Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

Kamera sportowa S1c, Ezviz, kolor Orange

od
Super Sprzedawcy
iVolta
217,00
Liczba sztuk
z 10 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
    • Kolor:
      pomarańczowy
    • Rozdzielczość:
      2 Mpx
    • Jakość zapisu:
      SD
    • Stabilizator obrazu:
    • Kod producenta:
      CS-SP206-A0-54WFBS(Orange)
    • Komunikacja:
      Wi-Fi, Bluetooth
    • Funkcje:
      wodoodporność, nagrywanie w pętli

Opis

ezSPORTS1C/ORANGE Kamera sportowa S1c, Ezviz, kolor pomarańczowa

  • Typ produktu: Kamera sportowa
  • Przetwornik obrazu: 1/3'
  • Rozdzielczość (px): 2Mpix
  • Ilość Klatek: 30
  • Obiektyw: 3mm
  • Temperatura pracy (C): -20...+45
  • Wymiary (wys. x szer. x gł.) mm: 45 x 58 x 20,6

Zaawansowane rozwiązania z EZVIZ. Korzystając z technologii chmury, EZVIZ zapewnia efektywną kosztowo platformę nadzoru dla użytkowników prywatnych i małych firm, aby chronić Twoich bliskich i cenne inwestycje.

MAŁY OBIEKTYW, SZEROKI HORYZONT

S1C zapisuje 30kl/s w rozdzielczości 1080P, używając swoje goszerokokątnego obiektywu 140°. Jej wydajny procesor Ambrell awyłapuje każdy szczegół i redukuje zniekształcenia.

ŁATWY EKRAN DOTYKOWY, ZDUMIEWAJĄCA JAKOŚĆ DŹWIĘKU

Podglądaj i odtwarzaj zdjęcia i filmy używając ekranu dotykowego. Jest tak łatwy do ustawienia i zarządzania jak Twój smartfon. Podwójny mikrofon uchwyci dźwięki, które chcesz a zredukuje zbędny szum np.wiatru.

WODOSZCZELNOŚĆ

Możesz korzystać ze swojej S1C do 40metrów pod wodą, dzięki wodoszczelnej obudowie dołączonej do zestawu. Czy jesteś gotowy na odkrycie piękna oceanu?

ZACHWYCAJĄCE ZDJĘCIA I FILMY POKLATKOWE

S1C rejestruje Twój świat w ruchu, używając ekspozycji o czasie 30sekund dla zdjęć i fimów.

KRYSZTAŁOWO CZYSTY OBRAZ

Korekcja zniekształceń automatycznie filtruje z obrazu szum i ziarnistość oraz zapewnia realistyczny obraz bez efektu rybiego oka.

OPTYMALNY BALANS ŚWIATŁA

HDR (Wysoki Zakres Dynamiki) automatycznie dostosowuje się do warunków: przyciemnia prześwietlone obszary a niedoświetlone rozjaśnia.

TRYB SŁABEGO OŚWIETLENIA

Dzięki trybowi słabego oświetlenia, możesz robić wspaniałe zdjęcia nawet w nocy. S1C automatycznie dostosuje czas ekspozycji, aby uzyskać jaśniejsze zdjęcia i filmy, kiedy jest ciemno.

ZAWSZE DOŚĆ MIEJSCA

Wymienna bateria 1160mAh zapewnia do 70minut nieprzerwanej akcji, a wbudowany slot na karty microSD obsługuje karty do 128GB.

WIELE MOŻLIWOŚCI POŁĄCZEŃ

S1C obsługuje WIFI 2,4GHz do połączenia z Twoją aplikacją EZVIZ Sport i Bluetooth do połączeń ze zdalnym pilotem. Dzięki portowi mini HDMI możesz również łatwo podłączyć kamerę do telewizora lub monitora.

INTUICYJNA APLIKACJA (IOS LUB ANDROID)

Pobierz aplikację EZVIZ Sport i bądź gotów do doskonałej zabawy. Możesz zdalnie sterować, przeglądać, edytować i udostępniać wideo i zdjęcia przez swoją aplikację. Nowo dodane funkcje pozwalają łączyć, kadrować oraz dodawać muzykę, naklejki i spersonalizowane napisy. Jeśli potrzebujesz bardziej zaawansowanej edycji, wystarczy użyć aplikacji SMaster na PC.

Co jest zestawie?

  • 1 x Kamera EZVIZ S1C
  • 1 x Obudowa wodoszczelna
  • 1 x Mocowanie do powierzchni płaskich
  • 1 x Mocowanie do powierzchni obłych
  • 1 x Rygiel mocujący
  • 1 x Ruchome ramię
  • 1 x Zasłona obiektywu
  • 1 x Zasłona obiektywu do obudowy wodoszczelnej
  • 1 x Pionowy uchwyt z zatrzaskiem klamrowym
  • 1 x Przewód USB
  • 1 x Bateria
  • 1 x Skrócona instrukcja obsługi

Dodatkowe informacje

Dodatkowe informacje

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Warszawa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u iVolta za co najmniej 400,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
3 dni robocze
3 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Pocztex Kurier48
14,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Pocztex Kurier48 pobranie
17,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska
21,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
29,61 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

Oddział Volta we Wrocławiu
Inowrocławska 39C
53-649 Wrocław
woj. dolnośląskie

poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Volta Sp. z o.o.
Jutrzenki 94
02-230 Warszawa
Dodatkowe informacje

1. W przypadku niezgodności Towaru z Umową Sprzedaży Konsument może na adres Sprzedającego złożyć reklamacje. 


2. W celu złożenia reklamacji Konsument wypełnia zgłoszenie reklamacyjne, dostępne po kliknięciu w link: Zgłoś reklamację, a następnie po otrzymaniu numeru zgłoszenia reklamacyjnego dostarcza Sprzedającemu reklamowany Towar wraz ze wskazaniem przydzielonego numeru zgłoszenia. Złożenie reklamacji następuje z chwilą dostarczenia Sprzedającemu reklamowanego Towaru wraz z dostarczeniem numeru zamówienia internetowego lub numeru faktury / paragonu oraz daty zakupu. Dołączenie do zgłoszenia reklamacyjnego dowodu zakupu przyspieszy proces rozpatrzenia reklamacji. 


3. Wysyłany towar powinien być prawidłowo zabezpieczony przed uszkodzeniem, w czasie transportu, zalecane jest użycie opakowania fabrycznego. 


4. Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. 


5. Adres do wysyłki: Volta Sp. z o.o. ul. Jutrzenki 94 02-230 Warszawa Dopisek: Serwis - ALLEGRO Kontakt - z dopiskiem SERWIS/REKLAMACJE na adres e-mail: allegro@ivolta.pl 


6. Jeżeli Towar ma wadę, Konsument może złożyć Sprzedającemu oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Jednakże Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj I znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 


7. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Konsumentowi. Przy czym roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, nie wcześniej jednak niż z upływem 2 lat od dnia wydania Towaru. 


8. W przypadku Klienta niebędącego Konsumentem, Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towarów zakupionych w Sklepie (art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego). 


Ogólne warunki obsługi reklamacji konsumenckiej 

1. Punkt serwisowy może odmówić przystąpienia do usunięcia wady w ramach rękojmi w przypadku naruszenia plomb fabrycznych, serwisowych, stwierdzenia niezgodności danych w dokumentach i na produkcie, bądź ingerencji w układy wewnętrzne przez osoby nieupoważnione. 

2. Naprawa nieodpłatna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest Konsument we własnym zakresie. 

3. Obsługą zgłoszeń reklamacyjnych wynikających z rękojmi nie są objęte: 

a) wadliwe działanie lub uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub przechowywaniem, niedbałością użytkownika lub stosowaniem produktu niezgodnie z instrukcją obsługi albo przepisami bezpieczeństwa, 

b) uszkodzenia produktu powstałe na skutek: pożaru, powodzi, uderzenia pioruna czy też innych klęsk żywiołowych, wojny czy niepokojów społecznych, nieprzewidzianych wypadków, uszkodzeń termicznych, chemicznych, zanieczyszczenia, korozji i rdzy, ścierania zewnętrznej powłoki produktu, 

c) uszkodzenia produktu powstałe na skutek niewłaściwej instalacji, użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych (innych niż zalecane przez producenta lub Sprzedającego) lub użycia ich niezgodnie z zaleceniami producenta lub Sprzedającego, 

d) czynności należące do normalnej eksploatacji jak: konserwacja, czyszczenie czytników itp. uszkodzenia produktu powstałe w wyniku nieprawidłowego zasilania, nieprawidłowej sieci sygnałowej, 

e) objawy normalnego zużycia w eksploatacji takie jak: przepalenie bezpieczników dostępnych dla użytkownika, namagnesowanie kineskopu, zmniejszenie emisji i trwałe ślady na kineskopie lub panelu LCD/TFT wynikające ze specyfiki eksploatacji, wyświecenie promienników podczerwieni, typowe zużycie elementów ruchomych np. pasków zębatych, 

f) uszkodzenia powstałe wskutek przepięć powstałych podczas wyładowań atmosferycznych oraz wadliwie wykonanej instalacji zasilającej, g) roszczenia z tytułu parametrów technicznych produktu o ile są one zgodne z podanymi przez producenta.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Volta Sp. z o.o.
Jutrzenki 94
02-230 Warszawa
Dodatkowe informacje

1. Konsument ma prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie, w terminie 14 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadania przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobą trzecią inną niż przewoźnik. 


2. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży należy przesłać na adres Sprzedającego. 


3. Konsument, który odstąpił od Umowy Sprzedaży, zgodnie z §6 ust. 1 Regulaminu zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedającego. Konsumentowi, który odstąpił od Umowy Sprzedaży przysługuje zwrot całej dokonanej wpłaty. Sprzedający ma prawo z kwoty zwracanej Konsumentowi potracić wartość różnicy pomiędzy wybranym przez Konsumenta kosztem przesyłki a najtańszą forma przesyłki dostępną w Sklepie. Koszt zwrotu Towaru do Sprzedawcy pokrywa Konsument. W przypadku dokonania zwrotu na koszt Sprzedającego, Sprzedający zastrzega sobie prawo potrącenia kwoty stanowiącej równowartość kosztów zwrotu z kwotą, którą zobowiązany jest zwrócić Konsumentowi. 


4. Zwracany przez Konsumenta Towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. 


5. Zwracany Towar powinien być zapakowany w sposób gwarantujący prawidłowe zabezpieczenie przesyłki i jej zawartości. 


6. Zwrotowi nie podlegają Towary stanowiące nagrania dźwiękowe lub wizualne lub programy komputerowe dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczenia jak również Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaną nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 


7. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności (w tym koszty dostarczenia rzeczy) niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zwracanego Towaru. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu tego samego sposobu zapłaty jakiego użył konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

O sprzedającym

iVolta

O sprzedającym

iVolta

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 07:15

Dane firmy

Volta Sp. z o.o.
Jutrzenki 94
02-230 Warszawa
REGON: 010829096
NIP: 521-136-74-44

Kontakt

  • (22* *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Volta jest obecna na polskim rynku od ponad 30 lat. Naszym celem jest wprowadzanie na rynek nowatorskich rozwiązań z zakresu elektronicznych systemów zabezpieczeń. Nieustannie śledząc zapotrzebowanie rynku wdrożyliśmy z sukcesem tysiące produktów znanych i cenionych producentów. Naszą główną działalnością jest import oraz dystrybucja podzespołów i urządzeń systemów zabezpieczeń. Sieć dystrybucji opiera się na centrali firmy w Warszawie oraz 10 oddziałach firmy zlokalizowanych na terenie całej Polski. Dzięki temu zapewniamy profesjonalne doradztwo zarówno na etapie zakupu, jak również podczas eksploatacji urządzeń. Nasze zaplecze serwisowe wykonuje naprawy gwarancyjne, zaś pracownicy techniczni doradzają w zakresie konfiguracji urządzeń stosowanych w systemach zabezpieczeń. Oferta - systemy alarmowe, - systemy przeciwpożarowe, - systemy monitoringu (telewizji dozorowej analogowej i IP), - systemy kontroli dostępu, - systemy domofonowe i wideo domofonowe.

Pozostałe informacje

e-mail: allegro@ivolta.pl

telefon: (22) 572 90 68

Numer oferty: 8405602082

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro