JUST STAR Kuferek w paski z ozdobną klamrą

od
BEMAREX_PL
240,00
Liczba sztuk
z 1 sztuki
10 dni do końca 
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Waga (z opakowaniem):
      0.84 kg
    • Płeć:
      Produkt damski
    • Kolor:
      wielokolorowy
    • Marka:
      Inna marka
    • Materiał dominujący:
      skóra ekologiczna
    • Fason:
      kuferek
    • Wielkość:
      Mała (nie mieszcząca A4)
    • Wzór dominujący:
      paski
    • Kolor okuć:
      złoty
    • Styl:
      miejski
    • Cechy dodatkowe:
      brak
    • Dostawa z Polski:
      tak
    • Wysokość:
      17 cm
    • Szerokość:
      23.5 cm
    • Zapięcie:
      magnes

Opis

JUST STAR Kuferek w paski z ozdobną klamrą

Just Star

  • Marka: Just Star
  • Kolor: wielokolorowy
  • Płeć: damska
  • Materiał: skóra ekologiczna
  • Materiał wewnątrz: elegancki żakard
  • Wewnętrzna struktura: kieszeń na zamek, kieszeń na drobiazgi
  • Rozmiar: szerokość:23.5cm wysokość:17cm głebokość:10cm uchwyt:6.5cm pasek:128cm(odpinany,regulowany)
  • Typ rozmiaru: nie mieszcząca A4
  • Metoda otwierania: magnes
  • Kolor: Wielokolorowy
  • Materiał: Skóra ekologiczna
  • Rodzaj: Damska
  • Wysokość: 17
  • Szerokość: 23.5
  • Struktura wewnętrzna: Kieszeń na zamek, kieszeń na drobiazgi
  • Zapięcie: Magnes
  • Materiał wewnętrzny: Elegancki żakard
  • Typ rozmiaru: Nie mieszcząca A4
  • waga opakowania: 0.84

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 14,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Bartoszyce, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Paczkomaty 24/7
14,00 zł
3 dni robocze
3 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
14,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 

W przypadku reklamacji proszę o przesłanie zdjęcia reklamowanego produktu wraz z wypełnionym formulrzem na adres email: reklamacje@nidea.pl 

O dalszych krokach poinformujemy w odpowiedzi na otrzymany email. 

1. Sprzedający (Gwarant) gwarantuje, że sprzedawane produkty są wolne od wad fabrycznych.

2. Okres gwarancji trwa 12 miesięcy od dnia zakupu produktu.

3. Gwarant zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy lub wymiany uszkodzonego produktu w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, z tym zastrzeżeniem, że o sposobie załatwienia reklamacji decyduje Gwarant.

4. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub zniszczenie produktu lub jego części wynikłe z innych przyczyn niż wady w nich tkwiące. W szczególności nie ponosi odpowiedzialności za:Wszelkie uszkodzenia mechaniczne nie stwierdzone przy zakupie, w tym mogące wystąpić w wyniku nieprawidłowego transportu, przechowywania, użytkowania (np. przemoczenia, złej konserwacji, noszenia w torebce zbyt ciężkich przedmiotów), lub w wyniku wypadku;Naturalne zużycie produktu wskutek eksploatacji, w szczególności zabrudzenia, różnice w kolorze i strukturze skóry, załamania, otarcia bądź zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania będące wynikiem naturalnych właściwości skóry;Uszkodzenia powstałe w wyniku eksploatacji niezgodnej z przeznaczeniem produktu;Uszkodzenia spowodowane czynnikami zewnętrznymi niezależnymi od Sprzedającego;Wady powstałe wskutek niedbałości Kupującego;Uszkodzenia skóry spowodowane działaniem promieni słonecznych, wystawieniem produktu na zbyt wysokie lub niskie temperatury, otarciami, kontaktem produktu z kwasami, rozpuszczalnikami, ewentualnie innymi roztworami chemicznymi, wodą;Wady powstałe wskutek nieprawidłowej konserwacji i zabezpieczenia produktu przez działaniem warunków atmosferycznych (skórzane produkty należy zabezpieczać pastą do pielęgnacji; nie powinny być suszone na słońcu, wystawiane na deszcz i inne ciężkie warunki atmosferyczne);Zmatowienie, odbarwienie metalowych elementów produktu (metalowe elementy należy polerować suchą szmatką, by nie utraciły kolorytu);Produkty niepełnowartościowe (uszkodzone) i zakupione po obniżonej cenie;Uszkodzenia produktów zakupionych na fakturę w związku z prowadzoną przez Kupującego działalnością gospodarczą.

5. W przypadku pojawienia się wad w okresie ważności gwarancji, Sprzedający dokona naprawy lub wymiany artykułu na swój koszt. W tym celu Kupujący powinien przesłać na własny koszt, zakupiony produkt na adres: Nidea Sp. z o.o., ul. Bursaki 15, 20-150 Lublin, dołączając formularz reklamacji, gwarancję oraz kopię dowodu zakupu. Brak dowodu zakupu uprawnia Gwaranta do odmowy rozpatrzenia reklamacji.

6. Koszt dostarczenia reklamowanego produktu oraz koszt zwrotu produktu do Kupującego w razie nieuwzględnienia reklamacji pokrywa Kupujący. Koszty dostarczenia naprawionego /wymienionego produktu pokrywa Sprzedający.

7. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

8. W przypadku stwierdzenia przez Sprzedającego braku możliwości naprawy produktu, Kupującemu przysługuje prawo wymiany produktu na nowy, wolny od wad.

9. W razie gdyby reklamowany produkt był wycofany z produkcji Kupującemu przysługuje prawo wyboru innego dowolnego produktu z oferty sklepu o cenie równej lub wyższej od reklamowanego, przy wyrównaniu różnicy ceny.

10. Karta gwarancyjna jest ważna wraz z dowodem zakupu. W przypadku zagubienia karty gwarancyjnej nie będą wydawane duplikaty.

11. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Nidea Sp. z o.o.
ul. Bursaki 15
20-150 Lublin
Dodatkowe informacje

 

W przypadku reklamacji proszę o przesłanie zdjęcia reklamowanego produktu wraz z wypełnionym formulrzem na adres email: reklamacje@nidea.pl 

O dalszych krokach poinformujemy w odpowiedzi na otrzymany email. 

1. Sprzedający (Gwarant) gwarantuje, że sprzedawane produkty są wolne od wad fabrycznych.

2. Okres gwarancji trwa 12 miesięcy od dnia zakupu produktu.

3. Gwarant zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy lub wymiany uszkodzonego produktu w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, z tym zastrzeżeniem, że o sposobie załatwienia reklamacji decyduje Gwarant.

4. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub zniszczenie produktu lub jego części wynikłe z innych przyczyn niż wady w nich tkwiące. W szczególności nie ponosi odpowiedzialności za:Wszelkie uszkodzenia mechaniczne nie stwierdzone przy zakupie, w tym mogące wystąpić w wyniku nieprawidłowego transportu, przechowywania, użytkowania (np. przemoczenia, złej konserwacji, noszenia w torebce zbyt ciężkich przedmiotów), lub w wyniku wypadku;Naturalne zużycie produktu wskutek eksploatacji, w szczególności zabrudzenia, różnice w kolorze i strukturze skóry, załamania, otarcia bądź zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania będące wynikiem naturalnych właściwości skóry;Uszkodzenia powstałe w wyniku eksploatacji niezgodnej z przeznaczeniem produktu;Uszkodzenia spowodowane czynnikami zewnętrznymi niezależnymi od Sprzedającego;Wady powstałe wskutek niedbałości Kupującego;Uszkodzenia skóry spowodowane działaniem promieni słonecznych, wystawieniem produktu na zbyt wysokie lub niskie temperatury, otarciami, kontaktem produktu z kwasami, rozpuszczalnikami, ewentualnie innymi roztworami chemicznymi, wodą;Wady powstałe wskutek nieprawidłowej konserwacji i zabezpieczenia produktu przez działaniem warunków atmosferycznych (skórzane produkty należy zabezpieczać pastą do pielęgnacji; nie powinny być suszone na słońcu, wystawiane na deszcz i inne ciężkie warunki atmosferyczne);Zmatowienie, odbarwienie metalowych elementów produktu (metalowe elementy należy polerować suchą szmatką, by nie utraciły kolorytu);Produkty niepełnowartościowe (uszkodzone) i zakupione po obniżonej cenie;Uszkodzenia produktów zakupionych na fakturę w związku z prowadzoną przez Kupującego działalnością gospodarczą.

5. W przypadku pojawienia się wad w okresie ważności gwarancji, Sprzedający dokona naprawy lub wymiany artykułu na swój koszt. W tym celu Kupujący powinien przesłać na własny koszt, zakupiony produkt na adres: Nidea Sp. z o.o., ul. Bursaki 15, 20-150 Lublin, dołączając formularz reklamacji, gwarancję oraz kopię dowodu zakupu. Brak dowodu zakupu uprawnia Gwaranta do odmowy rozpatrzenia reklamacji.

6. Koszt dostarczenia reklamowanego produktu oraz koszt zwrotu produktu do Kupującego w razie nieuwzględnienia reklamacji pokrywa Kupujący. Koszty dostarczenia naprawionego /wymienionego produktu pokrywa Sprzedający.

7. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

8. W przypadku stwierdzenia przez Sprzedającego braku możliwości naprawy produktu, Kupującemu przysługuje prawo wymiany produktu na nowy, wolny od wad.

9. W razie gdyby reklamowany produkt był wycofany z produkcji Kupującemu przysługuje prawo wyboru innego dowolnego produktu z oferty sklepu o cenie równej lub wyższej od reklamowanego, przy wyrównaniu różnicy ceny.

10. Karta gwarancyjna jest ważna wraz z dowodem zakupu. W przypadku zagubienia karty gwarancyjnej nie będą wydawane duplikaty.

11. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
BEMAR Kozieł Robert
Sikorskiego 27/23
11-200 Bartoszyce
Dodatkowe informacje

 

  1. Sprzedający nie ponosi kosztów zwrotu towaru zakupionego w sklepie, w sytuacji odstąpienia przez Klienta od umowy.
  2. Odstąpienie od umowy przez Klienta może nastąpić w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru.
  3. Dostarczenie towaru na adres  Sklepu powinno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty odstąpienia od umowy przez  Klienta. Przyjęcie towaru przez Sprzedającego i zwrot kosztów towaru do Klienta jest możliwy o ile towar nie nosi śladów użytkowania i jest oryginalnie zapakowany. W innym przypadku towar zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.
  4. Sklep rozpatruje zwroty w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru do niego.
  5. W celu skutecznego zgłoszenia zwrotu, Klient obowiązany jest do wypełnienia formularza zwrotu towaru.
  6. Towar powinien być zapakowany w sposób umożliwiający jego bezpieczny transport.

O sprzedającym

BEMAREX_PL

O sprzedającym

BEMAREX_PL

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 10:02

Dane firmy

Robert Kozieł
BEMAR
Sikorskiego 27/23
11-200 Bartoszyce
NIP: 7431362094

Kontakt

  • 600****** (pokaż)
poniedziałek - niedziela
09:00 - 18:00

Numer oferty: 8030503685

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro