, , ,

KAYABA AMORTYZATOR SUZUKI SWIFT III IV SPLASH

od
Super Sprzedawcy
proxicar
99,3% poleca sprzedawcę
132,00
Allegro Smart!
13,20 zł x 10 rat odroczone raty zero
Dostawaod 8,60 zł
Czas wysyłki24 godziny
Zwrotza darmo
Liczba sztuk
z 995 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rodzaj zawieszenia:
      standardowe
    • Producent części:
    • Waga (z opakowaniem):
      2 kg
    • Jakość części (zgodnie z GVO):
      P - zamiennik o jakości porównywalnej do oryginału
    • Strona zabudowy:
      Tył lewy, Tył prawy
    • Typ samochodu:
      Samochody osobowe, Samochody dostawcze

Opis

W tych samych modelach pojazdów mogą być montowane różne części.Obecność Twojego pojazdu na liście nie oznacza że będą one odpowiednie.

Dla bezpieczeństwa zakupów zachęcamy do kontaktu przed zakupem w celu weryfikacji doboru części .

Laboratorium badawczo-produkcyjne, założone w Japonii w 1919 roku przez inżyniera Shiro Kayabę, na początku istnienia zajmowało się wyrobem hydraulicznych elementów podwozia na potrzeby lotnictwa. W latach 30. firma rozpoczęła produkcję amortyzatorów samochodowych, przeznaczonych na rodzimy rynek. Wraz z rozwojem japońskiej motoryzacji wzrosło zapotrzebowanie na wyroby przedsiębiorstwa; rozbudowywane przez lata zaplecze technologiczne firmy umożliwia obecnie produkcję ponad 4 milionów sztuk amortyzatorów miesięcznie.

 Za sprawą niezwykle wysokiej jakości i precyzji wykonania wyroby tej marki zyskały ogromną popularność na rynkach światowych. Obecnie amortyzatory firmy KYB montowane są fabrycznie w wielu modelach samochodów głównych japońskich producentów, między innymi Toyota, Mitsubishi i Daihatsu.

FABRYCZNIE NOWY AMORTYZATOR 1 SZTUKA

Parametry techniczne: Dostawca KAYABA

NUMER SYSTEMOWY: 343420

Strona zabudowy Oś tylna

Rodzaj amortyzatorów Ciśnienie gazu

System tłumienia drgań zawieszenia Dwururka

Sposób mocowania amortyzatora Górny trzon

Sposób mocowania amortyzatora Dolne oko

Zdjęcie poglądowe nie przedstawia sprzedawanego zestawu.

 

Data przy modelach oznacza całościowe lata produkcji danego modelu auta. Nie są to konkretne lata zastosowania części w tym samochodzie. Producent mógł w tych samych latach stosować 2 lub więcej różnych typów.

Marka, model, typ KW CCM KM Data produkcji

OPEL

OPEL AGILA (B) (H08) 1.2 69 KW 1242 CCM 94PS 2010/11-> ...

OPEL AGILA (B) (H08) 1.0 LPG 48 KW 996 CCM 65PS 2010/01-> ...

OPEL AGILA (B) (H08) 1.2 LPG 63 KW 1242 CCM 86PS 2008/04-> ...

OPEL AGILA (B) (H08) 1.0 50 KW 996 CCM 68PS 2011/07-> ...

OPEL AGILA (B) (H08) 1.0 48 KW 996 CCM 65PS 2008/04-> ...

OPEL AGILA (B) (H08) 1.2 63 KW 1242 CCM 86PS 2008/04-> ...

OPEL AGILA (B) (H08) 1.3 CDTI 55 KW 1248 CCM 75PS 2008/04-> ...

SUZUKI

SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) 1.5 75 KW 1490 CCM 102PS 2005/02-> ...

SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 68 KW 1328 CCM 92PS 2005/02-> ...

SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS 51 KW 1248 CCM 69PS 2005/08-> ...

SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS 55 KW 1248 CCM 75PS 2005/08-> ...

SUZUKI SPLASH 1.2 VVT 69 KW 1242 CCM 94PS 2010/09-> ...

SUZUKI SPLASH 1.0 50 KW 996 CCM 68PS 2011/06-> ...

SUZUKI SPLASH 1.2 VVT 66 KW 1242 CCM 90PS 2011/06-> ...

SUZUKI SPLASH 1.0 48 KW 996 CCM 65PS 2008/01-> ...

SUZUKI SPLASH 1.2 63 KW 1242 CCM 86PS 2008/01-> ...

SUZUKI SPLASH 1.3 CDTI 55 KW 1248 CCM 75PS 2008/01-> ...

SUZUKI SPLASH 1.2 VVT 67 KW 1242 CCM 91PS 2012/08-> ...

SUZUKI SPLASH 1.2 63 KW 1197 CCM 85PS 2009/05-> ...

SUZUKI SWIFT IV (FZ, NZ) 1.2 69 KW 1242 CCM 94PS 2010/10-> ...

SUZUKI SWIFT IV (FZ, NZ) 1.3 DDiS 55 KW 1248 CCM 75PS 2010/10-> ...

SUZUKI SWIFT IV (FZ, NZ) 1.2 66 KW 1242 CCM 90PS 2010/10-> ...

SUZUKI SWIFT IV (FZ, NZ) 1.2 67 KW 1242 CCM 91PS 2012/08-> ...

VAUXHALL

VAUXHALL AGILA Mk II (B) 1.0 12V 48 KW 996 CCM 65PS 2008/01->2014/11

VAUXHALL AGILA Mk II (B) 1.2 i 16V 63 KW 1242 CCM 86PS 2008/01->2014/11

VAUXHALL AGILA Mk II (B) 1.3 CDTI 55 KW 1248 CCM 75PS 2008/01->2014/11

VAUXHALL AGILA Mk II (B) 1.2 i 16V 69 KW 1242 CCM 94PS 2008/01->2014/11

VAUXHALL AGILA Mk II (B) 1.0 i 50 KW 996 CCM 68PS 2011/08->2014/11

Kilka powodów, dla których warto kupować u nas

Konkurencyjne ceny Jesteśmy profesjonalną firmą dzięki temu możemy zaoferować wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach.

Najwyższa jakość Oferowany asortyment to gwarancja nowych części...

Bezpieczna wysyłka Wszystkie zamówione produkty są odpowiednio zabezpieczone, aby w całości dotarły na miejsce. Przesyłki są ubezpieczone na wypadek zaginięcia.

odroczone raty zero

Kup dziś, zapłać po Nowym Roku
Teraz Raty ZERO wychodzą jeszcze korzystniej! Kupuj w listopadzie, a pierwszą ratę spłać dopiero w styczniu 2020 roku.
Szczegóły promocji wraz z Regulaminem znajdują się na: /zobacz/ratyzero

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.11.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją polegającą na odroczeniu spłaty pierwszej raty do stycznia 2020 r. objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.11.2019 r. - 30.11.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,60 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Kraków, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u proxicar za co najmniej 1800,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Allegro Paczka w RUCHu
8,60 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
15,00 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
20,00 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze

Punkty odbioru

PROXICAR
BIEŃCZYCKA 15A
31-860 Kraków
woj. małopolskie
email: proxicar@wp.pl
tel.: 123574447

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

PROXICAR
Bieńczycka 15A
31-860 Kraków
woj. małopolskie
email: proxicar@wp.pl
tel.: 124431560

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Towar objęty 24 miesięczną gwarancją.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Proximo
ul.Bieńczycka 15
31-860 Kraków
Dodatkowe informacje

Procedura rozpatrywania reklamacji 1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny. 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556- 556 Kodeksu cywilnego. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może: a)złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna, b)żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 3. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć w następujący sposób: w formie pisemnej na adres: PROXIMO Bogusława Stanuch, UL.BIEŃCZYCKA 15 A, 31-860 Kraków w formie elektronicznej na adres: info@proxicar.pl 4. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, dane dotyczące reklamowanego towaru (nazwa towaru, data zakupu), opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. 5. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 6. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres: PROXIMO Bogusława Stanuch, UL. BIEŃCZYCKA 15 A 31-860 KRAKÓW Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 1. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń: a)zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozwiązanie sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą. Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozstrzygnięcie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem. Mediacje są prowadzone na wniosek Konsumenta lub z urzędu po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, b) złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, c) skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów, d)skorzystać z pomocy prawnej świadczonej przez organizacje pozarządowe takie jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 0 800 007 707 lub drogą elektroniczną: porady@dlakonsumentow.pl 2. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług. Jednocześnie przypominamy, iż adres poczty elektronicznej firmy PROXIMO Bogusława Stanuch do kontaktu z Klientami to: info@proxicar.pl Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną 1. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, można zgłaszać za pośrednictwem poczty e-mail na adres: info@proxicar.pl a także w formie pisemnej na adres: PROXIMO Bogusława Stanuch, ul. Bieńczycka 15A , 31-860 Kraków 2. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie imienia i nazwiska, adresu poczty elektronicznej, opisu problemu będącego podstawą do złożenia reklamacji, sposobu dostarczenia odpowiedzi na reklamację (korespondencyjnie lub elektronicznie). Informacje, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowią ułatwienie przy rozpatrywaniu reklamacji przez Usługodawcę. 3. Usługodawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania, przesyłając stosowną odpowiedź zgodnie z wybranym przez Usługobiorcę sposobem.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
PROXIMO
Bieńczycka 15A
31-860 Kraków
Dodatkowe informacje

UWAGA !!!!! ABY CAŁY PROCES ZWROTU ODBYŁ SIE SZYBKO I BEZ PROBLEMÓW PROSIMY PRZED ODESŁANIEM O ZGŁOSZENIE ZWROTU NA  info@proxicar.pl  - 


PROSIMY OCZEKIWAĆ NA WIADOMOŚĆ PRZEŚLEMY SZCZEGÓŁOWĄ INSTRUKCJĘ ZWROTÓW .



Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy .

Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. 

 Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą  czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością  gospodarczą lub zawodową .

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy,prosimy o kontakt na info@proxicar.pl Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza wysyłamy na podany e-mail. W przypadku przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy od umowy na trwałym nośniku za pośrednictwem poczty elektronicznej. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy,wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

 Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na poniższy adres: PROXIMO Bogusława Stanuch, ul. Bieńczycka 15a, 31 – 860 Kraków, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym

proxicar

O sprzedającym

proxicar

99,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:13

Dane firmy

Bogusława Stanuch
PROXIMO
Pilotów 61-3
31-462 Kraków
REGON: 120316316
NIP: 678-209-97-82

Kontakt

  • 12 *** ** ** (pokaż)
  • 12 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

ODBIÓR CZĘŚCI -SKLEP : 31-860 KRAKÓW UL. BIEŃCZYCKA 15A

Pozostałe informacje

UWAGA !!!!!! W TYCH SAMYCH MODELACH POJAZDÓW MOGĄ WYSTĘPOWAĆ RÓŻNE CZĘŚCI. OBECNOŚĆ TWOJEGO POJAZDU NA LIŚCIE NIE OZNACZA ŻE CZĘŚĆ BĘDZIE ODPOWIEDNIA. JEŚLI W 100% NIE JESTEŚ PEWNY WYBORU SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI. 


Zamówienia złożone do godziny 13.00 w większości przypadków realizowane są w tym samym dniu.Jeśli bardzo zależy ci na terminie dostawy koniecznie skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia.


CENNIK PRZESYŁEK OBOWIĄZUJE TYLKO NA TERENIE POLSKI. WYSYŁKA ZA GRANICĘ USTALANA INDYWIDUALNIE

UWAGA !!! Zgodnie z art. 2 pkt. 32 ustawy o  VAT faktury wystawiane są w formie elektronicznej ( pdf) i wysyłane drogą mailową.

Zamówienie dokumentu w formie papierowej wiąże się z dodatkową opłatą 5,9 zł brutto.


Dokonując zakupów na naszych aukcjach akceptujesz otrzymanie takiego dokumentu.

Numer oferty: 7630500844

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro