, , ,

HTC Desire 10 LifeStyle LCD + digitizer czarny

od
anita_moda
97,9% poleca sprzedawcę
78,00
Dostawaod 35,00 zł
Kraj wysyłkiHong Kong
Czas na odstąpienie od umowy14 dni
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 52 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę bez VAT
    • Marka:
    • Waga (z opakowaniem):
      0.35 kg

Opis

LCD - wyświetlacz +Digitizer - ekran dotykowy  do telefonu :

HTC Desire 10 LifeStyle

  • Rozdzielczość wyświetlacza: 1280x720
  • Rozmiar wyświetlacza: 5,50 cala

NOWY

czarny

Każdy produkt jest fabryczny zabezpieczony folią ochronną.

Zakupiony produkt należy sprawdzić przed montażem nie rozpakowując go z folii ochronnej.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 35,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: szybka wysyłka z zagranicy, Hong Kong
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
35,00 zł
za 8 - 36 dni u Ciebie
za 8 - 36 dni u Ciebie

Dodatkowe informacje od sprzedającego

''Przesyłki dostarczane są bezpośrednio na adres klienta, omijając wszystkich pośredników ,stąd atrakcyjna cena''. Zamówienie jest realizowane natychmiast od wpłaty.godnie Przesyłki można monitorować online. Na życzenie podawany jest numer przesyłki z linkiem do podglądu statusu online

Opłaty importowe

Zakup przedmiotów wysyłanych z zagranicy może wiązać się z koniecznością zapłaty podatku VAT oraz cła. Zapoznaj się z warunkami dostawy oraz obowiązującymi regulacjami w tym zakresie.

Dowiedz się więcej.
Płatności

Gwarancja

2 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

2 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Każdy produkt jest fabryczny zabezpieczony folią ochronną.

Zakupiony produkt należy sprawdzić przed montażem nie rozpakowując go z folii ochronnej.

Towar zakupiony w sklepie jest fabryczny nowy i objęty 2-miesięczna gwarancją, która wygasa w przypadku kiedy:

Produkt został uszkodzony mechanicznie

Zmianie ulega jego wartość,

Uszkodzony został podczas nieprawidłowego montażu lub używania.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

AWROM
skr.poczt. 85
20-001 Lublin 1
Dodatkowe informacje

 W razie jakichkolwiek nieprawidłowości podstawą reklamacji jest rękojmia. 

 Klient może  reklamować produkt zakupiony jako nowy, gdy jest on niezgodny z umową sprzedaży, w  szczególności

1. nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel oznaczony w umowie sprzedaży,

 2. nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił Klienta, 

3. nie nadaje się do celu, o którym klient poinformował sprzedawcę przy  zawarciu umowy sprzedaży, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do  takiego jego przeznaczenia,

4. został wydany Klientowi w stanie niezupełnym. 

5.produkty używane nie mają zastosowania do powyższych unormowań 


Odsyłając przedmiot w ramach reklamacji, klient powinien odpowiednio go zabezpieczyć. 


Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od gwarancji w przypadku

 - gdy część została zainstalowana nieprawidłowo, co spowodowało lub mogło spowodować wady,

 - gdy część uległa uszkodzeniu mechanicznemu lub zalaniu   

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. 


 Dotyczy zakupu elektroniki

 Proszę pamiętać 

- otwierać przesyłkę w taki sposób by udokumentować zawartość w razie zgłaszania reklamacji - nagrać wideo z otwarcia przesyłki co usprawni całą procedurę,

 - gdy przesyłka przyjdzie uszkodzona lub otwarta należy spisać protokół szkody 

- gdy wszystko w porządku z opakowaniem ostrożnie otworzyć , nie zrywać folii ochronnej z lcd nie montować do telefonu a sprawdzić czy poprawnie działa podłączając kabel łączący .

 - gdy działa nie poprawnie nagrać film , zrobić foto przód tył lcd , foto opakowania z widocznym adresem i skontaktować się 


 Reklamacje rozpatrywane są  w ciągu 14 dni 


Produkt należy odesłać w opakowaniu lub innym zapewniającym bezpieczny transport.   

Kupujący ponosi wszelkie koszty związane z odesłaniem produktu.   

Paczki wysłane za pobraniem, nie będą odbierane.   

Pieniądze będą zwracane na podane przez klienta konto w formularzu reklamacji w przeciągu 14 dni od daty dostarczenia paczki.   

W przypadku zawarcia umowy sprzedaży jako FIRMA lub PRZEDSIĘBIORCA, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w ramach tzw. 14-dniowego zwrotu. ( Ustawa z 30 maja 2014r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014r. poz. 827) Wiąże się to z tym, że firmie / przedsiębiorcy przysługuje wymiana części na pozbawioną wad.     

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Przesyłka kurierska
na własny koszt
Adres do zwrotu
AWROM
skr.poczt. 85
20-001 Lublin 1
Dodatkowe informacje

 

 Odstąpienie od umowy pośrednictwa

1.Klientowi  będącemu konsumentem w związku z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o  prawach konsumenta, przysługuje prawo do dostąpienia od umowy zwartej  na odległość bez podawania przyczyny. 

2.Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy pośrednictwa.

3.Klient może odstąpić od umowy, składając stosowne oświadczenie Pośrednikowi.


                                Odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej z Dostawcą


1.Z  uwagi na uprawnienia konsumenta przewidziane ustawą z dnia 30 maja 2014  r. o prawach konsumenta, w celu ułatwienia Klientowi będącemu  konsumentem realizacji jego praw, Pośrednik na mocy ustaleń poczynionych  z Dostawcą przyjmuje w jego imieniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy  sprzedaży Towaru oraz dokonuje zwrotu płatności.

2.Prawo do  odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od  momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub osobę trzecią  przez niego wskazaną inną niż przewoźnik.

3.Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie Pośrednikowi.

4.Do zachowania terminu określonego w ust. 2 wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.

5.Pośrednik niezwłocznie potwierdzi Klientowi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

6.Pośrednik  niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia  otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi  wszelkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.  Pośrednik dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu  płatności, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na  inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi  kosztami.

7.Jeżeli Pośrednik nie zaproponował, że sam odbierze  Towar od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych płatności do  chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta  dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi  wcześniej.

8.Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny  niż najtańszy zwykły sposób oferowany na aukcji, Pośrednik nie jest  zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych  kosztów.

9.Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Pośrednikowi lub  przekazać ją osobie upoważnionej przez Pośrednika niezwłocznie, jednak  nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, od dnia, w którym  odstąpił od umowy, chyba, że Pośrednik zaproponował, że sam odbierze  Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego  upływem.

10.Klient ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

11.W  razie odstąpienia od umowy konsument ponosi odpowiedzialność za  zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób  wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy.

12.Prawo do odstąpienia od umowy nie  przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów określonych w art. 38 ustawy  z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta

O sprzedającym

anita_moda

O sprzedającym

anita_moda

97,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,7/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 23:44

Dane firmy

Anna Wronka
AWROM
Bielskiego 1/145
20-153 Lublin
REGON: 060127797
NIP: 715-116-07-39

Kontakt

Informacje o sprzedającym

AWROM

ul.Bielskiego 1/145

20-153 Lublin

NIP: 7151160739

REGON:060127797  

  



DOTYCZY AUKCJI Z WYSYŁKA Z ZAGRANICY :

Między  25.01  do 13.02  2019  jest Chiński Nowy Rok

Między  01.10 – 07.10.2019   Święto Narodowe w Chinach 

Logistyka i fabryki mają urlop.


(Święto Wiosny) – najważniejsze święto w tradycyjnym kalendarzu chińskim, przypadające między końcem stycznia a początkiem lutego. Od najdawniejszych czasów jest w Chinach najważniejszym świętem publicznym i prywatnym,

Większość produktów  posiadamy na stanie magazynowym i będziemy wysyłać na bieżąco.

Jednak niektóre produkty będą wysyłane po czasie wolnym.

Miłego dnia i szczęśliwych zakupów

Dokonując zakupu na naszej aukcji Kupujący zamawia produkt  bezpośrednio u

dystrybutora.

Każdy produkt to oddzielny koszt wysyłki.

Kupujący jest importerem danego towaru, wprowadzając go

na obszar Unii Europejskiej. Przesyłka może zostać objęta procedurą

celną. W przypadku naliczenia cła lub vat, ewentualne opłaty z tym

związane (celne), Kupujący zobowiązany jest do uregulowania we własnym

zakresie, gdyż to on jest importerem towaru.

Pozostałe informacje

REGULAMIN

I. Warunki ogólne

:1. Zakup na allegro: Opcja Kup Teraz oraz jakakolwiek licytacja jest

podpisaniem umowy cywilno-prawnej, a co za tym idzie jest ona wiążąca

prawnie. W związku z czym nie odwołujemy żadnych ofert kupna lub

licytacji. Prosimy o wypełnienie Formularza Opcji Dostawy w celu wybrania

sposobu płatności, adresu do przesyłki oraz informacji o wybranym produkcie

. W przypadku nie podania wystarczających danych co do wyboru koloru rozmiaru etc.- towar

wysyłany jest losowo.

2. Zakup towarów i usług internetowych oznacza akceptację regulaminu znajdującego się na tej stronie (stronie o mnie).

II. Procedura składania i realizacji zamówień

3. Zamówienie usługi można składać za pomocą funkcji dodania Kup teraz lub Licytacji

4. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia i ułatwić kontakt.

5. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

Procedura zamówienia będzie rozpoczynana (po odnotowaniu wpłaty) natychmiast.

6. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia z powodu siły wyższej, której nie można było przewidzieć (w szczególności klęsk żywiołowych, katastrofy, strajków, zamieszek, kradzież towaru, zniszczenie towaru itp.), firma zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

7. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

8. Cena znajdująca się na aukcjach jest ceną całościową i składa się z ceny kupowanego produktu lub w przypadku usługi, kosztów usługi realizacji zamówienia produktu sprzedawanego na aukcji w Twoim imieniu wykonywanej przez nas oraz z ceny produktu u dostawcy, która jest przekazywana dostawcy w imieniu zamawiającego. Całkowite ceny są podane w złotych polskich.

III. Wysyłka

9. Zamówienia najczęściej są wysyłane z zagranicy.

Większość naszych przedmiotów wysyłanych jest za pośrednictwem poczty lotniczej. 

Czas dostarczenia wysyłki to około 9-18 dni - 99%

 jednakże zgodnie z procedurą przewoźnik zastrzega sobie przedział 12 - 55 dni robocze.

IV. Procedura reklamacji

10.  Reklamacja:

   Procedura reklamacji i zwrotu jest rozpoczynana w

   następujących zdarzeniach:

  - gdy wysłany produkt został uszkodzony w czasie transportu

  - gdy przesyłka zostanie zagubiona

  - gdy pomyłkowo zostanie wysłany inny produkt

Przesyłkę należy sprawdzić w obecności doręczyciela.

W razie stwierdzonych uszkodzeń w transporcie konieczne jest sporządzenie protokołu w obecności doręczyciela.

"Protokół szkody" konieczny jest do uwzględnienia reklamacji za ewentualne uszkodzenia powstałe podczas transportu.

Dotyczy elektroniki:   Proszę pamiętać :

- gdy przesyłka przyjdzie uszkodzona lub otwarta należy spisać protokół i od razu nagrać film video

-gdy wszystko w porządku z opakowaniem ostrożnie otworzyć , nie zrywać folii ochronnej z lcd nie   montować do telefonu a sprawdzić czy poprawnie działa podłączając kabel łączący .

- gdy działa nie poprawnie nagrać film , zrobić foto przód tył lcd , foto opakowania z widocznym

adresem i skontaktować się z nami

W przypadku reklamacji, należy skontaktować się z nami drogą elektroniczną, podając numer zamówienia (gwarancji) w celu przesłania reklamującemu wskazówek dotyczących odesłania towaru jak i adresu do wysyłki.

. Wszystkie uszkodzenia należy zgłaszać tylko i wyłącznie za pośrednictwem naszego sklepu. Oddawanie zakupionych towarów do innych firm skutkuje utratą gwarancji świadczoną przez nas i producenta.

Należy pamiętać, że fizyczne uszkodzenia produktu spowodowane przez klienta będą unieważniały gwarancję.

11.Klientom będącym konsumentami w rozumieniu przepisu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie, w terminie 14 dni (podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach

konsumenta - Dz. U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.).

Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia objęcia produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a gdy dotyczy świadczenia usługi – od dnia zawarcia umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego

upływem na adres email  ( dane osobowe, numer aukcji )

Odstąpienie od umowy powinno nastąpić poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie w terminie 14 dni od objęcia produktu w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez Niego osobę.

Dla zachowania terminu niezbędne jest wysłanie oświadczenia ( dane osobowe, numer aukcji )

.Jeżeli Klient został poinformowany o prawie odstąpienia od umowy przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 11, termin do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi

informacji o tym prawie.

Prawo do odstąpienia od umowy (jeżeli strony nie umówiły się inaczej) nie przysługuje w przypadku świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

Zdjęcia przedstawione w aukcji mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu przedmiotu ( wynika to z odmiennej kalibracji różnych monitorów).

Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej i po akceptacji odstąpienia od umowy.

V. Brak produktu w ofercie

VI. Podatki i cło

12. Z naszych statystyk wynika, że tego typu opłaty mogą być przy mniej niż 1% wysyłek i są niewielkie. Jeśli tak się zdarzy, wszelkie należności celne i podatkowe są w gestii zamawiającego. Firma oferuje pełne wsparcie i pomoc w przechodzeniu tychże mało skomplikowanych procedur.

VII. Bezpieczeństwo Twoich danych

13. Oferujemy najlepszą prywatność i bezpieczne zakupy.  Nigdy nie ujawniamy danych osobowych osobom trzecim. Wszystkie informacje zebrane przez nas są wykorzystywane tylko wyłącznie do właściwego procesu zamówienia.

Numer oferty: 7110632930

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro