, , ,
sklepbagatelka

INTERAKTYWNA LALKA LUVABELLA NEWBORN JAK PRAWDZIWA

od
sklepbagatelka
99,5% poleca sprzedawcę
-27%329,00 zł
Allegro Smart!z kurierem
12 osób kupiło 13 sztuk
Dostawaod 8,99 zł
Czas wysyłki24 godziny
Zwrotza darmo
Liczba sztuk
z 86 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Bohater:
    • Wiek dziecka:
    • Certyfikaty, opinie, atesty:
      CE
    • Materiał:
      Plastik, Inny
    • Płeć:
      Chłopcy, Dziewczynki

Opis

Luvabella lalka interaktywna - bobas

Zakochaj się w Luvabella Newborn. Dzięki naturalnym wyrazie twarzy, realistycznym ruchom i dźwiękom ta słodka interaktywna laleczka przypomina noworodka.

Opiekuj się swoją lalką jak prawdziwym noworodkiem, nakarm ją butelka, jeśli jest głodna. Po nakarmieniu pomóż jej, aby się odbiło. Jeśli mam zły humor utul ją. Ukołysz ją do snu w swoich ramionach. Daj jej smoczka, kiedy płacze. Łaskotaj ją, aby zaczęła się śmiać. Obserwuj jej opadający brzuszek w czasie snu, poczuj oddech i posłuchaj bicia serca. Laleczka Luvabella jest miękka i miła do przytulania. Zaopiekuj się nową lalką Luvabella Newborn jak prawdziwym noworodkiem.

Zestaw zawiera:

  • 1 lalka Luvabella Newborn (symulator bobasa) Polska wersja zabawki
  • 1 kombinezon
  • 1 opaska na głowę
  • 1 interaktywny smoczek
  • 1 interaktywna butelka
  • Instrukcja obsługi
  • Wiek:  3+ lata
  • Wymiary opakowania: 40,6 x 13,3 x 27,9 cm
  • Producent: Spin Master

Luvabella interaktywna lalka - Spin Master

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,95

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,95/5
(116 ocen)
112
3
0
1
0

4 grudnia 2019 od
najbardziej pomocna
Niesamowita. Delikatna. Doskonale wykonana. Polecam!
3 grudnia 2019 od
Rewelacyjna, dzieci zachwycone.
20 stycznia 2020 od
Śliczna lalka jak i wykonanie. Dziecko mega szczęśliwe. Polecam
17 stycznia 2020 od
Towar zgodny z opisem szybka dostawa polecam
10 stycznia 2020 od
polecam super
9 stycznia 2020 od
Jestem zachwycona lalką, otwiera oczy, wydaje dźwięki jak niemowlę, gdy śpi unosi jej się brzuszek. Moja córka bardzo zadowolona i wszystkie koleżanki jej zazdroszczą...haha Do tego świetna cena , w pewnej sieci sklepów ponad 100% droższa.
8 stycznia 2020 od
produkt wart ceny.
4 stycznia 2020 od
Lalka jest super!
3 stycznia 2020 od
Rozczarowanie brakiem baterii w zestawie mimo informacji o ich dodaniu.
28 grudnia 2019 od
lalka jak prawdziwe dziecko, wzbudza duże zainteresowanie
miła w dotyku, interaktywna, zamyka oczka, ssie smoczek, butelkę
28 grudnia 2019 od
Moja córka jest zachwycona!! :)
28 grudnia 2019 od
Lalka jest fantastyczna!!!!! Moja 4 letnia córka oszalała na jej punkcie, bawi się nią również moja 8 latka, ba nawet mi sprawia to przyjemność. Lalka wykonana jest z przyjemnej, realistycznej gumy, bardzo delikatna jak niemowlak. NIE WYDAJE IRYTUJACYCH DŹWIĘKÓW!!!!!! Ma przyjemny łagodny głos, realistyczne dźwięki a to jak porusza ustami to czyste szaleństwo. Każdy chce się nią opiekować, śmiało mogę powiedzieć, że KAŻDA DZIEWCZYNKA MAŻY O TAKIEJ LALCE!!!!!!!
26 grudnia 2019 od
Lalka super, polecam
23 grudnia 2019 od
Lalka interaktywna, rusza oczami i buzia. Podczas jej snu widać jak oddycha! Wydaje dźwięki jak prawdziwe niemowlę! Troszkę ciężka ale to pewnie przez mechanizm w jej środku. Minusem jest brak włosów.
19 grudnia 2019 od
JEDYNY MINUS TO TAKI ŻE SZYBKO PRZECIERAJĄ SIĘ NIBY WŁOSKI NA GŁOWIE-DELIKATNA GUMA

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Kraków, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
czw. 23 sty. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
czw. 23 sty. w punkcie
Paczkomaty 24/7
11,99 zł
czw. 23 sty. w punkcie
czw. 23 sty. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier InPost
10,99 zł
czw. 23 sty. u Ciebie
z pakietem
0,00 zł
czw. 23 sty. u Ciebie
Kurier InPost pobranie
17,99 zł
czw. 23 sty. u Ciebie
czw. 23 sty. u Ciebie
Przesyłka kurierska
11,99 zł
czw. 23 sty. - pt. 24 sty. u Ciebie
czw. 23 sty. - pt. 24 sty. u Ciebie
Przesyłka kurierska pobranie
17,99 zł
czw. 23 sty. - pt. 24 sty. u Ciebie
czw. 23 sty. - pt. 24 sty. u Ciebie
Kurier DPD
12,99 zł
czw. 23 sty. u Ciebie
czw. 23 sty. u Ciebie
Kurier DPD pobranie
18,99 zł
czw. 23 sty. u Ciebie
czw. 23 sty. u Ciebie

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Głównym spedytorem dla przesyłki kurierskiej jest Kurier Inpost. Od dziś można wybrać innych spedytorów z którymi mamy podpisane umowy, również przesyłki wychodzą z reguły tego samego dnia opłacone do 14 tej (liczy się data księgowania) Cenny allegro obejmują rabat za płatność gotówką, dotyczy odbiorów osobistych.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 
 

    Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona w stosunkach prawnych z Klientami.
     Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli Towar ma  wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) na zasadach określonych w przepisach  kodeksu cywilnego (Dz.U.2016.380 ze zm.), na następujących zasadach:

a)         wada fizyczna polega na niezgodności Towaru z umową. W szczególności Towar jest niezgodny z umową, jeżeli:

i)           Towar nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze  względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub  przeznaczenia;

ii)         Towar nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Konsumenta;

iii)         Towar nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował  Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co  do takiego jej przeznaczenia;

iv)        Towar został Konsumentowi wydany w stanie niezupełnym.

c)          Towar ma wadę prawną, jeżeli Towar stanowi własność osoby trzeciej albo  jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli  ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Towarem wynika z decyzji  lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa Sprzedawca  jest odpowiedzialny także za istnienie prawa;

d)          Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które  istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły z  przyczyny tkwiącej w Towarze w tej samej chwili.

e)         Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli  Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy;

f)           jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia  wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w  chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta;

g)          Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie  stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru konsumentowi,  a jeśli Towarem nabywanym przez Konsumenta jest używana rzecz ruchoma,  Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie  stwierdzona przed upływem jednego roku od dnia wydania Towaru;

h)         uprawnienia Konsumenta z tytułu rękojmi to:

i)           żądanie obniżenia ceny Towaru albo odstąpienie od umowy, chyba że  Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta  wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie;

ii)          Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady  żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać  usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w  sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby  nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez  Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość  rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także  bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny  sposób zaspokojenia;

i)          Konsument, który wykonuje  uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy  dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie, a gdy takiego  miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została jemu  wydana.

     Reklamacje dotyczące wad Towaru Klient powinien kierować do Sprzedawcy w  formie pisemnej na adres: Sklep Bagatelka Kolna 11, 30-381 Kraków. O wysłaniu zawiadomienia można  także poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres e-mail:  bok@sklepbagatelka.pl.
    W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z  Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien  niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki)  złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie  roszczeń od przewoźnika.
    Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.
     Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni.  Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w  terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
    Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.
     Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami, w  tym:

1)         możliwość rozwiązywania sporów drogą  elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution),  dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/;

2)         możliwość prowadzenia postępowania polubownego przed sądem powszechnym lub sądem polubownym;

3)         możliwość prowadzenia postępowania mediacyjnego z udziałem niezależnego mediatora. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Sklep Bagatelka
Chwaszczyńska 131B
81-571 Gdynia
Dodatkowe informacje

W przypadku reklamacji należy odesłać towar poprzez stronę szybkiezwroty.pl jest to forma w pełni bezpłatna dla kupującego wybierając opcję Grupa Bagatelka. Następnie umieścić paczkę w najbliższym paczkomacie z naklejonym numerem, w paczce należy umieścić uszkodzony produkt z dokładnym opisem usterki oraz dowód zakupu wraz z dowodem płatności. 

W przypadku odrzucenia reklamacji w przypadku uszkodzeń mechanicznych wynikajacych z niewłaściwego urzytkowania przedmiotu zastrzegamy prawo do obciążenia kupującego kosztami wysyłki jak i kosztami operacyjnymi nie mniejszymi niż 50zł.  

    Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona w stosunkach prawnych z Klientami.      Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli Towar ma  wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) na zasadach określonych w przepisach  kodeksu cywilnego (Dz.U.2016.380 ze zm.), na następujących zasadach:  a)         wada fizyczna polega na niezgodności Towaru z umową. W szczególności Towar jest niezgodny z umową, jeżeli:  i)           Towar nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze  względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub  przeznaczenia;  ii)         Towar nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Konsumenta;  iii)         Towar nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował  Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co  do takiego jej przeznaczenia;  iv)        Towar został Konsumentowi wydany w stanie niezupełnym.  c)          Towar ma wadę prawną, jeżeli Towar stanowi własność osoby trzeciej albo  jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli  ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Towarem wynika z decyzji  lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa Sprzedawca  jest odpowiedzialny także za istnienie prawa;  d)          Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które  istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły z  przyczyny tkwiącej w Towarze w tej samej chwili.  e)         Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli  Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy;  f)           jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia  wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w  chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta;  g)          Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie  stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru konsumentowi,  a jeśli Towarem nabywanym przez Konsumenta jest używana rzecz ruchoma,  Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie  stwierdzona przed upływem jednego roku od dnia wydania Towaru;  h)         uprawnienia Konsumenta z tytułu rękojmi to:  i)           żądanie obniżenia ceny Towaru albo odstąpienie od umowy, chyba że  Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta  wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie;  ii)          Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady  żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać  usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w  sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby  nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez  Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość  rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także  bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny  sposób zaspokojenia;  i)          Konsument, który wykonuje  uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy  dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie, a gdy takiego  miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została jemu  wydana.       Reklamacje dotyczące wad Towaru Klient powinien kierować do Sprzedawcy w  formie pisemnej na adres: Sklep Bagatelka Kolna 11, 30-381 Kraków. O wysłaniu zawiadomienia można  także poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres e-mail:  bok@sklepbagatelka.pl.     W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z  Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien  niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki)  złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie  roszczeń od przewoźnika.     Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.      Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni.  Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w  terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.     Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.      Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami, w  tym:  1)         możliwość rozwiązywania sporów drogą  elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution),  dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/;  2)         możliwość prowadzenia postępowania polubownego przed sądem powszechnym lub sądem polubownym;  3)         możliwość prowadzenia postępowania mediacyjnego z udziałem niezależnego mediatora. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Kurier InPost
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Sklep Bagatelka
Chwaszczyńska 131B
81-571 Gdynia
Dodatkowe informacje

  

Odstąpienie od Umowy przez Sprzedawcę lub Klienta może nastąpić na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U.2016.380 ze zm.).     Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru.     Informacje o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta zawarte są w pouczeniu o prawie odstąpienia, dostępnym na stronie Sklepu.     Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do niektórych umów, tj.: 

1)              o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy; 

2)              w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy; 

3)              w której Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

4)              w której Towarem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

5)              w której Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6)              w której Towarem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

7)              w której Towarem są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; 

8)              w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

9)              w której Towarem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

10)          o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

11)          zawartej w drodze aukcji publicznej; 

12)          o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

13)          o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

    Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do kupującego. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.     Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.     Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru wraz z wszystkimi elementami wyposażenia, w tym opakowania, o ile stanowi ono istotny element Towaru. Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.     Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.     Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.     W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Umowa uważana jest za niezawartą.

O sprzedającym

sklepbagatelka

O sprzedającym

sklepbagatelka

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 15:22

Dane firmy

Bagatelka S.A.
Adama Bochenka 14/65
30-693 Kraków
REGON: 38144171400000
NIP: 679-317-49-90

Kontakt

poniedziałek - piątek
10:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

27.12.2019

UWAGA Urlop planujemy od 30.12 do 5.01.2020 Jest to nie tyle urlop co czas inwentaryzacji , w tym czasie nie będziemy prowiadzić żadnej wysyłki. Za utrudnienia przepraszamy 


Niestety na allegro nie można ustawić urlopu później niż 7 dni przed planowanym urlopem, Przepraszamy


23.12.2019 


Dziękujemy wszystkim Klientom za olbrzymie zainteresowanie, dziękujemy za cierpliwość w tym trudnym czasie gdzie wysyłki miały pewne opóźnienia, dzięki Państwu możemy dalej się rozwiajać  i szukać rozwiązań problemów jakie napotkaliśmy w tym roku tak by jeszcze bardziej zmniejszyć możliwość wystąpienia incydentów prowadzących do opóźnień. Wszyskich klientów Najmocniej przepraszamy za wszelakie niedogodności. 

Informujemy jednocześnie że w trosce o naszych klientów, urlop z tego tygodnia został anulowany, tak by ewentualne zwortu środków czy wysyłki dodatkowe jeszcze w tym tygodniu wykonać. 


Chcielibyśmy Życzyć Państwu spokojnych świąt, wszystkiego co najlepsze oraz szczęśliwego nowego roku.

Pozostałe informacje

17.12.2019 - Uruchomiliśmy dodatkowy magazyn wysyłkowy, produkty zamówione na tych aukcjach będą wysyłane do 48H, uwaga nie dotyczy sytuacji gdy do tych produktów zostanie dobrany produkt z poza grupy FAST SEND !!!. Magazyn FAST SEND dysponuje tylko produkatai TOP z promocji FAST SEND i tylko na takich aukcjach możemy zagwarantować wysyłkę 48H lub mniej 

16.12.2019 Dzień Dobry na wstępie dziękujemy za zaufanie i tak ogromne zainteresowanie naszą ofertą. Informujemy że obecnie wprowadzamy wydłużony czas wysyłki jednak wszystkie zamówienia do 16.12.2019 do godziny 10:10 zostaną przeprocesowane i wysłane jeszcze w tym tygodniu tak by prezenty dotarły przed świętami. 


Bardzo prosimy jeśli zauważyli Państwo iż przesyłka jest nadana i do 2 ch dni nie ruszyła o informację, wiemy że inpost i DPD mają problemy z systemami informatycznymi i część paczek "zawisa" wtedy szybko interweniujemy bądź wysyłamy ponowną przesyłkę tak by Nasi Klienci mieli towar a reklamacją i podwójną Paczke zajmujemy się już My. 


UWAGA - Punkt odbioru Kraków na tą chwile zamknięty !!!

Numer oferty: 8455724122

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro