
NIP: 701-040-03-25

Kontakt

  • 503 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 13:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Zamówienia złożone do godziny 12.30 wysyłamy tego samego dnia roboczego. 


Telefony odbieramy w dnach roboczych w godzinach 08.00 - 13.00. 

Jeśli nie możemy odebrać - napisz do nas maila: sklep@pcservice24.pl

odpowiadamy na bieżąco.


DLACZEGO WARTO U NAS KUPOWAĆ?     

Najwyższa jakość - wiemy co sprzedajemy 

Oferujemy podzespoły renomowanych producentów pochodzące z pewnej dystrybucji. Dzięki temu możemy być pewni najwyższej jakości naszych produktów. Dlatego też jesteśmy w stanie zaoferować 24 miesiące gwarancji na większość naszego asortymentu. 

Profesjonalna obsługa - jako klient jesteś dla nas najważniejszy przed i po zakupie 

Na każde pytanie udzielamy merytorycznej odpowiedzi. Pomagamy w doborze podzespołów. Po zakupie również możesz na nas liczyć. Zawsze staramy się rozwiązać zaistniały problem z korzyścią dla Ciebie. Jeśli popełnimy błąd to potrafimy się do niego przyznać. Nasze dane kontaktowe znajdują się w zakładce o sprzedającym.     

Gwarancja zadowolenia 

Respektujemy odstąpienia od umowy przez klientów indywidualnych oraz zwroty firmowe. Zwrócić można w ciągu 30 dni od zakupu. Jesteśmy w tym temacie bardzo elastyczni. Firmę prowadzą serwisanci którzy też kupowali kiedyś podzespoły u innych sprzedawców. Wiedzą zatem że najważniejsza jest szybkość dostawy, komunikacja i elastyczność w zwrotach.


Dlaczego dostawa kosztuje więcej niż u konkurencji?

Ponieważ nie korzystamy z usług tzw. brokerów transportowych (firm które gromadząc wysyłki wielu klientów i nadając je wspólnie mogą negocjować niższe ceny) eliminując dzięki temu dodatkowe ogniwo wydłużające czas dostawy. 

Wybierając między najniższą ceną a szybkością wysyłki zdecydowaliśmy się na szybkość wysyłki.


Trochę więcej o nas :)

Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości podzespołów, narzędzi, chemii oraz materiałów dla serwisów w optymalnych cenach.

Za główny cel postawiliśmy sobie najwyższą jakość obsługi naszych klientów. Mogą oni liczyć na wyczerpującą i szczerą informację oraz opiekę na każdym etapie zakupu. Sklep PCService24 stworzył serwisant który wie że najważniejsza nie jest najniższa cena, tylko czas dostawy, najwyższa jakość i pełna informacja na każdym etapie zakupu.

Dzięki wysokiemu stopniowi automatyzacji:

  • zamówienia realizujemy w bardzo szybkim tempie;
  • klient otrzymuje maile informacyjne na każdym kroku przebiegu zamówienia.


Zaufało nam już ponad 90 000 klientów z całego kraju.

ZAUFAJ i TY.


Nasza oferta obejmuje:

  • Gniazda (zasilania, USB, Micro USB, Mini USB, Audio i inne);
  • Taśmy do matryc
  • Wentylatory do laptopów
  • Narzędzia serwisowe (różnego rodzaju otwieraki, pęsety, wkrętaki itp)
  • Przewody (do zasilaczy, adaptery, przejściówki, )
  • Chemię i materiały dla serwisów.

Ciągle pracujemy nad poszerzeniem naszej oferty.


Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.

Pozostałe informacje

  • Wszystkie ceny w naszych ofertach są cenami brutto.
  • Do każdego zakupu dołączamy paragon lub fakturę VAT 23%
  • Koszty transportu są ujęte w oddzielnej pozycji na paragonie/fakturze.
  • Nasze towary są nowe oraz zostały wprowadzone na polski rynek legalnie (za pomocą odpowiednich odpraw celnych).

----------------------------------------------------------------------------------------------- 

Wysyłamy towar za pomocą firm: 

  • DPD 
  • Inpost 
  • Poczta Polska 


Kiedy wysyłamy zakupy: 

  • Zakupy opłacone do godziny 12:30 wysyłamy tego samego dnia.  
  • Zakupy opłacone po godzinie 12:30 wysyłamy dnia następnego.  

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Numer oferty:7218564076
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro