Sprzedawca zmienił tę ofertę.

Widzisz stan z dnia zakupu (środa 12 grudnia, 12:28:20).

Israel the Palestinian Territories przewodnik

od
Super Sprzedawcy
liderserwis_eu
71,55
Allegro Smart!
1 moneta
Przesyłka płatna z góry
List polecony ekonomiczny8,99 zł
Przesyłka kurierska13,99 zł
Paczkomaty 24/77,99 zł
z pakietem
Allegro Smart!
0,00 zł
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch7,99 zł
z pakietem
Allegro Smart!
0,00 zł
Pocztex Kurier489,99 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa19,99 zł
Paczkomaty 24/715,99 zł
Pocztex Kurier48 pobraniowy15,99 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 10 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Waga (z opakowaniem):
      0.49 kg
    • Okładka:
      miękka
    • Język:
      angielski
    • Typ publikacji:
      przewodnik

Opis

Israel the Palestinian Territories

Lonely Planet, przewodnik, nr: 9781786570567

  • Tytuł oryginalny: Israel the Palestinian Territories travel guide
  • Rodzaj produktu: przewodnik
  • Wydawca: Lonely Planet
  • Autor: Daniel Robinson
  • Seria: Lonely Planet
  • Rodzaj przewodnika: tekstowy
  • Język: angielski
  • Data wydania: 13-07-2018
  • Wydanie: IX
  • Oprawa: miękka
  • Ilość stron: 448
  • Mapy ilość: 56
  • Wymiary / mm: 130x197
  • Wysokość / mm: 18
  • Waga / gr: 345
  • ean: 9781786570567
  • ISBN: 978-1-78657-056-7

At the intersection of Asia, Europe and Africa – both geographically and culturally – Israel and the Palestinian Territories have been a meeting place of cultures, empires and religions since history began. Lonely Planet will get you to the heart of Israel the Palestinian Territories, with amazing travel experiences and the best planning advice.

Lonely Planet’s Israel the Palestinian Territories is your passport to the most relevant, up-to-date advice on what to see and skip, and what hidden discoveries await you. Walk amongst the ruins of ancient Jericho; take an early morning walk up to the Temple Mount for a breathtaking view of the Dome of the Rock; float in the briny waters of the Dead Sea; all with your trusted travel companion. Get to the heart of Israel the Palestinian Territories and begin your journey now!

Inside Lonely Planet’s Israel the Palestinian Territories:

  • Colour maps and images throughout
  • Highlights and itineraries help you tailor your trip to your personal needs and interests
  • Insider tips to save time and money and get around like a local, avoiding crowds and trouble spots
  • Essential info at your fingertips - hours of operation, phone numbers, websites, transit tips, prices
  • Honest reviews for all budgets - eating, sleeping, sight-seeing, going out, shopping, hidden gems that most guidebooks miss
  • Cultural insights give you a richer, more rewarding travel experience - history, people, music, landscapes, wildlife, cuisine, politics
  • Over 53 maps

Dostawa i płatność

od 7,99 zł

Lokalizacja: Łódź, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
z pakietem
7,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
pierwsza sztuka
z pakietem
7,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
15,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
15,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

Odbiór zamówień bez dodatkowych opłat w Księgarniach ArtTravel: Gdańsk, ulica Sobótki 1/2, Kraków, ulica Dietla 75, Łódź, ulica Gdańska 145, Warszawa, al. Jana Pawła II 41A/9a, pasaż Muranów I piętro Możliwość zapłaty kartą na miejscy przy odbiorze.

Punkty odbioru

Księgarnia ArtTravel Warszawa
al. Jana Pawła II 41A lokal 9a
01-001 Warszawa
woj. mazowieckie
email: warszawa@arttravel.pl
tel.: 533 067 533

poniedziałek - piątek
11:00 - 19:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Księgarnia ArtTravel Gdańsk
Sobótki 1/2
80-247 Gdańsk
woj. pomorskie
email: gdansk@arttravel.pl
tel.: 533 049 533

poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Księgarnia ArtTravel Łódź
Gdańska 145
90-536 Łódź
woj. łódzkie
email: sklep@arttravel.pl
tel.: 533 606 533

poniedziałek - piątek
08:30 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
poinformujemy o terminie odbioru

Księgarnia ArtTravel Kraków
Dietla 75
31-050 Kraków
woj. małopolskie
email: krakow@arttravel.pl
tel.: 533 552 533

poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Lider Serwis
Gdańska 145
90-536 Łódź
Dodatkowe informacje

1. SPRZEDAWCA przestrzega obowiązku dostarczania PRODUKTÓW bez wad. 2. W przypadku, gdy PRODUKT ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 – 576. 3. KLIENT ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz (i) nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, (ii) nie ma właściwości, o których KLIENT został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę, (iii) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę, (iv) została wydana kupującemu w stanie niezupełnym – np. laptop sprzedany bez ładowarki, choć powinna być w zestawie. Z kolei wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez KLIENTA towar (i) jest własnością osoby trzeciej, (ii) jest obciążony prawem osoby trzeciej albo (iii) cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 4. W sytuacji wystąpienia wady KLIENT może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: a) wymiany towaru na nowy; b) naprawy towaru; c) obniżenia ceny; d) odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. 5. Wybór żądania zależy od KLIENTA. SPRZEDAWCA może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może się to odbyć z uwzględnieniem następujących okoliczności: a) łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru; b) charakter wady – istotna czy nieistotna; c) to, czy towar był wcześniej reklamowany. 6. Jeśli KLIENT żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, SPRZEDAWCA może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez KLIENTA: a) byłaby niemożliwa do zrealizowania dla SPRZEDAWCY albo b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów. 7. SPRZEDAWCA może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji KLIENT może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. 8. SPRZEDAWCA musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych. Jeśli SPRZEDAWCA nie dochowa tego terminu, KLIENT może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności SPRZEDAWCY i upływu wyznaczonego terminu KLIENT jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny. 9. SPRZEDAWCA odpowiada wobec KLIENTA za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji to sprzedawca musi udowodnić, że wada powstała z winy KLIENTA. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, tj. pomiędzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wydania towaru, KLIENT powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu. 10. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne KLIENT może przekazać SPRZEDAWCY bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres e-mail allegro@liderserwis.eu 11. Jeżeli żądanie złożone przez KLIENTA przy reklamacji dotyczy: a) naprawy towaru, b) wymiany towaru na nowy, c) obniżenia ceny towaru, to na SPRZEDAWCY spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. 12.Reklamowane PRODUKTY należy odesłać wraz z informacją o przyczynie reklamacji na adres Lider Serwis, ul. Gdańska 145 90-536 Łódź Z DOPISKIEM \"REKLAMACJA Lider Serwis\" albo złożyć reklamacje bezpośrednio w sklepie SPRZEDAWCY, w której dokonano odbioru PRODUKTU. 13. Koszty poniesione przez KLIENTA związane z odesłaniem reklamowanego produktu zostaną zwrócone przez SPRZEDAWCĘ. Zachęcamy do sprawdzenia zawartości przesyłki, jeśli jej opakowanie zostało uszkodzone podczas dostawy, a następnie do wypisanie protokołu szkody wspólnie z dostawcą. Pomoże to przy rozpatrywaniu reklamacji. Prosimy o kontakt w przypadku, kiedy produkt jest uszkodzony lub ma wady fabryczne prosimy o niezwłoczny kontakt. Wspólnie ustalimy dalsze postępowanie oraz formę zwrotu. Jest to szczególnie ważne przy reklamacjach produktów takich, jak globus czy mapa ścienna. W pozostałych przypadkach można przesłać reklamowany produkt pocztą.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Lider Serwis
Gdańska 145
90-536 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje

1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), KLIENT który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Jeżeli jednak KLIENT wybrał sposób dostarczenia PRODUKTU inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez SPRZEDAWCĘ, SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KLIENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia PRODUKTU w posiadanie przez KLIENTA lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. 3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, KLIENT powinien poinformować SPRZEDAWCĘ o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. KIENT może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy [wzór poniżej]. Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe. 4. W przypadku, gdy KLIENT dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy podać rachunek bankowy, na który zostaną zwrócone środki. 5. Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich PRODUKTÓW objętych zamówieniem albo ich części. 6. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 7. SPRZEDAWCA zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną wysyłając skan oświadczenia na adres e-mail: allegro@liderserwis.eu Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być również wysłane tradycyjną drogą pocztową na adres: Lider Serwis ul. Gdańska 145 90-536 Łódź z sugerowanym dopiskiem „odstąpienie od umowy”. SPRZEDAWCA za pośrednictwem korespondencji e-mail niezwłocznie przesyła KLIENTOWI potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 8. W przypadku odstąpienia od umowy w opisanym wyżej trybie, umowę uważa się za niezawartą. 9. SPRZEDAWCA niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia KLIENTA o odstąpieniu od umowy oraz towaru, zwraca KLIENTOWI wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do KLIENTA. SPRZEDAWCA może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od KLIENTA do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez KLIENTA dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 10. KLIENT pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania. 11. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KLIENT. W przypadku, gdy KLIENT za PRODUKT dokonał zapłaty przy odbiorze, powinien wyrazić zgodę na zwrot środków w razie odstąpienia od umowy na rachunek bankowy podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. 12. KLIENT ma obowiązek zwrócić przesyłką PRODUKT SPRZEDAWCY lub przekazać ją osobie upoważnionej przez SPRZEDAWCĘ do odbioru w dowolnym sklepie SPRZEDAWCY niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 13. KLIENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości PRODUKTU będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania PRODUKTU. 14. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje KLIENTOWI, w przypadku gdy (i) przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, (ii) umowa dotyczy dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym

liderserwis_eu
liderserwis_eu

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 11 miesięcy

Dane firmy

Zbigniew Raszka
Lider Serwis Zbigniew Raszka
Gdańska 145
90-536 Łódź
REGON: 911301630
NIP: 888-239-38-78

Kontakt

  • 533 *** *** (pokaż)
  • 42 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:30 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Lider Serws Zbigniew Raszka

ul. Gdańska 145

90-536 Łódź

NIP 888-239-38-78

REDG nr 18942

Nr konta: 81 1140 2017 0000 4702 1115 4723


Pozostałe informacje

INFORMACJE OGÓLNE:

Kupując kilka produktów na naszych aukcjach płacisz tylko raz za przesyłkę.

Na naszych aukcjach sprzedajemy tylko nowe produkty.

Globusy, mapy ścienne wysyłamy tylko kurierem

Do każdej przesyłki dołączany jest paragon.

Jeżeli potrzebujesz FAKTURĘ VAT prosimy o informację w wygranej aukcji.  ODBIÓR OSOBISTY ZAMÓWIEŃ:W uwagach do zamówienia prosimy podać gdzie gdzie nastąpi odbiór. Gdy będzie tylko gotowe Twoje zamówienie poinformujemy Cię o tym.

Gdańsk

 - księgarnia, 

- punkt odbioru zamówień internetowych, 

ul. Sobótki 1/2 

80-247 Gdańsk

telefon: +48 533 049 533

pon. - piąt. 10:00 - 18:00

sob. 10:00 - 14:00


KRAKÓW

- księgarnia,

- punkt odbioru zamówień internetowych,

ul. Bonarka 19

30-415 Kraków

telefon: +48 533 552 533

pon. - piąt. 10:00 - 18:00

sob. 10:00 - 14:00

ŁÓDŹ

- księgarnia,

- punkt odbioru zamówień internetowych,

- magazyn.

ul. Gdańska 145

90-536 Łódź

telefon: +48 533 606 533

fax: +48 42 637 06 64

pon. - piąt. 8:30 - 18:00

sob. 10:00 - 14:00

WARSZAWA

- księgarnia,

- punkt odbioru zamówień internetowych.

al. Jana Pawła II 41A lokal 9a

(Pasaż Muranów, I piętro)

01-001 Warszawa

telefon: +48 533 067 533

pon. - piąt. 11:00 - 19:00

sob. 10:00 - 14:00

Numer oferty:7695076601
Zgłoś naruszenie zasad

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro