www_toya24_pl

KĄTOWNIK ALUMINIOWY 45/90 STOPNI TRÓJWYMIAROWY 3D

od
Super Sprzedawcy
www_toya24_pl
53,90
Allegro Smart!
2 osoby kupiły 2 sztuki
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 96 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Materiał:
      aluminium
    • Uszkodzony:
      Nie

Opis

KĄTOWNIK ALUMINIOWY 45/90° 3D

Opis produktu

Kątownik aluminiowy /przestrzenny/ trójwymiarowy, kąty 90 i 45 stopni

materiał – anodyzowane aluminium.

Przeznaczenie / zastosowanie

Kątownik ułatwia wymiarowanie na kilku płaszczyznach jednocześnie np. na krokwiach, łatach itp.

Parametry

  • Waga [g]: 0,088
  • Materiał: aluminium
  • Długość [mm]: 150

AR9GWEYT-70797MK3S

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Wrocław, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
11,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
14,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

Sklep TOYA24
Sołtysowicka 39
51-168 Wrocław
woj. dolnośląskie
email: sklep@toya24.pl
tel.: 713246330

poniedziałek - sobota
08:00 - 15:30
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

TOYA S.A.
Sołtysowicka 13-15
51-168 Wrocław
Dodatkowe informacje

1. Rękojmia 


1.1. TOYA S.A. przyjmuje zgłoszenia reklamacji Produktów zakupionych na

aukcjach użytkownika www_toya24_pl. 


1.2. Jeżeli towar konsumpcyjny posiada wady, Klient może żądać ich usunięcia

przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana

są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności

kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie

stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie

narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia 


1.3. Jeżeli Klient z przyczyn określonych powyżej nie może żądać naprawy ani

wymiany, albo jeżeli Sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w

odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na

znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo

odstąpić od umowy przez złożenie odpowiedniego oświadczenia; od umowy nie można

odstąpić, jeżeli wada jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu

naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia 


1.4. Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić w formie pisemnej bądź w formie

elektronicznej zgodnie z ust. 2.7 poniżej. Dla wygody naszych Klientów został

przygotowany formularz zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu rękojmi (dostępny na

stronie http://www.toya24.pl/regulamin#nowy - IX. REKLAMACJE). 


1.5. W przypadku złożenia przez Klienta zgłoszenia reklamacyjnego w formie pisma

reklamacyjnego, powinno ono zawierać niezbędne dane umożliwiające rozpatrzenie

reklamacji, w szczególności: 


1.5.1. Dane kontaktowe Klienta: 


a) imię i nazwisko 

b) adres odbioru/dostawy urządzenia 

c) telefon kontaktowy 

d) e-mail kontaktowy 


1.5.2. Dane reklamowanego produktu: 


a) Producent 

b) Model, ew. indeks produktu 

c) Numer seryjny 


1.5.3. Dane określające datę wydania produktu Klientowi, miejsce i wartość

dokonanego zakupu. 


1.5.4. Rodzaj i datę stwierdzonej wady/usterki. 


1.5.5. Roszczenie Klienta. 


1.6. Do realizacji roszczeń z tytułu rękojmi potrzebne jest udowodnienie zakupu

towaru w naszym sklepie (np. poprzez dołączenie kopii dowodu zakupu). 


1.7. Zgłoszenie reklamacji może zostać dostarczone do TOYA S.A.: 


osobiście 

drogą elektroniczną na adres reklamacje@yato.pl 

listownie na adres TOYA S.A. ul. Sołtysowicka 13-15, 51-168 Wrocław z

dopiskiem: Reklamacja z tytułu rękojmi 


1.8. Produkty, dla zgłoszeń spełniających wymogi formalne, są nieodpłatnie

odbierane od klienta za pośrednictwem współpracującej z TOYA S.A firmy

kurierskiej. 


1.9. Po przyjęciu zgłoszenia serwis TOYA S.A. kontaktuje się z Klientem

(telefonicznie lub mailowo) w ciągu dwóch dni roboczych od daty przyjęcia

zgłoszenia, w celu poinformowania o planowanym terminie odbioru produktu przez

kuriera. 


1.10. Klient po otrzymaniu informacji od TOYA S.A. o dacie odbioru przesyłki

przygotowuje paczkę ze zgłoszonym produktem, do której dołącza zgłoszenie

usterki oraz dowód zakupu. 


1.11. Reklamowany produkt powinien zostać zapakowany w sposób zapewniający jego

bezpieczny transport do TOYA S.A. Zalecamy zapakowanie reklamowanego produktu w

oryginalne opakowanie dostarczone w momencie zakupu. 


1.12. Rozpatrzenie zasadności reklamacji następuje po otrzymaniu przez TOYA

S.A. reklamowanego produktu wraz z jego wyposażeniem, zgłoszeniem reklamacyjnym

oraz dowodem zakupu lub innym równoważnym dokumentem stwierdzającym dokonanie

zakupu. 


1.13. TOYA S.A. ustosunkuje się do zgłoszonej przez Klienta reklamacji w

terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia i otrzymania Produktu wraz

ze zgłoszeniem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu lub innym równoważnym

dokumentem stwierdzającym dokonanie zakupu. 


Klient zostanie powiadomiony o decyzji reklamacyjnej pisemnie, drogą

komunikacji wskazaną przez klienta na dostarczonym Formularzu Reklamacji lub w

piśmie reklamacyjnym. 


1.14. Jeżeli TOYA S.A. nie ustosunkuje się do żądania Klienta w terminie 14 dni

- uważa się, że uznała je za uzasadnione. 


1.15. W przypadku uznania przez TOYA S.A. roszczenia Klienta z tytułu

rękojmi: 


a) polegającego na wymianie Produktu wadliwego na wolny od wad, reklamowany

Produkt zostanie wymieniony przez TOYA S.A na wolny od wad niezwłocznie, jednak

nie później niż w terminie 14 dni od daty podjęcia decyzji reklamacyjnej. 

b) polegającego na usunięciu zgłoszonej wady, reklamowany produkt zostanie

naprawiony przez TOYA S.A. niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14

dni od daty podjęcia decyzji reklamacyjnej. 

c) polegającego na obniżeniu ceny towaru, TOYA S.A zwróci Klientowi kwotę

stanowiącą różnicę pomiędzy ceną zapłaconą przez Klienta a wartością wadliwego

Produktu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty

podjęcia decyzji reklamacyjnej. 

Obniżenie ceny produktu może nastąpić wyłącznie w takiej proporcji do ceny

wynikającej z umowy, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości

produktu bez wady, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych

niedogodności dla kupującego wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę

usunie. 

d) polegającego na odstąpieniu od umowy, TOYA S.A. zwróci Klientowi należną

kwotę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty podjęcia

decyzji reklamacyjnej. 

Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli: 

sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni

produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. 

gdy wada jest nieistotna 


1.16. Dla przypadków opisanych w pkt 3.15 a) i b) produkt odpowiednio wolny od

wad lub naprawiony zostanie nieodpłatnie odesłany Klientowi przesyłką kurierską

na adres wskazany w formularzu reklamacji lub w piśmie reklamacyjnym. 


1.17. W przypadku nieodebrania przez klienta produktu z naprawy od kuriera lub

osobiście (dotyczy to również produktów, które zostały uznane jako reklamacja nieuzasadniona),

Sprzedawca wezwie Klienta, do odbioru produktu w terminie 14 dni od daty

otrzymania wezwania. 


1.18. W przypadku, gdy Klient nie odbierze reklamowanego produktu w terminie

opisanym w punkcie powyżej, Sprzedawca wyśle do Klienta drugie wezwanie do

odbioru produktu, wyznaczając na odbiór dodatkowe 14 dni od daty otrzymania

przez Klienta wezwania. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
TOYA S.A.
Sołtysowicka 39
51-168 Wrocław
Dodatkowe informacje

  Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy Kupujący jest konsumentem


  • Jako konsumenci, mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 
  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. 
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (TOYA S.A., ul. Sołtysowicka 39, 51-168 Wrocław, dopisek: sklep toya24.pl, tel. 071 32 46 285, e-mail: shop@toya24.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). 
  • Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (dostępny na stronie http://www.toya24.pl/regulamin#nowy -  X. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY / ZWROT), jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej www.toya24.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). 
  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

Skutki odstąpienia od umowy 

  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. 
  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 
  • Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: TOYA S.A. ul. Sołtysowicka 39, 51-168 Wrocław, z dopisekiem: sklep toya24.pl – odstąpienie od umowy, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. 
  • Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 
  • Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym

www_toya24_pl

O sprzedającym

www_toya24_pl

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 10:24

Dane firmy

TOYA S.A.
Sołtysowicka 13-15
51-168 Wrocław
REGON: 932093253
NIP: 895-168-61-07

Kontakt

  • 71 ** ** *** (pokaż)
  • 71 ** ** *** (pokaż)
poniedziałek - sobota
08:00 - 16:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Oficjalny sklep producenta marek:  

  • YATO 
  • VOREL 
  • FALA 
  • STHOR 
  • POWER UP 
  • LUND  
  • FLO 

DANE LICZBOWE  

  • 28 lat doświadczenia  
  • 7 marek własnych 
  • 4 000 klientów w ponad 100 krajach  
  • 10 000 indeksów towarowych w bieżącej ofercie  
  • 25 000 m2 powierzchni magazynowej  
  • 360 pracowników  
  • polski kapitał  
  • ponad 300 mln zł przychodów ze sprzedaży rocznie


Pozostałe informacje

  1. Dostawa zamówionych produktów realizowana jest w dni robocze (od poniedziałku do piątku) na terenie całej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej. Dostawa towarów ograniczona jest do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
  2. Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, której przedmiotem są usługi świadczone przez Sprzedawcę na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie. Kupujący będący konsumentem, po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej określonej w niniejszym Regulaminie, przy aprobacie Sprzedawcy, ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy właściwym miejscowo Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Konsumenci/Rozstrzyganie sporów konsumenckich". Klient będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Spory pomiędzy Sprzedającym i Klientem związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę mogą być również rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
  3. Zobowiązujemy się do dostarczenia rzeczy wolnych od wad.
  4. Kupując, Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania paragonu fiskalnego lub faktury VAT w formie papierowej. Każda faktura w formie elektronicznej będzie dostarczona Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w Formularzu Zamówienia. Na życzenie Klienta, do zamówionego produktu zostanie dołączony paragon fiskalny lub faktura VAT w formie papierowej. W tym celu, Klient proszony jest o zgłoszenie takiej prośby w momencie składania zamówienia w polu "Ważne informacje dla sprzedającego" dostępnym w koszyku.


Firma wpisana została do Krajowego Rejestru Sądowego przez VI Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabryczna pod nr KRS 0000066712, NIP 895-16-86-107, REGON 932093253

Numer oferty:8165848406
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro