, , ,

HUGO BOSS MA VIE FLORALE woda perfumowana 75ML

od
Super Sprzedawcy
millor1
99,7% poleca sprzedawcę
Allegro Smart!z kurierem
3 osoby kupiły 3 sztuki
Dostawaod 5,90 zł
Czas wysyłki24 godziny
Zwrotza darmo

kup do 08:59 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Zapakuj na prezent
9,00 zł
dowiedz się więcej
Liczba sztuk
z 10 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
    • Pojemność opakowania:
      75 ml
    • Waga (z opakowaniem):
      0.4 kg

Opis

Przedstawiamy

Hugo Boss Ma Vie Florale

woda perfumowania zafoliowana spray 75ml

PRODUKT ORYGINAŁ

  • kwiatowy zapach
  • dla indywidualistki
  • do używania na co dzień

Skład:

Głowa: kwiat kaktusa

Podstawa: bursztyn, cedr, drzewo sandałowe

Serce: frezja, jaśmin, róża

  • produkt 100% oryginalny z dystrybucji autoryzowanej
  • nowa dostawa
  • gwarancja jakości i prawo do reklamacji
  • produkt nieotwierany
  • 3 lata ważności (36 miesięcy po otwarciu)
  • 2 tygodnie na zwrot nie otwartego produktu
  • darmowy zwrot dla listu i paczki ekonomicznej

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(5 ocen)
5
0
0
0
0

17 stycznia 2020 od
SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Cieszyn, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u millor1 za co najmniej 3000,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
śr. 29 sty. - czw. 30 sty. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 29 sty. - czw. 30 sty. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
śr. 29 sty. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 29 sty. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
śr. 29 sty. w punkcie
śr. 29 sty. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
śr. 29 sty. - czw. 30 sty. u Ciebie
z pakietem
0,00 zł
śr. 29 sty. - czw. 30 sty. u Ciebie
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
śr. 29 sty. - czw. 30 sty. u Ciebie
śr. 29 sty. - czw. 30 sty. u Ciebie
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Allegro Przesyłka polecona
5,90 zł
czw. 30 sty. - pt. 31 sty. u Ciebie
z pakietem
0,00 zł
czw. 30 sty. - pt. 31 sty. u Ciebie

Punkty odbioru

Perfumeria MILLOR
R. Szkubacza 1
41-800 Zabrze
woj. śląskie
email: zabrze@millor.pl
tel.: 530527344

poniedziałek - sobota
09:00 - 21:00
niedziela
10:00 - 20:00

płatność tylko gotówką
do odbioru natychmiast
prosimy umówić się na odbiór

Cieszyn
Rynek 3
43-400 Cieszyn
woj. śląskie
email: info@millor.pl
tel.: 338580920

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru natychmiast
prosimy umówić się na odbiór

Bytom
Strzelców bytomskich 96
41-914 Bytom
woj. śląskie
email: bytom@millor.pl
tel.: 533394400

poniedziałek - sobota
09:00 - 21:00
niedziela
11:00 - 19:00

płatność tylko gotówką
do odbioru natychmiast
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Perfumeria MILLOR Aniela Misiarz
Rynek 3
43-400 Cieszyn
Dodatkowe informacje

Przyjmowanie reklamacji odbywa się wyłącznie w firmie „MILLOR” w CIESZYNE.

  1. Warunkiem przyjęcia sprzętu do serwisu jest okazanie/dołączenie karty gwarancyjnej i dowodu zakupu. 
  2. Sprzęt oddawany do serwisu musi mieć naklejone ważne, nie noszące śladów manipulacji               (prób odklejania, przeklejania, zmiany informacji na niej zawartych) naklejki gwarancyjne, tzw.stikery. 
  3. Firma „MILLOR” zobowiązuje się do usunięcia ewentualnych usterek, ujawnionych w okresie gwarancji w terminie do 14 dni roboczych od daty przyjęcia sprzętu do serwisu. W wyjątkowych sytuacjach okres naprawy może ulec wydłużeniu do 21 dni  Sprzęt powinien być przekazany do naprawy serwisowej w komplecie wraz z urządzeniami i akcesoriami, z którymi został sprzedany. 
  4. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne, w tym zjawiska losowe takie jak przepięcia sieci elektrycznej, wyładowania atmosferyczne, zalanie oraz materiały eksploatacyjne, czyli: baterie - również w notebook’ach, atramenty, ek, płyty CD oraz powstałe w trakcie użytkowania wypalone piksele i subpiksele w wyświetlaczach ciekłokrystalicznych ( w wyjątkiem gdy takową producent daje np. lg 45dni) 
  5. Testowanie pod kątem stwierdzenia uszkodzenia będzie prowadzone jedynie w stosunku do wad umieszczonych w formularzu zgłoszenia reklamacyjnego. „MILLOR” nie ponosi odpowiedzialności za dane zamieszczone na nośnikach magnetycznych, w tym dyskach twardych należących do klienta. 
  6. Jeśli serwis nie stwierdzi uszkodzeń identycznych z opisanymi w formularzu klient może zostać obciążony zryczałtowanymi kosztami testowania w wysokości 50zł. 
  7. Komputery sprzedawane są bez oprogramowania o ile nie jest to zaznaczone na dowodzie zakupu lub  dodatkowo zamówiono oprogramowanie OEM wraz z umową licencyjną. Firma „MILLOR” nie odpowiada za niewłaściwe działanie programów w przypadku braku umowy licencyjnej oprogramowania oraz w przypadku nieprawidłowego ich zainstalowania. Usunięcie wad programowych np. poprawienie konfiguracji, usunięcie wirusów itp. traktowane jest jako ekspertyza nieobjęta niniejszą gwarancją i jest wykonywana odpłatnie. 
  8. W przypadku klientów spoza CIESZYN sprzęt wraz ze szczegółowym opisem uszkodzenia może zostać przesłany pocztą, po uprzednim kontakcie telefonicznym. Jeżeli od zakupu upłynęło więcej niż 10dni to koszt wysyłki pokrywa reklamujący. Firma „MILLOR” nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia powstałe podczas transportu wykonywanego przez firmy kurierskie. Serwis nie przyjmuje przesyłek pobraniowych, które będą zwracane do adresata. W adresie wysyłkowym należy zamieścić dopisek:„Do serwisu” 

Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Niniejsza karta gwarancyjna bez daty sprzedaży, pieczątki  

i podpisu sprzedającego jest nieważna. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza    

uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.      

Zwroty

35 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

35 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
35 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Przesyłka polecona
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Pocztex Kurier 48
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
MILLOR
Rynek 3
43-400 Cieszyn
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy dostarczane mu są treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

 Prawo odstąpienia od umowy tylko wtedy gry kosmetyk był nie otwarty psiknięty bądź użyty

 zgodnie z art. 10 ust. 3 pkt. 5 poprzednio obowiązującej  ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności  za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny – konsumentowi nie  przysługuje  prawo odstąpienia od umowy w przypadku zakupu perfum w  sklepie internetowym. W ocenie Sądu bowiem „perfumy, które były  otwierane, testowane i użytkowane nie będą mogły być sprzedane ponownie  jako produkt pełnowartościowy. Perfumy otwierane tracą swe właściwości  zapachowe (chemiczne) z uwagi na kontakt ze światłem, zbyt wysoką  temperaturą, nadmierną wilgotnością. (…) Ponowna sprzedaż perfum  otwieranych, uszkodzonych lub z naruszonym opakowaniem jest  prawdopodobnie możliwa, jednakże nie za swą pierwotną cenę. Istota  instytucji odstąpienia od umowy zostanie w tym wypadku naruszona.  Konsument otrzyma bowiem swe świadczenie w całości (zwrot ceny), zaś  przedsiębiorca towar, który utracił przynajmniej częściowo swe  właściwości.”

Na co z kolei wskazał Sąd Okręgowy w tej sprawie uzasadniając brak  możliwości zastosowania wyjątku od prawa odstąpienia od umowy w  przypadku perfum – zwrot przez konsumenta tego typu produktów w otwartym  opakowaniu nie powoduje sytuacji, że zwracany produkt posiadać będzie  inne właściwości, co dostarczony konsumentowi. Zwracane przez  konsumentów perfumy mogą być bez wątpienia ponownie włączone do obrotu,  nawet w przypadku gdy oryginalne opakowanie zostanie w jakiś sposób  naruszone. Zwykle w przypadku perfum może dojść do naruszenia  zewnętrznej folii, nie zaś pudełka, w którym znajdują się perfumy, stąd  łatwość wprowadzenia do obrotu takiego produktu. Należy w tym miejscu  wskazać, że głównym celem art. 38 pkt 5 ustawy – prawa konsumentów jest  ochrona interesów przedsiębiorcy, gdy przedmiotem świadczenia są rzeczy  wykazujące specyficzne właściwości wymagające transportu w zamkniętym  opakowaniu. Chodzi o rzeczy, które – po otwarciu opakowania – nie mogą  być następnie przedmiotem transportu ze względu na ochronę zdrowia lub  ze względów higienicznych. 

Dalej czytamy – „Gdyby konsument otworzył opakowanie i  odstąpił od umowy dotyczącej wspomnianych rzeczy, przedsiębiorca nie  byłby w stanie ponownie zaoferować ich innemu nabywcy (Tomasz Czech,  Komentarz do art. 38 ustawy o prawach konsumenta, WKP wyd. I). przykładowymi  produktami, które są wyłączone od możliwości zwrotu są m.in. artykuły  spożywcze, produkty kosmetyczne – szminki, tusze do rzęs itp., produkty  chemiczne wykorzystywane w gospodarstwie domowym, opatrunki, strzykawki,  a zatem produkty których naruszenie sterylności wyłącza możliwość  zwrotu towaru, mając na względzie ochronę zdrowia lub ze względów  higienicznych.

Mają Państwo prawo odstąpić od   niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.   Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w  którym  weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia  inna niż  przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie  rzeczy.Aby  skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo  poinformować nas o swojej  decyzji o odstąpieniu  od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego  oświadczenia.Mogą  Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia  od umowy, jednak nie  jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do  odstąpienia od umowy,  wystarczy, aby wysłali Państwo informację  dotyczącą wykonania  przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy  przed upływem terminu  do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od  umowy W przypadku  odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu  wszystkie otrzymane od  Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia  rzeczy (z wyjątkiem  dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez  Państwa sposobu  dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób  dostarczenia oferowany  przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku  nie później niż 14 dni od  dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o  Państwa decyzji o wykonaniu  prawa odstąpienia od niniejszej umowy.Zwrotu  płatności dokonamy  przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie  zostały przez  Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie  zgodziliście  się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie  poniosą Państwo  żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Proszę odesłać  lub przekazać nam  rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż  14 dni od dnia, w  którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od  niniejszej umowy.  Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz  przed upływem terminu  14 dni.Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.Odpowiadają   Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania  z  niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru,   cech i funkcjonowania rzeczy.

Załącznik 1WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY(formularz ten należy wypełnić i dołączyć do odsyłanego przedmiotu)

- Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących przedmiotów:

- Data zawarcia umowy:

- Imię i nazwisko konsumenta:

- Login: 

- Adres konsumenta:

- Data zakupu:

- Nr konta:

- Data Podpis konsumenta

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

Usługi dodatkowe

Usługi dodatkowe

Zapakuj na prezent

9,00 zł
Zapakuj na prezent - szczegóły

zapakowanie na prezent w papier / +dodatkowe ubezpieczenie


Odstąpienie od umowy

Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji przepis z ustawy

O sprzedającym

millor1

O sprzedającym

millor1

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 7 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 01:05

Dane firmy

Aniela Misiarz
Perfumeria MILLOR Aniela Misiarz
RYNEK 3
43-400 Cieszyn
REGON: 070493034
NIP: 548-100-77-38

Kontakt

  • 530****** (pokaż)
  • 533****** (pokaż)
poniedziałek
zamknięte
wtorek - niedziela
09:00 - 18:00

Informacje o sprzedającym

Perfumeria MILLOR 

RYNEK 3, 43-400 Cieszyn  

NIP: 548-100-77-38  

REGON: 70493034

działąmy od 1990roku

posiadamy 3 autoryzowane perfumerie 

ING konto 13105010831000009130801229


Pozostałe informacje

100% oryginalne produkty

24h/7dni serwis

proszę wypełniać formularz dostawy z podaniem 9 cyfrowego nr polskiej komórki 

żadne +  - itp 

ING konto 13105010831000009130801229

Numer oferty: 8363896032

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro