, , ,
sklepkawa

Kawa ziarnista LAVAZZA PIENAROMA 1 kg

od
Super Sprzedawcy
sklepkawa
60,89
Allegro Smart!
289 osób kupiło 483 sztuki
Kolor/wzór
Waga (z opakowaniem)
Liczba sztuk
z 3916 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Gatunek kawy:
    • Marka:
    • Rodzaj kawy:
      czarna zwykła
    • Wielkość opakowania (g):
    • Waga (z opakowaniem):
      1 kg
    • Cechy dodatkowe:
      ekologiczne
    • Certyfikat:
      Rainforest Alliance

Opis

Lavazza Pienaroma 1 kg

Z największą przyjemnością mamy zaszczyt zaprezentować Państwu kawy pochodzące z "niebieskiej serii", produkowane przez firmę Lavazza z Turynu. Najwybitniejsi włoscy specjaliści w dziedzinie kawy, zatrudnieni w palarni Lavazza starannie dobierają najlepszej jakości kawowe ziarna prosto u źródeł znajdujących się w najbardziej egzotycznych zakątkach świata, by następnie przygotować najwyższej klasy kawowe mieszanki, doskonałe do przygotowania w profesjonalnych ekspresach kolbowych, jak również w domowych automatach. Sekretem sukcesu kaw pochodzących z tej serii jest przywiązywanie olbrzymiej uwagi do detali, które pozwala zagwarantować stałą i powtarzalną doskonałość każdej filiżanki kawy zaparzonej z ziaren takich mieszanek jak Lavazza Gold Selection, Lavazza Grand Espresso, Lavazza Pienaroma, Lavazza Super Crema, Lavazza Tierra, czy też Lavazza Top Class. Serdecznie zapraszamy do degustacji!

Lavazza Pienaroma to kompozycja będąca kwintesencją doskonałości produktów oferowanych przez turyńską palarnię kawy Lavazza.

Dystyngowana mieszanka ziaren gatunku Arabica (100%), pochodzących z plantacji znajdujących się w najbardziej żyznych regionach Ameryki Łacińskiej, nadaje kawie Lavazza Pienaroma wyjątkowy i zupełnie niepowtarzalny aromat. W blendzie znalazły się ziarna z Brazylii z regionów Cerrado, Mogiana i południowy Minas oraz ziarna kolumbijskie i gwatemalskie.

Średni stopień palenia ziaren pozwolił uwydatnić wszystkie najlepsze cechy mieszanki. Lavazza Pienaroma to aromatyczna i słodka w smaku kawa, w której odnajdziemy nuty owoców figowca oraz kwiatów jaśminu. Przygotujemy z niej perfekcyjne, delikatne w smaku espresso, a w połączeniu z mlekiem doskonałe cappuccino i latte macchciato.

Rainforest Alliance

Na opakowaniu Lavazza Pienaroma znajduje się logo Rainforest Alliance (Związku Lasów Tropikalnych) - to znak, że kawa posiada certyfikat uznanej międzynarodowej organizacji pozarządowej, która od wielu lat angażuje się w promowanie kawy uprawianej według zasad ekorozwoju. Gwarantuje ona plantatorom sprawiedliwe wynagrodzenie, a ich rodzinom edukację i opiekę zdrowotną.

Termin przydatności do spożycia: Styczeń 2021

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,95

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
4,95/5
(1479 ocen)
1415
51
11
2
0

22 sierpnia 2019 od
Wszystko Super
21 sierpnia 2019 od
super extra
20 sierpnia 2019 od
Polecam.
19 sierpnia 2019 od
Super!!!
17 sierpnia 2019 od
Bardzo dobra kawusia :)
15 sierpnia 2019 od
Najlepsza kawa w tej cenie
Smak
14 sierpnia 2019 od
Szybko, sprawnie, profesjonalnie. Bardzo, bardzo gorąco polecam!!!
14 sierpnia 2019 od
Doskonały wybór, wcześniej nie znałem tej kawy, zakup okazał się bardzo trafiony. Kawa łagodna, lekko słodka, bardzo aromatyczna. Gorąco polecam.
13 sierpnia 2019 od
Pyszna kawa
11 sierpnia 2019 od
Dobra kawa
9 sierpnia 2019 od
Ok.
7 sierpnia 2019 od
Wszystko extra - polecam
7 sierpnia 2019 od
Super jakość i walory smakowe
6 sierpnia 2019 od
POLECAM
6 sierpnia 2019 od
ok

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Pruszków, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
2-3 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2-3 dni robocze
Allegro Punkty Poczta pobranie
10,46 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
1 dzień roboczy
z pakietem
0,00 zł
1 dzień roboczy
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
natychmiast
natychmiast
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
natychmiast
natychmiast
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
12,00 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
14,00 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze

Punkty odbioru

C.H. Reduta - Parter (linia kas Carrefour)
Al. Jerozolimskie 148
02-326 Warszawa
woj. mazowieckie

poniedziałek - sobota
10:00 - 21:00
niedziela
10:00 - 20:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
poinformujemy o terminie odbioru

Biuro i Magazyn w Komorowie
Okrężna 3A
05-806 Komorów
woj. mazowieckie
email: sklep@sklepkawa.pl
tel.: 500 785 585

poniedziałek - piątek
09:00 - 19:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
natychmiast
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

EwTrade Ewa Marzec
Okrężna 3
05-806 Komorów
Dodatkowe informacje

  

W przypadku ewentualnego niewywiązania się przez firmę "EwTrade" Ewa Marzec z umowy kupna - sprzedaży zawartej za pośrednictwem portalu Allegro prosimy o składanie reklamacji drogą e-mailową na adres sklep@sklepkawa.pl


Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 


  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 


Reklamacje w formie pisemnej oraz reklamowane przedmioty należy wysłać na adres: 


EwTrade 

ul. Okrężna 3 

05-806 Komorów 


Wszystkie ewentualne reklamacje, skargi i uwagi zostaną rozpatrzone w możliwie najkrótszym terminie, nie dłuższym niż 14 dni licząc od daty ich złożenia. 


W przypadku ich uwzględnienia zaproponujemy satysfakcjonujące dla Państwa rozwiązanie zaistniałego problemu.


Reklamacje dotyczące niezgodności faktycznie otrzymanych produktów ze złożonym zamówieniem, muszą być dobrze udokumentowane. Zawartość przesyłek w przypadku każdej paczki jest niezależnie sprawdzana przez dwóch pracowników - osobę pakującą i koordynatora - co w zasadzie całkowicie eliminuje możliwość ewentualnej pomyłki. 


Nigdy nie wysyłamy uszkodzonych produktów - mogą one ulec zniszczeniu wyłącznie podczas transportu albo nieostrożnego rozpakowywania przesyłek. Uszkodzenia powstałe podczas transportu powinny być zgłoszone kurierowi podczas odbierania przesyłki i udokumentowane stosownym protokołem szkody. W przeciwnym wypadku reklamacja ich dotycząca może nie zostać uwzględniona.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
EwTrade Ewa Marzec
Okrężna 3
05-806 Komorów
Dodatkowe informacje

  

Konsument ma prawo bez podania przyczyny odstąpić od zawartej umowy w nieprzekraczalnym terminie 14 dni licząc od dnia, w którym nastąpiło objęcie Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.


Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 


Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. 


Odsyłając przedmiot Konsument powinien odpowiednio go zabezpieczyć, by nie uległ on uszkodzeniu w transporcie. Konsument nie ma obowiązku dołączania do przesyłki paragonu, niemniej jednak taki dokument jest przydatny do rozliczenia zwrotu w księgowości.


Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego przedmiotu. Korzystanie z rzeczy możliwe jest tylko w sposób, niewykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania przedmiotu. Konsument ma prawo korzystać z towaru tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym.


Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, czyli koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy.


Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu m.in. do umów: 


  • w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia, 
  • w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

O sprzedającym

sklepkawa

O sprzedającym

sklepkawa

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 20:44

Dane firmy

Ewa Marzec
EwTrade Ewa Marzec
Al. Wojska Polskiego 32/24
05-800 Pruszków
REGON: 141812154
NIP: 534-138-54-81

Kontakt

  • 22 *** ** ** (pokaż)
  • +48 *** *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 19:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Kawa to nie tylko nasza praca, lecz także wieloletnia pasja. Dzięki niej w 2006 roku powstał SklepKawa - internetowy sklep z kawą oraz artykułami pokrewnymi. Celem, jaki przed sobą stawiamy, jest kultywowanie kultury picia kawy w Polsce. Nasza wykwalifikowana kadra zawsze chętnie dzieli się swoją wiedzą, z przyjemnością służy radą w doborze asortymentu oraz zapewnia pomoc posprzedażową.

Zawsze działamy szybko, sprawnie i skutecznie. Zamówienia realizowane są zazwyczaj w ciągu 24 godzin. Bogata oferta produktów dostępnych w SklepKawa obejmuje wyłącznie marki wysokiej jakości. Dzięki tej dywersyfikacji jesteśmy w stanie zaopatrywać zarówno firmy i instytucje, szeroko pojętą branżę HoReCa, a także odbiorców indywidualnych. Prowadzimy również sprzedaż hurtową dostarczając produkty dla pośredników i dystrybutorów na terenie całego kraju oraz za granicą. Mamy nadzieję, iż już niebawem dołączą Państwo do grona naszych zadowolonych Klientów.

Pozostałe informacje

Co do zasady prawidłowe zamówienia, złożone w dni robocze do godziny 19:00, z opcją wysyłki kurierem, są wysyłane w tym samym dniu po uprzednim zaksięgowaniu pieniędzy na koncie firmy EwTrade Ewa Marzec w systemie Płacę z Allegro, zaksięgowaniu pieniędzy na koncie bankowym firmy EwTrade Ewa Marzec albo zatwierdzeniu zamówienia z wybranym sposobem wysyłki za pobraniem. Z kolei zamówienia z wysyłką InPost muszą być złożone do 17:00, by zostały wysłane tego samego dnia.


Zasady odbioru osobistego:

Oprócz wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej, naszym Klientom oferujemy również możliwość bezpłatnego, osobistego odbioru zamówionych produktów.


Aktualnie istnieje możliwość dokonania odbioru w następujących punktach:

1. Biuro i Magazyn

Poniedziałek - Piątek (9:00 - 19:00)

ul. Okrężna 3

05-806 Komorów k/Pruszkowa


2. Sklep firmowy

Poniedziałek - Sobota (10:00 - 21:00)

Niedziela (10:00 - 20:00)

C.H. Reduta - Parter (linia kas Carrefour)

Al. Jerozolimskie 148

02-326 Warszawa


Uprzejmie prosimy o uwzględnienie przerw w pracy dla pracowników stoiska:  

- od godz 14:00 do 14:30  

- od godz. 17:00 do 17:15. 


Zgodnie z Ustawą z dnia 10 stycznia 2018 r. o ograniczeniu handlu w niedziele i święta oraz w niektóre inne dni (Dz.U. 2018 poz. 305) nasze stoisko w  CH Reduta będzie nieczynne w dni wyłączone z handlu.


Odbiór zamówienia w C.H. Reduta:


Termin złożenia zamówienia: Piątek po 19, Sobota, Niedziela, Poniedziałek do 8:00

Odbiór zamówienia w C.H. Reduta: Poniedziałek od 10:00 


Termin złożenia zamówienia: Poniedziałek do 19:00

Odbiór zamówienia w C.H. Reduta: Wtorek od 10:00 


Termin złożenia zamówienia: Wtorek do 19:00 

Odbiór zamówienia w C.H. Reduta: Środa od 10:00 


Termin złożenia zamówienia: Środa do 19:00  

Odbiór zamówienia w C.H. Reduta: Czwartek od 10:00 


Termin złożenia zamówienia: Czwartek do 19:00   

Odbiór zamówienia w C.H. Reduta: Piątek od 10:00 


Termin złożenia zamówienia: Piątek do 19:00    

Odbiór zamówienia w C.H. Reduta: Sobota od 10:00 


* Jeżeli Piątek jest dniem ustawowo wolnym od pracy, zamówienie będzie przygotowane do odbioru w Poniedziałek od 10:00


Podane powyżej terminy odbiorów w C.H. Reduta mają charakter wyłącznie orientacyjny. Po odbiór zamówienia w sklepie firmowym w C.H. Reduta zapraszamy dopiero po otrzymaniu wiadomości e-mail informującej o zmianie statusu zamówienia na "Gotowe do odbioru - C.H. Reduta". Uprzejmie prosimy nie przyjeżdżać wcześniej, gdyż produkty nie zostaną Państwu wydane.

Powyższe informacje dotyczą wyłącznie zamówień gotówkowych. W przypadku zamówień z wybraną opcją płatności przelewem, bądź poprzez DotPay.pl odbiór zamówienia w C.H. Reduta jest uzależniony od faktycznej  daty zaksięgowania wpłaty za zamówienia na naszym rachunku bankowym albo koncie DotPay.pl.

Zamówienie czeka na odbiór przez 7 dni licząc od daty otrzymania wiadomości e-mail informującej o zmianie statusu zamówienia na "Gotowe do odbioru - C.H. Reduta".

Numer oferty: 6728221402

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro