Kapcie filcowe laczki podeszwa filcowa szyte 43

od
Super Sprzedawcy
Goralka-net
18,00
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
10 osób kupiło 18 par

kup do 14:00 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Liczba par
z 14 par
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Waga (z opakowaniem):
      0.3 kg
    • Płeć:
      Produkt męski
    • Rozmiar:
      43
    • Długość wkładki:
      28.8 cm
    • Marka:
      Inna marka
    • Oryginalne opakowanie producenta:
      brak
    • Wzór dominujący:
      bez wzoru
    • Materiał zewnętrzny:
      Filc
    • Materiał wkładki:
      Inny materiał
    • Materiał podeszwy:
      filc
    • Ocieplenie:
      nie
    • Dostawa z Polski:
      tak
    • Zapięcie:
      wsuwane
    • Kolor:
      czarny, szary, srebrny

Opis

---- Aukcja dotyczy rozmiaru podanego w tytule oraz w parametrach

---- Zamówienia wysyłane są tego samego dnia, jeśli są złożone (pobranie) lub opłacone (z góry) do godz. 14:00

---- Zawsze wysyłamy powiadomienie o wysyłce i link do śledzenia z adresu firmowego (nie Allegro), temat wiadomości: "[Góralka] wysłane", email często trafia do folderu SPAM

---- Kurierzy Pocztex nie kontaktują się, aby ustalić godzinę doręczenia, ale wystawiają awizo do odbioru na Poczcie

---- W razie pytań prosimy o kontakt email

*** Życzymy udanych zakupów ***

.

Przedmiot aukcji:

Laczki filcowe męskie kapcie z filcu podeszwa filcowa 43

  • Rozmiar: Długość wkładki* [cm]:
  • 37: 25,3:
  • 38: 25,8:
  • 39: 26,3:
  • 40: 27:
  • 41: 27,5:
  • 42: 28:
  • 43: 28,8:
  • 44: 29,3:
  • 45: 29,8:
  • 46: 30,5:
  • 47: 31:

Kapcie męskie wsuwane ręcznie robione z filcu w Południowej części Polski.

Podeszwa wykonana jest z filcu, usztywniona specjalną wkładką. Wszystkie warstwy są  mocno ze sobą zszyte, dzięki czemu pantofle będą służyły przez długi czas i nie grozi im rozklejanie. Ze względu na filcową podeszwę laczki są ciche, nie klapią i nie rysują powierzchni.

Kapcie filcowe są ciepłe i lekkie, bez obaw można w nich codziennie pomykać po domu. 

Kolor filcu może być czarny lub ciemno grafitowy, podeszwa szara lub czarna - wysyłamy losowo.

*Długość mierzona po szwy, dodatkowo można uwzględnić około 0,5 cm lamówki.

  • Producent / dostawca: DR (PL)
  • Cholewka wierzch: Filc
  • Cholewka wnętrze: Filc
  • Wkładka: Filc
  • Podeszwa: Filc
  • Nowe dostawy: Cały rok
  • Jednostka: par

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(11 ocen)
11
0
0
0
0

18 kwietnia 2019 od
BARDZO MIĘKKIE I WYGODNE.
8 października 2018 od
Ciepłe,lekkie i wygodne.

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Leśnica, Zakopane, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Goralka-net za co najmniej 250,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
3-4 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
13,41 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost
13,41 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost pobranie
15,87 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
13,50 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
16,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Allegro Przesyłka polecona
5,90 zł
5-6 dni roboczych
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
5-6 dni roboczych
List polecony ekonomiczny
5,90 zł
4-5 dni roboczych
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
4-5 dni roboczych
List polecony priorytetowy
8,80 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Dodatkowe informacje

---- Zamówienia wysyłane są tego samego dnia, jeśli są złożone (pobranie) lub opłacone (z góry) do godz. 14:00 ---- Zawsze wysyłamy powiadomienie o wysyłce i link do śledzenia z adresu firmowego (nie Allegro), temat wiadomości: "[Góralka] wysłane", email często trafia do folderu SPAM ---- Pocztex Kurier48 to usługa Poczty PL. z doręczeniem do 3 dni rob. ---- Kurierzy Pocztex nie kontaktują się, aby ustalić godzinę doręczenia, wystawiają awizo do odbioru na Poczcie ---- NIE WYSYŁAMY ZA GRANICĘ
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Gal Sp. z o.o.
Sądel 8
34-406 Leśnica
Dodatkowe informacje

 1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

   2.1. pisemnie na adres: Gal. Sp. z o.o., ul. Sądel 8, 34-406 Leśnica;

   2.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@goralka.net;

   2.3. w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie sklepu w zakładce: „Pytanie do sprzedającego”.

3. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

5. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: Gal. Sp. z o.o. , ul. Sądel 8, 34-406 Leśnica. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

6. Przed wysłaniem reklamacji prosimy w pierwszej kolejności o kontakt ze Sprzedającym w celu ustalenia dalszego postępowania i wysyłki towaru.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Allegro Przesyłka polecona
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
List polecony ekonomiczny
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
GAL Sp. z o.o.
Sądel 8
34-406 Leśnica
Dodatkowe informacje

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

   1.1. pisemnie na adres: Gal. Sp. z o.o. , ul. Sądel 8, 34-406 Leśnica;

   1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@goralka.net;

   1.3. w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zwrotu dostępnego po zalogowaniu na swoje konto w zakładce "Kupione".

2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

   3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;

   3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: Gal. Sp. z o.o. , ul. Sądel 8, 34-406 Leśnica.

7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

   8.1.  Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

   8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

   8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

   (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

Goralka-net

O sprzedającym

Goralka-net

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 02:32

Dane firmy

Gal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sądel 8
34-406 Leśnica
REGON: 367647332
NIP: 736-172-52-60

Kontakt

  • 727 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Witamy w sklepie Góralka.

Zajmujemy się sprzedażą internetową produktów różnych producentów, w większości Polskich, dlatego przed zakupem prosimy sprawdzić parametry produktów, m.in. tabelę rozmiarów.

W razie jakichkolwiek problemów prosimy w pierwszej kolejności o kontakt email: allegro@goralka.net

*** 

Nr konta dla płatność w PLN  (BNP Paribas Bank Polska S.A.):

17 1750 0012 0000 0000 3776 9754   

GAL Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością  

ul. Sądel 8  

34-406 Leśnica 

W tytule: Imię Nazwisko, Login 

***

Pozostałe informacje

WYMIANA

1. Jeśli okazałoby się, że wybrany rozmiar jest nieodpowiedni, można go wymienić na inny w tej samej cenie. W tym wypadku  prosimy o niezwłoczny kontakt email lub telefoniczny.

2. Państwo ponoszą koszty wysyłki wymienianego produktu do Sklepu, natomiast niezwłocznie Sklep odsyła odpowiedni produkt na swój koszt Pocztą Polską. W przypadku braku odpowiedniego rozmiaru możemy wymienić na inny model w tej samej cenie, umówić się na późniejszy termin lub towar można zwrócić.

3. Do przesyłki prosimy dołączyć informacje o przedmiocie wymiany, imię, nazwisko, adres wysyłki wraz telefonem kontaktowym.


WYSYŁKA

Aktualnie wysyłamy tylko do Polski.

Nie wysyłamy do krajów UE, ani do USA.


***

INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH: 

1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem platformy Allegro.pl jest Gal Sp. z o.o. z siedzibą w Leśnicy (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Sądel 8, 34-406 Leśnica); wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000684098; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości: 50 000 zł.; NIP: 7361725260; REGON: 367647332, zwana dalej „Administratorem”. Dane kontaktowe udostępnione są powyżej w zakładce „O sprzedającym”. 

2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z regulaminem i polityką prywatności Allegro.pl oraz w szczególności zgodnie z aktualnymi przepisami prawa (rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO, oficjalny tekst Rozporządzenia RODO: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679). 

3. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: 

3.1. Przeprowadzenie transakcji i realizacja umów sprzedaży zawartych poprzez platformę Allegro.pl; 

3.2. Prowadzenie ksiąg rachunkowych; 

3.3. Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić sprzedawca lub jakie mogą być podnoszone wobec sprzedawcę; 

3.4. Marketing bezpośredni – wyłącznie w celu wyjaśnienia niejasności mogących pojawić się na każdym etapie realizacji transakcji, uzupełnienia danych, przypomnienia o płatności, powiadomienia o przesyłce lub konieczności jej odbioru z punktu. 

4. 1. Administrator może przetwarzać następujące dane udostępnione przez platformę Allegro.pl: imię i nazwisko; adres poczty elektronicznej; numer telefonu kontaktowego; adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy). 

4.2. W wypadku Usługobiorców lub Klientów nie będących konsumentami Administrator może przetwarzać dodatkowo nazwę firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Usługobiorcy lub Klienta. 

4.3. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji umowy sprzedaży. Brak podania danych skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy i realizacji transakcji. 

5. W celu realizacji umownej transakcji konieczne jest korzystanie z usług podmiotów zewnętrznych, z którymi Administrator zawarł stosowne umowy. Odbiorcami mogą być: 

5.1. Przewoźnicy doręczający przesyłki; 

5.2. Dostawcy usług informatycznych wspierających sprawne realizacje transakcji; 

5.3. Dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający wsparcie księgowe, prawne lub doradcze. 

6. Dane osobowe nie są przekazywane poza obszar Unii Europejskiej. 

7. Dane przechowywane są przez okres: 

7.1. wymagany przepisami prawa nakazującymi Administratorowi przechowywanie ksiąg rachunkowych tj. 5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane dotyczą; 

7.2. istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla umowy sprzedaży dwa lata). 

8. Prawa osoby, której dane są przetwarzane: 

8.1. Prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia; 

8.2. Prawo do cofnięcia wcześniej wyrażonej zgody na przetwarzanie danych; 

8.3. Prawo do wniesienia przez klienta skargi do organu nadzorczego (w Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony danych Osobowych); 

8.4. Prawo do sprzeciwu w kwestii marketingu bezpośredniego. 

8.5. W celu realizacji powyższych praw można kontaktować się z Administratorem elektronicznie lub pisemnie na dane podane powyżej.

Numer oferty:7400454406
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro