K2 Lakier Farba do zacisków bębnów hamulcowych

od
Super Sprzedawcy
dwr_com_pl
13,89
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
79 osób kupiło 104 sztuki
Liczba sztuk
z 89665 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Pojemność opakowania:
      400 ml
    • Marka:
      K2
    • Opakowanie:
      Spray
    • Waga (z opakowaniem):
      0.5 kg

Opis

K2 Brake Caliper Paint 400ml: Czerwony lakier do zacisków i bębnów hamulcowych

Kod produktu: G32-3412

K2 Brake caliper paint to wysokotemperaturowy lakier do malowania zacisków hamulcowych wykonany na bazie najwyższej jakości żywic. Tworzy trwałą powłokę o wysokim połysku, odporną na pył hamulcowy, środki chemiczne, sól, benzynę i niekorzystne warunki atmosferyczne. Działa antykorozyjnie. Nadaje autu sportowy charakter. 

 

Sposób użycia:

  • Zaciski można malować bez i po demontażu.
  • Przeszlifować powierzchnię papierem gradacji 240-360 w celu usunięcia rdzy oraz uzyskania późniejszej dobrej przyczepności farby.
  • Odtłuścić powierzchnię, np. przy pomocy K2 Brake Cleaner.
  • W przypadku malowania zacisków bez demontażu, dokładnie zamaskować sąsiadujące elementy.
  • Przed użyciem wstrząsać pojemnikiem przez 1 min.
  • Nanieść 2-3 warstwy w odstępach 10 min. Nie dopuszczać do zamalowania farbą elementów ciernych, przewodów oraz części ruchomych hamulca.

 

Pojemność: 400 ml

Kolor: czerwony

Kod produktu: G32-3412

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,95

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
4,95/5
(59 ocen)
56
3
0
0
0

13 sierpnia 2019 od
Jedna puszka starczyła mi na 4 zaciski i malowanie po 3 warstwy
24 czerwca 2019 od
bardzo dobrze pokrywa tarczę
23 czerwca 2019 od
Farben czerwonen do brembo
12 maja 2019 od
Towar zgodny z opisem. POLECAM !!!
1 maja 2019 od
Polecam
17 kwietnia 2019 od
Polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Katowice, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u dwr_com_pl za co najmniej 999,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
3-4 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
3-4 dni robocze
Punkty Poczta pobranie
14,90 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Paczkomaty 24/7
14,90 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 pobranie
18,90 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Pocztex Kurier48
13,90 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
17,90 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier InPost
14,90 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier InPost pobranie
18,90 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
14,90 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
18,90 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

Grupa DWR s.c.
Owsiana 44
40-780 Katowice
woj. śląskie
tel.: 327298210

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Słownik pojęć

  1. Sprzedawca – Grupa DWR Marcin Holewik, Paweł Juroszek, Mateusz Margalski Spółka cywilna, ul. Owsiana 44, 40-780 Katowice, NIP 6342835343, tel. 32 729 82 10, e-mail: biuro@dwr.com.pl 
  2. Klient - osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca lub zamierzająca złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym.
  3. Produkt - dostępna w ofercie Sklepu Internetowego rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  4. Sklep Internetowy – Sklep prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem serwisu Allegro.pl, w którym Klienci za pośrednictwem Internetu (drogą elektroniczną), w ramach infrastruktury informatycznej mogą dokonywać zakupów Produktów znajdujących się w ofercie Sprzedawcy. 
  5. Umowa Sprzedaży – umowa zawierana drogą elektroniczną pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, której przedmiotem jest zakup Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego. 
  6. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, w którym Klient z wykorzystaniem formularza Zamówienia precyzuje jego szczegóły. 

Zasady reklamacji i gwarancji

  1. Sprzedawca względem Klienta odpowiada, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. 
  2. Produkty sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Produktu bądź dystrybutora.
  3. W wypadku Produktów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest prezentowana na podstronie Sklepu Internetowego właściwej dla poszczególnego Produktu lub w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Produktu.
  4. Każdy Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji korzystając z prawa rękojmi jak i praw wynikających z gwarancji. Sprzedawca zachęca do składania reklamacji za pośrednictwem Formularza Reklamacji i przesłania go na adres mailowy Sprzedawcy lub w formie papierowej na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.
  5. Przed złożeniem reklamacji i wysyłką Produktu Klient jest proszony o kontakt telefoniczny lub za pomocą wiadomości elektronicznej ze Sprzedawcą celem przyśpieszenia postępowania reklamacyjnego.
  6. Korzystając z Formularza Reklamacji należy precyzyjnie opisać występujące wady Produktu lub Usługi.
  7. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania od kupującego żądania wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny. 
  8. Każdy Klient zostanie poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego w drodze mailowej lub pisemnej. 

Jak złożyć reklamację?

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji. 
  2. Zapakuj reklamowany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie towaru na czas transportu. Pamiętaj, że towar odsyłany na reklamację powinien być kompletny.
  3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny) oraz formularz zgłoszenia reklamacji.
  4. Odeślij paczkę na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.

Dostarczenie towaru

  1. Składając reklamację możesz skorzystać z darmowego odesłania towaru do sklepu.
  2. Przejdź na stronę https://ezwroty.poczta-polska.pl/, a następnie wybierz sklep Grupa DWR s.c.
  3. Dane sklepu zostaną uzupełnione automatycznie. Wypełnij formularz nadania paczki podając swoje dane oraz wskaż placówkę pocztową, w której nadasz przesyłkę.
  4. Potwierdź wprowadzone dane. Na podany w formularzu adres e-mail otrzymasz etykietę na paczkę, którą należy wydrukować.
  5. Zwracany towar bezpiecznie zapakuj na czas transportu i z wydrukowaną etykietą adresową dostarcz do wybranej przez siebie placówki pocztowej w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu jej wygenerowania.

Przesyłka powinna do nas dotrzeć w ciągu 2 dni roboczych od jej nadania, a Ty nie poniesiesz żadnych kosztów jej nadania.   

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Grupa DWR s.c.
Kościuszki 61F
43-190 Mikołów
Dodatkowe informacje

Słownik pojęć

  1. Sprzedawca – Grupa DWR Marcin Holewik, Paweł Juroszek, Mateusz Margalski Spółka cywilna, ul. Owsiana 44, 40-780 Katowice, NIP 6342835343, tel. 32 729 82 10, e-mail: biuro@dwr.com.pl 
  2. Klient - osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca lub zamierzająca złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym.
  3. Produkt - dostępna w ofercie Sklepu Internetowego rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  4. Sklep Internetowy – Sklep prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem serwisu Allegro.pl, w którym Klienci za pośrednictwem Internetu (drogą elektroniczną), w ramach infrastruktury informatycznej mogą dokonywać zakupów Produktów znajdujących się w ofercie Sprzedawcy. 
  5. Umowa Sprzedaży – umowa zawierana drogą elektroniczną pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, której przedmiotem jest zakup Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego. 
  6. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, w którym Klient z wykorzystaniem formularza Zamówienia precyzuje jego szczegóły. 

Zasady reklamacji i gwarancji

  1. Sprzedawca względem Klienta odpowiada, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. 
  2. Produkty sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Produktu bądź dystrybutora.
  3. W wypadku Produktów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest prezentowana na podstronie Sklepu Internetowego właściwej dla poszczególnego Produktu lub w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Produktu.
  4. Każdy Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji korzystając z prawa rękojmi jak i praw wynikających z gwarancji. Sprzedawca zachęca do składania reklamacji za pośrednictwem Formularza Reklamacji i przesłania go na adres mailowy Sprzedawcy lub w formie papierowej na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.
  5. Przed złożeniem reklamacji i wysyłką Produktu Klient jest proszony o kontakt telefoniczny lub za pomocą wiadomości elektronicznej ze Sprzedawcą celem przyśpieszenia postępowania reklamacyjnego.
  6. Korzystając z Formularza Reklamacji należy precyzyjnie opisać występujące wady Produktu lub Usługi.
  7. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania od kupującego żądania wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny. 
  8. Każdy Klient zostanie poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego w drodze mailowej lub pisemnej. 

Jak złożyć reklamację?

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji. 
  2. Zapakuj reklamowany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie towaru na czas transportu. Pamiętaj, że towar odsyłany na reklamację powinien być kompletny.
  3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny) oraz formularz zgłoszenia reklamacji.
  4. Odeślij paczkę na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.

Dostarczenie towaru

  1. Składając reklamację możesz skorzystać z darmowego odesłania towaru do sklepu.
  2. Przejdź na stronę https://ezwroty.poczta-polska.pl/, a następnie wybierz sklep Grupa DWR s.c.
  3. Dane sklepu zostaną uzupełnione automatycznie. Wypełnij formularz nadania paczki podając swoje dane oraz wskaż placówkę pocztową, w której nadasz przesyłkę.
  4. Potwierdź wprowadzone dane. Na podany w formularzu adres e-mail otrzymasz etykietę na paczkę, którą należy wydrukować.
  5. Zwracany towar bezpiecznie zapakuj na czas transportu i z wydrukowaną etykietą adresową dostarcz do wybranej przez siebie placówki pocztowej w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu jej wygenerowania.

Przesyłka powinna do nas dotrzeć w ciągu 2 dni roboczych od jej nadania, a Ty nie poniesiesz żadnych kosztów jej nadania.   

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
30 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Grupa DWR s.c.
Kościuszki 61F
43-190 Mikołów
Dodatkowe informacje

Jako Konsumentowi gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki.

Jak zwrócić towar?

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  2. Zapakuj zwracany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie towaru na czas transportu. Pamiętaj! Zwrotowi podlegają produkty nowe, w pełni kompletne.
  3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny), kartę gwarancyjną (o ile została wydana) oraz formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  4. Odeślij paczkę na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów  

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
  2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient wyśle w terminie 30 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu) bądź drogą mailową na adres: biuro@dwr.com.pl       
  3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 30 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt.
  4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
  5. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków jest wykonywany na kartę.
  6. W przypadku, gdy Klient wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta.
  7. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).
  8. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Przedsiębiorcy.
  9. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w poniższych przypadkach umów:
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. ulotki, wizytówki, fotoplakaty);
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o świadczeniu usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sklep nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • w której Klient wyraźnie żądał, aby Sklep do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli Sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient  żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej;
  • świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

dwr_com_pl

O sprzedającym

dwr_com_pl

99,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 18:54

Dane firmy

Grupa DWR s.c.
Kościuszki 61F
43-190 Mikołów
REGON: 360642923
NIP: 634-283-53-43

Kontakt

  • 32 *** ** ** (pokaż)
  • 535 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Od 2013 roku Grupa DWR s.c. prowadzi hurtową i detaliczną sprzedaż części oraz akcesoriów samochodowych. Naszą firmę tworzą ludzie związani z motoryzacją od najmłodszych lat. Lubimy to, co robimy, dlatego chcemy to robić jak najlepiej. Szeroka gama produktowa, renomowane marki, sprawna logistyka i konkurencyjne ceny – w sklepie DWR motozakupy stają się przyjemnością.  

Tysiące produktów w jednym miejscu

Jesteśmy jednym z największych motoryzacyjnych sklepów internetowych w Polsce. W asortymencie posiadamy kilka tysięcy produktów, dostępnych „od ręki” w magazynie. Znajdziesz u nas części samochodowe (mechaniczne i elektroniczne), akcesoria, chemię, systemy alarmowe, sprzęt audio oraz wiele innych produktów, dopasowanych do Twojego pojazdu. Na profesjonalistów czeka szeroka gama wyposażenia warsztatowego – części, akcesoriów, narzędzi i urządzeń. Cały czas wzbogacamy ofertę o nowe pozycje. Dzięki bezpośredniej współpracy z dystrybutorami i producentami, możemy zaoferować wysokiej jakości towar w konkurencyjnych cenach. Jesteśmy partnerem handlowym renomowanych marek motoryzacyjnych, m.in.: Bosch, K2, Osram, Philips, Sonax, Tungsram i Valeo.

Pozostałe informacje

Uprzejmie informujemy, że w długi weekend sierpniowy, tj. w dniach od 15 do 17 sierpnia 2019 roku Biuro Obsługi Klienta oraz magazyn obsługujący realizację zamówień będą nieczynne.  

Zamówienia złożone do godz. 12:00 dnia 14 sierpnia 2019 r. będą zrealizowane jeszcze przed planowaną przerwą. Z kolei zamówienia złożone po godz. 12:00 14 sierpnia oraz w dniach kolejnych, będą realizowane od 19 sierpnia 2019 r. według kolejności ich otrzymywania.  

Sklep stacjonarny będzie czynny w piątek (16.08.) w godzinach od 9:00 do 17:00 oraz w sobotę (17.08.) w godzinach od 9:00 do 13:00.  

Za utrudnienia przepraszamy.

Numer oferty: 7936520255

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro