, , ,

Hill's Z/D Food Sensitivities 12 x 156 g

od
Super Sprzedawcy
jasiekonn
72,00
Allegro Smart!
5 osób kupiło 8 sztuk
Liczba sztuk
z 9983 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
    • Wiek zwierzęcia:
      koty dorosłe
    • Karmy specjalne:
    • Waga produktu:
      więcej niż 100 g do 200 g
    • Liczba sztuk w zestawie:
      12
    • Rodzaj opakowania:
    • Smak:
      inny smak
    • Waga (z opakowaniem):
      1.9 kg

Opis

Hill's Z/D Food Sensitivities 12 x 156 g

Dieta eliminacyjna dla kotów z podejrzeniem reakcji niepożądanych na pokarm, przeznaczona również do długotrwałego żywienia takich zwierząt (przy zaburzeniach ze strony skóry i przewodu pokarmowego).

Wskazania:

• Niepożądane reakcje na pokarm (alergia lub nietolerancja pokarmowa).

• Do stosowania jako dieta eliminacyjna w celu wykluczenia niepożądanych reakcji na pokarm w przypadku:

– przewlekłego świądu.

– zapalenia ucha zewnętrznego.

– zaburzeń ze strony przewodu pokarmowego takich jak nieswoiste zapalenie jelit (IBD) oraz zapalenia okrężnicy.

Nie jest zalecana dla:

• Kociąt.

• Kotek w ciąży i laktacji.

Informacje dodatkowe

• Białka o masie cząsteczkowej niższej niż 10 000 daltonów nie są wykrywane przez układ immunologiczny.

• Źródło białka zwierzęcego w karmie Feline z/d™ ULTRA Allergen-Free Feline zostało poddane wcześniejszej hydrolizie, aby maksymalna masa cząsteczkowa białka wynosiła 3000 daltonów. Zmniejsza to

prawdopodobieństwo wykrycia ich przez układ immunologiczny.

• Źródłem węglowodanów jest skrobia kukurydziana, oczyszczona w taki sposób, aby nie zawierała więcej niż 0,3% białka roślinnego.

• Źródłem tłuszczu jest olej roślinny, oczyszczony tak, by nie zawierał białka.

• z/d™ ULTRA Allergen-Free Feline jest dietą wyłącznie puszkową. W zależności od upodobań, można ją mieszać z hipoalergiczną dietą suchą z/d™ low Allergen Feline, pod warunkiem, że u kota nie występuje

niepożądana reakcja na ryż.

SKŁAD PUSZKOWA

Hydrolizat wątroby z kurczaka, skrobia kukurydziana, olej roślinny, celuloza, węglan wapnia, DL-metionina, fosforan dwuwapniowy, chlorek potasu, sól jodowana, tauryna, siarczan wapnia, witaminy i pierwiastki śladowe.

Dawkowanie:

Sugerowane dawkowanie należy traktować orientacyjnie, gdyż różne zwierzęta mają różne potrzeby. Dawkę trzeba modyfikować tak, aby utrzymać optymalną wagę zwierzęcia.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 7,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Kraków, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
7,99 zł
3-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
3-4 dni robocze
Punkty Poczta pobranie
16,90 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Pocztex Kurier48
10,99 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
16,90 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier DPD
13,90 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
17,90 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

Zookrak
Polna 4
32-088 Brzozówka
woj. małopolskie
email: jasiekonn@poczta.fm
tel.: 12-285-01-94

poniedziałek - piątek
08:30 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Zookrak Jan Łukasiewicz
Polna 4
32-088 Brzozówka
Dodatkowe informacje

 

Tryb postępowania reklamacyjnego.

Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę. Gratisowe pojemniki na karmę nie podlegają reklamacji. Odbierając przesyłkę należy sprawdzić jej stan i zawartość przy kurierze. Kurier zobowiązany jest umożliwić taką weryfikację. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności towarów z zamówieniem kurier, sporządza tzw. „protokół szkody. Podstawą złożenia reklamacji w naszym sklepie jest przesłanie „protokołu szkody” na adres mailowy jasiekonn@poczta.fm . Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia zakupionej rzeczy bez wad. W przypadku stwierdzenia wadliwości zakupionego produktu lub wadliwości usługi świadczonej przez Sprzedawcę drogą elektroniczną, Klient może wszcząć postępowanie reklamacyjne. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:

1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; 3) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym. Rzecz sprzedana ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez kupującego, który postąpił według instrukcji otrzymanej od sprzedawcy. Reklamacje dotyczące zamówionych produktów lub usług mogą być składane: drogą mailową na adres biuro@zookrak.com, drogą pocztową na adres: Zookrak Jan Łukasiewicz ul. Warszawska 150, 32-086 Węgrzce. Klient w reklamacji powinien wskazać: swoje imię i nazwisko, dane pozwalające zidentyfikować transakcję (np. numer identyfikujący transakcję, login zarejestrowanego Użytkownika, datę złożenia zamówienia etc.), przedmiot reklamacji oraz jej przyczynę, dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail) umożliwiające skontaktowanie się z Klientem po rozpatrzeniu reklamacji. Jeżeli dane podane przez Klienta nie są wystarczające do rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu uzupełnienia zaistniałych braków reklamacji. Termin rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Klienta wynosi 14 dni od momentu jej zgłoszenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 30 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub drogą pocztową na wskazany przez niego adres. Jeżeli kupującym jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli kupującym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
30 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Zookrak Jan Łukasiewicz
Polna 4
32-088 Brzozówka

O sprzedającym

jasiekonn

O sprzedającym

jasiekonn

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 18:51

Dane firmy

Jan Łukasiewicz
ZOOKRAK
Kluzeka 5/46
31-222 Kraków
REGON: 120878468
NIP: 9452002195

Kontakt

  • 12-********* (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:30 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

 Witamy wszystkich w  sklepie zoologicznym Zookrak!   

Koncepcja naszego sklepu internetowego zrodziła się w momencie kiedy sami potrzebowaliśmy specjalistycznych karm   i preparatów dla naszych czworonożnych pupili, niestety standardy panujące na sklepowych pułkach daleko odbiegały jakościowo od naszych oczekiwań ,a produkty oferowane w gabinetach weterynaryjnych wiązały się z wygórowaną ceną. Nie mogliśmy czekać, więc postanowiliśmy działać!

Tak niebawem zrodziła się nasza firma, początkowo sprzedająca głównie preparaty pchło i kleszczobójcze. Zbierając doświadczenie jak i niezbędną wiedzę postanowiliśmy rozszerzyć naszą działalność o karmy dla psów i kotów. 

Dziś wciąż wychodząc na przeciw potrzebom naszych pupili, rozrastamy się i poszerzamy gamę naszych produktów, nie zapominając przy tym o atrakcyjnych cenach.

Pozostałe informacje

Odbiory osobiste realizowane są w magazynie naszego sklepu:


Zookrak

ul. Polna 4

32-088 Brzozówka gmina Zielonki


W godzinach 8:30 - 15:00.


Telefony kontaktowe:

12-285-01-94 (linia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30–15:00)

Numer oferty: 8200647780

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro