Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Kensington Expert Green Laser Cursor & Memory

od
DarekB
600,00
60,00 zł x 11 rat ()
Liczba sztuk
z 8 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

Pilot Kensington Presenter Expert Green Laser Cursor Control Memory K72427EU (Kod PLU: __3165__)

to rewelacyjne urządzenie z zielonym laserem, dziesięciokrotnie jaśniejszym niż standardowy laser czerwony, pozwala prowadzić prezentacje wszędzie - nawet przy korzystaniu z jasnych projektorów i ekranów LCD oraz plazmowych. Dzięki wygodnej, intuicyjnej konstrukcji z czterema przyciskami oraz zasięgowi pracy wynoszącemu do 50 metrów masz wszystko, co potrzebne, aby skupić się na najważniejszym - słuchaczach. Dodatkowo pilot posiada funkcję sterownaia kursorem myszy - w tym celu wystarczy przełączyć jeden przycisk. W odbiornik pilota wbudowany jest czytnik kart pamięci micro SD (w komplecie z pilotem jest karta o pojemności 2GB), co pozwala na wygodne przenoszenie plików potrzebnych do przeprowadzenia prezentacji.

Podstawowe informacje:

  • pozwala przeprowadzać prezentację w znacznej odległości od komputera - nawet do 50 m - idealny na duże konferencje,
  • wbudowany laser pozwala na "podkreślenie" kluczowych informacji w Twojej prezentacji,
  • po zakończonej prezentacji odbiornik USB chowany jest w obudowie pilota,
  • wygodna i łatwa w użyciu konstrukcja z intuicyjnymi elementami sterowania laserem, przewijaniem, cofaniem slajdów i wygaszaniem ekranu,
  • wbudowany manipulator do sterownaia kursorem myszy,
  • wbudowany czytnik kart micro SD + karta 2GB w komplecie,
  • zasilanie: 2 baterie AAA (w komplecie),
  • wyłącznik zasilania zapobiega przypadkowemu rozładowaniu baterii,
  • praca na częstotliwości 2,4GHz,
  • obsługa prezentacji PowerPoint i Keynote bez dodatkowych sterowników,
  • zgodność z komputerami PC i Mac,
  • poręczny futerał do przenoszenia i ochrony prezentera w podróży.

Kod PLU: __3165__

Stan produktu: nowy (fabryczne opakowanie)

Gwarancja: 24 miesiące

Dostawa i płatność

od 14,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Wrocław, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

PIZZA PAPU Bar - towar jest tam dostarczany z Białoruskiej 15
Robotnicza 72
53-608 Wrocław
woj. dolnośląskie
tel.: 717827169

poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

DBSOFT PHU - sklep stacjonarny, główny punkt odbioru
Białoruska 15
54-425 Wrocław
woj. dolnośląskie
email: sklep@akcesoriaPC.pl
tel.: 509342200

poniedziałek - piątek
10:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

DBSOFT PHU
Białoruska 15
54-425 Wrocław

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
DBSOFT PHU
Białoruska 15
54-425 Wrocław
Dodatkowe informacje

   

  1. Konsument, który zawarł umowę      na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni      odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów,      z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35      ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. Ustaw nr 827      z 2014). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie      na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy.
  2. Do zachowania tego terminu      wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. Bieg terminu do odstąpienia od      umowy rozpoczyna się: 
  • dla umowy, w wykonaniu której       przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej       własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną       przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla pozostałych umów - od dnia       zawarcia umowy.
  1. Zwrot rzeczy do sprzedawcy      powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14      dni od momentu odstąpienia od umowy.
  2. Koszt zwrotu rzeczy ponosi      konsument. Sprzedawca nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów      przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany      przez Sprzedawcę.
  3. Prawo odstąpienia od umowy      zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje      konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014      r. o prawach konsumenta (Dz. Ustaw nr 827 z 2014), w tym w      odniesieniu do umów: 
  • o świadczenie usług, jeżeli       przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który       został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu       świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
  • w której przedmiotem       świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według       specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego       zindywidualizowanych potrzeb
  • w której przedmiotem       świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki       termin przydatności do użycia
  • w której przedmiotem       świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której       po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia       lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po       dostarczeniu
  • w której przedmiotem       świadczenia są nagrania dźwięk owe lub wizualne albo programy komputerowe       dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało       otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści       cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli       spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed       upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez       przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

DarekB

O sprzedającym

DarekB

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 18 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 16:50

Dane firmy

Dariusz Bachurski
DBSOFT PHU
Białoruska 15
54-425 Wrocław
REGON: 930521791
NIP: 894-002-05-57

Kontakt

  • 509****** (pokaż)
  • 713****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

DBSOFT PHU

Białoruska 15,  54-425 Wrocław

NIP: 894-002-05-57

REGON: 930521791

Rejestracja: Prezydent Wrocławia, rejestr działalności gospodarczej, numer wpisu 40344

Pozostałe informacje

Wystawiamy faktury VAT. ZWROTY TOWARÓW PRZEZ KONSUMENTA Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. Ustaw nr 827 z 2014). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy.Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. Sprzedawca nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. Ustaw nr 827 z 2014), w tym w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowyw której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzebw której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użyciaw której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniuw której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwięk owe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniuo dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. GWARANCJA Dowód zakupu towaru wydany przez Sprzedawcę jest podstawą gwarancji oraz powinien być załączony do reklamacji towaru.Sprzedawca udziela Kupującemu gwarancji na sprawne działanie towaru wyszczególnionego na dokumencie sprzedaży. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące, chyba że jest to inaczej zaznaczone na karcie towaru w sklepie internetowym. Gwarancja jest ograniczona do terytorium Polski.Uprawnienia z tytułu gwarancji wygasają w przypadku wystąpienia następujących zdarzeń: po upływie okresu Gwarancjiw przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania lub wymiany towaru lub którejkolwiek z jego części przez Klienta lub podmiot inny niż Sprzedawca w przypadku eksploatacji towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz wskazówkami Sprzedawcy lub producenta towaruw przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru, zgodnie ze wskazówkami Sprzedawcy lub producenta towaruw przypadku gdy uszkodzenia lub wady towaru powstały na skutek: szkodliwego promieniowania, jakiegokolwiek urazu mechanicznego, zwarciem instalacji elektrycznejw przypadku stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację towaru.Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis Sprzedawcy, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. Sprzedawca rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrzenia zgłoszenia gwarancyjnego może być wydłużony do 28 dni roboczych.Sposób dostarczenia sprzętu do naprawy gwarancyjnej: Konsument jest zobowiązany wysłać sprzęt do Sprzedawcy na swój koszt z możliwością odzyskania poniesionego kosztu w przypadku potwierdzenia zasadności roszczenia gwarancyjnego. Sprzedawca nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.pozostali klienci wysyłają sprzęt na własny koszt.W przypadku, gdy w toku analizy zasadności reklamacji i oględzin wadliwego towaru lub jego części, Sprzedawca stwierdzi, iż naruszono warunki udzielonej Gwarancji, w szczególności towar lub jego części zostały zmodyfikowane w zakresie właściwości fizycznych lub prawnych, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta, zwracając Klientowi wadliwy towar na jego koszt i ryzyko, a Klient zobowiązany jest do pokrycia poniesionych przez Sprzedawcę kosztów.Sprzedawca nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej.Wadliwy towar Klient powinien dostarczyć Sprzedawcy w oryginalnym, fabrycznym, opakowaniu, w którym towar został odebrany przez Klienta, wraz ze wszystkimi elementami dostarczonymi Klientowi, w szczególności dokumentacją, sterownikami, kablami. Wadliwy towar Klient może do starczyć w opakowaniu zastępczym, które będzie zapewniało odpowiedni poziom ochrony towaru podczas transportu.Klient zobowiązany jest dokonać archiwizacji danych znajdujących się na nośniku. Wyłączną odpowiedzialność za dane znajdujące się nanośniku ponosi Klient. W przypadku, gdy Klient dostarcza wraz z wadliwym towarem dodatkowe akcesoria, nośniki, oprogramowanie zobowiązany jest do przedłożenia pisemnej informacji o tym fakcie. Wyłączną odpowiedzialność za utratę wskazanych powyżej elementów ponosi Klient.Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego względem sprzedawcy towaru konsumpcyjnego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.Adres dostawy przesyłek z reklamacjami: DBSOFT (SERWIS), ul. Białoruska 15, 54-425 Wrocław. PROCEDURA REKLAMACJI Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Sprzedawca. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania.Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego wskazane jest wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacyjnego i dołączenie do przesyłki z reklamowanym towarem.Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępcze go, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Sprzedawcy i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta.Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (w przypadku faktury wystarczy jej kserokopia) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku Sprzedawca rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona przez Sprzedawcę.Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Sprzedawca uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.
Numer oferty:8022222834
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro