, , ,

HOLLISTER Abercrombie Koszula Kratka USA XS

od
Super Sprzedawcy
valeris_pl
119,00
Allegro Smart!
3 monety
Liczba sztuk
z 3 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Nie wystawiam faktury
    • Waga (z opakowaniem):
      0.3 kg
    • Płeć:
      Produkt damski
    • Rozmiar:
    • Marka:
    • Wzór dominujący:
    • Dekolt:
      kołnierzyk
    • Rękaw:
      długi rękaw
    • Zapięcie:
      guziki
    • Materiał dominujący:
      bawełna
    • Cechy dodatkowe:
      brak
    • Linia:
      petite (dla niskich)
    • Dostawa z Polski:
      tak
    • Długość całkowita:
      69 cm
    • Długość rękawa:
      62 cm
    • Szerokość pod pachami:
      50 cm
    • Nazwa koloru producenta:
      Black checked
    • Kolor:
      czarny, biały, szary, srebrny
    • Skład materiałowy:
      60% bawełna, 40% poliester

Opis

Hollister Co., zwykle reklamowany jako Hollister lub HCo., jest amerykańską marką lifestylową należącą do Abercrombie & Fitch

Koncept zainspirowany jest Południową Kalifornią i słonecznymi plażami Zachodniego Wybrzeża USA. 

Produkty firmy dostępne są w sklepach znajdujących się w wielu miejscach na świecie. 

Marka w 2008 roku została sklasyfikowana na drugim miejscu wśród najchętniej wybieranych marek odzieżowych przez amerykańską młodzież. 

Koszula HOLLISTER by ABERCROMBIE & FITCH

Rozmiar XS

Damska koszula bardzo znanej i cenionej amerykańskiej marki Hollister.

Ubranie w 100% oryginalne z kompletem metek. Jak przystało na tę markę - bardzo przyjemny w dotyku materiał. Najwyższa jakość wykonania.

Cena katalogowa 39 € ~ około 170 zł

Cechy produktu:

  • kolor czarny
  • skład: 60% bawełna, 40% poliester
  • klasyczna koszula z długim rękawem
  • zaokrąglony dół
  • kieszonka na piersi
  • wygodna i stylowa

Może wystąpić delikatna różnica w kolorze ubrania, w zależności od ustawień wyświetlacza/monitora.

Rozmiar z metki: XS (sprawdź dokładnie poniższe wymiary)

  • A - szerokość pod pachami: 50 cm,
  • B - długość od barku w dół: 69 cm,
  • C - długość rękawa od ramienia: 62 cm.

Wymiary zmierzono na płasko bez rozciągania.

Modelka na zdjęciach ma około 172 cm wzrostu i nosi rozmiar S.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 7,50 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Białystok, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
7,50 zł
3-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
3-4 dni robocze
Allegro Punkty Poczta pobranie
9,50 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
11,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
13,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Valeris Bartosz Szymczyk
Daleka 9/15
15-037 Białystok
Dodatkowe informacje

  • 1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
  • 2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na Bartosz Szymczyk, ul. Daleka 9/15, 15-037 Białystok, na adres poczty elektronicznej: allegro@valeris.pl
  • 3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. 
  • 4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  • 5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.
  • 6. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  • a.a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży,
  • a.b. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiemo wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,
  • a.c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email:porady@dlakonsumentow.pl,
  • a.d. może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


Formularz reklamacji towaru do pobrania pod linkiem:

https://valeris.pl/formularz_reklamacji_towaru_allegro.pdf

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Valeris Bartosz Szymczyk
Daleka 9/15
15-037 Białystok
Dodatkowe informacje

  • 1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 
  • 2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który udostępnia Sprzedawca.
  • 3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
  • 4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  • 5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez konsumenta jest wyłączone w szczególności przypadku:
  • a. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • b. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • c. umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • d. umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • 6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
  • 7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.
  • 8. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
  • 9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.

O sprzedającym

valeris_pl

O sprzedającym

valeris_pl

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 19:08

Dane firmy

Bartosz Szymczyk
Bartosz Szymczyk
Daleka 9/15
15-037 Białystok
REGON: 368550847
NIP: 9661715700

Kontakt

  • 500******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Płatność i dostawa

  • Udostępniamy płatności Allegro Finanse oraz przelew na konto: mBank 44 1140 2004 0000 3302 7716 4508
  • Przesyłki realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz InPost
  • Paczki nadajemy w ciągu 24-48 godzin od zakupu w dni robocze
  • Gwarantujemy bezproblemowy zwrot lub wymianę na inny rozmiar

Biuro obsługi klienta

  • Pisz do nas przez formularz kontaktowy lub na adres e-mail: allegro@valeris.pl     
  • Jesteśmy również dostępni pod telefonem: +48 500 200 862 od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00

VALERIS_PL

Cenimy wysoką jakość i oryginalność. Oferujemy szeroką gamę markowych kolekcji za przystępną cenę.

Mamy nadzieję, że każdy z Was znajdzie coś dla siebie.

Większość naszych produktów pochodzi z nowych, bieżących jak również z końcówek kolekcji. Dzięki wypracowanej współpracy z Naszymi dostawcami (importujemy towar bezpośrednio od zagranicznych producentów) możemy sobie pozwolić na konkurencyjne ceny i wyjątkowy asortyment. Nasz magazyn znajduję się w Polsce i stąd również nadajemy paczki.

Wszystkie oferowane ubrania są nowe (chyba że w opisie zostało napisane inaczej) i oryginalne (dowód zakupu na życzenie) oraz posiadają oryginalne metki.

Nie prowadzimy sprzedaży outletowej.

Życzymy udanych zakupów!


Pozostałe informacje

WPŁATY NA KONTO PROSIMY KIEROWAĆ NA DANE:

  • Bartosz Szymczyk
  • ul. Daleka 9/15
  • 15-037 Białystok
  • mBank 44 1140 2004 0000 3302 7716 4508

DOWÓD ZAKUPU

Rachunek w postaci FAKTURY BEZ VAT wystawiamy na życzenie klienta. Dowód zakupu nie jest wymagany przy 14-dniowym zwrocie, wymianie na inny rozmiar lub reklamacji.

WYSYŁKA (opcje)

  • Paczkomaty InPost
  • Poczta Polska

ODBIÓR OSOBISTY

Ze względu na internetowy charakter sprzedaży nie prowadzimy sprzedaży na miejscu jak również nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionego towaru.

OPISY AUKCJI

Mimo dołożenia wszelkich możliwych starań w aukcji mogą pojawić się błędy dotyczące opisu produktu oraz jego dostępności. Prosimy o wyrozumiałość. Wszystkie niezgodności i niedogodności staramy się rozstrzygać na korzyść klienta.

Formularze do pobrania:

Formularz odstąpienia od umowy:

https://valeris.pl/formularz_odstapienia_od_umowy_allegro.pdf

Formularz reklamacji towaru:

https://valeris.pl/formularz_reklamacji_towaru_allegro.pdf

O Sprzedawcy

Sprzedawcą jest Bartosz Szymczyk prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Bartosz Szymczyk wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, pod adresem ul. Daleka 9/15, 15-037 Białystok NIP: 9661715700, REGON: 368550847, zwany dalej Sprzedawcą. Sprzedawca poniżej wskazuje dodatkowe informacje dla Klienta

  • 1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest dokonywana na adres wskazany przez Klienta. 
  • 2. Koszty i formy dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
  • 3. Sprzedawca w opisie Towaru informuje o terminie dostawy i realizacji zamówienia, który liczony jest w dniach roboczych zgodnie z  pkt. 5.
  • 4. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.
  • 5. Klient może wybrać następujące metody płatności:
  • a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);
  • b. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia).
  • 6. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
  • 7. Klient będący konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
  • 8. Administratorem Danych Osobowych Klientów jest Sprzedawca. 
  • 9. Dane osobowe zbierane w Sklepie są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia złożonego przez Klienta.
  • 10. Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych mu, a dotyczących Klientów Sklepu. Sprzedawca z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne zabezpieczające dane osobowe.
  • 11. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Sprzedawcy  z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Sprzedawcę. 
  • 12. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. W pozostałych przypadkach rozstrzyganie ewentualnych sporów zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  • 13. W sprawach dotyczących sprzedaży nieuregulowanych w informacjach podawanych przez Sprzedającego oraz regulaminach serwisu www.allegro.pl mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
  • 14. Klient zobowiązany jest w szczególności do niedostarczanie treści bezprawnych.

Polityka prywatności

Dane osobowe

  1. Administrator zbiera informacje podane dobrowolnie, przez Klientów Sklepu Internetowego.
  2. Dane osobowe zbierane przez Administratora są przetwarzane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883 z późn. zm) i ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204 z późn. zm.) wyłącznie na podstawie upoważnienia do przetwarzania danych oraz wyłącznie w celu realizacji zamówienia złożonego przez Klienta, archiwizacji lub usług świadczonych drogą elektroniczną przez Administratora oraz w innych celach określonych w Regulaminie.
  3. Administrator dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji mu przekazanych, a dotyczących Klientów Sklepu Internetowego. Administrator z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne, w tym o charakterze programistycznym i organizacyjnym, zapewniające ochronę przetwarzanych danych, w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, ujawnieniem, utraceniem i zniszczeniem, nieuprawnioną modyfikacją, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa.
  4. Z uwagi na dobrowolny charakter podania przez Klienta swoich danych osobowych, mają oni prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także mogą zwrócić się do Administratora z żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbiorów danych prowadzonych przez Administratora, z zastrzeżeniem zdania następnego. Administrator może odmówić usunięcia danych, jeżeli Klient swoim dotychczasowym zachowaniem w Sklepie Internetowym naruszył postanowienia niniejszego dokumentu lub Regulaminu bądź obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.
  5. Administrator może powierzyć przetwarzanie danych osobowych Klientów podmiotom trzecim realizującym niektóre usługi, a w szczególności realizację dostawy zamówienia, realizację płatności, badanie poziomu satysfakcji Klienta w Sklepie Internetowym, tj.:
  • a. Operatorowi Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (ul. Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa) jako administratorowi danych wpisanemu do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000334972, o kapitale zakładowym 774.140.000,00 złotych w całości opłaconym, posiadającym NIP: 525-00-07-313, będąca pomiotem świadczącym usługi pocztowe w rozumieniu ustawy z dnia 29 grudnia 2012 roku prawo pocztowe (Dz. U. 2012.1529). Przekazanie dotyczy danych niezbędnych do zrealizowania zamówienia, a w szczególności: imię, nazwisko, adres,
  • b. Operatorowi DPD sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Mineralna 15, 02-274 Warszawa) jako administratorowi danych wpisanemu do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000028368, o kapitale zakładowym 228.604.000,00 złotych, posiadającym NIP:526-02-04-110, będącym pomiotem świadczącym usługi pocztowe w rozumieniu ustawy z dnia 29 grudnia 2012 roku prawo pocztowe (Dz. U. 2012.1529). Przekazanie dotyczy danych niezbędnych do zrealizowania zamówienia, a w szczególności: imię, nazwisko, adres,
  • c. Operatorowi InPost S.A. z siedzibą w Krakowie (ul. Malborska 130, 30-624 Kraków) jako administratorowi danych wpisanemu do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa- Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000536554, o kapitale zakładowym 11.558.000,00 złotych w całości opłaconym, posiadającym NIP: 6793087624, będącym pomiotem świadczącym usługi pocztowe w rozumieniu ustawy z dnia 29 grudnia 2012 roku prawo pocztowe (Dz. U. 2012.1529). Przekazanie dotyczy danych niezbędnych do zrealizowania przekazania zamówienia, a w szczególności: imię, nazwisko, adres,
  • d. Grupie Furgonetka sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (ul. Inżynierska 8,  03-422 Warszawa) jako administratorowi danych wpisanego do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS: 0000239865, o kapitale zakładowym 100 000 zł, posiadająca NIP: 113-256-73-65, będąca pomiotem świadczącym usługi pocztowe w rozumieniu ustawy z dnia 29 grudnia 2012 roku prawo pocztowe (Dz. U. 2012.1529). Przekazanie dotyczy danych niezbędnych do zrealizowania zamówienia, a w szczególności: imię, nazwisko, adres.
  • e. Sendit S.A. z siedzibą w Poznaniu (ul. Juliusza Słowackiego 57B, 60-521 Poznań) jako administratorowi danych wpisanemu do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem 0000552519, o kapitale zakładowym 500.000,00 zł wpłaconym w całości, posiadającemu NIP: 7792428503, w celu obsługi dostawy przesyłek. Przekazanie dotyczy danych niezbędnych do zrealizowania zamówienia, a w szczególności: imię, nazwisko, adres.

Numer oferty: 8223792879

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro