, , ,
mateusz_ramzes

Honda CR-V 2012- Dywaniki gumowe + bagażnik

od
Super Sprzedawcy
mateusz_ramzes
223,00
Allegro Smart!
3 osoby kupiły 3 komplety
Liczba kompletów
z 959 kompletów
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Liczba elementów:
      Komplety

Opis

OPIS OFERTY:

Przedmiotem oferty jest zestaw dywaników gumowych na podłogę oraz wkładu (maty) do bagażnika firmy REZAW-PLAST przeznaczonych do samochodu:

Honda CR-V

od 2012r.

Wersja wyposażenia / nadwozia:

nr kat. 230526 + 200916

OPIS DYWANIKÓW NA PODŁOGĘ:

Wysokiej jakości korytkowe dywaniki gumowe w kolorze czarnym przeznaczone do modelu samochodu podanego w tytule oferty. Dywaniki wykonane są z mieszanki gumowej opartej na kauczuku syntetycznym i są całkowicie bezzapachowe (wyeliminowano przykry zapach gumy). Posiadają funkcjonalny wysoki brzeg ochronny do 3cm, dopasowany oryginalnie pod model samochodu.

Zalety oferowanych dywaników:

  • PRODUCENT: Polska firma REZAW-PLAST
  • DOPASOWANIE: Idealnie pod model samochodu
  • BRZEG OCHRONNY: Wysoki 2-3cm rant
  • ZAPACH: Pozbawione zapachu gumy
  • KOLOR: Czarny
  • STRUKTURA: Kółeczka
  • UŻYTY SUROWIEC: Kauczuk syntetyczny
  • ZESTAW MOCUJĄCY: Dostosowany do marki i modelu samochodu (dołączony luzem w woreczku)

OPIS WKŁADU DO BAGAŻNIKA:

Najwyższej jakości mata (dywanik) do bagażnika w kolorze czarnym, wykonany oryginalnie pod model samochodu określony w treści aukcji, z wysokim na 4 cm brzegiem ochronnym.  Dywanik jest wykonany z elastycznej mieszanki gumowej opartej na kauczuku syntetycznym, dlatego w odróżnieniu od tradycyjnej gumy nie wydziela przykrego zapachu. Jest nieprzemakalny, odporny na brud i działanie czynników chemicznych takich jak oleje, benzyny czy elektrolity. Jest trwały i odporny na ścieranie.

Zalety oferowanej maty:

  • Polski producent firma REZAW-PLAST
  • Idealnie dopasowana pod model samochodu
  • Wysoki brzeg ochronny 3-4 cm
  • Wykonana na bazie kauczuków syntetycznych
  • Estetyczna, wytrzymała guma
  • Neutralna zapachowo
  • Kolor czarny
  • Struktura antypoślizgowa

GALERIA ZDJĘĆ (ZDJĘCIA PRZYKŁADOWE):

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,88

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
4,88/5
(8 ocen)
7
1
0
0
0

4 marca 2019 od
Jakość naprawdę dobra, trochę niewłaściwie rozmierzone miejsca na zaczepy fabryczne przednich wycieraczek, ale nie przeszkadza do w używaniu. Za to mata do bagażnika dopasowana wręcz genialnie.

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Ostrów Wielkopolski & Kalisz, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u mateusz_ramzes za co najmniej 299,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
3-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
3-4 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier DPD
14,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
19,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

MAX-DYWANIK
Biskupice Ołoboczne ul. Ostrowska 38C
63-460 Nowe Skalmierzyce
woj. wielkopolskie
email: mateusz_ramzes@max-dywanik.pl
tel.: 62 762 47 36

poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Przy zakupie jednocześnie kilku przedmiotów, na życzenie kupującego towar wysyłam jedną przesyłką. Jeden koszt dotyczy wysyłki za pośrednictwem kuriera (maksymalna waga paczki 30kg). Przy zakupie powyżej 250 zł wysyłka kurierem gratis (waga paczki do 30kg) Wysyłka – Natychmiast – dotyczy produktów zakupionych do godziny 12:00 tego samego dnia, forma płatności za pobraniem lub PayU. Pozostałe zakupy realizowane są następnego dnia.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

MAX-DYWANIK
Biskupice Ołoboczne ul. Ostrowska 47
63-460 Nowe Skalmierzyce
Dodatkowe informacje

 Rękojmia 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC. 2. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru. 3. Reklamacja może być złożona osobiście w siedzibie Sprzedawcy, za pomocą poczty e-mail (euro.dywanik@max-dywanik.pl) lub pisemnie listem na adres Sprzedawcy. 4. Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji. 5. Składając reklamację Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Kupującego, numeru Zamówienia, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. Reklamacje złożone przez Kupującego niebędącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu sprzedaży, nie będą rozpatrywane. 6. W razie konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji – Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w sposób wskazany w § 2 ust. 4 Regulaminu. 7. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy. 8. Kupujący może odesłać reklamowany Towar poprzez firmę kurierską wskazaną przez Sprzedawcę – w tym celu Kupujący powinien uprzednio skontaktować się ze Sprzedawcą. 9. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. 10. W procedurze reklamacji Sprzedawca nie przewiduje możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu. 11. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), narzędziem służącym pozasądowemu rozstrzyganiu sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE jest platforma ODR (Online Dispute Resolution). Jest ona dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Rozstrzyganie sporów tą metodą ma charakter bezpłatny i dobrowolny. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na koszt sprzedającego
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na koszt sprzedającego
Adres do zwrotu
MAX-DYWANIK
Ostrowska 47
63-460 Biskupice Ołoboczne
Dodatkowe informacje

1. Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

2. Odstępując od umowy sprzedaży Towaru Kupujący może posłużyć się wzorem oświadczenia znajdującym się poniżej Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. 

3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów: 


a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

c) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 


4. W razie odstąpienia od umowy Kupujący zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. 

5. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

6. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Kupującego (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu przez Kupującego prawa odstąpienia od umowy. 

7. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Kupującego użyty w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W przypadku płatności za pobraniem, zwrot płatności następuje przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego, co nie wiąże się dla Kupującego z żadnymi kosztami. 

8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

9. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Kupujący dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Kupujący odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi. 

10. Kupujący może zwrócić Towar poprzez firmę kurierską wskazaną przez Sprzedawcę – w tym celu Kupujący powinien skontaktować się uprzednio ze Sprzedawcą celem ustalenia terminu odbioru Towaru przez przewoźnika. W takiej sytuacji bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Sprzedawca. Załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – 


Adresat: MAX-DYWANIK Grzegorz Wojciechowski 

adres: Biskupice Ołoboczne, ul. Ostrowska 47, 63-460 Nowe Skalmierzyce 

tel.: 62 762 47 36 

e-mail: mateusz_ramzes@max-dywanik.pl, 


– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – 

-Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

-Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

-Adres konsumenta(-ów)

-Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

– Data Ponadto podaję numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot pieniędzy (nieobowiązkowe, ale znacznie przyspieszy zwrot) (*) Niepotrzebne skreślić. 

O sprzedającym

mateusz_ramzes

O sprzedającym

mateusz_ramzes

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 13 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 05:31

Dane firmy

Grzegorz Wojciechowski
MAX-DYWANIK
Biskupice Ołoboczne ul. Ostrowska 47
63-460 Nowe Skalmierzyce
REGON: 300500644
NIP: 968-008-52-52

Kontakt

  • 62 *** ** ** (pokaż)
  • 605 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Nasza firma działa na polskim rynku już od 2007 roku. Przez lata pracy, doświadczyliśmy pracy dla wielu Klientów. Szukając najlepszych rozwiązań, zawsze kierowaliśmy się potrzebami konsumentów oraz szukaliśmy produktów oferujących jakość, dbałość o szczegóły i atrakcyjną cenę. Nasze dywaniki welurowe, gumowe czy do bagażnika pasują do wszystkich modeli samochodów osobowych, jak i dostawczych. Jednak to nie wszystko, co znajdziesz w naszej firmie. Uzupełnieniem naszej oferty są kołpaki, chlapacze, osłony silnika, kosmetyki oraz szereg produktów podnoszących bezpieczeństwo i zadowolenie w czasie jazdy.


Motto Max-Dywanik: "Podróżujemy razem"


Max-Dywanik polski producent dywaników welurowychW swej ofercie posiadamy ponad 1600 modeli idealnie spasowanych dywaników welurowych do aut osobowych, dostawczych oraz ciągników siodłowych, sygnowanych jako dopasowany zamiennik produkcji MAX-DYWANIK. Inwestycje w najnowsze zaplecze produkcyjne, wysokiej jakości materiały oraz wykwalifikowaną kadrę pracowniczną umożliwiły nam produkcję najwyższej klasy produktów, cieszących się uznaniem wśród klientów w wielu krajach Europy.

Pozostałe informacje

Słownik pojęć

1. Sprzedawca – Grzegorz Wojciechowski , prowadzący działalność

gospodarczą pod firmą:

MAX-DYWANIK Grzegorz Wojciechowski, Biskupice Ołoboczne, ul. Ostrowska 47,

63-460 Nowe

Skalmierzyce, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o

Działalności Gospodarczej

prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 9680085252, REGON:

300500644.

2. Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod

domeną http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4225230

3. Kupujący – każdy podmiot składający Zamówienie w Sklepie (Konsument

lub osoba

nieposiadająca statusu Konsumenta).

4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej

(umowy

sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej

działalnością

gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu cywilnego).

5. Regulamin – niniejszy regulamin.

6. Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez

Kupującego konta,

dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez

Sprzedawcę

na stronie Sklepu.

7. Towar – rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie, w

szczególności dywaniki,

kosmetyki i inne akcesoria samochodowe.

8. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia

umowy sprzedaży

Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej

rodzaj i liczbę

Towarów.

Postanowienia ogólne

1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Towarów

znajdujących

się w Sklepie oraz zasady korzystania ze Sklepu.

2. Do zawarcia umowy sprzedaży oraz korzystania ze Sklepu niezbędne jest

posiadanie

urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz

przeglądarki zasobów

internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www.

3. Koszty wynikające z korzystania z sieci Internet przez Kupującego,

uzależnione są od cennika

operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usługi dostępu do Internetu, z

którego korzysta

Kupujący i obciążają go osobiście.

4. Sprzedawca może porozumiewać się z Kupującym, a Kupujący ze

Sprzedawcą poprzez

pocztę e-mail (euro.dywanik@max-dywanik.pl), telefonicznie (+48 795 855 405),

pisemnie listem oraz

osobiście w siedzibie Sprzedawcy.

5. Wszelka korespondencja elektroniczna wysyłana przez Sprzedawcę

podlega ochronie antywirusowej

i kierowana jest wyłącznie do określonego Kupującego.

6. Przedmiotem sprzedaży są Towary prezentowane przez Sklep w chwili

składania

Zamówienia.

7. Ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu podawane są w

polskich złotych i

zawierają podatek VAT. Ceny nie obejmują kosztów dostawy.

8. Sprzedawca dokonuje sprzedaży za pośrednictwem Sklepu na terenie

Rzeczypospolitej

Polskiej

9. Wszystkie Towary prezentowane na stronie Sklepu są nowe i wolne od

wad.

10. Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny Towarów, wprowadzania oraz

wycofania Towarów,

udzielania rabatów na poszczególne towary oraz przeprowadzania i

odwoływania promocji

w Sklepie. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez

Kupujących; tj.zmiany nie dotyczą Zamówień, które zostały złożone.

11. W celu umożliwienia pełnego korzystania ze wszystkich możliwości

Sklepu, Kupujący

może dokonać Rejestracji. Rejestracja jest jednorazowa, dobrowolna i nie

jest konieczna do

składania Zamówień w Sklepie. Kolejne Zamówienia realizowane są na

podstawie

logowania Kupującego do serwisu Sklepu.

12. Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Kupującym)

zamieszczania w nim

treści bezprawnych (np. w opiniach o Towarze).

Składanie Zamówień

1. Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień za pośrednictwem serwisu

Sklepu wypełniając

interaktywny formularz.

2. W celu złożenia Zamówienia poprzez serwis Sklepu należy dodać wybrany

Towar do

koszyka poprzez kliknięcie w przycisk „Do koszyka”, a następnie po

kliknięciu w „Koszyk”

postępować zgodnie z dalszymi informacjami wyświetlanymi na stronie

Sklepu aż do

kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”.

3. Po złożeniu Zamówienia poprzez serwis allegro Kupujący otrzymuje:

1) e-mail będący potwierdzeniem złożenia Zamówienia u Sprzedawcy – wraz

ze

wszystkimi istotnymi warunkami Zamówienia,

2) w ciągu 1 maksymalnie 2 dni roboczych od złożenia Zamówienia –

informację

poprzez e-mail lub telefon, potwierdzającą przyjęcie Zamówienia do

realizacji i

zawarcie umowy sprzedaży Towaru.

4. Anulowanie lub modyfikacja Zamówienia jest możliwa przez Kupującego

do czasu

rozpoczęcia realizacji Zamówienia. W tym celu należy skontaktować się ze

Sprzedawcą

najszybciej jak to jest możliwe od złożenia Zamówienia. Nie narusza to w

żaden sposób

praw Konsumentów do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od odebrania

Towaru.

5. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby realizacji płatności:

1) przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,

2) za pośrednictwem systemów elektronicznych płatności PayU

(świadczonych przez

PayU S. A. ul. Grunwaldzka 182 60-166 Poznań),

3) gotówką za pobraniem lub przy odbiorze osobistym w siedzibie

Sprzedawcy.

6. Kupujący dokonujący zapłaty przelewem powinien zapłacić za Towar w

terminie 7 dni

roboczych od otrzymania informacji o potwierdzeniu Zamówienia. Po tym

terminie oferta

Sprzedawcy nie jest wiążąca.

7. Informacje o kosztach dostawy są uwidaczniane przy każdym Towarze

oraz w procedurze

składania Zamówienia (w interaktywnym formularzu). Koszty dostawy

doliczane są do ceny

Towaru i ponoszone są przez Kupującego (z wyjątkiem osobistego odbioru

Towaru, gdzie

koszty te dla Kupującego wynoszą 0 zł). Ponadto przy jednorazowym

Zamówieniu na kwotę

powyżej 300zł brutto (wartość Towaru bez kosztów dostawy) koszty dostawy

ponosi

Sprzedawca (pod warunkiem dostawy Towaru w jednej paczce o wadze nie

przekraczającej

30 kg).

8. Informacja o koszcie dostawy Towaru ma charakter wiążący od momentu

otrzymania przez

Kupującego informacji, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu.

9. Szczegółowe koszty dostawy Towaru, w zależności od wybranej formy

dostawy, znajdują

się w zakładce „ Koszty wysyłki ”.

Realizacja Zamówień

1. Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego przez Kupującego jest

podanie przy

wypełnianiu interaktywnego formularza prawdziwych danych osobowych i

kontaktowych (umożliwiających weryfikację i potwierdzenie przyjęcia

Zamówienia).

2. W przypadku błędnego lub niedostatecznego wypełnienia interaktywnego

formularza

Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Kupującym w

celu

potwierdzenia złożenia Zamówienia. Jeśli Zamówienia nie będzie można

potwierdzić w

terminie 3 dni roboczych z uwagi na brak możliwości kontaktu z Kupującym

oferta

Sprzedawcy nie jest wiążąca.

3. Procedura realizacji Zamówienia zostaje uruchomiona po o otrzymaniu

przez Kupującego

informacji, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu

4. Czas realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę zależy od dostępności

danego Towaru i

wynosi od 2 do 14 dni roboczych. Do tego czasu należy doliczyć czas

niezbędny na dostawę

zamówionego Towaru.

5. Czas dostawy przesyłki kurierem lub za pośrednictwem Paczkomatów

InPost wynosi od 1

do 2 dni roboczych.

6. W przypadku ewentualnego wydłużenia czasu realizacji Zamówienia

Kupujący jest o tym

niezwłocznie informowany.

7. Jeżeli kupującym jest Konsument, Sprzedawca wydaje Towar Kupującemu,

nie później niż

trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy, chyba że umowa stanowi inaczej.

8. Dowodem dokonania zakupu jest paragon lub faktura VAT, które Kupujący

otrzymuje wraz

z Towarem lub w oddzielnej przesyłce. Kupujący upoważnia Sprzedawcę do

wystawienia

faktury bez podpisu Kupującego i przesłania jej drogą elektroniczną na

wskazany przez

Kupującego adres mailowy, chyba że Kupujący powiadomi Sprzedawcę o

zamiarze

otrzymania jej w formie papierowej.

9. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów poprzez firmę kurierską i

Paczkomaty InPost.

10. Miejscem spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę jest wskazane przez

Kupującego w

procedurze składania Zamówienia miejsce odbioru Towaru (adres dostawy).

11. Odbierając dostarczoną przez kuriera przesyłkę Kupujący obowiązany

jest ją zbadać (na

podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia

przesyłki

Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz

niezwłoczne

poinformowanie o tym Sprzedawcy. Brak sporządzenia protokołu szkody nie

jest

równoznaczny z wygaśnięciem prawa Konsumenta do złożenia reklamacji w

zakresie

uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki; protokół jest jednak pomocny w

procedurze

reklamacji. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może utrudnić

Konsumentowi

dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy oraz ustalenie osoby

odpowiedzialnej

za uszkodzenie przesyłki. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w

trakcie przesyłki

złożone przez Kupujących niebędących Konsumentami, bez załączonego

protokołu szkody,

nie będą rozpatrywane.

Numer oferty: 7688137948

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro