, , ,

K2 Zestaw do odgrzybiania klimatyzacji KLIMA !

od
Super Sprzedawcy
krisk9
21,99
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
38 osób kupiło 43 sztuki
Liczba sztuk
z 1534 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

W100K2221

ZESTAW DO ODGRZYBIANIA I ODKAŻANIA KLIMATYZACJI:

1. KLIMA DOKTOR 500ml SPRAY Pianka do odkażania klimatyzacji K2

2. KLIMA FRESH Odgrzybiacz do klimatyzacji 150ml K2

W100K222

Wysokiej jakości, niezwykle skuteczna pianka do odświeżania klimatyzacji. Pozostawia przyjemny, świeży zapach. Może być stosowana do każdego rodzaju klimatyzacji: manualnej, automatycznej, a także do jedno oraz wielostrefowej.

Sposób użycia:

Uruchomić klimatyzację. Ustawić tryb cyrkulacji zewnętrznej, przełącznik temperatury na minimum. Wyłączyć klimatyzację i wentylator nadmuchu.

Wymontować filtr przeciwpyłkowy. Mocno wstrząsnąć puszką przed użyciem.

Aplikować produkt poprzez jak najgłębsze wprowadzenie sondy w miejsce filtra przeciwpyłkowego oraz we wloty powietrza do kabiny pojazdu (z reguły znajdują się od strony komory silnika po stronie pasażera) . Wypełnić pianą całe wnętrze układu.

Ewentualny nadmiar piany wychodzący przez kratki wytrzeć od razu przy pomocy ściereczki. Po zastosowaniu zamontować nowy filtr przeciwpyłkowy i odczekać 15 minut.

Uruchomić silnik, włączyć klimatyzację, ustawić cyrkulacje wewnętrzną, ustawić temperaturę na minimum. Włączyć wentylator, stopniowo zwiększać siłę nawiewu od minimum aż do maksimum. Po 10 minutach wyłączyć silnik, ustawić parametry klimatyzacji i wentylacji według własnych upodobań.

Dokładnie przewietrzyć pojazd.

K2 KLIMA FRESH to niezwykle skuteczny i łatwy w użyciu środek do odświeżania klimatyzacji. Usuwa nieprzyjemne zapachy, które powstają na skutek zanieczyszczeń i wilgoci w układzie wentylacyjnym. Cały proces nie zabiera więcej niż kilkanaście minut. Nadaje się do każdego typu klimatyzacji. Po użyciu pozostawia świeży zapach.

SPOSÓB UŻYCIA:

Zamknąć wszystkie drzwi i okna.

Ustawić nadmuch powietrza na maksymalną siłę, recyrkulację na obieg zamknięty, klimatyzację na zimno.

Przesunąć fotel kierowcy maksymalnie do przodu i położyć oparcie.

Wstrząsnąć preparatem i pozostawić go za siedzeniem kierowcy.

Wcisnąć przycisk sprayu, tak aby się zablokował. Wyjść z samochodu.

Po upływie ok 10 minut odświeżanie powinno się zakończyć. Można wejść do samochodu. Wyrzucić zużyty pojemnik i przewietrzyć samochód przed jazdą.

Recyrkulację ustawić na obieg otwarty.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,74

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
4,74/5
(116 ocen)
93
18
3
2
0

19 sierpnia 2019 od
Szybko i sprawnie POLECAM
19 sierpnia 2019 od
Zestaw zrobił robotę.
18 sierpnia 2019 od
Ładnie chemia się spisałą Każdy da radę
Łatwe w zastosowaniu i w miarę tanie
1 sierpnia 2019 od
Wszystko w porzadku. Polecam
30 lipca 2019 od
ok
10 lipca 2019 od
daje rade
3 lipca 2019 od
Wszystko OK! Taka moja rada, przed zakupem poczytajcie komentarze dotyczące Klimy Doktor... Klima FRESH (tzw. bomba) OK!
15 maja 2019 od
Końcówka wężyka zakończona dyszą , która skutecznie zablokowała ujście piany a ciśnienie zrobiło swoje i wszystko pizło mi na ręce , kokpit, siedzenie i co było w zasięgu. Już więcej tego nie użyję. Poza tym przewody wentylacyjne nie są szczelne i jak piana zaczęła się skraplać to płyn ściekał na dywaniki. Nie polecam tego typu produktów.
2 kwietnia 2019 od
Dobry produkt.Polecam
13 marca 2019 od
działanie poprawne, ale bez rewelacji.
3 marca 2019 od
Środek zadziałał prawidłowo,po użyciu według instrukcji zmienił się zapech w samochodzie. Polecam.
28 lutego 2019 od
Były grzyby. Brak grzybów:)
28 października 2018 od
100 % pozytyw !!!
22 października 2018 od
Bardzo fajny preparat i tani .
14 października 2018 od
Polecam

Dostawa i płatność

od 6,70 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Karniowice, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u krisk9 za co najmniej 2000,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczka w RUCHu
6,70 zł
4-5 dni roboczych
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
4-5 dni roboczych
Paczka w RUCHu
6,70 zł
4-5 dni roboczych
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
4-5 dni roboczych
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
3-4 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
3-4 dni robocze
Allegro Punkty Poczta pobranie
10,46 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
3-4 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
3-4 dni robocze
Punkty Poczta pobranie
10,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier DPD
13,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
17,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Paczka48
10,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Paczka48 pobranie
16,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

KXMK
PADEREWSKIEGO 2
32-545 DULOWA
woj. małopolskie
email: kxmk@akcja.pl
tel.: 501023726

poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Dodatkowe informacje od sprzedającego

.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców

Do pobrania

Dodatkowe informacje

§ 4 Reklamacje / Rękojmia

1

Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych.

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub

prawną (rękojmia).

2

Jeżeli Towar ma wadę Klient może:

a: złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że

Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar

wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli

Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił

zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może

zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na

wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że

doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest

niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem

proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się

wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się

pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

b: żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca

jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w

rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może

odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową

sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w

porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową

sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi

Sprzedawca.

3

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz

wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt

dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

4

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed

upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub

wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie

może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym

terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu

ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub

usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o

obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany

Towaru lub usunięcia wady.

5

W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca

odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta

przed upływem jednego roku od dnia Dostawy.

6

W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi

przed upływem 1 roku od dnia Dostawy.

7

Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał

Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił

niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie.

8

Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może

kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Druk reklamacyjny znajduje się na

stronie : http://allegro.kxmk.com.pl/reklamacja.pdf lub w załączniku na stronie sklepu .

9

Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do

reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej

przez Klienta.

10

Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysyłanych przez Klientów do Sprzedawcy w

formie dostawy "za pobraniem".

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

KXMK KRZYSZTOF KUCIA
DULOWA .PADEREWSKIEGO 2
32-545 DULOWA
Dodatkowe informacje

Reklamacje towaru reguluje ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa. 


O reklamacji prosze nas powiadomić  pod adresem kxmk@akcja.pl



Dla ułatwienia udostępniamy protokół reklamacji, który przyspieszy procedurę: 

http://allegro.kxmk.com.pl/reklamacja.pdf 

 

Zwroty Reklamacyjne są przyjmowane są poprzez platformę Poczty Polskiej pod adresem :

 https://ezwroty.poczta-polska.pl/#/main  

Nazwa sklepu : KXMK

zwrot odbywa się na nasz koszt po ustaleniu z obsługą sklepu . 

1. 

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kxmk@akcja.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy  i odsyła towar na adres KXMK  Krzysztof Kucia Paderewskiego  2 , 32-545 Karniowice zgodnie z procedurą opisaną w zakładce zwrot towaru . 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Jako konsument możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, możesz złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Podaj przy tym nasz adres poczty elektronicznej

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Allegro Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
KXMK KRZYSZTOF KUCIA
PADEREWSKIEGO 2
32-545 DULOWA
Dodatkowe informacje

Zwrot z Allegro Smart!

Twar zakupiony przesyłką Paczkomatem można zwrócić darmowym zwrotem zgodnie z instrukcją poniżej :

https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-zwracac-produkty-kupione-na-allegro

Towar zakupiony inna forma przesyłki mozna zwrocić jak poniżej :

adres do zwrotu: 

KXMK Krzysztof Kucia Dulowa , Paderewskiego 2 32-545 Karniowice Polska 

Zwroty przyjmowane są poprzez na koszt kupującego własną przesyłką lub przez platformę Poczty Polskiej pod adresem :

 https://ezwroty.poczta-polska.pl/#/main  

Nazwa sklepu : KXMK

w szczególnych przypadkach zwrot odbywa się na nasz koszt po ustaleniu z obsługą sklepu . 

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. 

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. 

Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. 

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

Najkrótsza proponowana Procedura zwroty : 

  

Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, poinformuj o tym Sprzedającego:


  1. Przejdź do zakładki Kupione.
  2. Przy wybranym zamówieniu kliknij [szczegóły].
  3. Wybierz [zwróć część lub całość zamówienia], aby przejść do formularza zwrotu.
  4. Wypełnij formularz i kliknij [zgłoś zwrot sprzedającemu]. Otrzyma on wówczas e-maila.

Lub 


Poinformuj kupującego o odstąpieniu od umowy drogą mailową na adres kxmk@akcja.pl ( do 14 dni od otrzymania towaru ) 

Wypełnienie formularza o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość .

Odesłanie towar wraz z formularzem do 14 dni od odstąpienia od umowy na adres firmy . 

Wypełniony protokół zwrotu ułatwi nam identyfikację towaru oraz przyspieszy procedurę zwrotu. http://allegro.kxmk.com.pl/druk%20odstapienia.pdf 

Przesyłki za pobraniem nie są dostarczane do naszej firmy . 

Jeżeli jesteś zainteresowany wymianą produktu na pasujący - skontaktuj się z Nami. 

Zaproponujemy właściwy towar - stworzymy dogodne warunki wymiany towaru. Uszkodzona przesyłka? 

Skontaktuj się z Nami poprzez email kxmk@akcja.pl dokumentując zdjęciami otrzymany produkt. 

Znajdziemy satysfakcjonujące rozwiązanie problemu. 

Brak odstąpienia od umowy: 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

14 ) Kupującym którzy nie są konsumentami w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 .

 

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Paczka 48 odbiór w punkcie, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz  skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile  Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim  przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione.  Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek  doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

    Informujemy, że w przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje.

    Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

O sprzedającym

krisk9

O sprzedającym

krisk9

99,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 15 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 13:52

Dane firmy

KRZYSZTOF KUCIA
KXMK
DULOWA Paderewskiego 2
32-545 Karniowice
REGON: 120087241
NIP: 628-171-14-27

Kontakt

  • 501****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym



Dane firmy :

KXMK Krzysztof Kucia

Dulowa , Paderewskiego 2

32-545 Karniowice

Nip: 6281711427

Regon : 120087241

Wpis do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta Trzebini z dnia 25.01.2008 Nr.ewid . 5474/2005 .

dane do wpłaty

KXMK Krzysztof Kucia Dulowa.Paderewskiego 2 32-545 Karniowice

M Bank 21 1140 2004 0000 3202 4514 8860

Inteligo 50 1020 5558 1111 1643 1760 0032

Kontakt: 501023726

mail : kxmk@akcja.pl

Paczki wysyłamy od poniedziałku do piątku . 

Minimalny Czas wysyłki podany na każdej aukcji . 

Zakup po godzinie 16 00 jest traktowany jako zakup dnia kolejnego. 

Zakup w sobotę lub niedziele najwcześniejsza wysyłka to wtorek .

Maksymalna waga przesyłki to 31 kg ( dotyczy również przesyłek darmowych zakup powyżej określonej kwoty  kwota podana na każdej aukcji  ) .

Wysyłka w przesyłce Polecony Inpost dotyczy towaru do 2kg i gabarytu przesyłki określonego w regulaminie przewożnika  . 

Zakup powyżej tej wagi będzie skutkował wysłaniem informacji do sprzedającego z prośbą o dopłatę do kolejnej przesyłki .

MINIMALNY Czas dostawy :Kurier dostawa do 48 godzin od nadania

List polecony ekonomiczny ( przesyłka firmowa )   - D + 7 dni

E-przesyłka( Kurier 48 /Paczka 48 )  - D + 3 dni

Przesyłka biznesowa lub biznesowa pobraniowa ( kurier 48/Paczka 48 ) - D + 3 dni

Paczkomaty- D + 3 dni

Allegro minipaczka InPost - D + 6 dni

(gdzie D oznacza dzień nadania a pozostałe dni to dni robocze )Zgłoszenie

braku przesyłki można złożyć po 14 dniach od jej nadania.

Pozostałe informacje



Ta część może nie pasować do Twojego samochodu. Skontaktuj się z Nami

jeżeli nie jesteś pewien, wskażemy odpowiednią ofertę na allegro.

Data w nawiasach oznacza całościowe lata produkcji danego modelu auta.

Nie są to konkretne lata zastosowania części w tym samochodzie.

Producent mógł w tych samych latach stosować 2 lub więcej różnych typów.

Jeżeli nie jesteś pewien dopasowania części po wymiarze i numerze

katalogowym, wyślij do Nas email przed zakupem z zapytaniem. Podaj

niezbędne dane do auta: model, nadwozie, rok produkcji, silnik, moc i

numer nadwozia vin. Mamy możliwość sprawdzenia i wskazania właściwej

części. Jeżeli nie jesteś pewien, przed zakupem porównaj wymiary części z

założonymi w twoim samochodzie, ponieważ wyświetlone występowanie nie

powinno być traktowane jako jedyne źródło informacji podczas doboru

części zamiennych.

Numer oferty: 6769111007

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro