myjki_com

KARCHER SV 7 ODKURZACZ WODNY PARA HEPA GIGA ZESTAW

od
Super Sprzedawcy
myjki_com
2 358,49
235,85 zł x 10 rat raty zero
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 999 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

HIT SPRZEDAŻY

Odkurzacz wodny sucho/mokro, mop parowy 3w1

KARCHER SV 7

w zestawie

ALL IN ONE+ EDITION !!!

+PROFESJONALNA TURBOSZCZOTKA o szerokości 28cm

+ORYGINALNY Zestaw ściereczek (2 duże ściereczki do czyszczenia ręcznego i 3 powłoczki na dyszę ręczną)

+PROFESJONALNA Elastyczna ssawka szczelinowa WYJĄTKOWO DŁUGA!

+PROFESJONALNA Ssawka okrągła z delikatnym włosiem

+PROFESJONALNA Ssawka samochodowa

+PROFESJONALNA Sawka do sierści

+PROFESJONALNA Szczotka do ubrań

+PROFESJONALNA Ssawka do parkietu z ultra miękkim włosiem

+PROFESJONALNY Zestaw do precyzyjnego odkurzania

+WYSOKIEJ JAKOŚCI Ściereczka z mikrofibry do czyszczenia ręcznego

+PROFESJONALNY Druciak spiralny

+PROFESJONALNY Środek do dezynfekcji Voight

+m.in. w standardzie:

+ORYGINALNY Filtr HEPA

+ORYGINALNA Ssawka do podłogi

+ORYGINALNY odpieniacz RM FOAMSTOP

+ORYGINALNA Szczotka pędzlowa do pyłu

+ORYGINALNA Ssawka do tapicerki

+ORYGINALNA Ssawka szczelinowa

+ORYGINALNY Zestaw szczotek

+ORYGINALNA Dysza punktowa + przedłużka

+ORYGINALNA Szczotka do czyszczenie rur

Wybierając tę ofertę, kupujesz urządzenie ORYGINALNE, fabrycznie nowe, kompletne, z polskiej dystrybucji, z polską instrukcją obsługi.

WYJĄTKOWA OFERTA, KARCHER SV 7 w bogatym zestawie:

URZĄDZENIE 3 W 1

Urządzenie Karcher SV 7 czyści parowo i odsysa, a także zbiera suche śmieci jednocześnie. Odkurzacz SV łączy w sobie zalety parownic i odkurzaczy.

Zbiera suche zanieczyszczenia i niewielkie ilości wody (maks. 0.5 l). Jego podstawową funkcją jest natomiast odkurzanie parowe.

SKUTECZNE CZYSZCZENIE BEZ CHEMII

Odkurzanie parowe polega na aplikowaniu i odsysaniu pary z odspojonym brudem w jednym przejściu roboczym. Pozwala to skuteczne, ekologiczne (bez stosowania chemii) czyścić bez zacieków i wody pozostającej na powierzchni.

BOGATE WYPOSAŻENIE ZAPEWNIA SZEROKI WACHLARZ ZASTOSOWAŃ

Wielofunkcyjne urządzenie z dodatkowymi akcesoriami perfekcyjnie nadaje się do czyszczenia domu bez użycia chemii. Czyszczenie parą i odsysanie jej umożliwia skuteczne czyszczenie luster, okien, podłóg drewnianych i odświeżanie tapicerki.

WIELOETAPOWY SYSTEM FILTRACJI

Mikrofiltr HEPA (EN 1822:1998) i woda zatrzymują pyłki, roztocza, zarodniki grzybów i inne cząsteczki za pomocą efektywnego i wieloetapowego systemu filtracji.

PARA NON-STOP

Zbiornik na wodę można szybko i łatwo napełnić. Możliwe jest uzupełniania wody podczas pracy bez przerw na studzenie bojlera, za pomocą dodatkowego zbiornika na wodę, w który wyposażony jest odkurzacz parowy SV 7 firmy Kärcher.

PRAKTYCZNA DYSZA PODŁOGOWA

Komfortowa w użyciu dysza podłogowa daje możliwość szybkiego i prostego przełączania pomiędzy trzema różnymi zastosowaniami odkurzacza.

MOCNA I BEZPIECZNA PARA

Mocna para pod ciśnieniem 4 bar, zapewnia skuteczne usuwanie zabrudzeń nawet w trudno dostępnych miejscach. SV 7 wyposażono w bezpieczny zawór ciśnieniowy oraz bezpieczną blokadę, która chroni przed przypadkowym naciśnięciem spustu np. przez dzieci.

ŁATWA OBSŁUGA URZĄDZENIA

Siła ssąca jest regulowana na rękojeści, a wydatek pary na urządzeniu.

4-stopniowa regulacja siły ssania i 5-stopniowa regulacja wydatku pary, pozwalają na dostosowanie pary w zależności do stopnia zabrudzenia czyszczonej powierzchni.

1. DUŻY CZYŚCIK (DRUCIAK) SPIRALNY

Duży druciak spiralny, proponowany do czyszczenia powierzchni odpornych na ścieranie.

Druciakiem z łatwością wyczyścimy patelnie, garnki ze stali nierdzewnej czy zlew.

Druciak jest właściwy do stosowania w połączeniu z parownicą. Wystarczy założyć go na okrągłą szczotkę i możemy czyścić.

2. DUŻA ŚCIERECZKA Z MIKROFIBRY

Uniwersalna ścierka domowa z mikrofibry o wymiarach 30x30cm przeznaczona do czyszczenia ręcznego.

Wyjątkowo chłonna, trwała i miękka. Wielokrotnego użytku. Wysoka jakość.

Idealna do codziennego czyszczenia wszystkich powierzchni twardych w domu, mieszkaniu i nie tylko!

Dzięki tej ścierce możesz szybko i skutecznie:

- usunąć kurz

(Podczas wycierania kurzu z powierzchni, on dalej jest, tylko w innym miejscu? Nic nie szkodzi! Użyj ścierki z mikrofibry. Następnie po prostu ją wypłucz lub wytrzep!)

- zebrać niewielką ilość rozlanej wody oraz innych zanieczyszczeń

(Ścierka z mikrofibry jest bardzo chłonna, co sprawia, że sprawdza się świetnie do wchłaniania cieczy. Zetrzyj rozlany napój dzięki ścierce z mikrofibry!)

- umyć okna

(Kurz i zanieczyszczenia na oknach to żaden problem dla ścierki z mikrofibry, możesz dzięki niej także umyć okna! Przygotuj niewielką ilość wody i dobrego płynu, a następnie delikatnie namocz ściereczkę i poleruj nią szybę, aż będzie lśnić!)

- wypolerować powierzchnię

(Dzięki temu, że materiał ścierki jest bardzo miękki, może być ona używana do polerowania większości twardych powierzchni!)

- pozmywać naczynia

(Ścierka z mikrofibry z powodzeniem może zastąpić zwykłe szmatki podczas mycia naczyń!)

…i wykonać wiele innych czynności w codziennym czyszczeniu!

Ścierka stanowi również idealne rozwiązanie do czyszczenia wnętrza samochodu, a także pojazdów typu rower, motocykl.

Ścierkę można z powodzeniem stosować nie tylko w domu, ale także biurach, hotelach, restauracjach itp.

Idealnie dopełnia proces czyszczenia mechanicznego (za pomocą urządzenia Karcher)

3. TURBOSZCZOTKA UNIWERSALNA

Posiada obrotową szczotkę, która pod wpływem ciągu powietrza obraca się, czyszcząc dywan lub wykładzinę.

Zastosowanie

Idealnie nadaje się do czyszczenia dywanów i wykładzin dywanowych z trudno usuwalnych zanieczyszczeń takich jak włosy, nitki czy sierść zwierząt domowych (np. pies, kot).

4. SSAWKA DO CZYSZCZENIA UBRAŃ

Szczotę można przymocować na rurę odkurzaczy, pozwola na dokładne i szybkie oczyszczenie np.

Twojego płaszcza z wszelkich zanieczyszczeń, sierści, kurzu.

5. ZESTAW SSAWEK DO ODKURZANIA PRECYZYJNEGO

Zestaw jest szczególnie przydatny podczas odkurzania małych elementów np. urządzeń audio i wideo, klawiatur komputerowych czy wnętrza komputera.

Malutkie ssawki są również nadzwyczaj przydatne przy sprzątaniu samochodu, umożliwiają odkurzanie w miejscach, których nie można odkurzyć tradycyjną ssawką samochodową.

Prosimy używać zestawu maksymalnie przez kilka minut pracy ciągłej, następnie prosimy zastosować chwilową przerwę dla odkurzacza.

Zawartość zestawu

3 ssawki do odkurzania precyzyjnego

2 rurki przedłużające

wąż elastyczny o długości 90 cm

2 adaptery dopasowujące zestaw do rur odkurzacza

6. SSAWKA SAMOCHODOWA

Praktyczna ssawka pozwala na szybkie czyszczenie wnętrza samochodu (od dywaników po bagażnik). Jej budowa pozwala na dotarcie do trudno dostępnych miejsc.

Przykład zastosowania ssawki samochodowej

  • Czyszczenie wnętrza samochodu
  • Czyszczenie szczelin i trudno dostępnych miejsc
  • Czyszczenie tapicerki i mebli tapicerowanych

7. SSAWKA DO PARKIETÓW Z MIĘKKIM WŁOSIEM

Ssawka do parkietu z włosiem.

Ssawka jest bardzo solidnie wykonana, miękkie włosie nie niszczy odkurzanej powierzchni. Dodatkowo ssawka ma dwa kółeczka, które sprawiają, że sprawnie przesuwa się po podłodze podczas odkurzania.

Zastosowanie

Dzięki temu, że ssawka posiada bardzo miękkie włosie, możemy bez obaw stosować ją, do odkurzania wrażliwych na zarysowania powierzchni (np. parkietów).

8. ŚCIERECZKI FROTTE (3 SZT DO DYSZY RĘCZNEJ + 2 SZT DO CZYSZCZENIA RĘCZNEGO)

W zestawie znajdują się 2 duże ściereczki do czyszczenia ręcznego oraz 3 powłoczki na dyszę ręczną. Zarówno powłoczki jak i ściereczki są wyjątkowo chłonne i wytrzymałe, charakteryzują się dużą chłonnością i absorpcją brudu. Po przybrudzeniu można je prać w pralce.

9. SSAWKOSZCZOTKA DO SIERŚCI

Ssawkoszczotka z welurem, przeznaczona do zbierania sierści z dywanów, mebli tapicerowanych, wykładzin, siedzeń samochodowych, itp.

10. SSAWKA OKRĄGŁA Z NATURALNYM WŁOSIEM

Okrągła ssawka z włosiem. Ssawką możemy czyścić meble oraz inne wrażliwe na zarysowania powierzchnie. Ssawka ta jest przeznaczona do podłóg ceramicznych, parkietów, paneli,

oraz do wszelkich innych powierzchni, które mogą ulec zarysowaniu.

PROFESJONALNY ŚRODEK DEZYNFEKCYJNO-MYJĄCY VOIGT 600 ML

VOIGT VC 0,6l to środek dezynfekcyjno-myjący, gotowy do użycia, bezzapachowy, działa grzybobójczo i bakteriobójczo . Zwłaszcza polecany jest do użycia w zakładach przemysłu spożywczego i farmaceutycznego, fryzjersko-kosmetycznych , gabinetach lekarskich, SPA i lokalach gastronomicznych oraz w każdym domu. Środek do stosowania ręcznego. Pojemność 600ml, pH 7.

SSAWKA SZCZELINOWA ELASTYCZNA

Dzięki tej ssawce dotrzesz do każdego zakamarku w Twoim domu. Jej długość i możliwość wygięcia ssawki, sprawia że sprzątanie trudno dostępnych miejsc nareszcie staje się skuteczne i wygodne.

DANE TECHNICZNE

  • Maks. moc silnika (W): 2200
  • Pojemność wodna (l): 0,45
  • Zbiornik uzupełniający (l): 0,5
  • Maks. ciśnienie pary (bar): 4
  • Filtr wodny (l): 1,2
  • Podciśnienie (mbar/kPa): 210 / 21
  • Przewód zasilający (m): 6
  • Czas podgrzewania (min.): 5
  • Maksymalny wydatek pary (g/h): 65
  • System filtracji: Wielostopniowy system filtracyjny
  • Moc grzałki (W): 1100
  • Uzupełnianie wody w dowolnym momencie pracy: 1
  • Zbiornik rezerwowy (l): 0,6
  • Ciężar bez wyposażenia (kg): 9,4
  • Wymiary (dł. x szer. x wys.) (mm): 515 x 336 x 340

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

  • Bezpieczna blokada
  • Zawór bezpieczeństwa
  • Regulacja ilości pary, 5-stopniowa
  • Regulacja siły pary, 4-stopniowa
  • Ssawka do tapicerki (wąska i szeroka)
  • Ssawka szczotkowa do mebli
  • Odpieniacz "FoamStop"
  • Butelka dozująca
  • System dwóch zbiorników
  • Wąż z uchwytem

MARKA, NA KTÓRĄ MOŻESZ LICZYĆ.

Przedmiotem sprzedaży w niniejszej ofercie jest: 1x Karcher SV 7 w wyposażeniu standardowym (dokładne wyszczególnienie w sekcji Wyposażenie Standardowe) + dodatkowo: 1x turboszczotka; 1x zestaw ściereczek; 1x ssawka szczelinowa 63cm; 1x ssawka okrągła z delikatnym włosiem; 1x ssawka samochodowa; 1x ssawka do sierści; 1x ssawka do ubrań; 1x ssawka do parkietu; 1x zestaw do odkurzania precyzyjnego; 1x ściereczka z mikrofibry; 1x druciak; 1x płyn Voigt 600ml.

raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 6.05.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 6.05.2019 r. - 30.06.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dodatkowe informacje

Dodatkowe informacje

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Rędziny, Polska

Wysyłka

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
5,99 zł
kolejna sztuka
5,99 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

GWARANCJA DOOR-TO-DOOR!

Urządzenie objęte jest 24-miesięczną, OGÓLNOPOLSKĄ gwarancją producenta - w przypadku zakupu konsumenckiego, do realizacji w każdym Autoryzowanym Serwisie Karcher w Polsce lub w systemie door-to-door.

 

Wychodząc  naprzeciw Twoim oczekiwaniom i zwiększając maksymalnie Twój komfort  zakupów, udostępniamy Ci możliwość skorzystania w czasie trwania okresu  gwarancji z BEZPŁATNEJ! (w przypadku, gdy po dokonaniu ekspertyzy - reklamacja zostanie uznana) naprawy serwisowej urządzeń Karcher, realizowanej w systemie DOOR-TO-DOOR.

W przypadku, gdy stwierdzisz awarię urządzenia - możesz zgłosić ją do zewnętrznego, autonomicznego podmiotu - AUTORYZOWANEGO SERWISU KARCHER, drogą telefoniczną lub mailową.

Po  potwierdzeniu awarii - reklamowane urządzenie zostanie od Ciebie  bezpłatnie odebrane, a po naprawie - dostarczone z powrotem pod wskazany  adres.

Możliwy jest również serwis po-gwarancyjny urządzeń (odpłatnie).  

575 877 677 serwis@myjki.eu

 

Warunki gwarancji - urządzenia domowe. 

A. WARUNKI UDZIELONEJ GWARANCJI

1.  Gwarantem jakości urządzenia jest Kärcher Sp. z o. o., 31-346 Kraków,  ul. Stawowa 138-140. Gwarancja jest udzielona wyłącznie na urządzenia,  które zostały sprzedane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej przez  Kärcher Sp. z o.o.2.  Kärcher Sp. z o.o. gwarantuje najwyższą jakość urządzenia produkcji  firmy Kärcher odpowiadającą właściwościom i przeznaczeniu określonym w  instrukcji obsługi.3.  Kärcher Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne  (materiałowe bądź produkcyjne) tkwiące w urządzeniu w okresie 24  miesięcy od daty jego sprzedaży.4.  Ze względu na nieprofesjonalny charakter urządzenia, gwarancja na  urządzenie jest udzielana wyłącznie konsumentowi, tj. osobie fizycznej,  która nabywa rzecz ruchomą w celu nie związanym bezpośrednio z  prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.5.  Ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte w czasie nie  dłuższym niż 21 dni, licząc od daty dostarczenia reklamowanego  urządzenia do Sprzedawcy / Autoryzowanego Warsztatu Naprawczego (zwanego  dalej AWN) albo przesłania go do Serwisu Centralnego Urządzeń Domowych  Kärcher (zwanego dalej SCK).6.  Reklamowane w ramach gwarancji urządzenie winno być dostarczone do  sprzedawcy / AWN albo do SCK wraz z wyposażeniem standardowym, czyste, z  czytelną tabliczką znamionową, prawidłowo wypełnionym dokumentem  gwarancyjnym i dowodem zakupu.7.  Reklamowane urządzenie należy dostarczyć do Sprzedawcy / AWN / SCK. W  razie wysyłki należy odłączyć węże i złączki od urządzenia, usunąć wodę,  środki czyszczące, zapakować urządzenie i wyposażenie w odpowiedni  karton, zastosować wypełniacze dla ochrony urządzenia przez  uszkodzeniem, oznakować przesyłkę znakiem „ostrożnie szkło” i  „góra-dół”.

B. ODMOWA PRZYJĘCIA REKLAMACJI

AWN odmawia przyjęcia reklamacji tylko w przypadku:- stwierdzenia użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem i instrukcją obsługi,- dostarczenia urządzenia brudnego, urządzenia bez osprzętu standardowego, bez tabliczki znamionowej,- stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna tkwiąca w urządzeniu,- wady formalnej związanej z dokumentami sprzedaży urządzenia jak: niewypełniony dokument gwarancyjny, brak dowodu zakupu.

C. GWARANCJĄ JAKOŚCI NIE SĄ OBJĘTE WADY

1.  Części, które przy zgodnej z zaleceniami eksploatacji podlegają  naturalnemu zużyciu przed upływem okresu gwarancji: wysokociśnieniowe  urządzenia czyszczące: osprzęt, zawory wysokociśnieniowe, ssawne,  przelewowe, uszczelniacze pompy, o-ringi, tłoki. odkurzacze, odkurzacze  piorące: osprzęt, filtry, uszczelki, pompka wody (zatarcie spowodowane  pracą na sucho, niewłaściwymi środkami czyszczącymi). parownice:  osprzęt, uszczelki, zawory. zamiatarki: szczotki zamiatające, osłony  gumowe komory szczotki, filtry, akumulatory.2. Wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych urządzenia i wyposażenia.3. Uszkodzenia spowodowane wadliwą instalacją elektryczną Użytkownika, zalaniem podzespołów elektrycznych wodą.4. Uszkodzenia spowodowane przeciążeniem urządzenia.5.  Uszkodzenia powstałe wskutek stosowania innych chemicznych środków  czyszczących niż zalecane przez producenta dla danego typu urządzenia,  nie stosowania się do uwag eksploatacyjnych przy korzystaniu ze środków  chemicznych.6.  Uszkodzenia powstałe w wyniku: zasilania urządzenia wysokociśnieniowego  zanieczyszczoną wodą, niewłaściwym bądź zanieczyszczonym paliwem, pracy  z wykorzystaniem nieoryginalnych lub niewłaściwych dla danego modelu  części zamiennych i wyposażenia, wykonywaniem napraw i przeróbek przez  osoby nieupoważnione.7. Uszkodzenia związane z brakiem zalecanych czynności konserwacyjnych – patrz instrukcja obsługi.

Gwarancja  na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza  uprawnień kupującego wynikających z przepisów kodeksu cywilnego lub  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Adresy  AWN (punktów serwisowych) w Polsce dostępne są na www.kaercher.com/pl i  pod numerami infolinii: 801 811 234, 12 639 71 05.

Serwis Centralny Urządzeń Domowych Kärcher (SCK): 31-346 Kraków, ul. Stawowa 140. 

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmii za wady rzeczy sprzedanej.  

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

myjki.com spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
ul. Mstowska 164
42-242 Rędziny
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. 

Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. 

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. 

Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. 

Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego,

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. 

Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. 

W przypadku Produktów opisanych, jako używane bądź niepełnowartościowe, mamy obowiązek dostarczyć Towar zgodny z opisem aukcji, w tym w szczególności, Towar wolny od wad innych jak te wskazane w opisie Towaru, o których Kupujący został poinformowany przed dokonaniem zakupu. 

W przypadku Towarów oznaczonych w opisie aukcji, jako używane bądź niepełnowartościowe, przy których znajduje się dokładny opis Towarów wraz z opisem wad tych Towarów, Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy, zgodnie z art. 557 § 1 kodeksu cywilnego. 

W przypadku Towarów oznaczonych w opisie aukcji, jako używane, odpowiedzialność Sprzedawcy zostaje ograniczona do okresu 1 roku od dnia wydania rzeczy Kupującemu, zgodnie z art. 568 § 1 kodeksu cywilnego. 

Reklamację możesz złożyć na przykład: 

- pisemnie na adres: ul. Mstowska 164, 42-242 Rędziny; 

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@myjki.com; 

W opisie reklamacji podaj: 

(1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; 

(2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; 

oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. 

Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 

Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Mstowska 164, 42-242 Rędziny. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosimy my, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem, koszt dostarczenia ponosi Kupujący.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli jako konsument zażądasz wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożysz oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a my nie ustosunkujemy się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznaliśmy za uzasadnione.

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców:

- Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. 

- Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. 

-  W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. 

- Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur.

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora). Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
30 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
myjki.com spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
MSTOWSKA 164
42-242 RĘDZINY
Dodatkowe informacje

Czas na zwrot: 14 dni  

Niniejszy punkt dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami.  Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni  kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia  kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu  wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o  odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie: ul. Mstowska 164, 42-242 Rędziny; - mailowo: allegro@myjki.com;  Konsument może skorzystać z wzoru  formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.  

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: - dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc  zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od  objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego  osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1)  obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w  częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części  albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony  – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; - dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 

Zwrot wzajemnych świadczeń. 

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar  Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego  do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.  Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Mstowska 164, 42-242 Rędziny. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru  będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny  do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14  dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o  odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez  niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych  kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego  niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji).  Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu  płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził  się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi  kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od  konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od  konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez  konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie  nastąpi wcześniej.  

Możliwe koszty odstąpienia od umowy

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. W przypadku  Towarów, które wymagają odesłania w formie przesyłki paletowej,  szacunkowa wysokość kosztów odesłania za pośrednictwem Poczty Polskiej  S.A. wynosi 150 zł dla jednej przesyłki. 

Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy 

Prawo odstąpienia od umowy  zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do  umów: - świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci  prawo odstąpienia od umowy;  - w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany,  wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb;  - w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu  zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;  - w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w  zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  - w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze  względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi  rzeczami;  - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne  albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  - dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o  prenumeratę;  - dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną  zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po  poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.  

UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTÓW

Niezależnie od prawa odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o  którym mowa powyżej oraz prawa do złożenia reklamacji, o którym mowa w  zakładce „Reklamacje” Kupujący będący konsumentem może skorzystać z  umownego prawa odstąpienia od umowy na zasadach wskazanych w niniejszym punkcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia lub  odesłanie Towaru przed jego upływem. W ramach umownego prawa odstąpienia od umowy konsument może odstąpić od  umowy sprzedaży Towaru bez podania przyczyny po upływie 14 dniowego  ustawowego terminu na odstąpienie od umowy, ale nie później niż po  upływie 30 dni od dnia od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta  lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, pod  warunkiem łącznego spełnienia przez konsumenta następujących wymogów:  brak uszkodzeń, innych wad i śladów użytkowania Produktu; odesłanie Produktu w komplecie ze wszystkimi elementami, wchodzącymi w  skład zamówienia; odesłanie Produktu w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, w  tym również takie, które wynika z uszkodzenia przez niego opakowania  Produktu.Sprzedający zwróci konsumentowi dokonane przez konsumenta płatności w formie przelewu na podany przez konsumenta polski rachunek bankowy, niezależnie od sposobu płatności wybranego przez konsumenta przy zawieraniu umowy sprzedaży.  W sprawach nieuregulowanych w niniejszym punkcie stosuje się odpowiednio  postanowienia dotyczące ustawowego prawa odstąpienia od umowy, w  szczególności w zakresie sposobu odstąpienia, biegu terminu, skutków i  kosztów odstąpienia oraz wyjątków od prawa odstąpienia od umowy. 

  

UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KLIENTÓW NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Kupujących niebędących konsumentami. Kupujący niebędący konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży Produktu może skorzystać z umownego prawa odstąpienia od umowy na zasadach wskazanych w niniejszym punkcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia lub odesłanie Produktu przed jego upływem. W ramach umownego prawa odstąpienia od umowy Kupujący niebędący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 30 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny, pod warunkiem łącznego spełnienia przez Kupującego następujących wymogów: -skontaktowania się ze Sprzedającym pod adresem allegro@myjki.com w celu uzyskania dedykowanego formularza odstąpienia od umowy, -w pierwszej kolejności, przed odesłaniem produktu – wypełnienie i przesłanie Sprzedającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: allegro@myjki.com, w powyższym terminie dedykowanego formularza odstąpienia od umowy, -po potwierdzeniu przez Sprzedawcę otrzymania powyższego formularza odstąpienia od umowy – odesłanie Produktu w komplecie ze wszystkimi elementami, wchodzącymi w skład zamówienia. -brak uszkodzeń, innych wad i śladów użytkowania Produktu. -odesłanie Produktu w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia Produktu w posiadanie przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Kupujący niebędący konsumentem jest obowiązany odesłać Sprzedającemu Produkt, co do którego odstępuje od umowy, na własny koszt i ryzyko, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy na podstawie niniejszego punktu, Sprzedający, zwraca Kupującemu zapłaconą przez Kupującego cenę Produktu pomniejszoną o zryczałtowaną opłatę za obsługę umownego odstąpienia od umowy w wysokości 2% ceny brutto Produktu, nie mniej jednak niż 20 zł brutto. Sprzedający nie zwraca Kupującemu innych poniesionych przez Kupującego kosztów, w tym kosztów dostawy. Sprzedający zwraca cenę Produktu w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwracanego Produktu, po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji Produktu w zakresie spełnienia wymogów, o których mowa powyżej. Sprzedający dokonuje powyższego zwrotu w formie przelewu bankowego na podany przez Kupującego polski rachunek bankowy, niezależnie od sposobu płatności wybranego przez Kupującego przy zawieraniu umowy sprzedaży. Do umownego prawa odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszym punkcie ma zastosowanie wyjątki od prawa odstąpienia od umowy, o których mowa w art. 38 ustawy o prawach konsumenta oraz w niniejszym regulaminie.

O sprzedającym

myjki_com

O sprzedającym

myjki_com

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 13:08

Dane firmy

myjki.com spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Mstowska 164
42-242 Rędziny
REGON: 362322803
NIP: 949-220-24-11

Kontakt

  • 519****** (pokaż)
  • 883****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Nasz specjalistyczny sklep on-line należy do liderów wśród sprzedawców urządzeń Karcher online w Polsce!

Tysiące zadowolonych Klientów. Dziesiątki tysięcy sprzedanych maszyn.

Tel: 519 614 263 E-mail: allegro@myjki.com

Zaufaj profesjonalistom.

DLACZEGO MY?

  • ZWROT TOWARU 30 DNI
  • ~100% POZYTYWNYCH KOMENTARZY
  • DARMOWA* WYSYŁKA 24h (przeważnie natychmiastowa)
  • GWARANCJA DOOR-TO-DOOR**
  • PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM BEZ DODATKOWYCH OPŁAT*
  • TELEFON OD KURIERA MIN 2h PRZED DOSTAWĄ (FedEx)
  • 100% POLSKA FIRMA
  • 100% BEZPIECZEŃSTWA ZAKUPU
  • 100% DOSTĘPNOŚCI TOWARU*
  • 96 AUTORYZOWANYCH PUNKTÓW SERWISOWYCH KARCHER W POLSCE
  • NAJWYŻSZA JAKOŚĆ ORYGINALNYCH PRODUKTÓW
  • NAJLEPSZE CENY
  • PEŁNE WSPARCIE SERWISOWE I POGWARANCYJNE

...i wiele innych powodów, o których przekonasz się, jeśli wybierzesz naszą ofertę!

* - dotyczy wybranych ofert (sekcja Dostawa i płatność)

** - dotyczy wyłącznie nowych urządzeń (sekcja Gwarancja)  

--------------------

Wszystkie ceny są cenami brutto. 

Do każdego zakupionego urządzenia wystawiamy dowód zakupu (w postaci paragonu lub faktury VAT) oraz kartę gwarancyjną (jeżeli dotyczy). 

--------------------

Numer rachunku bankowego:

Santander Bank Polska S.A. 22 1910 1048 2781 1330 9250 0001

--------------------

Korzystamy z usług firm kurierskich: FedEx oraz InPost (paczkomaty).

--------------------

  • Każda przesyłka jest zabezpieczona i starannie zapakowana
  • Każde urządzenie w naszym sklepie jest w 100% oryginalne i pochodzi z polskiej dystrybucji

--------------------

Masz pytania? Ciągle się wahasz?

Potrzebujesz indywidualnego doradztwa i przedstawienia rozwiązań dla Twojego problemu?

 Skontaktuj się z naszym wykwalifikowanym doradcą! 

Tel: 519 614 263 E-mail: allegro@myjki.com

-------------------- 

Sprzedającym w ramach Konta MYJKI_COM jest spółka MYJKI.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Rędzinach (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Mstowska 164, 42-242 Rędziny); wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000572745; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP: 9492202411; REGON: 362322803.

-------------------- 

Likwidacja uszkodzeń w transporcie (dotyczy Kupujących niebędących konsumentami). 

Niniejszy punkt oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Kupujących niebędących konsumentami. Sprzedający usuwa wady Produktu powstałe w transporcie, poprzez wymianę uszkodzonych części Produktu w transporcie na nowe i wolne od wad albo poprzez naprawę Produktu lub jego części, pod warunkiem łącznego spełnienia przez Kupującego niebędącego konsumentem następujących warunków, w kolejności wskazanej poniżej: 

-prawidłowe i zgodne z wymogami wynikającymi z ustawy Prawo przewozowe spisanie z przewoźnikiem protokołu szkody w terminie 2 godzin od chwili odebrania przesyłki zawierającej Produkt; 

-zgłoszenie wykrytych uszkodzeń w transporcie Sprzedającemu w terminie 12 godzin od chwili odebrania przesyłki, poprzez wiadomość przesłaną za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@myjki.com, w odpowiedzi na którą Sprzedający prześle wzór dokumentu cesji (przelewu) wierzytelności i uprawnień reklamacyjnych wobec przewoźnika na rzecz Sprzedającego;

-w następnej kolejności, przed przygotowaniem Produktu do odesłania – dokonanie cesji (przelewu) wierzytelności i uprawnień reklamacyjnych wobec przewoźnika na rzecz Sprzedającego poprzez prawidłowe, tj. wyczerpujące, czytelne i pozbawione skreśleń, uzupełnienie i podpisanie wzoru cesji udostępnionego przez Sprzedającego, przesłanie Sprzedającemu skanu lub zdjęcia podpisanego dokumentu cesji razem ze zgłoszeniem uszkodzeń, o którym mowa poniżej;

-po potwierdzeniu przez Sprzedającego otrzymania powyższego skanu lub zdjęcia dokumentu cesji, opłacenie kosztów odbioru Produktu lub jego części przez Sprzedającego od Kupującego oraz kosztów odesłania Produktu Kupującemu, w łącznej wysokości 30 zł brutto, w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia przesłania przez Sprzedającego na adres poczty elektronicznej podany przez Kupującego w trakcie składania zamówienia faktury pro-forma na powyższą kwotę;

-prawidłowe przygotowanie Produktu do odebrania oraz wydanie Produktu wraz z protokołem szkody i dokumentem cesji przedstawicielowi firmy kurierskiej, której Sprzedający zleca odbiór Produktu.

Przez prawidłowo spisany protokół szkody, o którym mowa powyżej, należy rozumieć protokół szkody w rozumieniu ustawy Prawo przewozowe, przekazany Kupującemu przez przewoźnika, wypełniony przez Kupującego czytelnie, bez skreśleń i zgodnie z wymogami zawartymi w protokole, zawierający wyłącznie zgodne ze stanem faktycznym, wyczerpujące i jednoznaczne informacje dotyczące: odbioru przesyłki bez zastrzeżeń; rodzaju opakowania zewnętrznego; uszkodzeń opakowania zewnętrznego; oznaczeń ostrzegawczych przesyłki; zabezpieczeń towaru wewnątrz opakowania; uszkodzeń zabezpieczeń wewnętrznych; zapakowania towaru znajdującego się w przesyłce w opakowania jednostkowe; rodzaju szkody. Przez prawidłowe zgłoszenie wykrytych uszkodzeń w transporcie Sprzedającemu, należy rozumieć przesłanie przez Kupującego Sprzedającemu, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@myjki.com, wiadomości zawierającej wyczerpujące i jednoznaczne informacje dotyczące uszkodzenia oraz następujące załączniki: skan lub zdjęcie prawidłowo wypełnionego protokołu szkody; jednoznaczną i wyczerpującą dokumentację zdjęciową szkód powstałych w transporcie, tj. wszystkich szkód wymienionych w protokole szkody. Sprzedający zleci odbiór od Kupującego uszkodzonego Produktu lub jego części wraz z protokołem szkody i dokumentem cesji, za pośrednictwem firmy kurierskiej w terminie 3 dni roboczych od dnia uznania rachunku bankowego lub rozliczeniowego Sprzedającego z tytułu opłacenia przez Kupującego kosztów odbioru i odesłania Produktu lub jego części. Kupujący obowiązany jest do prawidłowego i należytego zabezpieczenia odsyłanego Produktu na czas transportu do Sprzedającego w taki sposób, aby Produkt nie uległ innym lub większym uszkodzeniom, niż zgłoszone Sprzedającemu w terminie 12 godzin od chwili odebrania przesyłki. Kupujący obowiązany jest odesłać Sprzedającemu wyłącznie Produkt uszkodzony w transporcie, a jeżeli uszkodzona jest część Produktu, którą da się odłączyć od Produktu, wyłącznie tę uszkodzoną część, zgodnie z treścią protokołu szkody. Sprzedający nie odpowiada na podstawie niniejszych postanowień za uszkodzenia Produktu inne lub większe niż zgłoszone przez Kupującego zgodnie z wymogami określnymi w niniejszych postanowieniach, w tym powstałe w transporcie uszkodzonego Produktu do Sprzedającego. Sprzedający wykonuje swoje obowiązki w zakresie naprawy lub wymiany w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia objęcia w posiadanie przez Sprzedającego odsyłanego Produktu albo odsyłanej jego części, wraz z protokołem szkody i dokumentem cesji, pod warunkiem że Kupujący spełnił pozostałe obowiązki, określone w niniejszych postanowieniach. Powyższy termin jest zachowany, jeżeli Sprzedający wyda w tym terminie przesyłkę z odsyłanym Produktem lub odsyłaną częścią Produktu przedstawicielowi firmy kurierskiej, z którą Sprzedający współpracuje, w celu dostarczenia Kupującemu. Kupujący traci prawo do bezpłatnego usunięcia uszkodzeń przez Sprzedającego: jeżeli po odbiorze uszkodzonego Produktu, Sprzedający stwierdzi, że w Produkcie powstały inne lub większe uszkodzenia, niż te, które zostały zgłoszone przez Kupującego zgodnie z wymogami określonymi w niniejszych postanowieniach, lub: jeżeli po odbiorze uszkodzonego Produktu, Sprzedający stwierdzi, że Kupujący odesłał inny Produkt lub część Produktu, niż wyszczególnione w protokole szkody, lub: jeżeli Kupujący nie opłaci kosztów, kosztów odbioru i odesłania Produktu lub jego części terminie 2 dni kalendarzowych od dnia przesłania przez Sprzedającego na adres poczty elektronicznej podany przez Kupującego w trakcie składania zamówienia faktury pro-forma na powyższą kwotę. Jeżeli Kupujący utracił prawo do bezpłatnego usunięcia uszkodzeń przez Sprzedającego, Sprzedający odsyła Produkt Kupującemu w takim stanie, w jakim Produkt został Sprzedającemu dostarczony. 

Pozostałe informacje

W przypadku oferty z darmową wysyłką - cena oferty zawiera koszty jej wysyłki. 

Przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro.

Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro.

Informacje dotyczące płatności

Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa i płatność”

W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia.

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej):

- w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży

- w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

Informacje o dostawie

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa i płatność”

Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:

- przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa

- Przesyłka paczkomatowa Inpost.

Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 30 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób:

- w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności elektronicznych lub kartą płatniczą - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedającego

- w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży

- w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności w systemie ratalnym lub płatności leasingowej – od dnia powiadomienia Sprzedającego przez kredytodawcę o zawarciu z Kupującym umowy kredytowej, nie później jednak niż od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedającego środkami z udzielonego Kupującemu kredytu.

Sprzedawca może określić w opisie każdego Towaru termin wysyłki – jest to termin, w którym Sprzedawca przekaże przewoźnikowi Produkt w celu dostarczenia tego Produktu Kupującemu. Termin wysyłki nie ma wpływu na bieg terminu dostawy Towaru do Kupującego. Początek biegu terminu wysyłki Towaru do Kupującego liczy się w następujący sposób:

- W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy

- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży

- W przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności w systemie ratalnym lub płatności leasingowej – od dnia powiadomienia Sprzedającego przez kredytodawcę o zawarciu z Kupującym umowy kredytowej, nie później jednak niż od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedającego środkami z udzielonego Kupującemu kredytu.

Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców 

-Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy

-Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (dalej jako: RODO). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższego rozporządzenia oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.

Cel, zakres zbierania i okres przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe Kupujących (login w portalu Allegro.pl, imię i nazwisko; adres dostawy: ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj, adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby, jeżeli jest inny niż adres dostawy, nazwa firmy oraz numer identyfikacji podatkowej) przetwarzane mogą być w następujących celach:

-Przeprowadzenie Transakcji Sprzedającego i realizacja umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy). Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy

-Prowadzenie ksiąg rachunkowych. Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości tj. z dnia 30 stycznia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 395). Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Sprzedającemu przechowywanie ksiąg rachunkowych (5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane dotyczą)

-Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Sprzedający lub jakie mogą być podnoszone wobec Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO. Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Sprzedającego, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń jakie mogą być podnoszone wobec Sprzedającego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń wobec Sprzedającego wynosi sześć lat).

-Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. Podstawę prawną stanowi wówczas art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda). Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu.

Odbiorcy danych osobowych

Dane osobowe Kupującego mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:

-Wybrany przewoźnik lub pośrednik realizujący przesyłki na zlecenie Sprzedającego – w przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką kurierską

-Dostawcy usług zaopatrujący Sprzedającego w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Sprzedającemu prowadzenie działalności gospodarczej, (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia zarządzania sprzedażą, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Sprzedającemu) – jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami.

-Dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Sprzedającemu wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) – jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami.

Prawa osoby, której dane są przetwarzane

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych, a jeżeli jej dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.

Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. 

Prawo właściwe, język 

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Numer oferty:8051190684
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro