KENZO JUNGLE L'ELEPHANT EDP 100ML

od
Super Sprzedawcy
aleperfumeria_pl
199,00
Allegro Smart!
3 osoby kupiły 3 sztuki
Odbiór w punkcie
Paczkomaty 24/78,00 zł
z pakietem
Allegro Smart!
0,00 zł
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch8,00 zł
z pakietem
Allegro Smart!
0,00 zł
Punkty Poczta pobranie15,00 zł
Kurier
Przesyłka kurierska9,90 zł
Przesyłka kurierska pobranie15,00 zł
Pocztex Kurier4812,00 zł
Pocztex Kurier48 pobranie15,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 3 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      Kenzo
    • Pojemność:
      76 ml - 100 ml
    • Dostawa z Polski:
      tak

Opis

Witamy na naszej aukcji!

U nas znajdziesz wyłącznie oryginalne produkty! Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem w branży kosmetycznej, dzięki czemu oferujemy atrakcyjne ceny i wysoką jakość obsługi. Do każdego zakupu dołączamy paragon lub fakturę VAT. Gwarantujemy szybką wysyłkę za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub Poczty Polskiej. Przy zakupie powyżej 500zł wysyłka jest GRATIS!

Możemy pochwalić się tysiącami zadowolonych klientów!

KENZO

KENZO JUNGLE L'ELEPHANT EDP 100ML

Kenzo Jungle L'Elephant to charakterystyczny orientalno - przyprawowy zapach damski. Kompozycja pięknie się rozwija, zaskakując swoją zmysłową zmiennością. Podkreśli naturalne piękno kobiety oraz jej niezależność i silną osobowość. Aromat zamknięty jest w prostym flakonie z oryginalnym korkiem w kształcie słonia. Twórcą kompozycji jest ceniony w świecie perfumiarskim Dominique Ropion. Zapach został wydany w 1996 roku.

Nuty zapachowe

nuty głowy: mandarynka, goździk

nuty serca: mango, ylang-ylang, heliotrop, gardenia, lukrecja, kminek, kardamon

nuty bazowe: wanilia, ambra, paczula

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Opinie o produkcie

5,00
Rewelacyjny
5,00/5
(2 oceny)
2
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u aleperfumeria_pl za co najmniej 500.00 zł.

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
z pakietem
8,00 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
pierwsza sztuka
z pakietem
8,00 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
Punkty Poczta pobranie
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
9,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

ALEPERFUMERIA CENTRUM ŁOPUSZAŃSKA 22 LOKAL C08
ŁOPUSZAŃSKA 22
02-220 WARSZAWA
woj. mazowieckie
email: allegro@aleperfumeria.pl
tel.: 504 301 302

poniedziałek - sobota
10:00 - 21:00
niedziela
10:00 - 20:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 GWARANCJA 2 lata (dla przedsiębiorców wyłączona) 

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Aleperfumeria, Centrum Łopuszańska 22 lokal C08
Łopuszańska 22
02-220 Warszawa
Dodatkowe informacje

Reklamacja towaru

W naszym sklepie internetowym mają Państwo taką samą gwarancję jak w tradycyjnym, stacjonarnym sklepie. Okres gwarancyjny rozpoczyna się od momentu wejścia przez Państwa w posiadanie produktu. Tak samo jak w sklepie tradycyjnym, na wszystkie sprzedawane przez nas rzeczy udzielamy gwarancji na okres 24 miesięcy. Jesteśmy odpowiedzialni za wady produktu objawiające się po otrzymaniu produktu, jak również przez cały okres trwania gwarancji. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z nieodpowiedniego użytkowania.


Reklamacje mogą zostać złożone:

1. W formie pisemnej na adres:

Aleperfumeria

Centrum Łopuszańska 22 lokal C08

Ul. Łopuszańska 22

02-220 Warszawa

2. W formie elektronicznej na adres:

sklep@aleperfumeria.pl


Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji lub skorzystania z gotowego formularza reklamacyjnego.

(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

(2) żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;

(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.


Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty wpłynięcia.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć produkt wadliwy na adres: Aleperfumeria, Centrum Łopuszańska 22 lokal C08, ul. Łopuszańska 22, 02-220 Warszawa. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w tym celu prosimy o kontakt, pozwoli nam to na zamówienie kuriera w dogodnym dla Państwa terminie. W przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient.

Prosimy o staranne zabezpieczenie reklamowanego produktu, by nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu i dołączenie do niego formularza odstąpienia od umowy oraz paragonu (jeśli są jeszcze Państwo w jego posiadaniu).


Na zakupiony produkt można również złożyć reklamację w naszym sklepie stacjonarnym, gdzie zostanie z Państwem spisany formularz reklamacyjny. Adres sklepu znajduje się poniżej.

Aleperfumeria,

Centrum Łopuszańska 22 lokal C08

Ul. Łopuszańska 22

02-220 Warszawa


Więcej informacji na temat reklamacji znajduje się w naszym regulaminie (punkt 6, 7).


6. REKLAMACJA PRODUKTU

6.1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

6.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

6.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

6.3.1. pisemnie na adres: Aleperfumeria, Centrum Łopuszańska 22 lokal C08, ul. Łopuszańska 22, 02-220 Warszawa;

6.3.2. w formie elektronicznej na adres:sklep@aleperfumeria.pl.

6.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

6.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

6.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć produkt wadliwy na adres: Aleperfumeria, Centrum Łopuszańska 22 lokal C08, ul. Łopuszańska 22, 02-220 Warszawa. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient.


7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

7.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

7.2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

7.3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://spsk.wiih.org.pl/index.php); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w dni robocze, w godzinach 8:00 -18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

7.4. Pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Aleperfumeria, Centrum Łopuszańska 22 lokal C08
Łopuszańska 22
02-220 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje

Mogą Państwo zrezygnować z zakupionego produktu w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od daty jego otrzymania. W tym celu należy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

1. W formie pisemnej na adres:

Aleperfumeria

Centrum Łopuszańska 22 lokal C08

Ul. Łopuszańska 22

02-220 Warszawa

2. W formie elektronicznej na adres:

sklep@aleperfumeria.pl


Zaleca się podanie przez Klienta w odstąpieniu od umowy poniższych informacji lub skorzystania z gotowego formularza odstąpienia od umowy.

(1) informacji o jednoznacznej decyzji odstąpienia od umowy;

(2) daty wejścia w posiadanie produktu;

(3) danych kontaktowych osoby odstępującej od umowy – ułatwi to i przyspieszy procedurę zwrotu.


Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przez nas produktu.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu odstąpienia od umowy, jest obowiązany dostarczyć produkt na swój koszt na adres: Aleperfumeria, Centrum Łopuszańska 22 lokal C08, ul. Łopuszańska 22, 02-220 Warszawa.

Prosimy o staranne zabezpieczenie reklamowanego produktu, by nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu i dołączenie do niego formularza odstąpienia od umowy oraz paragonu (jeśli są jeszcze Państwo w jego posiadaniu).


UWAGA!

Warunkiem jest zwrot produktu W STANIE NIENARUSZONYM – nieużywane, zapakowane oryginalnie (jedynie z nienaruszonym zafoliowanym opakowaniem, jeśli takie posiada). Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów produktów kosmetycznych takich jak: szminek, błyszczyków, tuszy do rzęs, kremów, balsamów, dezodorantów itp.


Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść Konsument:

(1) Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy, zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;

(2) Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu;

(3) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Konsument ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym.

Więcej informacji na temat odstąpienia od umowy znajduje się w naszym regulaminie (punkt 8). 


8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

8.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8. regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

8.1.1. pisemnie na adres: Aleperfumeria, Centrum Łopuszańska 22 lokal C08, ul. Łopuszańska 22, 02-220 Warszawa;

8.1.2. w formie elektronicznej na adres: sklep@aleperfumeria.pl.

8.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w pkt. 11. regulaminu, a także na stronie sklepu internetowego w zakładce odstąpienie od umowy. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

8.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

8.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik;

8.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

8.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą, jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy, zanim przedsiębiorca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

8.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić mu wszystkie dokonane płatności, w tym koszty dostawy produktu z wyjątkiem dodatkowych kosztów określonych w punkcie 8.9.1. regulaminu. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić produkt na adres: Aleperfumeria, Centrum Łopuszańska 22 lokal C08, ul. Łopuszańska 22, 02-220 Warszawa.

8.7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

8.8. Prawo odstąpienia nie może być wykonane w odniesieniu do zakupionych produktów, które zostały rozpakowane, tj. folia zdjęta z zafoliowanego pudełka produktu.

8.9. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez Konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść Konsument:

8.9.1. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;

8.9.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu;

8.9.3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym

aleperfumeria_pl
aleperfumeria_pl

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 20:21

Dane firmy

PARFUM COMPANY SP. Z O. O. S. K. A
Lubelska 42, Zakręt
05-077 Warszawa-Wesoła
REGON: 146484714
NIP: 113-286-15-15

Kontakt

  • 504****** (pokaż)
poniedziałek - sobota
10:00 - 21:00
niedziela
10:00 - 20:00

Informacje o sprzedającym

ALEPERFUMERIA to polska firma z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży markowych perfum i kosmetyków. Naszym celem jest obalenie mitu, że to co dobre musi być drogie! Współpracujemy z dostawcami z całego świata, wyszukujemy najlepsze oferty i dzięki temu możemy zaoferować naszym klientom kosmetyki z najwyższych półek w niewiarygodnie niskich cenach. W naszej ofercie znajdują się wyłącznie oryginalne produkty! Do każdego zakupu dołączamy paragon lub fakturę VAT. W naszym sklepie można znaleźć wszystkie najpopularniejsze marki, takie jak: Armani, Calvin Klein, Carolina Herrera, Chanel, Dior, DKNY, Hugo Boss, Kenzo, Lancome, Lacoste, Versace, a także produkty niszowe, które nie są dostępne w sieciowych drogeriach. Oferujemy blisko 2 tysiące produktów, a wśród nich zarówno nowości z rynku perfumeryjnego, jak i klasyki.

UWAGA! Odbiór osobisty jest możliwy wyłącznie w naszym sklepie stacjonarnym. Adres: Centrum Łopuszańska 22 ul. Łopuszańska 22, 02-220 Warszawa; butik C08

Pozostałe informacje

Drogi Allegrowiczu,


Po dokonaniu transakcji prosimy o wypełnienie formularza zakupu (wybór sposobu płatności i dostawy), w razie problemów prosimy o kontakt:  

e-mail: allegro@aleperfumeria.pl 

tel. 504-301-302


W przypadku odbioru osobistego zapraszamy do naszego salonu firmowego:

Aleperfumeria Centrum Łopuszańska 22 lokal C08 

ul. Łopuszańska 22 

02-220 Warszawa 

Poinformujemy mailowo o gotowości zamówienia do odbioru. Przy odbiorze osobistym możliwa jest płatność kartą i gotówką.


Otwarte: 

Poniedziałek-Sobota: 10.00 - 21.00 

Niedziela handlowa: 10.00 - 20.00 


Numer naszego konta:

Santander Bank Polska S.A  74 1090 2590 0000 0001 3079 6181 


Prosimy, pamiętaj, że należy wpłacić kwotę za zakupiony produkt/produkty powiększoną o koszt wysyłki (koszt w opisie aukcji). 

Przy wpłacie na konto w tytule przelewu prosimy podać nick z allegro oraz nazwę zakupionego modelu. 

Jeśli adres, na który ma zostać dokonana wysyłka jest inny niż wpisany w Allegro, prosimy o wiadomość z aktualnym adresem. 


Pozdrawiamy,

Zespół Aleperfumeria

Numer oferty:6760558842
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro