Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
udostępnij

Kawa kapsułki Tchibo Cafissimo KARMEL 10 kapsułek

od
Super Sprzedawcy
Oficjalny sklep Tchibo Cafissimo - 99,5%
Allegro Smart!
149 osób kupiło 191 sztuk

Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
Dostawa od 9,90 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
30 dni na odstąpienie od umowy

Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 12553 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.
  1. undefined

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Gatunek kawy:
      Arabica
    • Kod producenta:
      491843
    • Nazwa handlowa:
      Tchibo Cafissimo Karmel
    • Marka:
    • Cechy dodatkowe:
      ekologiczne
    • Certyfikat:
      Rainforest Alliance
    • Produkt nie zawiera:
      cukru
    • Waga (z opakowaniem):
      0.13 kg

Opis

Kawa kapsułki Tchibo Cafissimo Espresso Caramel KARMEL (10 kapsułek)

Kapsułki do ekspresów ciśnieniowych Tchibo Cafissimo

Kupując z polskiej dystrybucji zestaw kapsułek Tchibo Cafissimo masz pewność, że dotrą do ciebie z odpowiednio odległą datą minimalnej trwałości.

Producent: Tchibo Cafissimo

Typ kapsułek: Cafissimo

Ilość kapsułek: 10 szt.

Typ kawy: Arabica Caramel

Intensywność: 4 / 6

Zawartość kapsułki Cafissimo: 7,5g / kapsułkę

Certyfikaty: Rainforest Alliance

Kawa w kapsułce Espresso Caramel jest niezwykłym połączeniem espresso ze słodyczą karmelu. Nowa kawa Tchibo Cafissimo jest zrównoważoną nutą espresso z aromatycznym karmelem. To wszystko gwarantuje niezwykłe wrażenia smakowe.

Zachęcamy do wypróbowania Espresso Karmel z mlekiem. Dzięki temu możemy uzyskać wyjątkowe cappuccino lub latte macchiato, a to wszystko w mniej niż jedną minutę.

Wszystkie kapsułki Tchibo Cafissimo dostarczane są przez nas w oryginalnym, zamkniętym opakowaniu, wraz z oznaczoną datą ważności.

W każdym opakowaniu znajduje się 10szt. kapsułek

Jak smakuje Tchibo Cafissimo Karmel?

To intensywne espresso przełamane wyczuwalnym smakiem karmelu, który sprawia, że ta kawa to mały deser. Nie jest to kawa bardzo słodka ani kwaśna. Idealnie sprawdzi się jako kawa do deseru, ale również na poranne przebudzenie, ponieważ ma bardzo bogaty i intensywny aromat.

Wszystkie kapsułki Tchibo Cafissimo posiadają certyfikat Rainforest Alliance przyznawany od ponad 100 lat tylko najwyższej jakości produktom.

Pijąc kawę Tchibo masz gwarancję, że została ona wyprodukowana zgodnie z najwyższymi standardami produkcji i ochrony środowiska!

Bądź EKO z Tchibo!

Kupując z polskiej dystrybucji zestaw kapsułek Tchibo Cafissimo  masz pewność, że dotrą do ciebie z długim terminem przydatności.

Opinie o produkcie

4,95

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
4,95/5
(200 ocen)
190
10
0
0
0

27 lipca 2020 od
Ok
23 lipca 2020 od
Ciekawy smak
21 lipca 2020 od
espresso o smaku karmelu smaczne
8 lipca 2020 od
Super
12 czerwca 2020 od
Karmel jak to karmel, zawsze smakuje ze wszystkim. Tym bardziej kawa jest mega smaczna
12 czerwca 2020 od
Bardzo dobra kawka. Polecam
24 maja 2020 od
Pyszna kawa w ładnym opakowaniu. Super sprawdziła się jako prezent.
19 maja 2020 od
Szybko, tanio i przepysznie. Polecam...
29 kwietnia 2020 od
Szkoda, że taka mocna, bo to ulubiony smak mojej córki. W każdym razie, uważam ją za dobrą kawę. Wolę wanilię, ale ta jest też bardzo nietypowa.
Mocna, słodka.
Brak wersji lekkiej, np. Crema.
18 kwietnia 2020 od
pyszna kawa
19 marca 2020 od
Pyszna kawa ;)

Dostawa i płatność

od 9,90 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Toruń, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Tchibo Cafissimo za co najmniej 399,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
Automat Paczkowy
9,90 zł
wt. 18 sie. - czw. 20 sie. w punkcie
wt. 18 sie. - czw. 20 sie. w punkcie
Orlen
9,90 zł
wt. 18 sie. - czw. 20 sie. w punkcie
wt. 18 sie. - czw. 20 sie. w punkcie
Poczta Polska
9,90 zł
wt. 18 sie. - czw. 20 sie. w punkcie
wt. 18 sie. - czw. 20 sie. w punkcie
RUCH
9,90 zł
wt. 18 sie. - czw. 20 sie. w punkcie
wt. 18 sie. - czw. 20 sie. w punkcie
Żabka
9,90 zł
wt. 18 sie. - czw. 20 sie. w punkcie
wt. 18 sie. - czw. 20 sie. w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
14,99 zł
wt. 18 sie. w punkcie
wt. 18 sie. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, DPD
12,99 zł
wt. 18 sie. u Ciebie
wt. 18 sie. u Ciebie
Kurier, Pocztex
11,99 zł
wt. 18 sie. - czw. 20 sie. u Ciebie
wt. 18 sie. - czw. 20 sie. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
InPost Paczkomat 24/7
16,99 zł
wt. 18 sie. w punkcie
wt. 18 sie. w punkcie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie, DPD
14,99 zł
wt. 18 sie. u Ciebie
wt. 18 sie. u Ciebie
Kurier pobranie, Pocztex
13,99 zł
wt. 18 sie. - czw. 20 sie. u Ciebie
wt. 18 sie. - czw. 20 sie. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.

Płatności

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Pozzani Polska Sp. z o.o.
Płaska 36
87-100 Toruń
Dodatkowe informacje

Dodatkowe informacje


1. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty odbioru towaru. 


2. Postanowienia ust. 1 nie dotyczą Klientów nie będących Konsumentami. Względem Klientów nie będących Konsumentami, rękojmia zostaje wyłączona. 


3. W celu usprawnienia procesu rozpoznania reklamacji, zaleca się, by zgłoszenie reklamacyjne zawierało następujące dane:


  • imię i nazwisko
  • adres do korespondencji
  • adres poczty elektronicznej (w przypadku gdy Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej)
  • datę nabycia produktu
  • rodzaj reklamowanego produktu
  • dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia
  • żądanie Klienta

Zaleca się również, by wraz ze zgłoszeniem reklamacji dostarczyć dowód zakupu produktu (może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód zakupu towaru). Przedstawienie ww. danych i dokumentów nie jest warunkiem przyjęcia reklamacji do rozpoznania.


4. W przypadku zgłoszenia reklamacji Klient może odesłać lub dostarczyć towar na adres Sprzedawcy:  Pozzani Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Toruniu, ul. Płaska 36, 87-100 Toruń. Proponujemy przesyłanie towaru przesyłką pocztową ekonomiczną. 


5. Sprzedawca niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji ustosunkuje się do niej i zwróci należności Klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami. 


6. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. 


7. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 


8. Jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, Klient może żądać od Sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady. W razie niewykonania tego obowiązku przez Sprzedawcę Klient jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedawcy. Sprzedawca może odmówić demontażu i ponownego zamontowania, jeżeli koszt tych czynności przewyższa cenę rzeczy sprzedanej.  Jeżeli Klientem jest Konsument, może on żądać od Sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania, jest obowiązany jednak ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedawcy zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. 


9. W przypadku zwrotu rzeczy w razie odstąpienia od umowy lub wymiany rzeczy na wolną od wad Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana Klientowi. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. 


10. Produkty sprzedawane przez Pozzani Polska Sp. z o.o. mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. W przypadku bliższych informacji dotyczących gwarancji prosimy o kontakt pod adresem: tchibo.cafissimo@pozzani.pl


11. W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady: 


a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Sprzedawca może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy,


b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień regulaminu.


POLUBOWNE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI:


1. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. 


2. Konsument posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:


  • Zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
  • Zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
  • Zwrócenie się o bezpłatną pomoc prawną do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów - adres strony internetowej: www.federacjakonsumentow.org.pl.
  • Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów pomiędzy przedsiębiorcą, a konsumentem można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php


Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
30 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Pozzani Polska Sp. z o.o.
Płaska 36
87-100 Toruń
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY – ALLEGRO.PL


1. Klient będący Konsumentem (a więc będący osobą fizyczną, dokonującą zakupów w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową) ma prawo od umowy odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 8, w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania zrealizowanego zamówienia (dostarczenia produktu). Wydłużamy ten czas do 30 dni.


2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął produkt w posiadanie lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie produktu.


W przypadku umowy:

  • która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin biegnie od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części
  • polegającej na regularnym dostarczaniu produktów przez czas oznaczony termin biegnie od chwili objęcia w posiadanie pierwszego z produktów;
  • innej niż umowa sprzedaży, termin ten biegnie od dnia jej zawarcia; 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może nastąpić w dowolnej formie. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć w szczególności za pośrednictwem formularza, którego wzór można pobrać obok.

Dla zapewnienia najwyższej jakości obsługi, zaleca się, by oświadczenie o odstąpieniu zostało złożone:

- pisemnie na adres: Pozzani Polska So. z o.o., Płaska 36, 87-100 Toruń

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail na adres: tchibo.cafissimo@pozzani.pl


4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1 i 


5. Sprzedawca jest zobowiązany      niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia      otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


6. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze      zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


7. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez      Sprzedawcę o do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 (czternastu) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.


8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.


9. Jeżeli rzecz dostarczono Konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy,      Sprzedawca jest zobowiązany do odebrania rzeczy na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą.


10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsument powinien więc postępować z produktem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego,      późniejszego zwrotu.


11. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy.


O sprzedającym

Tchibo Cafissimo

O sprzedającym


99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

4,9/5star

Koszt wysyłki

4,9/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od roku

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 8:09

Dane firmy

Pozzani Polska Sp. z o.o.
Płaska 36
87-100 Toruń
NIP: 879-267-34-04

Kontakt

  • 56 *** ** ** ()
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Allegro Brand Tchibo Cafissimo to miejsce, w którym zawsze masz pewność, że kupujesz oryginalne i nowe produkty marki Tchibo Cafissimo pochodzące prosto z polskiego magazynu w Toruniu.  

Wieloletnie doświadczenie naszych pracowników w sprzedaży produktów na allegro pozwala Ci mieć pewność, że kupując u nas możesz spodziewać się tylko i wyłącznie najwyższego poziomu obsługi na jaki zasługujesz. Jeśli masz jakieś pytania na temat produktów lub procesu zamówienia lub nasz Zespół jest tu dla ciebie. 

Napisz lub zadzwoń, a otrzymasz od nas informację tego samego dnia! 

Kupuj swoje produkty w Oficjalnym Sklepie marki Tchibo na Allegro! 

Wszystkie ekspresy i akcesoria są fabrycznie nowe, a kawa zawsze z najświeższych dostaw!  Kupując u nas ekspres i kawę możesz także wybrać opakowanie prezentowe, pasujące do okazji! 

Szukasz prezentu na święta, z okazji ślubu lub rocznicy? Kupując u nas wystarczy, że wybierzesz dodatkową opcję dopasowaną dla Ciebie! Zapraszamy do zakupów! Zespół Tchibo Cafissimo


O marce

O marce


Marka Tchibo to ponad 60 lat doświadczenia, które swój początek miało w Niemczech poprzez wysyłkową dystrybucję kawy. 

Mijały lata, a firma przez ten czas stała się jednym z największych producentów kawy, który zatrudnia aż 12 000 osób i ma ponad 1 000 własnych sklepów. Tchibo obecne jest nie tylko w Polsce, ale również w Danii, Austrii, Czechach Niemczech, Rosji, Rumuni, Słowacji, Szwajcarii, Turcji, Węgrzech i Wielkiej Brytanii. 

W Polsce historia marki rozpoczęła się aż 27 lat temu i trwa do dziś. To właśnie u nas w pod warszawskich Markach w 1994r. powstała jedna z czterech palarni kawy Tchibo. Pierwsze firmowe sklepy w Polsce swoją działalność zapoczątkowały w 2005 r., obecnie jest ich około 50 i ich liczba wciąż rośnie. 

W polskich domach dużą popularnością cieszy się kawa Tchibo Family. Produkt ten odnotował największy wolumen sprzedaży kawy mielonej w Polsce, zajmując tym samym pierwsze miejsce w swojej kategorii. 

Kawa Tchibo to przede wszystkim jakość i dostępność. Oferta firmy jest bardzo zróżnicowana, tak aby każdy mógł znaleźć w niej coś dla siebie, dlatego dostępne są zarówno produkty super-premium, jak i te bardziej ekonomiczne. 

Tchibo to nie tylko kawa, ale również ekspresy i kapsułki, dzięki, którym w szybki i prosty sposób przygotujesz pyszną kawę w swoim domu. Zależy Ci na wyśmienitym smaku przyrządzanych napojów, ale również, żeby ekspres nie zajmował dużo miejsca, jeżeli tak to Tchibo Cafissimo jest właśnie dla Ciebie. 


Numer oferty: 8438659316

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka