, , ,

K2 T6 KLINET Środek do odtłuszczania powierzchni

od
Super Sprzedawcy
Max-Dywaniki
19,00
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Liczba sztuk
z 1000 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Pojemność opakowania:
      770 ml

Opis

OPIS PRZEDMIOTU:

Płyn służący do odtłuszczenia i oczyszczania lakieru przed nakładaniem wosków i sealantów. Gwarantuje lepsze wiązanie warstwy woskowej z powierzchnią, dzięki czemu utrzymuje się ona znacznie dłużej. Doskonale usuwa resztki past polerskich, dlatego świetnie nadaje się do weryfikacji stanu faktycznego lakieru w trakcie i po jego wypolerowaniu, np. przy pomocy kontroli świetlnej. Jest w pełni bezpieczny dla wszelkich typów lakierów, elementów z tworzyw sztucznych, gumowych i szklanych.

SPOSÓB UŻYCIA:

  1. Produkt jest gotowy do użycia.
  2. Rozpylić na powierzchnię.
  3. Wytrzeć do sucha przy pomocy mikrowłókna.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Ostrów Wielkopolski & Kalisz, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Max-Dywaniki za co najmniej 250,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
3-4 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
14,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
19,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

Sklep firmowy Newstyling
Biskupice Ołoboczne ul. Ostrowska 38C
63-460 Nowe Skalmierzyce
woj. wielkopolskie
email: smart-allegro@newstyling.pl
tel.: 625804050

poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Przy zakupie jednocześnie kilku przedmiotów, na życzenie kupującego towar wysyłam jedną przesyłką. Jeden koszt przesyłki dotyczy wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej (maksymalna waga przesyłki 30 kg). Przy zakupie powyżej 250 zł wysyłka kurierem gratis (waga przesyłki do 30 kg).

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

newstyling Mateusz Wojciechowski
Biskupice Ołoboczne ul. Ostrowska 47
63-460 Nowe Skalmierzyce
Dodatkowe informacje

 Rękojmia 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady  fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach  określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556  oraz art. 5561-5563 KC. 2. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo  do złożenia reklamacji zakupionego Towaru. 3. Reklamacja może być  złożona osobiście w siedzibie Sprzedawcy, za pomocą poczty e-mail  (biuro@newstyling.pl) lub pisemnie listem na adres Sprzedawcy. 4. Przed  złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za  pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w  sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji. 5. Składając reklamację  Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Kupującego, numeru  Zamówienia, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec  Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii.  Reklamacje złożone przez Kupującego niebędącego Konsumentem, bez  załączonego dokumentu sprzedaży, nie będą rozpatrywane. 6. W razie  konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji – Sprzedawca  niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w sposób wskazany w § 2 ust. 4  Regulaminu. 7. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi,  jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy. 8.  Kupujący może odesłać reklamowany Towar poprzez firmę kurierską wskazaną  przez Sprzedawcę – w tym celu Kupujący powinien uprzednio skontaktować  się ze Sprzedawcą. 9. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są  zgodnie z treścią ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. 10. W  procedurze reklamacji Sprzedawca nie przewiduje możliwości pozasądowego  rozstrzygnięcia sporu. 11. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu  Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie  internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany  rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w  sprawie ODR w sporach konsumenckich), narzędziem służącym pozasądowemu  rozstrzyganiu sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z  internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych  między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami  mającymi siedzibę w UE jest platforma ODR (Online Dispute Resolution).  Jest ona dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.  Rozstrzyganie sporów tą metodą ma charakter bezpłatny i dobrowolny. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na koszt sprzedającego
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na koszt sprzedającego
Adres do zwrotu
newstyling Mateusz Wojciechowski
Biskupice Ołoboczne ul. Ostrowska 47
63-460 Nowe Skalmierzyce
Dodatkowe informacje

 Odstąpienie od umowy 1. Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży  Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając  stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni, licząc od dnia wydania  Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Kupującego lub  wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania  tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 2.  Odstępując od umowy sprzedaży Towaru Kupujący może posłużyć się wzorem  oświadczenia znajdującym się poniżej Regulaminu, jednak nie jest to  obowiązkowe. 3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie  przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem  świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według  specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego  zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia jest  rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu  opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze  względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu; 3) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami. 4. W razie odstąpienia od umowy Kupujący  zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż  14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. 5. Kupujący ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem  korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 6. W przypadku odstąpienia od  umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w  tym koszty dostarczenia Towaru do Kupującego (z wyjątkiem dodatkowych  kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia  innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez  Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni  od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu przez  Kupującego prawa odstąpienia od umowy. 7. Zwrot płatności jest  dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został  przez Kupującego użyty w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący  wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W przypadku płatności za  pobraniem, zwrot płatności następuje przelewem na rachunek bankowy  wskazany przez Kupującego, co nie wiąże się dla Kupującego z żadnymi  kosztami. 8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu  otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego  odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 9.  Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem  przewoźnika, przy pomocy którego Kupujący dostarcza zwracany Towar do  Sprzedawcy, tj. Kupujący odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt,  który nie podlega zwrotowi. 10. Kupujący może zwrócić Towar poprzez  firmę kurierską wskazaną przez Sprzedawcę – w tym celu Kupujący powinien  skontaktować się uprzednio ze Sprzedawcą celem ustalenia terminu  odbioru Towaru przez przewoźnika. W takiej sytuacji bezpośrednie koszty  zwrotu Towaru ponosi Sprzedawca. Załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja  2014 r. o prawach konsumenta WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY  (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci  odstąpienia od umowy) – Adresat: Mateusz Wojciechowski newstyling  Mateusz Wojciechowski adres: Biskupice Ołoboczne, ul. Ostrowska 47,  63-460 Nowe Skalmierzyce Infolinia tel.: (62) 580-40-50 PN-PT 8:00-18:00  e-mail: kontakt@newstyling.pl – Ja/My(*) niniejszym  informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży  następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o  dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie  następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i  nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis  konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji  papierowej) – Data Ponadto podaję numer rachunku bankowego, na który ma  nastąpić zwrot pieniędzy (nieobowiązkowe, ale znacznie przyspieszy  zwrot) (*) Niepotrzebne skreślić. 

O sprzedającym

Max-Dywaniki

O sprzedającym

Max-Dywaniki

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 12:53

Dane firmy

Mateusz Wojciechowski
newStyling Mateusz Wojciechowski
Biskupice Ołoboczne Ul. Ostrowska 47
63-460 Nowe Skalmierzyce
NIP: 6222623302

Kontakt

  • (62* ********* (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedawca – Mateusz Wojciechowski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: newStyling Mateusz Wojciechowski, Biskupice Ołoboczne, ul. Ostrowska 47, 63-460 Nowe Skalmierzyce, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 6222623302, REGON: 302861257.  Nr konta. 52109011600000000129631221 

Pozostałe informacje

Słownik pojęć 1. Sprzedawca – Mateusz Wojciechowski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: newstyling Mateusz Wojciechowski, Biskupice Ołoboczne, ul. Ostrowska 47, 63-460 Nowe Skalmierzyce, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 6222623302, REGON: 302861257. 2. Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=38643900 3. Kupujący – każdy podmiot składający Zamówienie w Sklepie (Konsument lub osoba nieposiadająca statusu Konsumenta). 4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu cywilnego). 5. Regulamin – niniejszy regulamin. 6. Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez Kupującego konta, dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu. 7. Towar – rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie, w szczególności dywaniki, kosmetyki i inne akcesoria samochodowe. 8. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej rodzaj i liczbę Towarów. Postanowienia ogólne 1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Towarów znajdujących się w Sklepie oraz zasady korzystania ze Sklepu. 2. Do zawarcia umowy sprzedaży oraz korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www. 3. Koszty wynikające z korzystania z sieci Internet przez Kupującego, uzależnione są od cennika operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usługi dostępu do Internetu, z którego korzysta Kupujący i obciążają go osobiście. 4. Sprzedawca może porozumiewać się z Kupującym, a Kupujący ze Sprzedawcą poprzez pocztę e-mail (kontakt@newstyling.pl), telefonicznie (+48 795 855 405), pisemnie listem oraz osobiście w siedzibie Sprzedawcy. 5. Wszelka korespondencja elektroniczna wysyłana przez Sprzedawcę podlega ochronie antywirusowej i kierowana jest wyłącznie do określonego Kupującego. 6. Przedmiotem sprzedaży są Towary prezentowane przez Sklep w chwili składania Zamówienia. 7. Ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Ceny nie obejmują kosztów dostawy. 8. Sprzedawca dokonuje sprzedaży za pośrednictwem Sklepu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej 9. Wszystkie Towary prezentowane na stronie Sklepu są nowe i wolne od wad. 10. Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny Towarów, wprowadzania oraz wycofania Towarów, udzielania rabatów na poszczególne towary oraz przeprowadzania i odwoływania promocji w Sklepie. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez Kupujących; tj.zmiany nie dotyczą Zamówień, które zostały złożone. 11. W celu umożliwienia pełnego korzystania ze wszystkich możliwości Sklepu, Kupujący może dokonać Rejestracji. Rejestracja jest jednorazowa, dobrowolna i nie jest konieczna do składania Zamówień w Sklepie. Kolejne Zamówienia realizowane są na podstawie logowania Kupującego do serwisu Sklepu. 12. Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Kupującym) zamieszczania w nim treści bezprawnych (np. w opiniach o Towarze). Składanie Zamówień 1. Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień za pośrednictwem serwisu Sklepu wypełniając interaktywny formularz. 2. W celu złożenia Zamówienia poprzez serwis Sklepu należy dodać wybrany Towar do koszyka poprzez kliknięcie w przycisk „Do koszyka”, a następnie po kliknięciu w „Koszyk” postępować zgodnie z dalszymi informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu aż do kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”. 3. Po złożeniu Zamówienia poprzez serwis allegro Kupujący otrzymuje: 1) e-mail będący potwierdzeniem złożenia Zamówienia u Sprzedawcy – wraz ze wszystkimi istotnymi warunkami Zamówienia, 2) w ciągu 1 maksymalnie 2 dni roboczych od złożenia Zamówienia – informację poprzez e-mail lub telefon, potwierdzającą przyjęcie Zamówienia do realizacji i zawarcie umowy sprzedaży Towaru. 4. Anulowanie lub modyfikacja Zamówienia jest możliwa przez Kupującego do czasu rozpoczęcia realizacji Zamówienia. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą najszybciej jak to jest możliwe od złożenia Zamówienia. Nie narusza to w żaden sposób praw Konsumentów do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od odebrania Towaru. 5. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby realizacji płatności: 1) przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy, 2) za pośrednictwem systemów elektronicznych płatności PayU (świadczonych przez PayU S. A. ul. Grunwaldzka 182 60-166 Poznań), 3) gotówką za pobraniem lub przy odbiorze osobistym w siedzibie Sprzedawcy. 6. Kupujący dokonujący zapłaty przelewem powinien zapłacić za Towar w terminie 7 dni roboczych od otrzymania informacji o potwierdzeniu Zamówienia. Po tym terminie oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca. 7. Informacje o kosztach dostawy są uwidaczniane przy każdym Towarze oraz w procedurze składania Zamówienia (w interaktywnym formularzu). Koszty dostawy doliczane są do ceny Towaru i ponoszone są przez Kupującego (z wyjątkiem osobistego odbioru Towaru, gdzie koszty te dla Kupującego wynoszą 0 zł). Ponadto przy jednorazowym Zamówieniu na kwotę powyżej 300zł brutto (wartość Towaru bez kosztów dostawy) koszty dostawy ponosi Sprzedawca (pod warunkiem dostawy Towaru w jednej paczce o wadze nie przekraczającej 30 kg). 8. Informacja o koszcie dostawy Towaru ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Kupującego informacji, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu. 9. Szczegółowe koszty dostawy Towaru, w zależności od wybranej formy dostawy, znajdują się w zakładce „ Koszty wysyłki ”. Realizacja Zamówień 1. Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego przez Kupującego jest podanie przy wypełnianiu interaktywnego formularza prawdziwych danych osobowych i kontaktowych (umożliwiających weryfikację i potwierdzenie przyjęcia Zamówienia). 2. W przypadku błędnego lub niedostatecznego wypełnienia interaktywnego formularza Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Kupującym w celu potwierdzenia złożenia Zamówienia. Jeśli Zamówienia nie będzie można potwierdzić w terminie 3 dni roboczych z uwagi na brak możliwości kontaktu z Kupującym oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca. 3. Procedura realizacji Zamówienia zostaje uruchomiona po o otrzymaniu przez Kupującego informacji, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu 4. Czas realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę zależy od dostępności danego Towaru i wynosi od 2 do 14 dni roboczych. Do tego czasu należy doliczyć czas niezbędny na dostawę zamówionego Towaru. 5. Czas dostawy przesyłki kurierem lub za pośrednictwem Paczkomatów InPost wynosi od 1 do 2 dni roboczych. 6. W przypadku ewentualnego wydłużenia czasu realizacji Zamówienia Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. 7. Jeżeli kupującym jest Konsument, Sprzedawca wydaje Towar Kupującemu, nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy, chyba że umowa stanowi inaczej. 8. Dowodem dokonania zakupu jest paragon lub faktura VAT, które Kupujący otrzymuje wraz z Towarem lub w oddzielnej przesyłce. Kupujący upoważnia Sprzedawcę do wystawienia faktury bez podpisu Kupującego i przesłania jej drogą elektroniczną na wskazany przez Kupującego adres mailowy, chyba że Kupujący powiadomi Sprzedawcę o zamiarze otrzymania jej w formie papierowej. 9. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów poprzez firmę kurierską i Paczkomaty InPost. 10. Miejscem spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę jest wskazane przez Kupującego w procedurze składania Zamówienia miejsce odbioru Towaru (adres dostawy). 11. Odbierając dostarczoną przez kuriera przesyłkę Kupujący obowiązany jest ją zbadać (na podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne poinformowanie o tym Sprzedawcy. Brak sporządzenia protokołu szkody nie jest równoznaczny z wygaśnięciem prawa Konsumenta do złożenia reklamacji w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki; protokół jest jednak pomocny w procedurze reklamacji. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może utrudnić Konsumentowi dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy oraz ustalenie osoby odpowiedzialnej za uszkodzenie przesyłki. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki złożone przez Kupujących niebędących Konsumentami, bez załączonego protokołu szkody, nie będą rozpatrywane. 

Numer oferty: 7884339687

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro