Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
udostępnij

Herbata Yellow Smoothie 37,5g

od
Super Sprzedawcy
Oficjalny sklep Astra - 100%
Allegro Smart!z kurierem
19 osób kupiło 24 sztuki

Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy

Liczba sztuk
z 881 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.
  1. undefined

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kraj pochodzenia:
      Inny
    • Marka:
    • Waga (z opakowaniem):
      0.04 kg

Opis

Herbata Yellow Smoothie 37,5g

Herbata/Herbaty sezonowe

producent: POZNAŃSKA PALARNIA KAWY ASTRA

kod produktu: 205057

Prawdziwa eksplozja smaków żółtych owoców. Aromatyczna herbata na bazie smoothie, zmiksowanych owoców mango, brzoskwini i jabłek. To herbata to prawdziwy numer 1 sezonu wiosenno- letniego, wystarczy odrobina pokruszonego lodu i orzeźwienie gwarantowane.

Dodatkowo użyty karob, nieocenione źródło wielu składników odżywczych między innymi: magnezu, fosforu, żelaza i wapnia, który do złudzenia przypomina kakao. Jak również szczypta kurkumy wzbogaca i podkreśla smak słodkich owoców. Zmielone kłącze kurkumy nadaję żółtawo-brązową barwę, a zawarte w niej substancje pozytywnie wpływają na układ pokarmowy, regulując procesy przemiany materii, pomagając w trawieniu białka i oczyszczając organizm z toksyn.

Sposób przygotowania:

Torebkę herbaty zalać wrzącą wodą (150 ml). Zaparzać 5 min. Podawać na gorąco lub na zimno z lodem, mile widziany dodatek świeżych owoców najlepiej żółtych lub mięty

Składniki: susz z jabłek 37,9%*, karob, hibiskus, aromat, kurkuma, suszona brzoskwinia 0,1%, suszony owoc mango 0,1%

*Pochodzenie: Polska

Masa netto: 37,5 g (25 szt. x 1,5 g)

Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu.

Opakowanie zbiorcze: 10 sztuk

Galeria produktu

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
5,00/5
(5 ocen)
5
0
0
0
0

14 sierpnia 2020 od
Bardzo dobra herbata.

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Nekla, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
wt. 18 sie. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
wt. 18 sie. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, DPD
12,90 zł
wt. 18 sie. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
wt. 18 sie. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 2 dni roboczych.

Płatności

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Poznańska Palarnia Kawy „Astra” Sp. z o. o.
Starczanowo 2E
62-330 Nekla
Dodatkowe informacje

  

1. Warunki reklamacji

Opis procedury reklamacji:

- Sprzedawca ponosi względem Klienta będącego Konsumentem odpowiedzialność, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną, na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (rękojmia za wady). 

- Strony umowy sprzedaży, na podstawie art. 558 Kodeksu cywilnego, zgodnie wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy za wady produktu (rękojmia), w sytuacji gdy Klient nie jest Konsumentem. Wyłączenie rękojmi nie stoi na przeszkodzie zgłaszaniu przez Klienta niebędącego Konsumentem zastrzeżeń i uwag w stosunku do zamówienia, oraz dochodzenia roszczeń związanych z nieprawidłowym wykonaniem umowy.

- Klient powinien poinformować Sprzedawcę o wadzie niezwłocznie po jej stwierdzeniu, w szczególności, jeżeli otrzymana przesyłka posiada braki ilościowe i jakościowe lub przesłany towar nie jest zgodny ze złożonym zamówieniem.

- Dla usprawnienia procesu reklamacji w treści zgłoszenia reklamacyjnego Klient powinien wskazać przedmiot reklamacji i okoliczności dotyczące zgłoszenia, datę wystąpienia zgłaszanych uwag, oczekiwania Klienta co do sposobu rozpatrzenia reklamacji oraz dane Klienta, w tym dane kontaktowe konieczne do rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego i poinformowania przez Sprzedawcę o sposobie rozpatrzenia zgłoszenia.

- Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Klient może:

   * złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Klient może również żądać wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady.

   * żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, Sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.

- Jeżeli Klientem jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. 

- Jeżeli Klient będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

- W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zobowiązany będzie dostarczyć Produkt na koszt Sprzedawcy na adres: Poznańska Palarnia Kawy „Astra” Sp. z o. o., Starczanowo 2E, 62-330 Nekla. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient może zostać poproszony o udostępnienie Sprzedawcy, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 

- Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

- W przypadku uznania reklamacji zostanie wystawiona Faktura VAT korygująca, której oryginał i kopia zostaną wysłane do Klienta listem poleconym z prośbą o podpisanie kopii dokumentu.

- W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie odpowiedzialność Sprzedawcy regulują przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego.

- Jako konsument możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, możesz złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Podaj przy tym nasz adres poczty elektronicznej: bok@astra.com.pl


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier DPD
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Adres do zwrotu
Poznańska Palarnia Kawy „Astra” Sp. z o. o.
Starczanowo 2E
62-330 Nekla
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

  

Warunki zwrotów

- Możliwość odstąpienia od umowy przez kupującego:

ograniczona możliwość lub brak możliwości

- Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku gdy:

kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne

- Czas na odstąpienie od umowy:

14 dni

- Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa:

Kupujący

- Adres do zwrotów:

Poznańska Palarnia Kawy „Astra” Sp. z o. o., Starczanowo 2E, 62-330 Nekla

- Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej ze Sprzedawcą umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od zawarcia umowy, a w przypadku zawarcia umowy sprzedaży – od dnia objęcia produktu w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

- Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga poinformowania Sprzedawcy 

- i przesłania na adres Poznańska Palarnia Kawy „Astra” Sp. z o. o., Starczanowo 2E, 62-330 Nekla lub adres elektroniczny: bok@astra.com.pl oświadczenia o odstąpieniu od umowy – w takim przypadku Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi na adres e-mail, z którego Klient korzystał składając oświadczenie, potwierdzenie przyjęcia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

- Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej; www.astra.sklep.pl . Wzór jest również wskazany w załączniku nr 2 do Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Korzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe. 

- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłanie przez Klienta będącego Konsumentem, informacji dotyczącej wykonania prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

- W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszt dostawy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia zamówienia (innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. 

- Zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przy zamówieniu w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie będzie się to wiązało z dodatkowymi opłatami. 

- Klient będący konsumentem ma obowiązek zwrócić produkty Sprzedawcy odsyłając je na adres: Poznańska Palarnia Kawy „Astra” Sp. z o. o., Starczanowo 2E, 62-330 Nekla niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli produkty zostały odesłane przed upływem terminu 14 dni. 

- Bezpośrednie koszty zwrotu produktów ponosi Klient. 

- Jeżeli umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa, a rzecz dostarczono Klientowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, Sprzedawca jest zobowiązany do odebrania rzeczy na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą.

- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwrotu produktów lub do czasu dostarczenia nam dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

- Zwrotowi podlega produkt w stanie niezmienionym, tj. nie noszącym śladów przekraczających zakres zwykłego użytkowania, posiadający oryginalne opakowanie oraz załączony dokument zakupu. Z uwagi na charakter sprzedawanych produktów, jeżeli opakowanie kawy lub herbaty zostało otwarte po dostarczeniu zamówionych rzeczy, klient traci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

- Klient nie ma prawa odstąpienia od umowy w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.


O sprzedającym

Astra

O sprzedającym


100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 4 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 5:06

Dane firmy

Poznańska Palarnia Kawy Astra Sp. z o.o.
Starczanowo 2E
62-330 Nekla
NIP: 7781005348

Kontakt

poniedziałek - piątek
08:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

a) Dane kontaktowe 

Adres korespondencyjny: Poznańska Palarnia Kawy „Astra” Sp. z o.o. Starczanowo 2E, 62-330 Nekla

Adres mailowy: bok@astra.com.pl 

b) Informacje o firmie 

Poznańska Palarnia Kawy „Astra” Sp. z o.o. z siedzibą w Starczanowie, Starczanowo 2E, 62-330 Nekla, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000079956, REGON 630237800, NIP 7781005348, kapitał zakładowy 1.298.100 zł. 

Pozostałe informacje

Realizacja zamówień 

1. Realizacja zamówienia odbywa się wyłącznie w dni robocze. 

2. Sprzedawca może wysyłać na podany przez kupującego adres e-mail informację o statusie realizacji zamówienia. 

3. Zamówienie nie zostanie zrealizowane w przypadku: 

a) nieprawidłowo wypełnionego formularza zamówienia, jeżeli nieprawidłowości tej nie uda się usunąć w drodze kontaktu z kupującym za pośrednictwem wskazanego podczas zakładania konta w serwisie albo składania zamówienia bez rejestracji adresu e-mail lub numeru telefonu. Sprzedawca informuje kupującego o zaistnieniu takiej sytuacji za pośrednictwem wiadomości wysłanej na adres e-mail podany przez kupującego; 

b) uznania przez sprzedawcę, że zamówienie klienta stanowi działanie niezgodne  z prawem; 

c) w innych szczególnych przypadkach, np. gdy opis produktów umieszczonych na platformie sprzedażowej zawiera nieprawidłowe ceny lub nieprawidłowe właściwości towaru. 

4. W przypadku braku możliwości zrealizowania przez sprzedawcę, zawartej za pośrednictwem platformy allegro.pl umowy sprzedaży, sprzedawca skontaktuje się z klientem w celu potwierdzenia przez klienta, czy wyraża wolę realizacji zamówienia w części, w jakiej sprzedawca jest w stanie ją zrealizować, czy też anuluje zamówienie w całości. Anulowanie zamówienia w całości zwalnia sprzedawcę z obowiązku realizacji zamówienia. Sprzedawca niezwłocznie zwraca uiszczone przez kupującego płatności w zakresie, w jakim nie doszło do zawarcia umowy sprzedaży. 

5. W przypadku braku możliwości przyjęcia oferty w całości, umowa nie zostaje zawarta, a sprzedawca niezwłocznie informuje kupującego i zwraca uiszczone przez niego płatności.  

Ceny i płatności 

1. Ceny oferowanych przez sprzedawcę na platformie allegro.pl produktów, podane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki ceny, w tym VAT, cła i podatki. 

2. Ceny towarów nie uwzględniają kosztów dostawy. 

3. Przyjętą w Sklepie formą płatności jest przedpłata (Klient płaci 100 % należności przed rozpoczęciem realizacji zamówienia). Przedpłata realizowana jest w formie uiszczenia ceny za zamówione produkty, korzystając z płatności realizowanej za pośrednictwem zewnętrznego operatora; 

4. W przypadkach wyboru sposobu zapłaty ceny w formie przedpłaty, realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta odpowiednio po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia wpływu przedpłaty na konto bankowe sprzedawcy lub po otrzymaniu przez sprzedawcę potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez podmiot realizujący tę transakcję. 

5. W przypadku nieotrzymania przez sprzedawcę płatności kupującego, który jako sposób zapłaty ceny wybrał przedpłatę (niezależnie od jej formy), sprzedawca może skontaktować się z kupującym w celu przypomnienia o płatności, w tym wysyłając wiadomość e-mail. Nieuiszczenie płatności w ciągu 7 dni od zawarcia umowy, a następnie w dodatkowym 7 dniowym terminie, jest równoznaczny z odstąpieniem od umowy przez kupującego. 

6. Od chwili zawarcia umowy do momentu wystawienia faktury, kupujący może dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej, zmian w zakresie danych do umieszczenia na fakturze. 

Dostawa

1. Dostarczenie do Klienta zamówionych produktów następuje za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub DPD. 

2. Czas dostawy zamówienia jest zależny od wybranego sposobu płatności i sposobu dostawy. Może wynosić od 1-2 dni roboczych od nadania przesyłki. Wysyłka realizowana jest w Dni robocze. 

3. Sprzedawca nadaje do klienta towar objęty zamówieniem w ciągu 7 dni liczonych (w zależności od wybranej przez Klienta formy dokonania zapłaty) od dnia wpłynięcia kwoty równej cenie zamówienia na konto bankowe sprzedawcy, otrzymania potwierdzenia uiszczenia przez klienta stosownej kwoty tytułem zapłaty ceny. 

4. Płatność za dostawę jest zależna od wartości zamówienia 

a) przy zamówieniu o wartości do 110zł (z uwzględnieniem uzyskanych rabatów): Przedpłata 

In Post Paczkomaty 24/7 Opłata 9,90

Kurier DPD Opłata 12,90 zł 

b) przy zamówieniu powyżej wartości 110zł (z uwzględnieniem uzyskanych rabatów), dostawa jest darmowa. 

5. Odbiór towaru przez Klienta musi być potwierdzony pisemnie na dokumencie dostawy,  a w przypadku wyboru sposobu zapłaty ceny w formie przedpłaty, musi być poprzedzony zapłatą za zamówione produkty. Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia kompletności przesyłki, zgodności otrzymanego towaru z zamówieniem, a także weryfikacji czy w trakcie transportu nastąpiło uszkodzenie przesyłki. Złożony podpis na dokumencie dostawy jest traktowany jako potwierdzenie zgodności towaru ze złożonym zamówieniem. 

Pozostałe informacje

Klauzula informacyjna RODO 

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO), niniejszym informujemy, że: Administratorem danych osobowych kupujących jest Poznańska Palarnia Kawy „Astra” Sp. z o.o. z siedzibą w Starczanowie, Starczanowo 2E, 62-330 Nekla, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000079956, REGON 630237800, NIP 7781005348, kapitał zakładowy 1.298.100 zł. 

Dane kupującego w zakresie: Imię, nazwisko, numer telefonu, adres email, adres do korespondencji, nick, pod którym figuruje użytkownik, nr zamówienia oraz nr rachunku bankowego / karty debetowej / karty kredytowej w zależności od wybranej metody płatności,  zostały przekazane nam przez Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w celu realizacji, zawartej za pośrednictwem platformy allegro.pl, umowy sprzedaży. 

Kupujący może skontaktować się z administratorem drogą korespondencyjną, pisząc na podany powyżej adres, a także drogą elektroniczną, przesyłając wiadomość na adres mail: bok@astra.com.pl 

Podanie danych osobowych przez kupującego jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania, zawartej za pośrednictwem platformy allegro.pl, umowy. 

Dane osobowe kupujących przetwarzane będą na potrzeby realizacji umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem portalu allegro.pl. Niepodanie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży skutkuje odmową zawarcia tejże umowy.  

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w przypadku zakupu towarów przetwarzanie danych jest konieczne w celu realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). 

Dane osobowe będą przechowywane do momentu wycofania przez kupującego zgody lub maksymalnie do 6 lat od momentu zrealizowania zamówienia.  

Dane osobowe kupujących przekazywać będziemy do firm obsługujących nas w zakresie teleinformatycznym, prawnym, jak również realizujących dostawę towaru. Nie będziemy przekazywać danych osobowych kupujących do państw trzecich.  Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do: 

1) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 

2) sprostowania (poprawiania) swoich danych; 

3) usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; 

4) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; 

5) przenoszenia danych, w zakresie danych przetwarzanych przez Poznańską Palarnię Kawy „Astra” Sp. z o.o. z siedzibą w Starczanowie, Starczanowo 2E, 62-330 Nekla w związku z realizacją umowy lub na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody; 

6) wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 


O marce

O marce


Poznańska Palarnia Kawy Astra powstała w 1973 roku. Od początku swojej działalności koncentrowała się na rozpowszechnianiu na polskim rynku wysokiej jakości kawy i herbaty z najodleglejszych zakątków świata.


Numer oferty: 9338655665

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka