JAK SIĘ POZBYĆ CELLULITU BLU-RAY)

od
sklep-rozrywka
19,99
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Liczba sztuk
z 5 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Opakowanie:
      w folii
    • Liczba płyt w wydaniu:
      jedna
    • Licencja do wypożyczania:
      Bez licencji

Opis

JAK SIĘ POZBYĆ CELLULITU BLU-RAY)

Tytuł aukcji/filmu : JAK SIĘ POZBYĆ CELLULITU

Reżyser : Andrzej Saramonowicz

Obsada : Artur Zmijewski, Wojciech Mecwaldowski, Cezary Kosinski, Tomasz Kot, Rafal Rutkowski, Magdalena Boczarska, Dominika Kluzniak, Elzbieta Romanowska, Grzegorz Malecki, Maja Hirsch, Ewa Konstancja Bulhak, Miroslawa Olbinska, Aleksandra Poplawska, Ewelina Paszke, Ewa Biala, Patricia Kazadi, Magdalena Modra, Olga Omeljaniec, Iwona Rejzner, Magdalena Laska

Rok produkcji : 2011

Czas : 111 min

Opis

Jak się pozbyć cellulitu to pełna niespodzianek komedia o kobiecej przyjaźni wystawionej na ekstremalną próbę. Dwie przyjaciółki - Ewa (Dominika Kluźniak) i Maja (Maja Hirsch) - poznają w ekskluzywnym SPA piękną masażystkę Kornelię (Magdalena Boczarska), która wciąga je w wir szalonych przygód. W trakcie tych przeżyć dziewczyny połączy głęboka przyjaźń, której fundamentem jest prosta prawda życiowa: natrętny facet bywa gorszy od cellulitu i jeszcze trudniej się go pozbyć.

Dodatki

  • - bezpośredni dostęp do scen
  • - Aktorzy i reżyser o filmie
  • - Na planie
  • - Sceny usunięte

Dźwięk : polski

Napisy : angielskie

Obraz : 16:9

Licencja : bez licencji do wypożyczania

Stan płyty : Produkt ORYGINALNY. Płyta NOWA.

  • Licencja do wypożyczania: Bez licencji
  • Liczba płyt w wydaniu: jedna
  • Stan: Nowy
  • Opakowanie: w folii

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Ruda Śląska, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
9-10 dni roboczych
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,99 zł
kolejna sztuka
8,99 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
8 dni roboczych
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Paczka w RUCHu
pierwsza sztuka
7,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
10-12 dni roboczych
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
8 dni roboczych

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Pocztex Kurier 48
pierwsza sztuka
9,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
9-10 dni roboczych
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
8-9 dni roboczych

Listy i paczki pocztowe

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Przesyłka polecona
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
5,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
11-12 dni roboczych
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł

Wysyłka za granicę

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Austria
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Belgia
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Czechy
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Dania
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Francja
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Hiszpania
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Holandia
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Irlandia
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Niemcy
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Norwegia
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Szwecja
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Słowacja
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Włochy
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

B i G Barbara Gorzela
Pokoju 15a/15
41-709 Ruda Śląska
Dodatkowe informacje

 Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wadę, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, swoje roszczenia, a także adres zwrotny (w tym adres email) oraz numer konta, jeżeli ewentualny zwrot pieniędzy ma nastąpić na konto.
  2. W przypadku złożenia przez Ciebie oświadczenia o obniżeniu ceny, w oświadczeniu należy wskazać kwotę, o którą cena ma być obniżona.
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia, wskazanego w pkt 1 powyżej, poinformujemy Cię mailowo lub pocztą o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. W przypadku istnienia wady produktu, za którą stosownie do przepisów prawa odpowiedzialny jest Sklep, w terminie do 14 dni zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  5. Zwrot płatności dokonany zostanie na  wskazany przez Ciebie numer konta
  6. Jeżeli Sklep stosownie do przepisów prawa nie ponosi odpowiedzialności za wadę produktu lub gdy brak jest takiej wady, poinformujemy Cię o podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany przez Ciebie produkt.
  7. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem email: sklep-rozrywka@o2.pl lub telefonicznie: 6660944722. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.


 

REKLAMACJE PRZESYŁEK WYSYŁANYCH ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ

Jeżeli list polecony lub powiadomienie o próbie jej dostarczania (tzw. awizo) nie zostało doręczone w ciągu 14 dni roboczych ‐ wówczas już 15 dnia można wnieść reklamację. 

 W przypadku przesyłek rejestrowanych uszkodzonych lub takich, w których adresat stwierdzi ubytek, reklamacja powinna być wniesiona od razu przy przyjęciu przesyłki. Można także, przyjmując taką  przesyłkę,  złożyć  pisemne oświadczenie o stwierdzeniu uszkodzenia lub ubytku zawartości, a następnie złożyć reklamację w placówce pocztowej. W przypadku stwierdzenia ubytków lub uszkodzeń  przesyłki rejestrowanej, które nie są widoczne zaraz przy jej dostarczeniu, reklamacja winna być złożona w ciągu siedmiu dni od dnia jej przyjęcia. 

Powyższe termin postępowania reklamacyjnego ograniczone są 12-miesięcznym terminem przedawnienia roszczeń z tytuły niewłaściwego wykonania usługi pocztowej. Bieg terminu przedawnienia liczy się od dnia nadania przesyłki pocztowej. Bieg przedawnienia roszczeń zawiesza się na okres od dnia wniesienia reklamacji do dnia wyczerpania drogi postępowania reklamacyjnego. 

Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację przez placówkę pocztową nie może przekroczyć 3 miesięcy w przypadku przesyłek zagranicznych i 30 dni roboczych w przypadku przesyłek krajowych. W czasie trwania postępowania reklamacyjnego zwykle otrzymujemy dwa pisma - informujące o przebiegu reklamacji oraz ostateczne - rozstrzygnięcie reklamacji. - Nie zwracamy pieniędzy i nie wysyłamy towaru ponownie do momentu rozstrzygnięcia reklamacji przez Pocztę Polską. 

 Rozporządzenie Ministra Infrastuktury w sprawie reklamacji możesz przeczytać na stronie Poczty Polskiej

REKLAMACJE INPOST

 CO JEŚLI MOJA PRZESYŁKA JEST USZKODZONA? Jeśli Twoja przesyłka doręczana pod adres (np. list polecony) jest uszkodzona, poproś doręczyciela o sporządzenie tzw. protokołu szkody. Tak sporządzony protokół będzie przydatny w momencie złożenia ewentualnej reklamacji. Reklamację możesz złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie https://inpost.pl/pl/kontakt/zloz-reklamacje. 

Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku). Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wciąż masz 7 dni na sporządzenie protokołu w oddziale.



Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Allegro Przesyłka polecona
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
B i G Barbara Gorzela
Pokoju 15 a/15
41-709 Ruda Śląska
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy (dotyczy tylko konsumentów)

 

Jeżeli jesteś konsumentem i chcesz odstąpić od umowy:

  1. Nie później niż w terminie 14 dni od odbioru produktu lub w przypadku umów o świadczenie usług od dnia zawarcia umowy, prosimy prześlij na adres Sklepu oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz także złożyć na formularzu. 
  2. Niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni odeślij na adres Sklepu zakupiony produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć odstąpienia, a także numer konta, jeżeli ewentualny zwrot pieniędzy ma nastąpić na konto.
  4. Zwrot całości kwoty, którą pierwotnie wpłaciłeś w związku z zakupem (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy oferowany przez Sklep), dokonany zostanie na wskazany przez Ciebie numeru konta
  5. Nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania Twojego oświadczenia zostanie dokonany zwrot pieniędzy, z zastrzeżeniem pkt 6 poniżej.
  6. Ze zwrotem płatności Sklep wstrzymuje się do dnia otrzymania produktu lub potwierdzenia wysłania przez Ciebie produktu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. W przypadku naruszenia przez Ciebie terminu określonego w pkt 1 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, produkt nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zawraca zapłaconej kwoty.
  8. Prosimy zwrócić uwagę, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

O sprzedającym

sklep-rozrywka

O sprzedającym

sklep-rozrywka

98,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,6/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 15:29

Dane firmy

Barbara Gorzela
B i G Barbara Gorzela
Pokoju 15a/15
41-709 Ruda Śląska
REGON: 241585880
NIP: 954-104-18-60

Kontakt

  • 660****** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

B i G Barbara Gorzela

41-709 Ruda Śląska

ul Pokoju 15a/15

Pozostałe informacje

DANE DO WPŁATY 

 B i G  Barbara Gorzela

  Pokoju 15a/15  

41-709 Ruda Śląska  

ING  07 1050 1331 1000 0091 3507 4525   

 Wpisz w temacie przelewu numer aukcji, nazwę aukcji oraz nick z Allegro


INFORMACJE O WYSYŁCE 


W przypadku wysyłki firmą kurierską zastrzegamy sobie prawo jej wyboru według własnego uznania.

KOSZTY WYSYŁKI ZAGRANICZNEJ

Koszt wysyłki zagranicznej uzależniony jest od wagi przesyłki. Jeżeli życzysz sobie wysyłkę za granicę, poinformuj o tym w e-mailu koniecznie przed dokonaniem wpłaty na konto. Nie wysyłamy za pobraniem poza teren Polski


CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA


Produkty wysyłamy w terminie podanym w opisie aukcji, na zakładce "Dostawa i płatności". 

W przypadku premier i wznowień wyżej podana informacja liczona jest od daty podanej w opisie aukcji. 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy  

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.


 REKLAMACJE PRZESYŁEK WYSYŁANYCH ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ


Jeżeli list polecony lub powiadomienie o próbie jej dostarczania (tzw. awizo) nie zostało doręczone w ciągu 14 dni roboczych ‐ wówczas już 15 dnia można wnieść reklamację. 

 W przypadku przesyłek rejestrowanych uszkodzonych lub takich, w których adresat stwierdzi ubytek, reklamacja powinna być wniesiona od razu przy przyjęciu przesyłki. Można także, przyjmując taką  przesyłkę,  złożyć  pisemne oświadczenie o stwierdzeniu uszkodzenia lub ubytku zawartości, a następnie złożyć reklamację w placówce pocztowej. W przypadku stwierdzenia ubytków lub uszkodzeń  przesyłki rejestrowanej, które nie są widoczne zaraz przy jej dostarczeniu, reklamacja winna być złożona w ciągu siedmiu dni od dnia jej przyjęcia. 

Powyższe termin postępowania reklamacyjnego ograniczone są 12-miesięcznym terminem przedawnienia roszczeń z tytuły niewłaściwego wykonania usługi pocztowej. Bieg terminu przedawnienia liczy się od dnia nadania przesyłki pocztowej. Bieg przedawnienia roszczeń zawiesza się na okres od dnia wniesienia reklamacji do dnia wyczerpania drogi postępowania reklamacyjnego. 

Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację przez placówkę pocztową nie może przekroczyć 3 miesięcy w przypadku przesyłek zagranicznych i 30 dni roboczych w przypadku przesyłek krajowych. W czasie trwania postępowania reklamacyjnego zwykle otrzymujemy dwa pisma - informujące o przebiegu reklamacji oraz ostateczne - rozstrzygnięcie reklamacji. - Nie zwracamy pieniędzy i nie wysyłamy towaru ponownie do momentu rozstrzygnięcia reklamacji przez Pocztę Polską. 

 Rozporządzenie Ministra Infrastuktury w sprawie reklamacji możesz przeczytać na stronie Poczty Polskiej


REKLAMACJE INPOST

 CO JEŚLI MOJA PRZESYŁKA JEST USZKODZONA? Jeśli Twoja przesyłka doręczana pod adres (np. list polecony) jest uszkodzona, poproś doręczyciela o sporządzenie tzw. protokołu szkody. Tak sporządzony protokół będzie przydatny w momencie złożenia ewentualnej reklamacji. Reklamację możesz złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie https://inpost.pl/pl/kontakt/zloz-reklamacje. 

Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku). Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wciąż masz 7 dni na sporządzenie protokołu w oddziale.

Numer oferty:7479329635
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro