Karcher SGV 8/5 Odkurzacz Parowy Parownica Prof

od
Karcher_Center
18 614,82
1 861,48 zł x 10 rat raty zero
Liczba sztuk
z 20 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Waga (z opakowaniem):
      61.8 kg

Opis

Czy interesują Cię urządzenia profesjonalne, na których zawsze możesz polegać.

Jeśli tak to urządzenia firmy Karcher są właśnie dla Ciebie.

Dzisiaj przedstawiamy Państwu profesjonalny Odkurzacz Parowy SGV 8/5.

Odkurzacz parowy to całkowicie nowe urządzenie, które łączy w sobie funkcje parownicy z odkurzaczem na sucho/mokro, dzięki czemu czyści i odsysa w jednym przejściu roboczym.

Odkurzacz parowy jednocześnie czyści silnie zabrudzone powierzchnie i odsysa wodę wraz z rozpuszczonym brudem, dzięki czemu po zakończeniu prac powierzchnia jest higienicznie czysta i sucha. Przeznaczony do specjalistycznych zastosowań w przemyśle, handlu, żywieniu zbiorowym, restauracjach, szpitalach czy SPA. Wygodne pokrętło obsługowe z intuicyjnymi piktogramami ułatwia wybór odpowiedniego programu. Kontrolki i wyświetlacz informują o statusie urządzenia oraz o ewentualnych usterkach. Najważniejsze funkcje urządzenia, takie jak regulacja wody/pary i włączenie/wyłączanie odsysania są sterowane za pomocą pokrętła na rękojeści. Pozwala to na elastyczne sterowanie pracą maszyny w trakcie czyszczenia. Pokrętło umożliwia regulację temperatury pary wodnej (od gorącej pary po wodę) oraz ilości pary wodnej (w trzech stopniach). SGV 8/5 może pracować ze środkami czyszczącymi o wartościach pH od 2 do 13, dzięki czemu skutecznie usuwa szczególnie uporczywe zabrudzenia, takie jak: tłuste osady, kamień wapienny, zaschnięty film olejowy, osady z mydła, czy przypalony tłuszcz.

Duże, wygodne pokrętło ułatwia wybór odpowiedniego programu.

Pod pokrywą znajduje się wygodny, wyjmowany pojemnik na akcesoria.

Zaletą ekologicznego trybu jest mniejsze zużycie energii elektrycznej oraz znaczne obniżenie głośności pracy urządzenia.

Wyposażenie

  • Wąż z uchwytem
  • Dwie rury parowe
  • Dysza podłogowa z lamelkami
  • Dysza ręczna
  • Zbiornik, Elementy z plastiku
  • Obudowa, Stal nierdzewna

Dane techniczne

  • Moc grzałki (W): 3000
  • Pojemność zbiornika (l): 5 - 5
  • Przewód zasilający (m): 7,5
  • Ciśnienie pary (bar): 8
  • Temperatura maks. (°C): maks. 175
  • Napięcie (V): 220 - 240
  • Częstotliwość (Hz): 50 - 50
  • Wymiary (dł. x szer. x wys.) (mm): 640 x 495 x 965
  • Ciężar bez wyposażenia (kg): 40

Jeśli nie wiesz jakie urządzenie jest dla Ciebie odpowiednie, albo nie widzisz w naszej ofercie tego czego szukasz, skontaktuj się z nami, a na pewno pomożemy Ci dobrać urządzenie na miarę Twoich potrzeb.

Dzwoniąc do nas możesz liczyć nie tylko na profesjonalną obsługę przy wyborze urządzenia, ale także otrzymasz najlepszą ofertę cenową na rynku.Możliwość negocjacji cen urządzeń profesjonalnych.

raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 6.05.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 6.05.2019 r. - 30.06.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: CZĘSTOCHOWA, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
8-9 dni roboczych

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
8-9 dni roboczych

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

Karcher Center Ocean
Al. Wojska Polskiego 63
42-200 Częstochowa
woj. śląskie
email: allegro@karchercenter-ocean.pl
tel.: 794 023 159

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Dodatkowe informacje GWARANCJA DOOR-TO-DOOR! Urządzenie objęte jest 24-miesięczną gwarancją producenta - w przypadku zakupu konsumenckiego, do realizacji w każdym Autoryzowanym Serwisie Karcher w Polsce lub w systemie door-to-door. 

Wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom i zwiększając maksymalnie Twój komfort zakupów, oferujemy Ci w czasie trwania okresu gwarancji BEZPŁATNĄ! (w przypadku, gdy po dokonaniu ekspertyzy - reklamacja zostanie uznana) naprawę serwisową urządzenia, realizowaną w systemie DOOR-TO-DOOR.  W przypadku, gdy stwierdzisz awarię urządzenia - prosimy zgłoś ją do nas niezwłocznie, drogą telefoniczną lub mailową. Po  potwierdzeniu awarii - reklamowane urządzenie zostanie od Ciebie  bezpłatnie odebrane, a po naprawie - dostarczone z powrotem pod wskazany  adres. Możliwy jest również serwis po-gwarancyjny urządzeń (odpłatnie).  

Nasza firma jest Autoryzowanym Partnerem firmy Karcher z najwyższą możliwą kategorią serwisu. Ponieważ posiadamy serwis klasy B, możemy Państwu zagwarantować obsługę na najwyższym poziomie. Nasi mechanicy przez 20 lat współpracy z marką Karcher nabrali doświadczenia, które owocuje perfekcyjną znajomością maszyn Karcher. Zajmujemy się naprawą gwarancyjną i pogwarancyjną wszystkich dostępnych na rynku produktów Karcher, łącznie z systemami myjni samoobsługowych. Przeprowadzamy również przeglądy gwarancyjne urządzeń profesjonalnych.
Tel:  34 / 363 00 30.   Warunki gwarancji - urządzenia domowe.   


A. WARUNKI UDZIELONEJ GWARANCJI  1. Gwarantem jakości urządzenia jest Kärcher Sp. z o. o., 31-346  Kraków, ul. Stawowa 138-140. Gwarancja jest udzielona wyłącznie na  urządzenia, które zostały sprzedane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej  przez Kärcher Sp. z o.o.

2. Kärcher Sp. z o.o.  gwarantuje najwyższą jakość urządzenia produkcji firmy Kärcher  odpowiadającą właściwościom i przeznaczeniu określonym w instrukcji  obsługi.

3. Kärcher Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność  za wady fizyczne (materiałowe bądź produkcyjne) tkwiące w urządzeniu w  okresie 24 miesięcy od daty jego sprzedaży.

4. Ze  względu na nieprofesjonalny charakter urządzenia, gwarancja na  urządzenie jest udzielana wyłącznie konsumentowi, tj. osobie fizycznej,  która nabywa rzecz ruchomą w celu nie związanym bezpośrednio z  prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.

5.  Ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte w czasie nie  dłuższym niż 21 dni, licząc od daty dostarczenia reklamowanego  urządzenia do Sprzedawcy / Autoryzowanego Warsztatu Naprawczego (zwanego  dalej AWN) albo przesłania go do Serwisu Centralnego Urządzeń Domowych  Kärcher (zwanego dalej SCK).

6. Reklamowane w ramach  gwarancji urządzenie winno być dostarczone do sprzedawcy / AWN albo do  SCK wraz z wyposażeniem standardowym, czyste, z czytelną tabliczką  znamionową, prawidłowo wypełnionym dokumentem gwarancyjnym i dowodem  zakupu.

7. Reklamowane urządzenie należy dostarczyć do  Sprzedawcy / AWN / SCK. W razie wysyłki należy odłączyć węże i złączki  od urządzenia, usunąć wodę, środki czyszczące, zapakować urządzenie i  wyposażenie w odpowiedni karton, zastosować wypełniacze dla ochrony  urządzenia przez uszkodzeniem, oznakować przesyłkę znakiem „ostrożnie  szkło” i „góra-dół”.

B. ODMOWA PRZYJĘCIA REKLAMACJI  AWN odmawia przyjęcia reklamacji tylko w przypadku:• stwierdzenia  użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem i instrukcją  obsługi,• dostarczenia urządzenia brudnego, urządzenia bez osprzętu  standardowego, bez tabliczki znamionowej,• stwierdzenia przyczyny  usterki innej niż wada materiałowa bądź produkcyjna tkwiąca w  urządzeniu,• wady formalnej związanej z dokumentami sprzedaży urządzenia  jak: niewypełniony dokument gwarancyjny, brak dowodu zakupu. 

C. GWARANCJĄ JAKOŚCI NIE SĄ OBJĘTE WADY 

1.  Części, które przy zgodnej z zaleceniami eksploatacji podlegają  naturalnemu zużyciu przed upływem okresu gwarancji: wysokociśnieniowe  urządzenia czyszczące: osprzęt, zawory wysokociśnieniowe, ssawne,  przelewowe, uszczelniacze pompy, o-ringi, tłoki. odkurzacze, odkurzacze  piorące: osprzęt, filtry, uszczelki, pompka wody (zatarcie spowodowane  pracą na sucho, niewłaściwymi środkami czyszczącymi). parownice:  osprzęt, uszczelki, zawory. zamiatarki: szczotki zamiatające, osłony  gumowe komory szczotki, filtry, akumulatory.

2. Wady powstałe w wyniku uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych urządzenia i wyposażenia.

3. Uszkodzenia spowodowane wadliwą instalacją elektryczną Użytkownika, zalaniem podzespołów elektrycznych wodą.

4. Uszkodzenia spowodowane przeciążeniem urządzenia.

5.  Uszkodzenia powstałe wskutek stosowania innych chemicznych środków  czyszczących niż zalecane przez producenta dla danego typu urządzenia,  nie stosowania się do uwag eksploatacyjnych przy korzystaniu ze środków  chemicznych.

6. Uszkodzenia powstałe w wyniku:  zasilania urządzenia wysokociśnieniowego zanieczyszczoną wodą,  niewłaściwym bądź zanieczyszczonym paliwem, pracy z wykorzystaniem  nieoryginalnych lub niewłaściwych dla danego modelu części zamiennych i  wyposażenia, wykonywaniem napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione.

7. Uszkodzenia związane z brakiem zalecanych czynności konserwacyjnych – patrz instrukcja obsługi. 

Gwarancja  na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza  uprawnień kupującego wynikających z przepisów kodeksu cywilnego lub  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Adresy AWN (punktów  serwisowych) w Polsce dostępne są na www.kaercher.com/pl i pod numerami  infolinii: 801 811 234, 12 639 71 05. Serwis Centralny Urządzeń Domowych  Kärcher (SCK): 31-346 Kraków, ul. Stawowa 140.   Gwarancja nie wyłącza,  nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z  przepisów o rękojmii za wady rzeczy sprzedanej.   

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Karcher Center Ocean
Al. Wojska Polskiego 63
42-200 Częstochowa
Dodatkowe informacje

 Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary.   

Poniżej  znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z  tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień  związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.   

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja,  to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku  jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji.    Gwarancja  określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień.    

Pamiętaj,  że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność  z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie  zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady  rzeczy sprzedanej.    Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności  względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną  (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w  szczególności w Kodeksie Cywilnym (w tym art. 556-576 Kodeksu  Cywilnego). Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z  tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed  upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu.    Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które  istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły  z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.    W  przypadku Produktów opisanych, jako używane bądź niepełnowartościowe,  mamy obowiązek dostarczyć Towar zgodny z opisem aukcji, w tym w  szczególności, Towar wolny od wad innych jak te wskazane w opisie  Towaru, o których Kupujący został poinformowany przed dokonaniem zakupu.     W przypadku Towarów oznaczonych w opisie aukcji, jako używane bądź  niepełnowartościowe, przy których znajduje się dokładny opis Towarów  wraz z opisem wad tych Towarów, Sprzedawca jest zwolniony od  odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w  chwili zawarcia umowy, zgodnie z art. 557 § 1 kodeksu cywilnego.    W  przypadku Towarów oznaczonych w opisie aukcji, jako używane,  odpowiedzialność Sprzedawcy zostaje ograniczona do okresu 1 roku od dnia  wydania rzeczy Kupującemu, zgodnie z art. 568 § 1 kodeksu cywilnego.     

Reklamację możesz złożyć na przykład:   

- pisemnie na adres: Al. Wojska Polskiego 63, 42-200 Częstochowa;   

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: mariusz@karchercenter-ocean.pl;    

W opisie reklamacji podaj:   

(1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;    

(2)  żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży  lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;     oraz 

(3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji.    

Pamiętaj,  że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie  wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego  opisu reklamacji.    Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z  tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na  adres: Al. Wojska Polskiego 63, 42-200 Częstochowa. Jeżeli jednak ze względu na  rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby  nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w  miejscu, w którym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego  konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosimy my, w przypadku  Kupującego niebędącego konsumentem, koszt dostarczenia ponosi Kupujący.  Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w  terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli jako  konsument zażądasz wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożysz  oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być  obniżona, a my nie ustosunkujemy się do tego żądania w terminie 14 dni  kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznaliśmy za uzasadnione. 

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców:  - Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność  Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego  konsumentem zostaje wyłączona.    - Z chwilą wydania przez Sprzedającego  Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem  korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo  przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku  nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru  powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za  opóźnienie w przewozie przesyłki.    

-   W razie  przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie  będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób  przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie  przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest  dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności  przewoźnika.    

- Odpowiedzialność Sprzedającego w  stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej  podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego  roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości  zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy  sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego  nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie  zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych  korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur.  Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez  Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur  dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i  Konsumentów pod adresem:  https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php  Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także  punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl  lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.),  którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w  sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.  Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:  (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu  konsumenckiego (więcej informacji na stronie:  http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego  rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej  (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na  miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz  (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji  społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów  (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem  porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801  440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00,  opłata za połączenie wg taryfy operatora). Pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego  systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na  szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i  wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla  konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia  sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy  sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie  samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i  Konsumentów:  https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Karcher Center Ocean
Al. Wojska Polskiego 63
42-200 Częstochowa

O sprzedającym

Karcher_Center

O sprzedającym

Karcher_Center

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 7 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 09:09

Dane firmy

OCEAN.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
WOJSKA POLSKIEGO 63
42-200 CZĘSTOCHOWA
REGON: 381611613
NIP: 949-223-47-24

Kontakt

  • 794 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma OCEAN jest rodzinnym przedsiębiorstwem działającym na rynku już od 20 lat. Jesteśmy Autoryzowanym Partnerem firmy Karcher. Przez dwie dekady naszej działalności nasi partnerzy wyróżnili nas wieloma nagrodami w dowód uznania jakości naszych usług oraz wyników sprzedaży jakie osiągnęliśmy.


Zajmujemy się naprawą gwarancyjną i pogwarancyjną wszystkich dostępnych na rynku produktów Karcher, łącznie z systemami myjni samoobsługowych. Przeprowadzamy również przeglądy gwarancyjne urządzeń profesjonalnych. Dążymy aby nasz sklep stał się Twoją platformą czystości!   Dlaczego my? -wysyłka 24h -gwarancja door-to-door -jedni z liderów wśród sprzedawców urządzeń Karcher w Polsce -100% bezpieczeństwa zakupu -gwarancja dostępności towaru -możliwość bezproblemowego zwrotu towaru ...i wiele innych powodów, o których przekonasz się, jeśli nas wybierzesz!



Numer oferty:7793224498
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro