Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościParametry
Stan | Nowy |
Faktura | Wystawiam fakturę VAT |
Jakość części (zgodnie z GVO) | P - zamiennik o jakości porównywalnej do oryginału |
Producent części | Inny (TurboWorks_D) |
Numer katalogowy części | MG-IC-055 |
Typ samochodu | Samochody osobowe, Niezdefiniowany |
Opis
Intercooler TurboWorks Subaru Impreza WRX STI
MG-IC-055
Kompletny INTERCOOLER KIT przeznaczony do marki i modelu podanego w nazwie przedmiotu. Zestaw zawiera wszystkie niezbędne elementy potrzebne do montażu w samochodzie. Całość wykonana jest bardzo starannie i dokładnie, elementy spawane są tzw. TIGIEM, T-6061 Aluminium.
Wymiary samego rdzenia:
- Szerokość: 650mm,
- Wysokość: 230mm,
- Grubość: 85mm,
- Wlot/Wylot: 2,5" (63mm)
Nasze intercoolery jako jedne z nielicznych były testowane powyżej 10 barów.
Intercoolery TurboWorks posiadają wydajny rdzeń COOL-TEC+, ścianki wykonane z najwyższej jakości polerowanego aluminium.
Inne rdzenie posiadają rzadziej ułożone żeberka, co skutkuje słabym chłodzeniem, natomiast rdzenie COOL-TEC+ zbudowane zostały z gęściej ułożonych żeberek co gwarantuje znaczną poprawę chłodzenia.
Na zdjęciu poniżej można zobaczyć jak zbudowany jest nowy rdzeń COOL-TEC+