Honda Civic VIII 06-08r 5d. Dywaniki welurowe RA26

od
Super Sprzedawcy
autodywaniki_pl
99,00
Allegro Smart!
12 osób kupiło 12 kompletów

kup do 13:00 - wyślemy dziś

Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost8,99 zł
z pakietem
Allegro Smart!
0,00 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie12,49 zł
Kurier
Allegro Kurier24 InPost12,00 zł
Allegro Kurier24 InPost pobranie15,00 zł
Kurier GLS14,00 zł
Kurier GLS pobranie16,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba kompletów
z 78 kompletów
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Liczba elementów:
      Komplety
    • Waga (z opakowaniem):
      2 kg
    • Marka:
      inna

Opis

Przedmiotem oferty są dywaniki welurowe przeznaczone do modelu:

  • Honda Civic VIII 2006-2008r. 5 drzwi.
  • Producent dywaników:  nasza produkcja
  • Materiał: Welur Strzyżony - 100% Polipropylen
  • Tkanina: wykonana technologią Tuftowania tzw. Strzyżona - dzięki temu jest łatwiejsza w utrzymaniu niż wykładzina wykonana tachnologią igłowania tzw. Pętelkowa
  • Spód: Gumowany Granulat - mniej się kruszy niż zwykły granulat
  • Gramatura całkowita: około 1900gr. m2
  • Gramatura runa: 400gr. na m2
  • Kolor dywanika: Czarny
  • Kolor i rodzaj obszycia: Eko Skóra Czarna
  • Haft: Srebrny

Dywaniki nie są oryginalnymi produktami OEM marki samochodu, a jedynie zamiennikami, które produkowane są przez naszą Firmę

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Opinie o produkcie

5,00
Rewelacyjny
5,00/5
(4 oceny)
4
0
0
0
0

17 lutego 2019 od
Wszystko ok

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Lokalizacja: Ostrów Wlkp., Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u autodywaniki_pl za co najmniej 150.00 zł.

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
pierwsza sztuka
12,49 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Kurier24 InPost
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost pobranie
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Kurier GLS
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Kurier GLS pobranie
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

Dywaniki zamówione w dni robocze PN-PT przed 13:00 wysyłane są w dniu zamówienia, po 13:00 lub w dni wolne soboty, niedziele i święta, wysyłamy najbliższego dnia roboczego. Prosimy jeszcze doliczyć czas pracy Poczty czy Kuriera.

Punkty odbioru

AutoDywaniki.pl
Słoneczna 2
63-400 Ostrów Wlkp.
woj. wielkopolskie
email: allegro@autodywaniki.com
tel.: 534-280-280

poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

AutoDywaniki.pl - Rafał Szczepański
Słoneczna 2
63-400 Ostrów Wielkopolski
Dodatkowe informacje

PROCEDURA REKLAMACYJNA TOWARÓW A. Rękojmia za wady 1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad. 2.Sprzedawca jest odpowiedzialny względem konsumenta, jeżeli zakupiony przez niego towar ma wadę fizyczną lub prawną. 3.Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec konsumenta z tytułu rękojmi za wady zakupionego towaru, określona jest przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny. 4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru konsumentowi. 5. Jeżeli zakupiony przez konsumenta towar ma wadę, o której mowa w pkt. 1, uprawniony z tytułu rękojmi zawiadamiając Sprzedawcę o wadzie, ujawnionej w terminie określonym w pkt 3 powinien wskazać: a) imię i nazwisko, b) adres do korespondencji, c) adres e-mail, d) numer telefonu, e) opis ujawnionej wady (na czym polega), f) żądanie realizacji roszczeń bądź uprawnień konsumenta wynikających z wadliwości towaru, 6. Żądaniami, o których mowa w pkt. 4 lit f, jakie przysługują konsumentowi w ramach odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi są: a) wymiana towaru na nowy. b) naprawa, c) obniżenie ceny, d) odstąpienie od umowy, ale tylko w przypadku gdy wada jest istotna. 7. Wybór żądania, o którym mowa w pkt 4 lit f, należy do konsumenta, jednakże sprzedawca może zaproponować formę usunięcia wady towaru w sposób, który nie spowoduje zwłoki i nadmiernych kosztów po stronie zgłaszającego wadę. 8.Nie ustosunkowanie się przez Sprzedawcę do jednego z żądań konsumenta, o których mowa w pkt 5 lit a-c, w terminie 14 dni, skutkuje uznaniem ich za uzasadnione. 9. Zawiadomienia o wadzie zakupionego towaru konsument może dokonać: a) pisemnie na adres Sprzedawcy: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski - pocztą elektroniczną na wskazany adres e-mail:allegro@autodywaniki.com 10. Wadliwy towar należy odesłać lub dostarczyć osobiście pod niżej wskazany adres: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski 11. Procedura związana z wykonaniem przez konsumenta uprawnień z tytułu rękojmi za wady zakupionego towaru jest nieodpłatna na każdym jej etapie. B. Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową (dla umów zawartych przed dniem 25 grudnia 2014 roku) 1. W przypadku umów sprzedaży zawartych przed datą 25 grudnia 2014 roku, zakres i podstawę odpowiedzialności Sprzedawcy wobec klienta będącego jednocześnie konsumentem z tytułu niezgodności towaru z umową, określa ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. 2. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od dnia wydania przesyłki konsumentowi, termin ten biegnie na nowo w razie wymiany reklamowanego towaru na nowy. 3. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. 4. W przypadku gdy naprawa lub wymiana, o których mowa w pkt. 3, nie są możliwe, wymagają nadmiernych kosztów, narażają konsumenta na znaczne niedogodności, konsument może żądać stosownego obniżenia ceny lub odstąpić od umowy. Nie można odstąpić od umowy, gdy niezgodność towaru jest nieistotna. 5. Konsument traci uprawnienia określone w pkt. 3 i 4 jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. 6. Zawiadomienie o niezgodności towaru z umową należy wysłać na adres e-mailowy allegro@autodywaniki.com bądź pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański, ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, ewentualnie złożyć je osobiście pod wyżej wskazanym adresem. 7. W zawiadomieniu, o którym mowa w pkt. 6 należy podać: - imię i nazwisko konsumenta, -datę zakupu, -datę wystąpienia niezgodności, - opis niezgodności, - żądanie doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową. 8. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań konsumenta nie później niż w terminie 14 dni. 9 . Towar niezgodny z umową należy odesłać lub dostarczyć osobiście na adres: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski 10.Poniżej zamieszczony został wzór formularza reklamacyjnego, którym konsument może się posłużyć zawiadamiając Sprzedawcę o niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową formularz znajduje się pod adresem www http://www.autodywaniki.pl/Regulaminy/WZOR_formularza_reklamacyjnego-_niezgodnosc_towaru_konsu.doc

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

AutoDywaniki.pl - Rafał Szczepański
Słoneczna 2
63-400 Ostrów Wielkopolski

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy 1.Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając przedsiębiorcy stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni, którego bieg rozpoczyna się: a) dla umowy sprzedaży - w momencie objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, b) dla umowy obejmującej wiele rzeczy dostarczanych osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, c) dla umowy polegającej na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy, d) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy 2. Do zachowania terminu, o którym mowa w pkt 1 wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem: a) pisemnie na adres korespondencyjny: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski b) drogą elektroniczną na adres e-mailowy: allegro@autodywaniki.com 3. Istnieje możliwość osobistego złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w siedzibie Sprzedawcy z zachowaniem terminu, o którym mowa w pkt. 1, pod adresem: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski 4. Formularza odstąpienia od umowy (formularz jest pod adresem poniżej) http://www.autodywaniki.pl/Regulaminy/WZOR_FOMULARZA_ODSTAPIENIA_OD_UMOWY.doc 5. W przypadku skorzystania przez konsumenta z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, o której mowa w pkt. 2 lit. b, Sprzedawca potwierdza konsumentowi w formie wiadomości e-mail bądź sms otrzymanie przesłanego oświadczenia. 6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim przedsiębiorca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 7. Zwrot wzajemnych świadczeń stron następuje w ten sposób, że: a) sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty transportu związane z wybranym przez konsumenta sposobem dostarczenia towaru, b) zwrot płatności, o której mowa w lit. a, nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że wyraził on zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami, c) konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar sprzedawcy lub osobie przez niego upoważnionej, nie później w terminie 14 dni, od dnia w którym odstąpił od umowy, chyba, że sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Termin uznaje się za zachowany, jeżeli towar został wysłany przed jego upływem na poniżej wskazany adres Sprzedawcy: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański, ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski 8. Do chwili otrzymania towaru przez Sprzedawcę lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności, o której mowa w pkt 7 lit a., chyba że sam zaproponował odbiór towaru od konsumenta. 9. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. 11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: a) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym

autodywaniki_pl
autodywaniki_pl

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 3 miesięcy

Dane firmy

Rafał Szczepański
AUTODYWANIKI.PL-Rafał Szczepański
ul.Słoneczna 2
63-400 Ostrów Wlkp.
REGON: 251586712
NIP: 622-223-53-91

Kontakt

  • 534******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Obecnie w naszej ofercie znajdziecie Państwo samochodowe dywaniki welurowe, których jesteśmy producentem oraz  dywaniki gumowe cenionych firm takich jak Petex i Geyer&hosaja. 

Celem poszerzenia dostępnego asortymentu prowadzimy rozmowy z producentami i importerami akcesoriów samochodowych.

Mamy nadzieję, że już wkrótce nasza oferta wzbogacona zostanie o  kolejne atrakcyjne produkty.

Przy zamówieniu powyżej 150zł. Przesyłka GRATIS

Pozostałe informacje

VIII. PROCEDURA REKLAMACYJNA TOWARÓW A. Rękojmia za wady 1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru bez wad. 2.Sprzedawca jest odpowiedzialny względem konsumenta, jeżeli zakupiony przez niego towar ma wadę fizyczną lub prawną. 3.Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec konsumenta z tytułu rękojmi za wady zakupionego towaru, określona jest przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny. 4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru konsumentowi. 5. Jeżeli zakupiony przez konsumenta towar ma wadę, o której mowa w pkt. 1, uprawniony z tytułu rękojmi zawiadamiając Sprzedawcę o wadzie, ujawnionej w terminie określonym w pkt 3 powinien wskazać: a) imię i nazwisko, b) adres do korespondencji, c) adres e-mail, d) numer telefonu, e) opis ujawnionej wady (na czym polega), f) żądanie realizacji roszczeń bądź uprawnień konsumenta wynikających z wadliwości towaru, 6. Żądaniami, o których mowa w pkt. 4 lit f, jakie przysługują konsumentowi w ramach odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi są: a) wymiana towaru na nowy. b) naprawa, c) obniżenie ceny, d) odstąpienie od umowy, ale tylko w przypadku gdy wada jest istotna. 7. Wybór żądania, o którym mowa w pkt 4 lit f, należy do konsumenta, jednakże sprzedawca może zaproponować formę usunięcia wady towaru w sposób, który nie spowoduje zwłoki i nadmiernych kosztów po stronie zgłaszającego wadę. 8.Nie ustosunkowanie się przez Sprzedawcę do jednego z żądań konsumenta, o których mowa w pkt 5 lit a-c, w terminie 14 dni, skutkuje uznaniem ich za uzasadnione. 9. Zawiadomienia o wadzie zakupionego towaru konsument może dokonać: a) pisemnie na adres Sprzedawcy: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski - pocztą elektroniczną na wskazany adres e-mail:allegro@autodywaniki.com 10. Wadliwy towar należy odesłać lub dostarczyć osobiście pod niżej wskazany adres: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski 11. Procedura związana z wykonaniem przez konsumenta uprawnień z tytułu rękojmi za wady zakupionego towaru jest nieodpłatna na każdym jej etapie. B. Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową (dla umów zawartych przed dniem 25 grudnia 2014 roku) 1. W przypadku umów sprzedaży zawartych przed datą 25 grudnia 2014 roku, zakres i podstawę odpowiedzialności Sprzedawcy wobec klienta będącego jednocześnie konsumentem z tytułu niezgodności towaru z umową, określa ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. 2. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od dnia wydania przesyłki konsumentowi, termin ten biegnie na nowo w razie wymiany reklamowanego towaru na nowy. 3. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. 4. W przypadku gdy naprawa lub wymiana, o których mowa w pkt. 3, nie są możliwe, wymagają nadmiernych kosztów, narażają konsumenta na znaczne niedogodności, konsument może żądać stosownego obniżenia ceny lub odstąpić od umowy. Nie można odstąpić od umowy, gdy niezgodność towaru jest nieistotna. 5. Konsument traci uprawnienia określone w pkt. 3 i 4 jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. 6. Zawiadomienie o niezgodności towaru z umową należy wysłać na adres e-mailowy allegro@autodywaniki.com bądź pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański, ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, ewentualnie złożyć je osobiście pod wyżej wskazanym adresem. 7. W zawiadomieniu, o którym mowa w pkt. 6 należy podać: - imię i nazwisko konsumenta, -datę zakupu, -datę wystąpienia niezgodności, - opis niezgodności, - żądanie doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową. 8. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań konsumenta nie później niż w terminie 14 dni. 9 . Towar niezgodny z umową należy odesłać lub dostarczyć osobiście na adres: AutoDywaniki.pl Rafał Szczepański ul. Słoneczna 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski 10.Poniżej zamieszczony został wzór formularza reklamacyjnego, którym konsument może się posłużyć zawiadamiając Sprzedawcę o niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową formularz znajduje się pod adresem www http://www.autodywaniki.pl/Regulaminy/WZOR_formularza_reklamacyjnego-_niezgodnosc_towaru_konsu.doc
Numer oferty:7578993630
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro